Артқа қайту / Материалдар / Өсімдіктердің тыныс алуы
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Өсімдіктердің тыныс алуы

Материал туралы қысқаша түсінік
7. 2 С Тыныс алу Күні: 07.11 Сынып: 7 Мектеп: Құсмұрын №28 орта мектебі. Мұғалім: Мырзағалиева.Ж.Ж. Қатысқандары: қатыспағандары: Сабақ тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы Сабақ типі Тізбектелген-2 Оқу мақсаты • Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу Сабақ мақсаты Оқушылар: Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады Сабақ түрі Жаңа тақырыпты оқу Бағалау критерийі Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады Жұмыс қорытындысын шағара біледі Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: анаэробты және аэробты тыныс алуды жазбаша және ауызша түрде сипаттау . Оқушылар орындай алады: алдымен жазбалар жасай алады (оқылым және жызылым дағдылары), содан соң тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін жазып алады(жазылым дағдылары) Құндылықтар Академиялық сауаттылық, ынтымақтастық,бір бірін сыйлау, сыни тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс Физика, химия АКТ Ғаламтор желісімен жұмыс істеу Бастапқы білім Оқушылардың «Жаратылыстану» курсынан тыныс алу, бөліп қығару және фотосинтез туралы жалпы түсінігі қалыптасады Сабақ барысы мерзімі Іс-әрекет 10 мин Сабақ тақырыбы алдын ала берілмейді өйткені оқушылар сабақ тақырыбын өздері ашып құрастыру керек Сыныппен амандасу Психологиялық ахуал тудыру сабақ ұйымдастыру өзін өзі тану пәнімен Орманға саяхат жасау. Сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу. 5 минут Ортасы 20мин 10 мин 10 мин Өзара бағалау Мұғалім кері байланыс Қызығушылық орнату,я сұрақ қою арқылы Қайда саяхат жасадыңдар? Онда не көрдіңдер? Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз немен байланысты? Тақырыбымыз ашылады. Стикерлерді ілу арқылы,яғни білемін,білгім келеді,білдім Сұрақтарға жауа беру а
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
571
1 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
490 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
2911
44
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Биология" пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы
Биология
Барлығы
Барлығы
Биология 8 класс, Тема урока: Строение и функции листа. Внутреннее строение листа.
490 тг
Токсанбаева Жибек Аманжоловна
11 Қырқүйек 2018
524
0
жаңартылған бағдарлама бойынша, 7 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Биология
Сабақ жоспары
7 сынып
STRUCTURE OF AN IDEALIZED FLOWER
490 тг
Namazbaeva Aizhan
12 Қырқүйек 2018
829
1
Ұстаздарға
Биология
Презентация
6 сынып
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық (температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).
490 тг
Тоқайұлы Ерболат
12 Қырқүйек 2018
901
7
Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық жалпы түсінік. Экология – тірі ағзалардың өзара және қоршаған ортамен қарым- қатынасын зерттейтін биология бөлімі. Барлық тірі ағзалар қоршаған табиғи ортасыз тіршілік ете алмайды. Ал табиғат жанды және жансыз заттардан тұрады, сондықтан барлық экологиялық факторлар негізгі екі топқа бөлінеді. Табиғаттың жансыз құрамбөліктерінің (компонент) әсерін біріктіретін факторлар абиотикалық деп аталады. Оған ауа тем- пературасы мен ылғалдылық, жергілікті жер бедері, климат ерекшелігі, ылғалдылық (өзен, көл және т.б.) болуы т.б. жатады.
Биология
Ашық сабақ
7 сынып
Три языка как ресурс в образовании
490 тг
Токсанбаева Жибек Аманжоловна
12 Қырқүйек 2018
602
1
Три языка как ресурс в образовании, рефлексия курсов английского языка
Биология
Мақала
Барлығы
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау
490 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
1728
10
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарла масына сілтеме) 5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау Сабақ мақсаттары Барлығы: Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындайды. Көпшілігі: Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындайды,шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды Кейбіреу:өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында) Бағалау критерилері Білу Түсіну Қолдану қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі, өру өнері туралы білімін көрсетеді; өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады; шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; өру техникасын қолдана алады.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау
490 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
1859
17
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау; - Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Кестелеу нобайын орындау; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері).
490 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
882
23
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері). Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларын зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау; - Технологиялық, сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Симметрия туралы білімдерін тереңдету; - Түспен жұмыс істеу; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Сабақ жоспары
6 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл