Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жыл мезгілдері
Материал жайлы қысқаша түсінік: жыл мезгілдері туралы картатека орыс группасына арналған
Материалды ашып қарау
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМДАРДА МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУДЫҢ ҮЛГІЛІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ БОЙЫНША ЖЫЛДЫҚ ПЕРСПЕКТИВАЛЫҚ ЖОСПАР
Бірінші кіші топ
Өтпелі тақырып: Менің балабақшам (Қыркүйек)


1. апта Менің балабақшам
Денсаулық
Дене шынықтыру (3сағат)
Коммуникация
Сөйлеуді дамыту (0,5)
Көркем әдебиет (0,5)

Таным
Сенсорика (0,5с)
Жаратылыстану (1с)
Құрастыру (0,5)
Шығармашылық
Сурет салу (1с)
Музыка (1,5с)
Мүсіндеу (0,25)
Жапсыру (0,25)
Әлеумет



1. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Қос аяқтап секіру
2. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Жолақтың үстімен жүруде тепе-теңдікті сақтау. Допты тура бағытта домалату.
3. Педагогтың артынан жүру және бірқалыпты жүгіруге уйрету. Допты тура бағытта домалату. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету.

Сөйлеуді дамыту

Топ бөлмелерінің атауларымен таныстыру, топтағы заттардың атауларын атауды, сөзді тыңдауды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету.

Сенсорика

Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын жетілдіру: қарпығышты, аулағышты, шөмішті, балғаны қолдануды жетілдіру.




Жаратылыстану
Балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді, ағаштарды, гүлдерді бақылау
Сурет салу

Қағазбен, қарындашпен сурет салу техникасын, түзу сызықтар арқылы балабақшаға баратын жолды салуды үйрету.
Музыка
Музыка тыңдауға, ән айтуға қызығушылықты қалыптастыру, қарапайым ойын қимылдарын беруге үйрету.

Музыка
Баяу әндер тыңдау ережесін сақтауды қалыптастыру, ән айтуда педагогтың дауыс ырғағына еліктеуге баулу, заттармен қимылдар жасауды үйрету.
Балаларды жақын әлеуметтік орта ретінде балабақшамен (бөлмелермен топтың жабдықтарымен,ойыншықтарымен және т.б.) таныстыру. Балалармен тәрбиешімен жағымды қарым-қатынасқа үйрету.



2. апта Менің достарым
1. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеуге үйрету. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру.
2. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Алға қарай ұмтыла отырып, қос аяқпен секірпемен секіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
3. Жұптасып жүру және шашырап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру
Көркем әдебиет
Бір-бірімен дос болуға баулу, достар туралы әңгіме оқып беру және оның мазмұнын түсінуге үйрету.
Құрастыру
Құрылыс үлгілеріне қарап оның бөліктерін атап көрсетуге үйрету.


Жаратылыстану
Балабақшаның жер теліміндегі ағаштарды ажыратып, атай білуге үйрету (1-2 түрін).
Сурет салу
Сурет салу процесіне қызығушылықты ояту, көлденең сызықтарды сызу арқылы достарға арналған орындықтар салуға үйрету.

Мүсіндеу
Ермексазбен оның қасиеттерімен таныстыру достарға арналған бәлішті мүсіндеу

Музыка
Көңілді әндер тыңдау ережесін сақтау, әннің сөздері мен жеке буындарды айтуға, заттармен қимылдар жасауға үйрету.




3. апта Менің сүйікті ойыншықтарым

1. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Жол бойымен еңбектеу.
2. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Баланың көзінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Доғаның астымен еңбектеу.
3. Шеңбер бойымен қол ұстасып жүру және жүгіру. Доғаның астымен еңбектеу. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.

Сөйлеуді дамыту

Ойыншықпен таныстыру, дауыстап айтылған сөзді тыңдауды және айтуды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету.
Сенсорика
Ауызша нұсқау мен үлгіге қарай отырып тапсырмаларды орындауға үйрету, біртекті заттарды бір сенсорлық белгісі бойынша топтастыруға (көлемі, пішіні немесе түсі) үйрету.

Жаратылыстану (1с)
Балабақшаның жер теліміндегі шөптерді ажыратып, атай білуге үйрету (1-2 түрін).
Сурет салу
Толқынды сызықтар мен түзу, көлденең сызықтарды қайталау арқылы ойыншықты салуға үйрету.

Жапсыру
Балаларды қағаз және оның қасиеттерімен, желіммен, фланелеграфпен таныстыру.

Музыка
Қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын тыңдауға, қайталанатын сөздерді педагогпен бірге айтуға, педагогтың көрсетуімен жүруге үйрету.

Музыка
Музыка әуені өзгерістерін шапалақпен белгілеуге, ұзақ дыбыстарды айтуға, қарапайым ойын қимылдарын беруге үйрету.
Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту, оларға ұқйпты қарауға үйрету.


4. апта Жиһаздар

1. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
2. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру.
3. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен жүру.
Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
Көркем әдебиет
Жиһаздар туралы түсінік беру. Сөздерді қатты-баяу, дауыспен айтуға жаттықтыру. Тақырыпқа сәйкес тақпақты интонациясын сақтап айтуға үйрету.
Құрастыру
Менің жиһаздарым Жиһаздар құрлысының жетіспейтін бөліктерін таба білуге үйрету.


Жаратылыстану
Ағаштың құрлысымен таныстыру (діңі, бұтақтары, жапырақтары) одан жиһаз жасайтынын көрсету.

Сурет салу
Дөңгелек сызық арқылы үстелдің суретін салуға үйрету



Музыка
Әнді тыңдау ережесін сақтауға, дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуды, қайталанатын сөздерді педагогпен бірге айтуға үйрету, музыканың сүйемелдеуімен педагогпен бірге жүруге және жүгіруге үйрету.



Айналасындағы заттарды, жиһаздарды орнымен қолдана білуге үйрету (жеке шкаф, керует).

Өтпелі тақырып: Менің отбасым (Қазан)
1.апта Менің отбасым, ата-аналар еңбегі

1. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Лентамен еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
2. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату
3. Бағытты өзгерте отырып жүру және берілген бағытта жүгіру. Төрттағандап құрсаудың астымен еңбектеу. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату.
Сөйлеуді дамыту
Менің отбасым Отбасы мүшелері әке, ана туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп, қарапайым сурақтарға жауап беруге баулу.
Сенсорика
Негізгі 4 түсті заттарды топтастыруды жетілдіру, көз-қол сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімдігін дамыту

Жаратылыстану
Гүлдер
Ауладағы гүлдердің түстерін атау. Табиғат бұрышындағы гүлдерге бақылау жасау.
Сурет салу
Алақандарын бояуға батырып, қағазға басып суретін салу.

Музыка
Қарама-қарсы сипаттағы баяу және көңілді әндерді тыңдауға, әннің сөздері мен жеке буындарын айтуға, пьесаның екі бөлімді формасының қимылдарын ауыстыруға үйрету.

Музыка
Тыңдалған әннің мағынасын түсінуге, созылыңқы дыбысталуға еліктей отырып ересекпен бірге сөздерді айтуға, музыканың сүйемелдеуімен жүру мен жүгіруге үйрету.
Отбасы мүшелерін ажырата білуге, оларды жақсы көруге, көмек беруге үйрету


2.апта Біздің көше

1. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру.
Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру
2. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру.
Бір орында тұрып екі аяқтап секіру Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау.
3. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру.
Гимнастикалық орындықпен жүріп тепе-теңдікті сақтау. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату.
Көркем әдебиет
Өзінің көшесі туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес суретте кейіпкерлердің іс-әрекетіне балалардың назарын аудару.
Құрастыру
Кірпіштерді көлденеңінен орналастыру арқылы көшені құрастыруға үйрету.



Жаратылыстану Тастар, олардың қасиеттері туралы түсінік беру. Көшені салғанда тастарды қолданатындығын көрсету.
Сурет салу
Түзу сызықты салуды жетілдіру, көшенің суретін салу.


Музыка
Польканы тыңдау ережесін сақтауға, әнді айтуға белесенділік танытуға, қол ұстасып жұптасып жүруге, залдың барлық кеңістігін қолдануға үйрету.
Мүсіндеу
Көшенің мүсінін жасау. Үлкен кесектен кішкентай бөліктер бөліп алып алақан арасында айналдырып үстінен саусақтарымен басуға үйрету.
Өзінің көшесі туралы түсініктерін кеңейту. Көшеде достарымен, адамдармен жағымды қарым-қатынас жасаудың қарапайым дағдыларын меңгерту


3. апта Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік

1. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа доптарды домалату. Доғаның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
2. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Доғаның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Қос аяқпен ленталардың үстінен секіру.
3. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Қос аяқпен ленталардың үстінен секіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
Сөйлеуді дамыту
Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік туралы қарапайым ережелермен таныстыру, сөздерді дыбысқа еліктеп айтуға үйрету. Зат есімдерді етістікпен байланыстыруға үйрету
Сенсорика
Көлемі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруға үйрету.


Жаратылыстану
Иттің дене бөліктерімен (тұмсығы, құйрығы, аяқтары) таныстыру, одан қорғануды үйрету.
Сурет салу
Саусақтарды бояуға батырып бастыру әдісімен иттің іздерін салу.

Музыка
Маршты, айтылатын әнді зейін қойып тыңдап, дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуды, жеке сөздерді қосылып айтуға, қол ұстасып жұптасып жүруге үйрету.

Музыка
Вальсті тыңдау ережесін сақтауды, созылыңқы дыбысталуға еліктей отырып ересекпен бірге ән айтуға, шеңбермен жүруге, кеңістікті бағдарлауға үйрету.

Жапсыру
Фланелеграфка доптарды орналастыруға үйрету.
Үйдегі және көшеде баланың өзін ұстаудың қарапайым ережелерімен таныстыру


4. апта Алтын күз
1. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру. Орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Заттарға шығуда (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа)тепе теңдікті сақтау.
2. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру. Заттарға шығуда (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа)тепе теңдікті сақтау. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру.
3. Жүруден жүгіруге ауысу, заттардың арасымен жүгіру.
Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
Арқанның астымен еңбектеу.
Көркем әдебиет
Күз мезгілімен ондағы табиғат көрінісі туралы әңгімелесу. Оқылған өлеңді ынта қойып тыңдауға үйрету. Өлеңнің оқылу интонациясын қабылдау және солай айтып беруге баулу.
Құрастыру
Кірпіштерді бірінің үстіне бірін қою арқылы трамвайды құрастыруға үйрету.

Жаратылыстану
Күздегі табиғат құбылыстары туралы әңгімелесу және оларды бақылау.
Сурет салу
Ағаштардың дайын суретінің үстінен саусақпен салу әдісімен сары жапырақтарды орналастыру.

Музыка
Баяу әнді тыңдау ережесін сақтауға, аспаптардың шығаратын дыбыстарын келтіріп ән айтуға, педагогтың көрсетуімен шеңбермен ырғақты жүруге үйрету.


Күз, күздегі маусымдық өзгерістер, адамдардың киімдері, еңбегі, мерекелер туралы қарапайым түсініктер
беру

Өтпелі тақырып: Дені саудың жаны сау (Қараша)
1. апта Өзім туралы

1. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Доптарды бір-біріне домалату.
2. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Доптарды бір-біріне домалату. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
3. Бағдар бойынша жүру және аяқтың ұшымен жүгіру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.

Сөйлеуді дамыту
Өзінің дене мүшесі (қол, аяқ, бас) туралы әңгімелесу, сын есімдерді қолдануға үйрету.
Сенсорика
Түстері бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды салыстыру мен топтастыруға үйрету.

Жаратылыстану
Дене мүшелерін таныстыру, ауладағы ересектердің еңбегіне бақылау жасау

Сурет салу
дөңгелек пішінді салуды жетілдіру, моншақтарды салу.

Музыка
Қарапайым әндерді тыңдауға баулу, ән қайырмасының соңғы сөздерін айтуға, қолдарды шапалақтауға үйрету.

Музыка
Көңілді әндерді тыңдау ережесін сақтауға, ән қайырмасының соңғы сөздерін айтуға, аяқтарды бірге тарсылдатуға үйрету.


Баланың өзінің дене мүшелері, оны күту, мәдени-гигиеналық дағдылардың қарапайым дағдыларын үйрету


2 апта Дұрыс тамақтану. Дәрумендер

1. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру. Еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
2. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Еденде 10-20 см қашықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
3. Кедергілерден аттап жүру және белгі бойынша тоқтап жүгіру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай) лақтыру.

Көркем әдебиет

Дұрыс тамақтану және оның адам ағзасы үшін пайдасы туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес тақпақ жаттату.
Құрастыру

Текшелерді кірпіштермен үйлестіру арқылы ас үстелін құрастыруға үйрету.

Жаратылыстану (1с)
Жеміс-жидектер мен көкөністерді үнемі қолдану арқылы дұрыс тамақтануды, қызанақ, қияр, алманы дәмінен ажырата білуге үйрету.
Сурет салу

Дайын шие ағашына оның жемістерін салу. Дөңгелек пішінді салуды жетілдіру

Музыка
Фортепианоның дыбысталуын тыңдауға, дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуға, әнді күш түсірмей айтуға, жартылай отыруға үйрету.
Музыка
Түрлі ырғақты, түрлі музыкалық аспаптардағы таныс әндерді тыңдауға, табиғи дауыспен ән айтуға, қолдарды шапалақтауға үйрету.

Мүсіндеу

Сазбалшықпен және оның қасиеттерімен таныстыру. Алманың пішінін мүсіндеу.
Дұрыс тамақтанудың жолдарын, тамақты мерзімімен, қажетті мөлшерде ішудің адам ағзасы үшін пайдасы туралы үйрету


3 апта. Өзіңе және өзгелерге көмектес

1. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай) лақтыру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу.
2. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу.
Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.
3. Ұзындығы 2,5-2 м, ені 25 см (2 жаста), 20 см (3 жаста) тақтай бойымен жүру, шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.
Заттарға шығу (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа), тұру, қолын жоғары көтеру, түсу.
Сөйлеуді дамыту
Өзіне және достарына көмек көрсетуді, дыбыстарды жоғарғы дауыспен айтуды үйрету. Есімдіктерді етістікпен байланыстыруға үйрету.
Сенсорика
Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі түсі бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.




Жаратылыстану
Жануарлар мен құстарға қиянат жасамауға баулу, оларға көмек көрсетуді үйрету.
Сурет салу
Дайын жапырақ суретінің астына қоңыздың суретін салу. Оның денесін қара нүктелермен безендіру.

Музыка
Түрлі ырғақты, түрлі музыкалық аспаптардағы таныс әндерді тыңдауға, әнді дауысты жылдамдатпай айтуға, қолдарды шапалақтауға үйрету.
Музыка
Қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын түсінуге, дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуға, әнді күш түсірмей айтуға, жартылай отыруға үйрету.

Жапсыру
Қағаз бетіне геометриялық пішіндерден үйді орналастыруға үйрету
Адам денінің сау болуы үшін қозғалу мен шынықтырудың пайдасы туралы қарапайым дағдыларды қалыптастыру


апта Біз күштіміз, ептіміз
1. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Заттарға шығу (гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модульге және тағы басқа), тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. 10-15 см биіктен секіру.
2. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. 10-15 см биіктен секіру.
Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру.
3. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. Арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.

Көркем әдебиет
Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп, ондағы кейіпкерлердің өзара әрекетіне балалардың назарын аудару.
Балаларға жаңылтпаш жаттату.
Құрастыру
Ірі құрылыс материалдарынан орындықты құрастыруға үйрету.


Жаратылыстану
Балалармен денсаулықты нығайтуда дене жаттығулары мен қимылды ойындар ұйымдастыру.


Сурет салу
Түзу және толқынды сызықтарды жылдам салуға үйрету.

Музыка
Дыбысталуы жоғары және түрлі тембрдегі әуендерді тыңдауға, созылыңқы дыбысталуға еліктей отырып ересекпен бірге ән айтуға, музыканың сүйемелдеуімен жүру мен жүгіруге үйрету.


Йтуға,

Өтпелі тақырып: Менің Қазақстаным (Желтоқсан)
1. апта Тарихқа саяхат

1. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру. Арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Заттардан ( биіктігі 10-15см) аттау.
2. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру Заттардан ( биіктігі 10-15см) аттау.
Гимнастикалық скамейканың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру.
3. Шеңбер бойымен жүру және жүгіру Гимнастикалық скамейканың үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру.

Сөйлеуді дамыту
Балаларға Отан туралы түсінік беру, оқылған шығармада кейіпкерлердің пайда болуына назарын аудару.

Сенсорика
Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді әртүрлі көлемі бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.

Жаратылыстану
Балаларға кең байтақ Қазақстанның жері, тауы, өзені, көлдері туралы қарапайым түсінік беріп оның сұлулығын қабылдауға үйрету.
Сурет салу
Түзу және толқынды сызықтардың көмегімен Қазақстан картасының сұлбасын салуға үйрету


Музыка
Польканы тыңдау ережесін сақтауға, әннің жеке бөліктерін ересекпен бірге айтуға, заттармен қарапайым қимылдар жасауға үйрету.

Музыка
Маршты тыңдау ережесін сақтауға, сөзылыңқы дыбысталуға еліктей отырып, ересекпен бірге ән айтуға, қол білектерін айналдыруға үйрету.


Туған елді, оның тарихын қастерлеуге баулу. Балалардың адамгершілік, патриоттық сезімдерін ояту



2. апта Туған өлкем

1. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. 10-15 см биіктен секіру.
2. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (ленталардан, текшелерден және тағы басқа) аттау.
3. Жіптен немесе таяқтан аттап жүру бағытты өзгертіп жүгіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (ленталардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
Көркем әдебиет
Туған өлкеге деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту, тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беру. Кім? Не? Сұрақтарына жауап беруге үйрету.

Құрастыру
Өзінің тұратын жеріндегі биік ғимараттың құрылысын құрастыру оны Қазақстан туымен безендіруге және құрылыс материалдарының орналасуын (кірпіш жатыр, тұр) атауға үйрету.

Жаратылыстану
Туған өлкенің табиғатының ерекшеліктерімен таныстыру

Сурет салу
Киіз үй
Дайын киіз үйдің бейнесін штрихтармен, сызықтармен безендіру

Мүсіндеу
Ермексаздан үлкен бөлігін бөліп алып домалақтап жұдырық арасында қысу арқылы құртты жасауды үйрету.

Музыка
Баяу әндерді тыңдау ережесін сақтауға, ересектердің дыбыстарына еліктеп, әнді күш түсірмей, табиғи дауыспен жеке айтуға, қимылдарды музыкканың басталу сәтінен аяқталғанға дейін орындауға үйрету.

Балалардың бойында туған өлкеге деген сүйіпеншілікті ояту. Туған өлкенің табиғатын қорғауға үйрету


3. апта Астана – Отанымыздың жүрегі

1.Жүруді жүгірумен ауыстыру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
2.Жүруді жүгірумен ауыстыру. Алға қарай ұмтыла екі аяқтап секіртпемен секіру.
Орнында баяу айналу.
3. Жүруді жүгірумен ауыстыру. Орнында баяу айналу. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.

Сөйлеуді дамыту
Еліміздің бас қаласы Астана, Бәйтерек туралы түсінік беру, сөздерді жоғары дауыспен екпінді сақтап, дұрыс айтуды үйрету. Зат есімдердің жекеше түрлерін қолдануға үйрету.
Сенсорика
Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және топтастыруға үйрету.

Жаратылыстану
Еліміздің бас қаласы Астананың табиғаты әсемдігі, ауа-райының ерекшеліктері туралы әңгімелесу

Сурет салу
Түзу, домалақ пішіндерді салуды жетілдіру, бәйтеректің суретін салу

Музыка
Көңілді әндерді тыңдау ережесін сақтауға, жеке сөздерді айқайламай, әнді жеке айтуға, жаттығулар мен билерде музыканың қарама-қарсылығына сәйкес бір қимылдан басқасына ауысуға үйрету үйрету.

Музыка
Қоңыраулардың жоғары, төмен дыбысталуын тыңдауға, әнді топпен айтуға, әнді сахналауда қимылдардың жекеғ элементтерін қолдануға үйрету.

Жапсыру
Қағаз бетіне геометриялық пішіндерден бәйтеректі орналастыруға үйрету

Еліміздің бас қаласы Астанаға қызығушылыққа баулу


апта Тәуелсіз Қазақстан (ҚР Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер)
1. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру.
2. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. 10-15 см биіктен секіру.
3. Кедергілерден аттап жүру және 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Орнында баяу айналу.
Көркем әдебиет
Қазақстан Республикасы Тұңғыш Президенті, мемлекеттік рәміздер туралы әңгімелесу. Тақырыпқа сәйкес тақпақ жаттату.
Құрастыру
Кірпіштерді түрліше үйлестіріп орналастыру арқылы Бәйтеректің құрылысын жасауға үйрету

Жаратылыстану
Қазақстаннның табиғаты мен ондағы маусымдық өзгерістер туралы түсініктерін кеңейту
Сурет салу
Толқынды және түзу сызықтарды салуды жетілдіру, тудың суретін салу.

Музыка
Түрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әндерді тыңдауға және оларды тануға, әнді топпен айтуға, бубенмен, сылдырмақпен қимылдар жасауға үйрету.






Тәуелсіз Қазақстан Президент, мемлекеттік рәміздер туралы түсінік беру

Өтпелі тақырып: Табиғат әлемі (Қаңтар)
1. апта Айналамыздағы өсімдіктер

1. Бірқалыпты жүру және жүгіру. Орнында баяу айналу. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу.
2. Бірқалыпты жүру және жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. 3. Бірқалыпты жүру және жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру.
Сөйлеуді дамыту
Өсімдіктер олардың адамға пайдасы туралы әңгімелесу. Зат есімдердің көпше түрлерін қолдану. Зат есімдерді етістікпен байланыстыруға үйрету.
Сенсорика
Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бойынша заттарды табуды жетілдіру.




Жаратылыстану Айналадағы өсімдіктер, олардың атауларымен және құрлысымен таныстыру (сабағы, жапырағы, тамыры) оларға бақылау жасау
Сурет салу
Дайын гүлдің сүретін қылқаламмен бояу



Музыка
Көңілді және қимылды әндерді тыңдауға , әнді уақытында бастауға және аяқтауға, жүргенде сымбатты сақтауға, басты түсірмеуге үйрету.

Музыка
Музыканы тыңдай білуді таныс әндерді және оларға тән ерекшеліктерін тануға, әнді озып кетпей айтуға, педагогтың көрсеткен аяқ қимылдарын топ-топ орындауға үйрету.




Қоршаған ортадағы өсімдіктердің атауларымен таныстыру. Өсімдіктерге қамқорлық жасауға тәрбиелеу.


2. апта Жануарлар әлемі

1. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға (кеуде тұсынан, (қағып алмай) лақтыру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
2. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Жиектері шектелген тура жолақпен (ені 20-25 см, ұзындығы 2-2,5 м) жүру.
Бір орында тұрып екі аяқтап секіру.
3. Жан-жаққа жүру және шашырап жүгіру. Бір орында тұрып екі аяқтап секіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру.
Көркем әдебиет
Жануарлармен және олардың атауларымен таныстыру. Әңгіме оқып беру және ондағы кейіпкерлердің әрекеттерін қадағалауға үйрету
Құрастыру
Құрылыс материалдарынан жануарларға үйшікті түрлі нұсқада жасауға үйрету


Жаратылыстану Жануарлармен және олардың атауларымен таныстыру. Оларға ұқыпты қарауға үйрету
Сурет салу
Күшікке арнап үйшік салу

Музыка
Музыканы тыңдай білуді таныс әндерді және оларға тән ерекшеліктерін тануға, әнді қалып қоймай айтуға, денені оңға, солға бұруға үйрету.


Мүсіндеу
Күшікке арнап үйшік жасау. Кішкентай бөліктерді алақан арасында домалақтап үстінен саусақпен басып дайын болған бөліктерді бір-бірімен біріктіруге үйрету

Жануарлармен олардың атауларымен, дене бөліктерімен таныстыру. Оларға қамқорлыққа баулу


3. апта Құстар – біздің досымыз

1. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға жоғарыдан, (қағып алмай) лақтыру. Алға қарай ұмтыла затқа дейін екі аяқтап секіру (10-15см).
2. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Алға қарай ұмтыла затқа дейін екі аяқтап секіру (10-15см). Гимнастикалық орындықтың үстімен тепе-теңдік сақтап жүру.
3. Берілген бағытқа жүру және жүгіру. Гимнастикалық орындықтың үстімен тепе-теңдік сақтап жүру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай)лақтыру.
Сөйлеуді дамыту
Құстармен және олардың атауларымен таныстыру. Не істейді? сұрағына жауап беруге үйрету.
Сенсорика
Үшбұрыштар мен төртбұрыштарды көлемі мен түсі бойынша топтастыруды жетілдіру

Жаратылыстану
Құстармен және олардың атауларымен, құрлысымен (тұмсығы, аяқтары, құйрығы) таныстыру. Аулаға ұшып келетін құстарға бақылау жасау (торғай, көгершін, қарға).
Сурет салу
Бояумен жұмыртқаның суретін салу

Музыка
Көңілді музыканы тыңдау және түсінуге, әнді айтуда кідірісті сақтауға, басты оңға, солға июге үйрету.

Музыка
Музыканы тыңдай білуді таныс әндерді және оларға тән ерекшеліктерін тануға, әнді айтуда кідірісті сақтауға, қолдарды сермеуге үйрету.

Жапсыру
Балабапанның дайын бөліктерін қағазға жапсыру. Оның тұмсығы мен аяқтарын қарындашпен салу.
Құстар олардың атауларымен, дене бөліктерімен таныстыру. Құстарға қамқорлық жасауға үйрету


4. апта Ғажайып қыс
1. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Екі қолмен 1-1,25 м арақашықтықтағы (көлденең) нысанаға төменнен, (қағып алмай)лақтыру. Еңіс тақтайдың үстімен еңбектеу.
2 Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Еңіс тақтайдың үстімен еңбектеу. Еңіс тақтайдың үстімен (ені 25 см, бір басы 15-20 см көтерілген) жүру.
3. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Еңіс тақтайдың үстімен (ені 25 см, бір басы 15-20 см көтерілген) жүру.
Жол бойымен төрттағандап еңбектеу.
Көркем әдебиет
Қыс көрінісі, адамдардың киімдері туралы әңгімелесу. Нені ұстады?, Нені әкеледі? сауалдарына жауап беруге үйрету.
Құрастыру
Құрылыстың қасиетін ескере отырып материалды таңдап сырғанақтың құрылысын жасау

Жаратылыстану
Қыстағы табиғаттың ерекшеліктерін бақылау. Қарды қолмен ұстап еріген кезде суға айналатынын бақылау
Сурет салу
Қолғаптың суретін салу. Домалақ пішінді түзу сызықты бөліктерді бір-бірімен байланыстыруды үйрету.

Музыка
Музыкалық иллюстрациямен сүйемелденген әңгімелерді қызығушылыпен тыңдауға, әнді уақытында бастап, аяқтауға, шеңбер бойымен жүруге үйрету.
Қыстағы табиғатпен, адамдардың киімдерімен таныстыру.

Өтпелі тақырып: Бізді қоршаған әлем (Ақпан)
апта. Ғажайыптар әлемі (өлі табиғат құбылыстары).

1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Жол бойымен төрттағандап еңбектеу. Орнынан ұзындыққа (20-50см) секіру.
2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Орнынан ұзындыққа (20-50см) секіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу.
3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Доғаның, орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу.

Сөйлеуді дамыту
Өлі табиғат құбылыстары күн, ауамен таныстыру, зат есімдерді етістікпен байланыстыруға үйрету.

Сенсорика
бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (түсі мен пішіні) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды үйрету



Жаратылыстану
Күннің табиғатқа әсерін бақылау (қыста күннің суық болуы мен жазда ыстық болуы)
Сурет салу
Саусақтарды бояуға малып қағазға ізін түсіріп күннің суретін салу.


Музыка
Музыканы тыңдап, таныс әндерді тани білуге, әнді уақытында бастап аяқтауға, таныс қимылдарды жаңа музыкамен сәйкес есте сақтауға үйрету.

Музыка
Музыканы тыңдап, таныс әндерді тани білуге, әнді озып кетпей айтуға, таныс қимылдарды жаңа музыкамен сәйкес есте сақтауға үйрету.

Өлі табиғат құбылыстары: күн, ауа, құм туралы түсінік беру.


апта. Көліктер
1. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Доғаның, орындық, астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. 10-15 см биіктен секіру.
2. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. 10-15 см биіктен секіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу.
3. Шеңбер бойымен қолдарының әртүрлі қалыптарымен жүру және әртүрлі қарқынмен жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу.
Көркем әдебиет
Жүк көлігімен таныстыру. Зат есімдер мен сын есімдерді қолданып заттарды сипаттауда үйрету.
Құрастыру
Құрылыс материалдарынан көлік пен көліктерді қоятын жай құрастыру



Жаратылыстану
Құммен оның қасиеттерімен (шашылады, сусылдайды, дымқыл болған кезде бір-біріне жабысады) таныстыру
Сурет салу
Саусақпен құмға көлік суретін салу

Музыка
Сергек сипаттағы әнді тыңдауға, мазмұнын түсініп және оларға эмоцианалды жауап беруге, әнді бірге айтуға белсенділік танытуға, таныс қимылдарды жаңа музыкамен сәйкес есте сақтауға және қайталауға үйрету.

Мүсіндеу
Көліктің дөңгелектерін жасау. Дайын бөлшектерді бір-бірімен байланыстыруды үйрету.



апта Электроника әлемі
1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Көзінің және кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен домалату.
2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Көзінің және кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен домалату. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру.
3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату.

Сөйлеуді дамыту Теледидармен таныстыру. Зат есімдер мен сын есімдерді қолданып заттарды сипаттауға үйрету.Дыбысқа еліктеп сөздерді айтқызу.
Сенсорика
бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (өлшемі мен пішіні) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды үйрету

Жаратылыстану
Кір жуатын мәшинемен таныстыру. Оның электр арқылы жұмыс жасайтынын бақылау
Сурет салу
Кір жуатын мәшиненің суретін салу


Музыка
Сергек сипаттағы әнді тыңдауға, мазмұнын түсініп және оларға эмоцианалды жауап беруге, әнді бірге айтуға белсенділік танытуға, үйренген әнді айта отырып, таныс қимылдарды қайталауға үйрету.

Музыка
Тыңдалған таныс әндердің ерекшеліктерін тани білуді, әнді қалып қоймай айтуға, үйренген әнді айта отырып, таныс қимылдарды қайталауға, кеңістікте бағдарлауды үйрету.


Жапсыру
Теледидардың дайын суретін майда суреттер жапсырып безендіру. Бөліктерді қағаз бетінде орналастыруды пысықтау.
Теледидар, компьютер, кір жуатын мәшинемен таныстыру.


Мамандықтың бәрі жақсы
1. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату.
Заттардан (биіктігі 10-15 см), шеңберден шеңберге аттау.
2. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. Заттардан (биіктігі 10-15 см), шеңберден шеңберге аттау. Бір және екі қолымен допты еденге ұру.
3. Шағын топқа бөлініп және бүкіл топпен жүру және жүгіру. Бір және екі қолымен допты еденге ұру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (таспалардан, текшелерден және тағы басқа) аттау.
Көркем әдебиет
Аспазшы, дәрігер, тәрбиеші мамандықтарын таныстыру. Ойыншықтарды қолданып күрделі емес ойындарға, диалогке қатыстыру.
Құрастыру
Құрылыс материалдарынан белгілі бір мамандыққа қажетті жабдықтарды құрастыру, масштабына сәйкес сюжетті ойыншықтарды қолдана отырып олармен ойнату



Жаратылыстану Ересектердің еңбегін (аула сыпырушы, медбике) бақылау, олар туралы әңгімелесу
Сурет салу
Нанның суретін салуға үйрету.


Музыка
Тыңдалған әннің мазмұнын түсініп, оған эмоционалды жауап беруге, әнді кідірісті сақтап айтуға, әнді ересектердің қимылана еліктеп қиялдағы аспапта сүйемелдеуге үйрету.
Аспазшы, дәрігер, тәрбиеші мамандықтарын таныстыру.

Өтпелі тақырып: Салттар мен фольклор (Наурыз)
апта Қазақтың салттары мен дәстүрлері

1. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Төрттағандап тақтаның үстімен 20 см арақашықтықта орналасқан бірнеше кедергіден (таспалардан, текшелерден және тағы басқа) аттау. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату.
2. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу.
3. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Гимнастикалық орындыққа, жұмсақ модулге шығып тұру, қолын жоғары көтеру, түсу. Қос аяқпен алға жылжи отырып секіру
Сөйлеуді дамыту
Бесік жырын тыңдатып, оны қайталап айтуға, берілген сұрақтарға жауап беруге, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға үйрету.
Сенсорика
бірізділікпен азаятын 3 немесе одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (өлшемі мен түсі) кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды үйрету



Жаратылыстану
Бесік жырын тыңдату. Бесік туралы әңгімелесу. Оның ағаштан жасалғанын көрсету
Сурет салу
Бесіктің дайын суретін түрлі сызықтармен безендіру


Музыка
Көңілді, ширақ әндерді мұқият тыңдап мазмұнын түсінуге, педагогтың созылыңқы айтуына еліктеп, сөз тіркестерін қайталап айтуға, әннің мазмұны өзгеруіне байланысты қимылдарды ауыстыруға үйрету.

Музыка
Көңілді, ширақ әндерді мұқият тыңдап мазмұнын түсінуге, педагогтың созылыңқы айтуына еліктеп, сөз тіркестерін қайталап айтуға, шашырып би қимылдарын орындауға, кеңістікте бағдарлауды үйрету.
Қазақтың салттары мен дәстүрлері туралы қарапайым түсініктерді беру.


апта Ертегілер Елінде. Театр әлемі

1. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Қос аяқпен алға жылжи отырып секіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу.
2. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Доғаның астымен бірінің артынан бірі еңбектеу. Бір қолымен допты еденге ұру.
3. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Бір қолымен допты еденге ұру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу.
Көркем әдебиет
Балаларға ертегі тыңдату. Кейіпкерлердің сөздерін қайталап айтып рөлдерде ойнату.
Құрастыру
Құрылыс метериалдарынан тақырыпқа сәйкес құрылыс тұрғызу және оны атау онымен ойыншықтарды қолданып, ойнауға үйрету


Жаратылыстану Ертегілер елінде бұрышындағы кейіпкерлермен таныстыру.
Сурет салу
Асықтың суретін салу

Музыка
Тыңдалған әннің мазмұнын түсініп, оған эмоционалды жауап беруге, педагогтың созылыңқы айтуына еліктеп, сөз тіркестерін қайталап айтуға, музыканың сипатына сәйкес қимылдарды өзгертуге, кеңістікте бағдарлауды үйрету


Мүсіндеу
Домалақ бөлікті үстінен басып бұрыштарын домалақ пішінге келтіріп, асықтың мүсінін жасау
Балаларға ертегілер тыңдату. Ондағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне жанашырлық танытуға, олардың сөздерін қайталап айтуға баулу


апта Өнер көзі халыкта

1. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Үстелдің астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тіземен тіреп) еңбектеу. Шеңберден шеңберге аттау.
2. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Шеңберден шеңберге аттау.
Арқанның астымен нысанаға дейін еңбектеу. 3. Аяқтың ұшымен жүру, заттардың арасымен жүгіру. Арқанның астымен нысанаға дейін еңбектеу. Орнынан (20-50 см) ұзындыққа секіру.

Сөйлеуді дамыту
Қазақтың ағаштан жасалған кесе, қасықпен таныстыру. Нені ұстады? Нені әкеледі? сұрақтарына жауап беруге үйрету.

Сенсорика
берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, түсі әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту

Жаратылыстану
Төрт түлікпен таныстыру. Оның жүнінен киіз жасауға болатынын көрсету.
Сурет салу
Қарапайым оюдың дайын бейнесін жалғастырып, үзіксіз, айналмалы сызықтармен салу.


Музыка
Тыңдалған таныс әндердің ерекшеліктерін тани білуді, сөз тіркестерін қайталап айтуға, шашырап, би қимылдарын орындауға, кеістікті бағдарлауға үйрету

Музыка
Көңілді сипаттағы әндерді тыңдауға олардың мазмұнын түсінуге, сөз тіркестерін қайталап айтуға, кезекпен аяқтың ұшымен тұруды үйрету.


Жапсыру
Дайын оюларды қағаз бетіне орналастыру. Бөліктерді симметриялы орналастыруды үйрету.

Қазақ халқының қол өнер бұйымдарымен таныстыру. Оларға ұқыпты қарауға үйрету.


апта Нұр төккен, гүл көктем
1. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Орнынан (20-50 см) ұзындыққа секіру. Допты кеуде тұсынан жоғары қарай лақтыру.
2. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Допты кеуде тұсынан жоғары қарай лақтыру. Керілген арқанның астымен еңбектеу.
3. Жұптасып жүру және бірінің соңынан бірі (20м дейін) жүгіру. Керілген арқанның астымен еңбектеу. Секіртпеден секіру.
Көркем әдебиет
Көктемгі табиғат ерекшеліктері, адамдардың киімдері, Наурыз мерекесі туралы әңгімелесу. Санамақтар жаттату.
Құрастыру
Бір мезгілде тақырыпқа сәйкес екі-үш құрылысты тұрғызуға үйрету

Жаратылыстану
Көктемгі табиғат ерекшеліктерін, үй құстарын (тауық, қораз. үйрек) бақылау.
Сурет салу
Ағаштардың жапырақтарын салу.


Музыка
Дыбыстарды жоғарылығы бойынша ажыратуды жетілдіру, әндегі сө тіркестерін қайталап айтуға, кезекпен аяқтың ұшымен және өкшемен тұруға үйрету.

Көктемгі табиғат құбылыстарымен, адамдардың киімдерімен, еңбектерімен таныстыру

Біз еңбекқор баламыз (Сәуір)
1.апта. Аялайық гүлдерді

1. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Секіртпеден секіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату.
2. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату. Орнында баяу айналу.
3. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Орнында баяу айналу.
Секіртпеден секіру.
Сөйлеуді дамыту
Гүлдермен таныстыру, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға, сөз тіркестерін құруға үйрету.

Сенсорика
берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, көлемі бойынша әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту


Жаратылыстану
Көктемгі жер теліміндегі гүлдерді бақылау, оларға күтім жасауды үйрету.
Сурет салу
Гүлдің суретін салу.


Музыка
Музыканы есте сақтауға, кейіпкерлерді иллюстрация және әңгіме бойынша тануға, әндегі сөз тіркестерін айтуға, орнында тұрып топылдатуға үйрету.

Музыка
Музыканы есте сақтауға, кейіпкерлерді иллюстрация және әңгіме бойынша тануға, әннің қайырмасын айтуға баулу, музыка сипатына сәйкес қимылдауға үйрету.

Гүлдердің кейбір түрлерімен таныстыру. Оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу


2.апта Ас атасы - нан

1. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Секіртпеден секіру. Допты екі қолымен жерге соғу.
2. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Допты екі қолымен жерге соғу. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
3. Едендегі немесе еденнен 15-30 см көтерілген арқаннан аттап жүру, 30-40 сек бойына үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан секіру.
Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.
Көркем әдебиет
Нанды қадірлеуге оған ұқыпты қарауға үйрету. Тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп ондағы қарама-қарсы кейіпкерлерді түсінуге үйрету
Құрастыру
Наубайхана құрылысын құрастыру онда қарапайым құрастыру дағдыларын жетілдіру: қою, тіреу, басу.




Жаратылыстану
Бидаймен таныстыру одан нан әзірлейтіні туралы әңгімелесу
Сурет салу
Нанның суретін салу

Музыка
Музыкалық иллюстрациялармен сүйемелденген әңгімелерді тыңдату, әндегі қайталанатын тіркестерді ересектердің дауыс интонациясына салып айтуды жетілдіру, музыканың басталуымен қимылдарды бастап аяқталуымен аяқтауды үйрету.




Мүсіндеу
Ермексаздың немесе сазбалшықтың домалақ кесегін үстінен басу арқылы нанның мүсінін жасау.
Ас атасы – нан туралы түсінік беру. Нанды қастерлеуге оған ұқыпты қарауға үйрету


апта Жәндіктер мен қосмекенділер әлемі

1. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру.
2. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату.
3. Қарқынды өзгерте отырып, жүру және бағытты өзгертіп жүгіру. Кеудесінің тұсынан әртүрлі заттардың астымен 0,5-1,5 м арақашықтыққа отырған және тұрған қалыптан доптарды домалату.
Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру.

Сөйлеуді дамыту
Көбелек және бақамен таныстыру. Сұрақ қоюға және оған жауап беруге үйрету. Зат есімдердің көпше түрлерін қолдануға үйрету.
Сенсорика
берілген 3-4 сенсорлық қасиеттеріне байланысты таңдауды жүзеге асыра отырып, өлшемі бойынша әр текті байланыс орната білу іскерлігін бекіту


Жаратылыстану
Көбелек және бақамен таныстыру. Жер телімінде оларды бақылау
Сурет салу
көбелектің дайын суретін нүктелермен,сызықтармен және т.б. түрлі пішіндермен безендіру.


Музыка
Музыканы есте сақтауды, кейіпкерлерді иллюстрация және әңгіме бойынша тануды жетілдіру, педагогпен қосылып ән айту дағдыларын жетілдіру, шеңбер бойындағы би қимылдарын қайталау.

Музыка
Музыкалық шығармалардың сипатын ажыратуды, ересекпен бірге әннің бөліктерін айтуды жетілдіру, шеңбер бойымен бір орында, шашыраңқы топылдатып жүруді үйрету.

Жапсыру
Дайын көбелектердің бөліктерін ретімен қағазға жапсыруды үйрету.

Жәндіктер мен қосмекенділер туралы қарапайым түсініктерді беру.
Көбелек және бақамен таныстыру.


апта Еңбек бәрін жеңбек
1. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта (2 арқаннан тұратын жолақ арқылы) жатқан арқаннан, таспадан секіру. Доптарды бір-біріне домалату.
2. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Доптарды бір-біріне домалату. Еденде 10-20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру.
3. Еденнен 20 см биік керілген арқанның үстінен аттап жүру, 30-40 сек үзіліссіз жүгіру. Еденде 10-20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. Допты бір қолымен жерге соғу.
Көркем әдебиет
Балаларды еңбек етуге баулу. Олардың бойында қарапайым еңбек дағдыларын қалыптастыру
Құрастыру
Ойыншықтарды қолдана отырып тақырыпқа сәйкес өз ойларынан құрылыс құрастыру (ұжымдық жұмыс).


Жаратылыстану
Адамдардың еңбек етуі туралы әңгімелесу, серуен кезінде оларды бақылау
Сурет салу
Күрек суретін салу.


Музыка
Бейнелеу сипатындағы әндерді тыңдауға баулу, педагогпен бірге қарапайым әуендерді интонацияны сақтап айтуға, әннің сипаты мен мазмұнына сәйкес қимылдауға үйрету.


Еңбек етудің қарапайым дағдыларымен таныстыру, еңбек етуге баулу

Әрқашан күн сөнбесін
1.апта Достық –біздің тірегіміз (халықтар достығы)

1. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Допты бір қолымен жерге соғу. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау
2. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау. Гимнастикалық скамейканың астымен еңбектеу.
3. Еденнен 15-30 см көтерілген бөренеден, текшеден, гимнастикалық таяқшадан аттап жүру және белгі бойынша тоқтап, жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Төрттағындап 20 см арақашықтықтағы заттардан аттап еңбектеу.
Сөйлеуді дамыту
Топтағы балаларды бір-бірімен дос болуға баулу, дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстауға үйрету.
Сенсорика
Заттарды өлшемі бойынша (беттестіру және қасына қою) арқылы салыстыруға үйрету




Жаратылыстану
Балаларға үй жануарларымен дос болуды оларға қамқорлық танытуды үйрету.
Сурет салу
Қазақтың киіз үйінің суретін салу


Музыка
Ырғақты естулерін дамыту, педагогпен бірге қарапайым әуендерді интонацияны сақтап айтуға, заттармен қарапаййым қимылдарды жасауға үйрету.
Музыка
Мейірімді сипаттағы әндермен таныстыру, педагогтың созылыңқы айтқан әніне еліктеп сөз тіркестерін айтуды дамыту, музыканың екінші бөлігінде қимылдарды ауыстырып ойын қимылдарын беруге үйрету.
Балаларды бір-бірімен дос болуға, айналасындағы адамдармен жағымды қарым қатынасқа тәрбиелеу


2.апта Отан қорғаушылар (ҚР әскері, Ұлы Отан соғысының ардагерлері)

1. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Үстел, арқанның астымен нысанаға дейін төрттағандап (алақанымен, тізесімен тіреп) еңбектеу. Алға қарай ұмтыла қос ақпен секіру(10-15 см).
2. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Алға қарай ұмтыла қос ақпен секіру (10-15 см). Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу.
3. Ирелеңдеген баудың бойымен еркін жүру, шашырап жүгіру. Кедергілі жазықтың бетімен еңбектеу. Еденде 20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру.
Көркем әдебиет
Сарбаздар туралы әңгіме оқып беру, мазмұнын сұрақтар арқылы қайталап айтқызуға үйрету
Құрастыру
Ойыншықтарды қолдана отырып тақырыпқа сәйкес бірден екі-үш құрылысты тұрғызуды жетілдіру.


Жаратылыстану Тіршілік нәрі су туралы әңгімелесу, өсімдіктерді сауаруды, жануарлардың су ішкенін бақылау
Сурет салу
Ұшақтың суретін қылқаламмен және бояумен бояу.

Музыка
Динамикалық естуді дамыту, бая және қатты дыбысталуды ажырату, әнді күш түсірмей, бірқалыпты айтуды, қимылдарды музыкамен сәйкестендіруге үйрету.

Мүсіндеу
Қағаз бетіне бөліктерді симметриялы орналастыру арқылы ұшақтың мүсінін жасау
Сарбаздар туралы қарапайым түсініктерді беру.
Бір-біріне жанашырлық танытуға, жақын болуға тәрбиелеу


3. апта Көңілді жаз

1. Баяу қарқынмен жүру және жүгіру. Еденде 20 см қашықтықта жатқан лентадан секіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату.
2. Орташа қарқынмен жүру және жүгіру. Қарама-қарсы отырып допты бір-біріне домалату. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау
3. Түрлі қарқынмен жүру және жүгіру. Қарқынды өзгерте отырып жүру және жүгіру. Орнында баяу айналып тепе-теңдікті сақтау. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу.
Сөйлеуді дамыту
Жаздағы табиғат көріністері, адамдардың киімдері, ойындар туралы әңгімелесу. Диалогке қатыстыру.
Сенсорика
Көлемі, түсі, пішіні бойынша біртекті заттарды топтастыруды бекіту



Жаратылыстану
Жаз мезгіліндегі табиғаттың ерекшеліктерімен таныстыру, оларға бақылау жасау
Сурет салу
Көбелектің суретін салу, домалақ және сопақша бөліктерді бір-бірімен байланыстыру.


Музыка
Сипаты бойынша қарама-қарсы пьесаларды тыңдап есте сақтауға және ажыратуға, қимылды әнмен үйлестіруді дамыту, шеңбер бойында заттармен қарапайым қимылдар жасауға үйрету.

Музыка
Әнді мұқият тыңдап кіріспесі бойынша ажыратуға, әнді үйлесімді орындауға, қасықтармен ырғақты ойнауды үйрету.

Жапсыру
Фланелеграфта дайын көбелектерді шөптің үстіне орналастыруға үйрету.

Жаздағы маусымдық өзгерістер, адамдардың киімі, еңбегң демалысы туралы қарапайым түсініктерді беру


4. апта Мен жасай аламын
1. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. Ауданы 50 х 50 см, биіктігі 10 см мінбеге өрмелеу. 10-15 см биіктен секіру
2. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. 10-15 см биіктен секіру. Орнында баяу айналу.
3. Жүруді мен жүгіруге ауыстыру және керісінше. Орнында баяу айналу. 10-15 см биіктен секіру.

Көркем әдебиет
Балалардың нені білетіні, не істей алатыны туралы әңгімелесу
Құрастыру
Құрастыру бойынша нені білетіні, не істей алатыны туралы әңгімелесу. Өз ойларынан құрастырған қарапайым құрылыстарымен ойнату


Жаратылыстану Балалардың не білетіні туралы сұрақтар қойып бекіту.
Сурет салу
Өз ойынан сурет салу.


Музыка
Әнді мұқият тыңдап кіріспесі бойынша ажыратуды, әнді үйлесімді орындауды, қасықтармен ырғақты ойнауды жетілдіру.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Төкен Айдана Құнанбайқызы
Жарияланған уақыты:
2019-05-16
Категория:
Аттестаттау материалдары
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1557991319
333
444
555
666
7
888
999