Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Біздің айналамыздағы ақпарат
Материал туралы қысқаша түсінік
«Мен кіммін» серпімділік ойыны
Оқушылар бір-біріне доп лақтырысу арқылы «Мен кіммін» деген сұраққа жауап береді. Өзін-өзі сипаттауда мінезі, бет пішіні, мақсаты мен сезімдері қолданылады. Әрбір сөйлем «Мен»: «Мен қызбын», «Мен көңілдімін», «Мен музыканы жақсы көремін» және т.б. деген сөздермен басталуы қажет.
Сурет қиындыларын құрастыру арқылы оқушыларды топқа бөлу
1 топ Принтер
2 топ Компьютер
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Ташходжаев Султанмурат Акмалович
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқушыларды «жылы лебіз» арқылы ынтымақтасуын қалыптастырамын.
Үй тапсырмасын сұрау барысында«Қалаға саяхат»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы аламын. Әр сұраққа жауап берген топ астанаға жетеді.
1. Бит дегеніміз не?
2.Ақпараттың ең кіші бөлігі қалай аталады?
3. Ақпаратты жеткізу жылдамдығы дегеніміз не?
4.Хабардың ақпараттық көлемі деп негеайтамыз?
5. Ақпарат тасымалдаушылардың сыйымдылығының қандай маңыздылығы бар?
6. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екінші өлщем бірлігіне өткізу ретін айтып бер?
7. Әртүрлі дереккөздердегі (газет, журнал, кітап) ақпараттың өлшемдерін анықтау әдісін түсіндір?
8. Әр түрлі өлшем бірліктердің арасында өзара қандай байланыс бар.
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.
1.«Құрылғылар сөйлейді» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы қобдишаның ішінде: CD, DVD дискілер, сағат, флешка, модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат – әр минутымыз мейірім мен шаттыққа толы болсын; өшіргіш-қателікке жол жоқ т.б.
2. Қонақтар үстелі «Шоко брейк» әдісі арқылы топтарға біріктіру
Шаттық шеңберіндегі оқушыларды қонақтар үстеліне шақырамын.. «Шоко брейк» әдісін ұйымдастырамын. Оқушыларды екі түрлі Сникерс және Марс шоколад кәмпиттері арқылы екі топқа топтастырамын. Екі топтан екі топ басшыларын сайлаймын.
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Пернетақта - компьютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 102 перне болады. Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылғысы болып табылады.
Пернетақтаның әрекеттерінің принциптері:
1. Пернені басқанда пернетақтаға орнатылған арнайы микросхема идентификациялайтын скан - код жіберіледі.
2. Скан - код микросхемаға түседі, ол өз кезегінде процессорға бекітілген нөмірі бар үзу береді.
3. Үзуді алып, процессор ағымдағы жұмысын кейінге қалдырып, үзу нөмірі бойынша үзуге қызмет жасайтын бағдарламаның адресін табады.
4. Үзуді өңдегеннен кейін процессор аяқталмаған іске қайта оралады.
5. Енгізілген (бірақ өңделмеген) символдар
Информатика
Сабақ жоспары
3 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері