Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Бақылау жұмыстары 11- сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: 11- сыныпқа арналған баұылау жұмыстары мектеп, колледж мұғалімдеріне ұсынылып отыр.Оқушылардың тоқсан бойына алған білімдерін жинақтауға арналған.
Материалды ашып қарау
11 сынып (Жаратылыстану математикалық бағыт)
Бақылау жұмысы №1
І- нұсқа.
А деңгейі.
1. f(х) функциясының F алғашқы функциясын табыңдар егер:
а) f(х) , F
ә) f(х) = , F

2. Интегралды есептеңдер.
а) ә)

3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
у═4x-x y=4-x

В деңгейі.
1. Берілген функцияның алғашқы функциясының жалпы түрін жазыңдар.
а) f(х) = sinx ә) f(х)=

2. Интегралды есептеңдер.


3. х-тің қандай мәндерінде берілген теңдіктер орындалады.


С деңгейі.
1. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
y=2-|x| y=x

2.Интегралдың ең кіші және ең үлкен мәндерін табыңдар
а,в


Бақылау жұмысы №1
ІІ- нұсқа.
А деңгейі.

1. f(х) функциясының F алғашқы функциясын табыңдар егер:
а) f(х) , F
ә) f(х) = , F

2. Интегралды есептеңдер.
а) ә)

3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
у═x+1 y=x+3

В деңгейі.
1. Берілген функцияның алғашқы функциясының жалпы түрін жазыңдар.
а) f(х) = cosx ә) f(х)=

2. Интегралды есептеңдер.


3. х-тің қандай мәндерінде берілген теңдіктер орындалады.


С деңгейі.
1. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
y=1-|x-1| y=1-

2.Интегралдың ең кіші және ең үлкен мәндерін табыңдар
α
Бақылау жұмысы №2

І-нұсқа.
А деңгейі.

1. Өрнектің мәнін табыңдар.
а) , ә) б) в)

2. Теңдеуді шешіңдер.
а) ә)

3. Түбірді тауып, оның а=2, b=3, с=2 болғандағы мәнін есептеңдер.
а) ә) а=2, b=2, c=10

4. Теңсіздікті шешіңдер.
а) x≤5 ә)≥ 7


В деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер.


2. Өрнектің мәнін табыңдар.


С деңгейі.

1.Теңдеуді шешіңдер.


2.Теңдеулер жүйесін шешіңдер.






Бақылау жұмысы №2

ІІ-нұсқа.
А деңгейі.

1. Өрнектің мәнін табыңдар.
а) , ә) б) в)

2. Теңдеуді шешіңдер.
а) ә)

3. Түбірді тауып, оның а=3, b=2, с=1 болғандағы мәнін есептеңдер.
а) ә) а=5, b=1, c=2

4. Теңсіздікті шешіңдер.
а) x<3 ә)>2


В деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер.


2. Өрнектің мәнін табыңдар.


С деңгейі.

1.Теңдеуді шешіңдер.


2.Теңдеулер жүйесін шешіңдер.






Бақылау жұмысы №3
7. 8. 9. Рационал көрсеткішті дәреже. Дәрежелік функция, оның
қасиеттері және графигі. Дәрежелік функцияны дифференциалдау
және интегралдау.


І- нұсқа.
А деңгейі.
1.Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
а) ә)

2. f(х) функциясының берілген нүктедегі мәнін табыңдар.
f(х), х=1

3. Абсциссасы х=а нүктесінде у= f(х) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

f(х), x=1

4.Есептеңдер.



В деңгейі.
1.Өрнекті ықшамдаңдар.
а) : ә) :

2.Берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табыңдар.
y= , х=-4, x=-1, y=-1

3. у= f(х) функциясының алғашқы функциясын жазыңдар.
а) f(х) ә) f(х)

С деңгейі.
1.Мынадай сызықтармен шектелген фигураның ауданын есептеңдер.
y=1-cosx, y=0,
Бақылау жұмысы №3
7. 8. 9. Рационал көрсеткішті дәреже. Дәрежелік функция, оның
қасиеттері және графигі. Дәрежелік функцияны дифференциалдау
және интегралдау.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1.Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
а) ә)

2. f(х) функциясының берілген нүктедегі мәнін табыңдар.
f(х), х=625

3. Абсциссасы х=а нүктесінде у= f(х) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

f(х), x=-1

4.Есептеңдер.



В деңгейі.
1. Өрнекті ықшамдаңдар.
а) : ә) :

2. Берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табыңдар.
y= , х=-3, x=-2, y=2

3. у= f(х) функциясының алғашқы функциясын жазыңдар.
а) f(х) ә) f(х)

С деңгейі.
1.Мынадай сызықтармен шектелген фигураның ауданын есептеңдер.
y=, y=0,
Бақылау жұмысы №4
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі. Көрсеткіштік
теңдеулер және олардың жүйелері. Көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу.

І- нұсқа.
А деңгейі.
1. Теңдеулерді шешіңдер.
а) ә)

2. Теңсіздікті шешіңдер.


3. Сандарды салыстыр.
а) және 1 ә) және

4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.



В деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер


2. Теңсіздікті шешіңдер.




С деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.




Бақылау жұмысы №4
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі. Көрсеткіштік
теңдеулер және олардың жүйелері. Көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1.Теңдеулерді шешіңдер.
а) ә)

2.Теңсіздікті шешіңдер.


3.Сандарды салыстыр.
а) және 1 ә) және

4.Теңдеулер жүйесін шешіңдер.



В деңгейі.
1. Теңдеуді шешіңдер


2.Теңсіздікті шешіңдер.




С деңгейі.
1.Теңдеуді шешіңдер.


2.Теңдеулер жүйесін шешіңдер.




Бақылау жұмысы №5
Логарифм және оның қасиеттері. Логарифмдік теңдеулер және
олардың жүйелері. Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.

І- нұсқа.
А деңгейі.
1. Есептеңдер.
а) ә)

2 .Теңдеулерді шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.


4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


В деңгейі.
1. х- ты табыңдар.


2. Функцияның анықталу облысын табыңдар.



С деңгейі.
1. Есептеңдер.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.






Бақылау жұмысы №5
Логарифм және оның қасиеттері. Логарифмдік теңдеулер және
олардың жүйелері. Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1. Есептеңдер.
а) ә)

2 .Теңдеулерді шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.


4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


В деңгейі.
1. х- ты табыңдар.


2. Функцияның анықталу облысын табыңдар.



С деңгейі.
1. Есептеңдер.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.






Бақылау жұмысы №6

І- нұсқа.
А деңгейі.
1. Функцияның туындысын табыңдар.
а) ә)

2. f функциясының графигіне абсциссасы хо нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
хо =0

3.Интегралды есепте.
а) ә)

4.Мына функция үшін алғашқы функциялардың жалпы түрін табыңдар.


В деңгейі.
1.Функцияның тақтығын немесе жұптығын анықтаңдар.


2.Интегралды есепте.


3.Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
y=x,


С деңгейі.

1. Функцияның туындысын табыңдар.


2. Шекті табыңдар.

Бақылау жұмысы №6

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1. Функцияның туындысын табыңдар.
а) ә)

2. f функциясының графигіне абсциссасы хо нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
хо =1

3.Интегралды есепте.
а) ә)

4.Мына функция үшін алғашқы функциялардың жалпы түрін табыңдар.



В деңгейі.
1.Функцияның тақтығын немесе жұптығын анықтаңдар.


2.Интегралды есепте.


3.Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
,


С деңгейі.
1.Функцияның туындысын табыңдар.


2. Шекті табыңдар.

Бақылау жұмысы №7

І- нұсқа
А деңгейі.

Сыныптағы 20 оқушыны екіден орналастыру керек. Есептің неше шешімі бар?

n=9, m=7 болғандағы терулер санын есептейік.

Топта 14 қыз және 13 бала оқиды. Тақтаға шақырылған бір оқушының бала болуының ықтималдығы қандай?

теңдеуін шешіңдер.

В деңгейі.
1. Ықшамдаңдар.


2. Теңдеуді шешіңдер.


3. биномының төртінші және он бесінші мүшелерін табыңдар.

С деңгейі.

Теңдеуді шешіңдер.


2. Бір жәшікте N тетік бар, оның n тетігі жарамды тетіктер. Кездейсоқ m тетік алынған. Алынған тетіктердің ішінде жарамды тетіктер саны k болу ықтималдығын табыңдар.







Бақылау жұмысы №7

ІІ - нұсқа
А деңгейі.

Берілген 5 элементті үштен және төрттен орналастырса, онда әрқайсысының қанша шешімі болады?

n=11, m=9 болғандағы терулер санын есептейік.

Кітап сөресінде математика бойынша 5 кітап және қазақстан тарихы бойынша 15 кітап бар. Кездейсоқ алынған бір кітаптың математика екенінің ықтималдығы қандай.?

теңдеуін шешіңдер.

В деңгейі.
1. Ықшамдаңдар.


2. Теңдеуді шешіңдер.


3. биномының екінші және он үшінші мүшелерін табыңдар.

С деңгейі.

Теңдеуді шешіңдер.


45 сұрақтан тұратын бағдарламадан әр билетте 4 сұрақтан бар емтихан билеттері жазылған. Оқушы бағдарламаның 15 сұрағына дайындалып үлгере иалмады. Оқушы алған билетте оның білетін сұрақтарының болу ықтималдығын анықтаңдар.






І- вариант.
Уровень А

1. Решите уравнение.
а) ә) б)

2. Решите неравенство
а) ә) б)


уровень В

1. Найдите область определения функции
у=

2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.



С деңгейі.

1. Салыстырыңдар.
немесе

2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.




№8 Қорытынды бақылау жұмысы.

ІІ - нұсқа.
А деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер.
а) ә) б)

2. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


3. Теңсіздікті шешіңдер.
а) ә) б)


В деңгейі.

1. Функцияның анықталу облысын табыңдар.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.



С деңгейі.

1. Салыстырыңдар.
немесе

2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.





11 сынып (Қоғамдық гуманитарлық бағыт)
Бақылау жұмысы №1
І- нұсқа.
А деңгейі.
1. f(х) функциясының F алғашқы функциясын табыңдар егер:
а) f(х) , F
ә) f(х) = , F

2. Интегралды есептеңдер.
а) ә)

3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
у═4x-x y=4-x

В деңгейі.
1. Берілген функцияның алғашқы функциясының жалпы түрін жазыңдар.
а) f(х) = sinx ә) f(х)=

2. Интегралды есептеңдер.


3. х-тің қандай мәндерінде берілген теңдіктер орындалады.






Бақылау жұмысы №1

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.

1. f(х) функциясының F алғашқы функциясын табыңдар егер:
а) f(х) , F
ә) f(х) = , F

2. Интегралды есептеңдер.
а) ә)

3. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
у═x+1 y=x+3


В деңгейі.

1. Берілген функцияның алғашқы функциясының жалпы түрін жазыңдар.
а) f(х) = cosx ә) f(х)=

2. Интегралды есептеңдер.


3. х-тің қандай мәндерінде берілген теңдіктер орындалады.


Бақылау жұмысы №2

І-нұсқа.
А деңгейі.

1. Өрнектің мәнін табыңдар.
а) , ә) б) в)

2. Теңдеуді шешіңдер.
а) ә)

3. Түбірді тауып, оның а=2, b=3, с=2 болғандағы мәнін есептеңдер.
а)
ә) а=2, b=2, c=10

4. Теңсіздікті шешіңдер.
а) x≤5
ә)≥ 7


В деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер.


2. Өрнектің мәнін табыңдар.







Бақылау жұмысы №2

ІІ-нұсқа.
А деңгейі.

1. Өрнектің мәнін табыңдар.
а) , ә) б) в)

2. Теңдеуді шешіңдер.
а) ә)

3. Түбірді тауып, оның а=3, b=2, с=1 болғандағы мәнін есептеңдер.
а)
ә) а=5, b=1, c=2

4. Теңсіздікті шешіңдер.
а) x<3
ә)>2


В деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер.


2. Өрнектің мәнін табыңдар.







Бақылау жұмысы №3
7. 8. 9. Рационал көрсеткішті дәреже. Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі. Дәрежелік функцияны дифференциалдау және интегралдау.

І- нұсқа.
А деңгейі.

1.Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
а)
ә)

2. f(х) функциясының берілген нүктедегі мәнін табыңдар.
f(х), х=1

3. Абсциссасы х=а нүктесінде у= f(х) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

f(х), x=1

4.Есептеңдер.



В деңгейі.
1.Өрнекті ықшамдаңдар.
а) :
ә) :

2.Берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табыңдар.
y= , х=-4, x=-1, y=-1

3. у= f(х) функциясының алғашқы функциясын жазыңдар.
а) f(х)
ә) f(х)


Бақылау жұмысы №3
7. 8. 9. Рационал көрсеткішті дәреже. Дәрежелік функция, оның
қасиеттері және графигі. Дәрежелік функцияны дифференциалдау
және интегралдау.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.

1.Өрнекті ықшамдап, мәнін табыңдар.
а)
ә)

2. f(х) функциясының берілген нүктедегі мәнін табыңдар.
f(х), х=625

3. Абсциссасы х=а нүктесінде у= f(х) функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

f(х), x=-1

4.Есептеңдер.



В деңгейі.
1. Өрнекті ықшамдаңдар.
а) :
ә) :

2. Берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табыңдар.
y= , х=-3, x=-2, y=2

3. у= f(х) функциясының алғашқы функциясын жазыңдар.
а) f(х) ә) f(х)

Бақылау жұмысы №4
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі. Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері. Көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу.

І- нұсқа.
А деңгейі.

1. Теңдеулерді шешіңдер.
а)
ә)

2. Теңсіздікті шешіңдер.


3. Сандарды салыстыр.
а) және 1
ә) және

4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.



В деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер


2. Теңсіздікті шешіңдер.





Бақылау жұмысы №4
Көрсеткіштік функция, оның қасиеттері және графигі. Көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйелері. Көрсеткіштік теңсіздіктерді шешу.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1.Теңдеулерді шешіңдер.
а)
ә)

2.Теңсіздікті шешіңдер.


3.Сандарды салыстыр.
а) және 1
ә) және

4.Теңдеулер жүйесін шешіңдер.



В деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер


2.Теңсіздікті шешіңдер.





Бақылау жұмысы №5
Логарифм және оның қасиеттері. Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері. Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.

І- нұсқа.
А деңгейі.

1. Есептеңдер.
а)
ә)

2 .Теңдеулерді шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.


4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


В деңгейі.
1. х- ты табыңдар.


2. Функцияның анықталу облысын табыңдар.










Бақылау жұмысы №5
Логарифм және оның қасиеттері. Логарифмдік теңдеулер және олардың жүйелері. Логарифмдік теңсіздіктерді шешу.

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.
1. Есептеңдер.
а)
ә)

2 .Теңдеулерді шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.


4. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


В деңгейі.
1. х- ты табыңдар.


2. Функцияның анықталу облысын табыңдар.










Бақылау жұмысы №6

І- нұсқа.
А деңгейі.

1. Функцияның туындысын табыңдар.
а)
ә)

2. f функциясының графигіне абсциссасы хо нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
хо =0

3.Интегралды есепте.
а)
ә)

4.Мына функция үшін алғашқы функциялардың жалпы түрін табыңдар.


В деңгейі.
1.Функцияның тақтығын немесе жұптығын анықтаңдар.


2.Интегралды есепте.


3.Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
y=x,

Бақылау жұмысы №6

ІІ- нұсқа.
А деңгейі.

1. Функцияның туындысын табыңдар.
а)
ә)

2. f функциясының графигіне абсциссасы хо нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жаз.
хо =1

3.Интегралды есепте.
а)
ә)

4.Мына функция үшін алғашқы функциялардың жалпы түрін табыңдар.



В деңгейі.
1.Функцияның тақтығын немесе жұптығын анықтаңдар.


2.Интегралды есепте.


3.Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.
,

Бақылау жұмысы №7

І- нұсқа
А деңгейі.

Сыныптағы 20 оқушыны екіден орналастыру керек. Есептің неше шешімі бар?

n=9, m=7 болғандағы терулер санын есептейік.

Топта 14 қыз және 13 бала оқиды. Тақтаға шақырылған бір оқушының бала болуының ықтималдығы қандай?

теңдеуін шешіңдер.

В деңгейі.
1. Ықшамдаңдар.


2. Теңдеуді шешіңдер.


3. биномының төртінші және он бесінші мүшелерін табыңдар.











Бақылау жұмысы №7

ІІ - нұсқа
А деңгейі.

Берілген 5 элементті үштен және төрттен орналастырса, онда әрқайсысының қанша шешімі болады?

n=11, m=9 болғандағы терулер санын есептейік.

Кітап сөресінде математика бойынша 5 кітап және қазақстан тарихы бойынша 15 кітап бар. Кездейсоқ алынған бір кітаптың математика екенінің ықтималдығы қандай.?

теңдеуін шешіңдер.

В деңгейі.
1. Ықшамдаңдар.


2. Теңдеуді шешіңдер.


3. биномының екінші және он үшінші мүшелерін табыңдар.










№8 Қорытынды бақылау жұмысы.

І- нұсқа.
А деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер.
а)
ә)
б)

2. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


3. Теңсіздікті шешіңдер.
а)
ә)
б)


В деңгейі.

1. Функцияның анықталу облысын табыңдар.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.





№8 Қорытынды бақылау жұмысы.

ІІ - нұсқа.
А деңгейі.

1. Теңдеуді шешіңдер.
а)
ә)
б)

2. Берілген сызықтармен шектелген фигураның ауданын табыңдар.


3. Теңсіздікті шешіңдер.
а)
ә)
б)


В деңгейі.

1. Функцияның анықталу облысын табыңдар.


2. Теңдеулер жүйесін шешіңдер.


3. Теңсіздікті шешіңдер.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Досаева Айгерім Жамбылқызы
Жарияланған уақыты:
2019-10-29
Категория:
Алгебра
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1572345179
2222
333
444
555
666
7
888
999