Материалдар Мазмұны
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабаққа кіріспе: «Авторлық құқық, плагиат» тұралы мағлұмат беремін. Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтап түсіндіремін. Жаңа тақырып бойынша бейнефильм корсетемін Топтық жұмыс «Бейнеталдау» əдісі бейнетаспа арқылы оқушылар өз ойларын айтады ПЛАГИАТ ЖӘНЕ АВТОРЛЫҚ ҚҰҚЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ? «Ойлан, бірік, бөліс,талқыла» əдісі Əр топ өздері конверттен таңдап алған тақырыптары жайлы топта жұмыс жасайды, постер қорғайды. 1 топ Авторлық құқық дегеніміз не? 2 топ Плагиат ұғымдары дегеніміз не? Бағалау критерийлерін анықтап алу. Топтар өздерін «бағдаршам» арқылы бағалайды
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
06 Қазан 2018
944
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Жедел жады, кэш жады, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы
Ташходжаев Султанмурат Акмалович
06 Қазан 2018
1434
3
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушыларды «жылы лебіз» арқылы ынтымақтасуын қалыптастырамын. Үй тапсырмасын сұрау барысында«Қалаға саяхат»әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы аламын. Әр сұраққа жауап берген топ астанаға жетеді. 1. Бит дегеніміз не? 2.Ақпараттың ең кіші бөлігі қалай аталады? 3. Ақпаратты жеткізу жылдамдығы дегеніміз не? 4.Хабардың ақпараттық көлемі деп негеайтамыз? 5. Ақпарат тасымалдаушылардың сыйымдылығының қандай маңыздылығы бар? 6. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екінші өлщем бірлігіне өткізу ретін айтып бер? 7. Әртүрлі дереккөздердегі (газет, журнал, кітап) ақпараттың өлшемдерін анықтау әдісін түсіндір? 8. Әр түрлі өлшем бірліктердің арасында өзара қандай байланыс бар.
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Ақпараттың өлшем бірліктері
Ташходжаев Султанмурат Акмалович
06 Қазан 2018
872
2
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. 1.«Құрылғылар сөйлейді» ой-сергіту арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (сиқырлы қобдишаның ішінде: CD, DVD дискілер, сағат, флешка, модем,телефон,құлақ қап,сағат,сызғыш, өшіргіш, ручка т.б. оқушылар көзін жумып затты тандайды.). Алған заттарыныздің қызметін тілекке айландырамыз мысал: сағат – әр минутымыз мейірім мен шаттыққа толы болсын; өшіргіш-қателікке жол жоқ т.б. 2. Қонақтар үстелі «Шоко брейк» әдісі арқылы топтарға біріктіру Шаттық шеңберіндегі оқушыларды қонақтар үстеліне шақырамын.. «Шоко брейк» әдісін ұйымдастырамын. Оқушыларды екі түрлі Сникерс және Марс шоколад кәмпиттері арқылы екі топқа топтастырамын. Екі топтан екі топ басшыларын сайлаймын.
Информатика
Сабақ жоспары
7 сынып
Пернетақта
Ташходжаев Султанмурат Акмалович
06 Қазан 2018
1307
3
Пернетақта - компьютерге ақпарат енгізетін құрылғы. Онда 101 немесе 102 перне болады. Таңбалық деректерді енгізу қызметін атқарады және негізгі енгізу құрылғысы болып табылады. Пернетақтаның әрекеттерінің принциптері: 1. Пернені басқанда пернетақтаға орнатылған арнайы микросхема идентификациялайтын скан - код жіберіледі. 2. Скан - код микросхемаға түседі, ол өз кезегінде процессорға бекітілген нөмірі бар үзу береді. 3. Үзуді алып, процессор ағымдағы жұмысын кейінге қалдырып, үзу нөмірі бойынша үзуге қызмет жасайтын бағдарламаның адресін табады. 4. Үзуді өңдегеннен кейін процессор аяқталмаған іске қайта оралады. 5. Енгізілген (бірақ өңделмеген) символдар
Информатика
Сабақ жоспары
3 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері