Артқа қайту / Материалдар / Өсімдіктердің тыныс алуы
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз

Өсімдіктердің тыныс алуы

Материал туралы қысқаша түсінік
7. 2 С Тыныс алу Күні: 07.11 Сынып: 7 Мектеп: Құсмұрын №28 орта мектебі. Мұғалім: Мырзағалиева.Ж.Ж. Қатысқандары: қатыспағандары: Сабақ тақырыбы: Өсімдіктердің тыныс алуы Сабақ типі Тізбектелген-2 Оқу мақсаты • Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу Сабақ мақсаты Оқушылар: Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады Сабақ түрі Жаңа тақырыпты оқу Бағалау критерийі Тірі ағзалардағы тыныс алу мақсатын біледі Өсімдіктердегі тыныс алу механизмін қарастырады Тыныс алу мен фотосинтеззді салыстырады Жұмыс қорытындысын шағара біледі Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: анаэробты және аэробты тыныс алуды жазбаша және ауызша түрде сипаттау . Оқушылар орындай алады: алдымен жазбалар жасай алады (оқылым және жызылым дағдылары), содан соң тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін жазып алады(жазылым дағдылары) Құндылықтар Академиялық сауаттылық, ынтымақтастық,бір бірін сыйлау, сыни тұрғысынан ойлау Пәнаралық байланыс Физика, химия АКТ Ғаламтор желісімен жұмыс істеу Бастапқы білім Оқушылардың «Жаратылыстану» курсынан тыныс алу, бөліп қығару және фотосинтез туралы жалпы түсінігі қалыптасады Сабақ барысы мерзімі Іс-әрекет 10 мин Сабақ тақырыбы алдын ала берілмейді өйткені оқушылар сабақ тақырыбын өздері ашып құрастыру керек Сыныппен амандасу Психологиялық ахуал тудыру сабақ ұйымдастыру өзін өзі тану пәнімен Орманға саяхат жасау. Сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу. 5 минут Ортасы 20мин 10 мин 10 мин Өзара бағалау Мұғалім кері байланыс Қызығушылық орнату,я сұрақ қою арқылы Қайда саяхат жасадыңдар? Онда не көрдіңдер? Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз немен байланысты? Тақырыбымыз ашылады. Стикерлерді ілу арқылы,яғни білемін,білгім келеді,білдім Сұрақтарға жауа беру а
Материал ақылы
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Автордың материалдары
Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау
990 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
1987
10
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсат тары (оқу бағдарла масына сілтеме) 5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау Сабақ мақсаттары Барлығы: Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындайды. Көпшілігі: Бірнеше өру әдісін пайдаланып бұйым орындайды,шығармашылық жұмыс барысында техника қауіпсіздігін сақтайды Кейбіреу:өз жұмыстарындағы шығармашылық шешімдеріне пікірлер бере алады және орындалған жұмыстарының сапасы мен қасиеттерін сын тұрғысынан талдайды (сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында) Бағалау критерилері Білу Түсіну Қолдану қатарлап өруді схема бойынша өруді біледі, өру өнері туралы білімін көрсетеді; өрудің бірнеше тәсілдерін меңгерген; материалдар мен құрал-жабдықтарды ұқыпты қолдана алады; шығармашылық жұмысты ұқыпты орындайды; өру техникасын қолдана алады.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау
990 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
2168
18
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. Нобай орындау Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу 5.1.5.2 Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларындағы кесте өнерін зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнеріндегі кесте өнерінің рөлін анықтау; - Шығармашылық нобай орындау арқылы сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Кестелеу нобайын орындау; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Ашық сабақ
6 сынып
Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері).
990 тг
Тыңғазы Ақмарал Ергешбайқызы
08 Ақпан 2019
1394
23
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 2А. Сәндік-қолданбалы шығармашылық Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ тақырыбы: Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері (түрлері, стилизация мен мотивтері). Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.2.1 Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу Сабақ мақсаттары - Ұлттық мәдениет туындыларын зерделеу және зерттеу; - Қазақстанның сәндік-қолданбалы өнерінің ерекшеліктерін анықтау; - Технологиялық, сыни тұрғыда ойлау дағдыларын дамыту; - Симметрия туралы білімдерін тереңдету; - Түспен жұмыс істеу; - Ұқыптылық пен зерделілікті дамыту.
Технология
Сабақ жоспары
6 сынып
Біліктілікті арттыру курстары
Сыни ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Әбдікәрім Ақнұр
Әбдікәрім Ақнұр сыни ойлау пәні бойынша тәлімгер
Аналитикалық ойлау бойынша магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
10 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,900 тг
Спикер: Қадырова Арна Талғатқызы
Қадырова Арна аналитикалық ойлау пәні бойынша тәлімгер
Ағылшын пәнінен магистратураға кешенді дайындық
Курс ұзақтығы:
78 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
39,900 тг
Спикер: Нұртаева Айым Жұмаханқызы
Нұртаева Айым Жұмаханқызы - НИШ-ті аяқтап, Польшада білімін жетілдірген. IELTS баллы: 7.5
Цифрлы ұстаз
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл