Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Қазақ тілі
Материал туралы қысқаша түсінік
А.Байтұрсынов пен Ж.Аймауытовтың бүгінгі күн тәртібіндегі жан-жақты дамыған, шығармашыл, өркениетті, заман талабына сай, іскер, азаматтық қасиеті мол, дүниелік білімді меңгерген тұлға қалыптастыру міндетін ғасыр бұрын сезіп, мақсат,міндетті дөп басып аңғарғанын байқадық.Себебі, оқытудың жаңа технологиясы аталып жүрген дамыта оқыту, деңгейлік саралап оқыту, шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары педагог-ғалымдарымыздың еңбектерінде бұдан 70 жыл бұрын айтылғанын айқын аңғаруға болады. «Білімді ұрпақ-болашақтың кепілі» демекші, қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі-мемлекетіміздің басты саясатының бірі.Білім мен ғылымның ел дамуына оңтайлы әсер етуі үшін демократияландыру, оқыту жүйесін заман талабына сай үйлестіре алу міндеті туындап, білімге, бүкіл оқу-әдістемелік жүйеге жаңа талаптар қойылуда.Сондықтан ұстаз іс-әрекетін жаңа талап тұрғысынан ұйымдастыру-бүгінгі күннің өзекті мәселесі.Мұғалім өз білім-білігін, оқытудың әдіс- тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыруы және жаңа педагогикалық технологияны меңгеруі тиіс.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Садикова Аёна Зокирхановна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
"Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай
мүдделі жаңа білім беру өте қажет" деп, елбасы атап көрсеткендей, электронды оқыту
әдіс¬тәсілдерін мектепке енгізу — жаңа білім берудің бірден¬бір шарты.
2012 жылғы 27 қаңтардағы «Әлеуметтік¬экономикалық жаңғырту – Қазақстан дамуының
басты бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында , 2011¬2020 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламасы мен мектеп оқушыларының 2012 ¬ 2016 жылдарға арналған
ұлттық іс¬қимыл жоспарында (бұдан әрі ¬ Ұлттық жоспар) функционалдық сауаттылығын
дамыту жөнінде нақты мақсат қойылған.
Осы мақсатты жүзеге асыру үшін білім беру саласында келесі мәселелер көзделіп отыр:
білім беру мазмұнын жаңарту, функционалды сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған
оқу стандарттарын құрастыру, үш тілде білім беруге көшу, оқу бағдарламаларына
“Мәңгілік ел” құндылықтарын енгізу.
Қазақ тілі
Баяндамалар, реферат
5 сынып
«Қазақ тілі» пәнінің жаңартылған оқу бағдарламасы білім деңгейі жоғары, ой-өрісі дамыған, өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін және шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу мәселесін жүзеге асыруға маңызды үлес қосады.
«Қазақ тілі» пәнінің оқу бағдарламасы оқушысына қазақ тілін ана тілі ретінде тілдік қатынас және таным құралы ретінде оқытуды, сөз, сөз тіркесі, сөйлемнің мәтін түзімдік қызметін танытуды, тілдік бірліктердің табиғатына сай мәтін құратуды, мәтін құраудағы заңдылықтарды үйретуді, тілдік жағдаяттарда ауызша және жазбаша сөйлеудің нормаларын меңгертуді, әсерлі сөйлеудің лексика-грамматикалық тәсілдерін меңгертуді көздейді.
Қазақ тілі
Баяндамалар, реферат
5 сынып
Мотивация – оқушының зейінін оқытылатын мәселеге шоғырландырады оның ойлау белсенділігін қоздырады және оқушыларды оқу үрдесіне бағыттайды.
Таным мотивациясы - оқушының оқитын нысанасына және оның ойлау қабілетінің белсенділігін қоздыруға бейімделген. Таным мотивациясын әр түрлі тәсілдер арқылы тудыруға болады. -оқып білгенді өмірмен байланыстыру; -проблемалық жағдай туғыза білу; -көркем және кең тараған ғылыми әдебиеттерді,сонымен қатар өнер шығармаларын қолдану; -тарихқа саяхат жасау; -салыстыра білу; -танымдық ойындар,дискуссиялар және басқа тәсілдер. Кез келген оқытушы бұл тәсілдер тізімінің қатарын әр баланың жеке бас қасиеттерін ескере отырып,жалғастыра алады.Бұл тәсілдердің осы немесе өзге әрекеттерінің тиімділігі әр түрлі факторларға байланысты.
Қазақ тілі
Мақала
5 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері