Материалдар ● Қазақ тілін өзге тілді мектептерде тілдерді меңгертудің еуропалық стандарты негізінде оқыту.
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Қазақ тілін өзге тілді мектептерде тілдерді меңгертудің еуропалық стандарты негізінде оқыту.
Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибелі ұстаз ,көптеген жаңа бағыттағы оқулықтардың авторы, филология ғылымдарының кандидаты, доцент Қарлығаш Қадешова қазақ тілін мемлекеттік тіл ретінде де , шет тілі ретінде де (AҚШ-та дәріс берген уақытында) оқытуда оқыту әдісінің тнориялық және практикалық құпияларын меңгеріп , қыр-сырын әбден зерттеді. Ол өзіне дейінгі Отандық атақты лингвист –әдістемеші ғалымдардың еңбектерін тереңнен зерттеп,соңғы жылдары шыққан оқулықтар мен оқу құралдарына әр түрлі талдау жасады.Олардың негәзгә жетістіктерін ,кемшән тұстарын зерттей келіп, қазақ тілін өзге ұлт өкілдеріне оқытуды әлемдік әдіс-тәсілдермен ұштастырды. Содан келіп өзіндік ғылыми –әдістемелік негіз жасайды. Бұлар-үйренушінің дербес танымдық белсенділігін арттыратын:жаңаша жаңғыртып оқыту (инновационная ) ,жоғары белсенділікті дамыту (интерактивная ) және оқытудың көп деңгейлілік әдістемесі.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Малгажинова Фаруза
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сабақтың мақсаты: білімділік - дінге деген оқушылардың көзқарасын қалыптастыру,діни шешендіктің ізгілік негіздерімен бірлігін таныту; тәрбиелік - болашақ ұрпақты имандылыққа,салауаттыққа тәрбиелей отырып,халықтық дәстүрді жүрегіне ұялату; дамытушылық -жаңа білімді игеру арқылы шешендікке баулу,өзіндік көқарас қалыптастыру.
Қазақ әдебиеті
Барлығы
7 сынып
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары Т/АІ Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқгалуын болжау.
7.4.4.1. Етістіктің есімше, көсемше түрлерін тілдесім барысында қолдану.
7.Ж.З. Мәтін құрылымен сақтай отырып өз ойларын еркін жаза білу.
Сабақтың мақсаты Барлығы: мәтін бойынша оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжайды.
Көбі: етістіктін есімше, көсемше түрлерін тілдесем барысында қолданады.
Кейбір оқушылар: мәтін КҮРЫЛЫМЫН сактай отырып өз ойларын еркін жазады.
Күтілетін
нәтижелер Ғ аламтордың адам өміріне пайдасы мен зиянын ажыратады.
Сабақтың түрі Кіріктірілген сабақ
Қажетті құрал- жабдықтар Интерактивті тақта, тақырыпқа қатысты слайдтар, аудиотаспа.
Оқыту әдістері Әңгімелесу, түсіндіру, сүрақ-жауап, «Жүректен жүрекке» тренингі, «Интервью» тэсілі, «ПОПС» формуласы, «Қос жазба» күнделік, «Щ8ЕКТ» стратегиясы, «Кіші шеңбер», * «Негізгісін таңда», «Шығу парағы», «Бес саусак», «Менің жетістігімнің баспалдағы».
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Жүректен жүрекке»
Окушыларға жүрекше стикерлер таратылып, эр оқушы өз ыстық лебіздерін жазады да шеңбер бойымен айналдырып * оқиды.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
7 сынып
Интерактивті тақтада Әмірқанның мінездемелік сипаты жасырынып тұрады. Оқушы берілген үзіндіні оқу арқылы мінездеме береді.
Әмірқанның мінездемелік сипаты Әңгімеден алынған үзінділер арқылы дәлелдеу Суреттеу үшін қолданылған көркемдегіш құралдар
1. Қарапайымдылығы Әмірқан қол ұстасып, сыпайы амандасып отырды. Әнеугі Шәкеттікінде көрген Әмірқан емес, бұйығы,момақан жігіт.
эпитет
2.Орындаушылық шеберлігі Ұшатын құстай қымтанып, қомданып алды. Отырғандар аузын ашып аңырды. Әнші жіберді. Бір- бір ауыздан ән салды. Аз да болса бірегей болды.
Сүмірейте, қылмита соқты; желдете, құтырта соқты. Лебізі құлаққа жағып кетті, жүректі тербетті, тамырды желпіндірді; бойыңды шымырлатты.
… Көңіл бір жадырап, шайдай ашылды.
Топ көргенде Әмірқан аруақтанып, көтеріліп кетеді екен.
Тағы да ескектете, желпіндіре, желіктіре, ышқындыра, құлшындыра соғып, тыңдаушының айызын әбден қандырды. теңеу
теңеу
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері