Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

ЕСЕПТІ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
Материал жайлы қысқаша түсінік: МАТЕМАТИКА
Материалды ашып қарау
Пәні: информатика Пән мұғалімі: Қабылова М.С

Сынып/ күні
Сынып: 10 А Күні: 07.02.2018ж

Сабақтың тақырыбы:
Компьютерлік анимациядағы қабаттардың рөлі

Сілтеме:
Әдістемелік нұсқау

Жалпы мақсаты:
Анимация құрудағы қабат қатпарлары, онымен жасалатын іс-әрекеттер туралы мағлұмат беру.
Тәжірибелік тапсырмаларды орындату арқылы іскерлік дағдыларын дамыту.
Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру

Сабақ түрі:
Оқу тұсаукесерін пайдалану сабағы

Сабақтың типі:
Жаңа материалды оқыту сабағы

Оқыту технологиясы:
Ақпараттық-коммуникациялық технология

Жұмыс түрлері:
жұптық, топпен жұмыс, сұрақ- жауап, бағалау, өзін-өзі бағалау

Қажет құрал-жабдықтар:
проектор мен компьютер, ақпарат парағы, таратпа тапсырмалар, маркер, постер, стикер, слайд

Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі /психологиядық ахуал/



2. Өткенді еске түсіру



3. Кіріспе әңгіме /сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау/



4. Сабақтың негізгі тақырыбы мен мақсатын анықтау



5. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеруі



6. Оқушылардың теориялық білімін тексеру



7. Сергіту жаттығуы



Сабақты қорытындылау



9. Бағалау



10 Үй тапсырмасы туралы ақпарат


Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

І. І. Ұйымдастыру кезеңі жаңалыққа
құмарлығын арттыру, оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп, белсенді жұмыс істеуге жұмылдыру;
ІІ. Өткенді еске түсіру
өткенді еске түсіру арқылы өткен тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
ІІІ. Кіріспе әңгіме /сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау/
- ойлау жұмысына ынталандырылады;
ІҮ. Сабақтың негізгі тақырыбы мен мақсатын анықтау
Психологиялық ахуал Әкем маған сыйлық сыйлады? ойыны. Бұл әдіс оқушылардың қайталап есте сақтау қабілеттерін арттырады.
А4 қағазынан Желдеткіш /Веер/ жасап, бірінші жолаққа 1 сұрақ жазады, 2 жолақ ашық қалдыру. 3 жолаққа сұрақ ... солай соңына дейін орындау ұсынылады. Бір шетіне атын жазып, жұбымен ауысу. Жұбына Фишка беру арқылы бағалау ұсынылады
Топтапға бөлу 1,2 сандары бойынша топқа бөлу. Мұғалімнің қалауымен орындықтың артына стикер жабыстыру арқылы топ басшысы тағайындалады
Тақырыпқа шығу:. Анимация дегенді қалай түсінесіңдер? анимациялық мультфильм дегеніміз не?
3Д анимация деген не? Ендеше бүгінгі сабақта не жайында әңгімелеспекпіз?
әкем маған сағат сыйлады, әкем маған ет тартқыш сыйлады, әкем маған қуыршақ сыйлады, әкем маған ... барлығы көрсетеді, соңында барлық істегендерін қайталайды
Үй тапсыпмасын тексеру мақсатында еске түсіру тапсырмасын орындайды. Веерге сұрақтарды жазады Жұбымен ауысып сұрақтарға жауап жазады. Фишка беру арқылы бағалайды

1,2 сандарын бойынша топтасып отырады.


сұрақтарға жауап береді
оқушылар дәптерлеріне сабақтың тақырыбы мен сабаққа мақсат жазады, 1-2-не оқыту

Ү. Оқушылардың жаңа тақырыпты меңгеруі
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады



Мәтінмен жұмыс: оқулықтағы 21 Мәтінмен жекелей танысу ұсынылады. Көршіңе әңгімелеп бер әдістемесі бойынша оқушылар өз ойларын дауыстап жұбына айтып беру ұсынылады.
Жұбын бағалау парығын толтырады
Бағыт беру /тапсырма бойынша/
1 топ: Қабат.
2 топ: Қабатты құру
Постерге түсіру
Мадақтау, бағалау постерлерін 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі бойынша бағалау ұсынылады.
Ақпаратпен танысады, Көршіңе әңгімелеп бер әдістемесі бойынша жұппен жұмыс жасап, Жұбын бағалау парығын толтырады. Ойларын ортаға салады. Ұтымды жағын қолдау және өз ұстанымдарына сәйкес ұсыныстарын ортаға салу. Әр топ өз идеяларын постерге салады. Оқушылар суреттер мен ауызша айғақтардан қалып қойған олқылықтарды толықтыру үшін кітаптар мен ғаламтордың көмегі арқылы одан әрі зерттеулер жүргізеді. Аквариум әдісі бойынша топ спикері постерді қорғайды топтар бір-бірінің постерлерін 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі бойынша бағалайды.

ҮІ. Оқушылардың теориялық білімін тексеру
алған ақпараттарын нәтижесін анықтау. Практикалық жұмыс
Оқулықтан 168-беттегі тәжірибелік тапсырманы орындайды.
Болған оқушылар баланы қозғалтутаратпа тапсырманы орындау ұсынылады.
Оқушылар компьютерлерге жұп-жұппен отырып, тапсырманы орындайды, нәтижелері бойынша фишка алу арқылы бағаланады

ҮІІ. Сергіту сәті
Сергіту сәті сағат тілі ойыны

ҮІІІ. Қорытынды
Рефлексия
Меңгерілген тақырыпты жинақтау мақсатында Бес саусақ тәсілі
Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:
Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды?
Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза жасадым? Кім маған көмек берді?
Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай жаңа білім мен тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
Алақан – алға ұмтылу. Жұмысты жақсарту үшін не жасау керек? Білімімді қалайша толықтырам?

Оқушының пікірі, сабақ тақырыбының мақсатына жетуі-жетпеуі/ туралы жазады

ІХ . Бағалау

Мұғалім оқушыларының жинаған фишкалары бойынша бағалап өз пікірін айтады.
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды.

Х. Үй тапсырмасы туралы ақпарат

21 оқып келу
Күнделіктеріне бағаларын қойғызып, үй тапсырмасын жазады.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
САКТАГАНОВА ГАУХАР АБДИБАЕВНА
Жарияланған уақыты:
2019-09-01
Категория:
Математика
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1567336071
333
444
555
666
7
888
999