Осы аптаның үздік көрнекіліктері
БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ӨЛЕҢДЕР МЕН ТАҚПАҚТАР жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Шымшық
Сөзі Қ.Мырзалиевтікі
Әні Қ.Қуатбаевтікі
Шымшықтың өр тырнағы,
Құдды шабақ қармақтай.
Бар тұлғасы, болғаны,
Бармақтай-ау, бармақтай!
Сонда да ол, асылы,
Мешкейлікке меңзейді,
Күнде жеке басының,
Салмағындай жем жейді!
Күнде жеке басының
Салмағындай жем жейді!
Ерден Атайдың әні
Сөзі: Ә.Асылбековтікі
Әні: Е.Хасанғалиевтікі
Кел,балалар,тұрмаңдар
Бізде қызық думан бар.
Атамыздың алуан
Ертегісін тыңдаңдар
Қайырмасы:
Ерте,ерте,ерте,екен,
Ешкі-ай жүні бөрте екен.
Ертегі сөз қашанда
Тамашаның көркі екен
Түрлі-түрлі ертегі,
Тұла бойды ертеді.
Ерте өткен ерлердің,
Ерлік ісін шертеді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Канарбаева Алмагуль Бериковна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Ортаңғы топ балаларының сөйлеу мәдениетінің, ойлау қабілетінің дамуына баса назар аударған жөн. Осы орайда бүгінгі таңдағы балаларды жетелеп, ой-өрісін ашуға, дамытуға ертегінің маңызы зор.
«Ертегілер елінде» бағдарламысн енгізу бүгінгікүн талабы болып отыр.
«Ертегілер елінде» таңдау курс бағдарламасын тәрбиеші зерттеп, талқылап керекті ертегілерді балалардың жас ерекшеліктеріне сай алған. Қатынас саласы бойынша мақсат-міндеттері айқындалып, зерттеліп, ойын элементтерінің құрылымына сәйкес жазылған.
Бұл бағдарламада балаларды сахналап, рөлдерге бөліп жұмыс жасау дағдыларында көрсете білген. Бұл ертегінің тәрбиелік мәні зор, өмірімен байланыстырылып, адамгершілікке, мейірімділікке баулиді, үйретері мол.
Бұл бағдарламада алынған ертегілер бір-біріне ұқсастығы жоқ. Бірі достық туралы болса, ал бірі жақсылық пен жамандық, айлакер, құлық туралы, ал бірі байлық, денсаулық және еңбек туралы ертегілер.
Бағдарлама көзделген мақсатқа сай баланың жеке басын қалыптастыра отырып, балалар коллективінің дамуында басты роль атқарады. Балаларға ертегі арқылы халқымыздың тарихын, мәдениетін таныстыру қолға алынған.
Балабақша
Барлығы
Мектепке дейінгі
№1. ҚУЫРШАҚТАРҒА ҚОНАҚҚА БАРУ.
Ойын шарты: Бөлменің бір қабырғасы бойына орналастырылған орындықтарда балалар отырады. Тәрбиеші оларға қуыршақтарға қонаққа баратындары жөнінде айтады да, қуыршақтардың қайда тұратынын сұрайды. Балалар қуыршақтар бұрышын көрсетеді. Тәрбиеші: «Кеттік, балалар, тек жолда ешқайда бұрылмай, тіке қуыршақтарға барамыз», – дейді. Балалар тұрады да, асықпай жүріп тәрбиешімен бірге қуыршақтарға қонаққа барады. Олар қуыршақтармен амандасады, әңгімелеседі. Тәрбиеші: «Кеш болып қалды, үйге қайтатын уақыт жетті, жайлап жүрейік», – дейді де, олар өз орындарына қайта оралады.
Нұсқау: бөлменің басқа бір жеріне, ойын басталар алдында бірнеше қуыршақты орналастырып қою керек. Ойынды қайталағанда осы қуыршақтарға барады.
№ 2. ДОПТЫ ҚУЫП ЖЕТ.
Ойын шарты: Балалар алаңда ойнап жүреді. Тәрбиеші бірнеше балаларды атап шақырып, допты қуып жетуді және онымен ойнауды ұсынады. Балалардың аттарын атай отырып, тәрбиеші кезек-кезек түрлі бағыттарға допты домалатады. Әрбір бала доптың артынан жүгіріп, оны ұстап алып, тәрбиешіге алып келеді. Тәрбиеші бұл жолы допты басқа бағытқа қарай лақтырады.
Балабақша
Конспект
Мектепке дейінгі
Картотека пальчиковой гимнастики по темам недели
Тема: Наше тело. Органы артикуляции. Гигиена.
Весёлый человечек.
Я – веселый человечек,
Я гуляю и пою.
Я – веселый человечек,
Очень я играть люблю. Указательные и средние пальчики обеих рук «шагают» по столу.
Разотру ладошки сильно, Растирают ладони.
Каждый пальчик покручу,
Поздороваюсь с ним сильно
И вытягивать начну. Охватывают каждый палец у основания и вращательными движениями поднимаются до ногтевой фаланги.
Руки я затем помою, Потирают ладони.
Пальчик к пальчику сложу,
На замочек их закрою
И тепло поберегу. Складывают пальцы в замок.
Дружные пальчики.
Балабақша
Конспект
Мектепке дейінгі
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері