Материалдар Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұйымдастыру: «Тілектер картасы» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. Шарты: Оқушыларға бір жағында жағымды жаңалық, болашақта болатын жағымды болжам, ал екінші жағында топтарының мағынасын білдіретін суреттері бар карталар таратылады. Оқушылар позитивті бағыттағы тілектерді тыңдап, өздеріне ұсынылған картадағы суретке сәйкес төрт топқа бөлінеді. Топтар бөлінген соң өз тобының аттары не үшін таңдалғанына, бүгінгі тақырыпқа қандай қатысы бар екенін болжап айтады. Ұ «Таза тақта» әдісі. Тақтаға стикерге жазылған сұрақтар іліндеі. Оқушылар тақтадағы стикердегі сұрақтарға жауап беру арқылы тақтаны тазартады. - Бағалау. Әрбір сұраққа жауап берген оқушыға Астанадағы «Бәйтерек» кешенінің кішкентай үлгісі беріледі. Осы бағалау түрі арқылы Астананың 20 жылдығының тәуелсіз еліміздің тарихында ерекше орын алатындығын ұғындыру. Бірінші бағалау критерийі: 1. Ұлы Жібек жолының шығу тарихын түсіндіреді және Қазақстандағы Ұлы Жібек жолының бағыттарын кескін картаға белгілейді. Ж. «Ойлан, жұптас, бөліс». Оқушыларға бейнефильм көрсетіледі. Бейнефильмді қарай отырып, оқушылар осы бейнефильм бойынша ой қорытып, бір-бірімен жұптаса отырып, төмендегі кестені толтырады: Көтеріліс мақсаты Көтерілістің себептері Қозғаушы күші Көтерілістің сипаты Жеңілу себептері Дескриптор: - Бейнефильмді көреді - Көтерілістің мақсатын анықтайды - Көтерілістің негізгі себептерін анықтайды - Қозғаушы күшін анықтайды - Көтерілістің сипатын анықтайды -Көтерілістің жеңілу себептерін анықтайды. ӨЖ. Кескін картамен жұмыс. Ұлы Жібек Жолының тармақтары туралы қосымша деректерді оқыта отырып, кескін карта үлестіремін. Кескін картаны белгілеу арқылы оқушылар Ұлы Жібек Жолының Қытай жерінен басталып, Таяу Шығыс пен Еуропа елдеріне бағытталғанын біліп шығады. Дескриптор:  Ұлы Жібек жолының басталу нүктесі мен аяқталу нүктесін кескін картаға белгілейді.  Ұлы Жібек жолының тармақтарын көрсетеді;  Ұлы Жібек жолының Қазақстан территориясынан жүру жолын белгілеп , себептерін түсіндіреді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
12 Қаңтар 2019
487
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Жеріңнің аты-бабаңның хаты(Байғанин ауданының жер-су аттары)
Қамбаров Әлібек Русланұлы
25 Сәуір 2021
939
4
(Байғанин ауданының жер-су аттары)
Қазақстан тарихы
Ғылыми жұмыстар
7 сынып
Телжан Шонанұлының ғылыми-ағартушылық өмір жолы
Қамбаров Әлібек Русланұлы
12 Қаңтар 2019
1378
3
Біз соңғы жылдары өз халқының болашағы үшін күрескен ғылым, оқу-ағарту, тарих, əдебиет пен тіл майданында мол еңбек сіңірген, өнімді шығармашылықпен көзге түскен, 1930-жылдардағы зобалаң кезінде сталиндік нəубеттің құрбаны болған үркердей қазақ зиялыларының есімдерін қастерлеп, ерекше құрметпен атап жүрміз. Өйткені екі ғасыр тоғысында, одан бергі 1920-жылдарда ғылым, мəдениет, оқу-ағарту саласында өзгеше бір серпіліс туған дəуірде, жаңа ашылып жатқан мектептерге алуан түрлі оқулықтар жазып, əрбір ғылым-ілім басында тұрып, көшбасшы болу осы əзиз ағалардың үлесіне тиді. Таланты кемел, халқымыздың біртуар бұл тұлғалары өз мамандықтарынан тыс тарих, филология, психология, педагогика, математика, зоология, ботаника, химия, тағы басқа салаларға қатысты еңбектер жазып, ғылым мен оқу-ағарту ісін кең өріске алып шықты. 1937–1938-жылдардағы Кеңес үкіметі тарапынан жүргізілген қанды-қасап жазалаудың жазықсыз құрбаны болғандардың бірі — Халық ағарту комиссариатының ғылым мен ғылыми əдістер жөніндегі кеңесінің мүшесі, ағартушы, педагог, филолог, əдіскер, əдебиетші, тарихшы, сыншы, аудармашы, қазақ бастауыш мектебінің теориялық жəне практикалық негізін қалаушылардың бірі, Қазақстанда 1922–1937 жылдарда оқыту-білім беру, сауаттандыру, тарихты, қазақ тілін, ғылыми-зерттеу істерін беріле дамытқан, дарынды энциклопедист-ғалым, қоғам қайраткері Телжан Шонанов. Сонан бергі ұзақ жылдар бойы жан-жақты білімпаз ғалымның аяулы есімі мен ғылыми мұрасы атаусыз, ескерусіз, жабулы күйінде қалды.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлығы
Телжан Шонанұлының ғылыми-ағартушылық өмір жолы
Қамбаров Әлібек Русланұлы
12 Қаңтар 2019
688
3
Біз соңғы жылдары өз халқының болашағы үшін күрескен ғылым, оқу-ағарту, тарих, əдебиет пен тіл майданында мол еңбек сіңірген, өнімді шығармашылықпен көзге түскен, 1930-жылдардағы зобалаң кезінде сталиндік нəубеттің құрбаны болған үркердей қазақ зиялыларының есімдерін қастерлеп, ерекше құрметпен атап жүрміз. Өйткені екі ғасыр тоғысында, одан бергі 1920-жылдарда ғылым, мəдениет, оқу-ағарту саласында өзгеше бір серпіліс туған дəуірде, жаңа ашылып жатқан мектептерге алуан түрлі оқулықтар жазып, əрбір ғылым-ілім басында тұрып, көшбасшы болу осы əзиз ағалардың үлесіне тиді. Таланты кемел, халқымыздың біртуар бұл тұлғалары өз мамандықтарынан тыс тарих, филология, психология, педагогика, математика, зоология, ботаника, химия, тағы басқа салаларға қатысты еңбектер жазып, ғылым мен оқу-ағарту ісін кең өріске алып шықты. 1937–1938-жылдардағы Кеңес үкіметі тарапынан жүргізілген қанды-қасап жазалаудың жазықсыз құрбаны болғандардың бірі — Халық ағарту комиссариатының ғылым мен ғылыми əдістер жөніндегі кеңесінің мүшесі, ағартушы, педагог, филолог, əдіскер, əдебиетші, тарихшы, сыншы, аудармашы, қазақ бастауыш мектебінің теориялық жəне практикалық негізін қалаушылардың бірі, Қазақстанда 1922–1937 жылдарда оқыту-білім беру, сауаттандыру, тарихты, қазақ тілін, ғылыми-зерттеу істерін беріле дамытқан, дарынды энциклопедист-ғалым, қоғам қайраткері Телжан Шонанов. Сонан бергі ұзақ жылдар бойы жан-жақты білімпаз ғалымның аяулы есімі мен ғылыми мұрасы атаусыз, ескерусіз, жабулы күйінде қалды.
Қазақстан тарихы
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері