Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Т дыбысы мен әрпі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш сынып мұғалімдерне әдістеме ретінде пайдалануға керек
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары

Сабақ: Сауат ашу
Мектеп: Ә.Бөкейханов атындығы №1 гимназия

Күні:18.10.2019
Мұғалімнің аты-жөні: Садыбаева Әсем Серікбайқызы

Сынып: 1
Қатысқандар:
Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы
Менің мектепке баратын жолым.Т дыбысы мен әрпі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
1.2.9.1Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес сөздердің мағыналарын ажырату
1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

Сабақ мақсаттары
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы әңгімелеп қарама-қарсы сөздерді табу.Т дыбысы мен әрпін танып,сөздерді оқып, дыбыстық талдау жасау. Сюжет сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Бағалау критерийлері

*Әріптерді ажыратады, таниды, сәйкестендіріп оқиды
*Буындардан сөз құрастырады
*Қарама-қарсы сөздердің мағыналарын ажыратады
* Жазу жолын каллиграфиялық талаптарға сай жазады
*Сурет бойынша әңгіме құрастырады

Тілдік мақсат
Пәнге тән лексика мен терминология:
Мектеп –школ-school
Түлкі-лиса- a fox , тиін-белка- squirrel , түйе-вервлюд-camel


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
-дыбыс, сөз, сөйлем, буын, сөз тіркестері, мәтін

Құндылықтарды дарыту
Қарым-қатынас жасау , шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілік, ынтымақтастық қабілеттерін дамыту

Пәнаралық байланыстар
Дүниетану,көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары
Слайд,таныстырылым

Бастапқы білім
Менің мектепке баратын жолым.Т дыбысы мен әрпі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар


Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасы
3 минут
Психологиялық кезең
Шырылдайды қоңырау
Біз сабақты бастаймыз
Жаңа білім алуға
Алға қадам бастаймыз

- Сабағымызды бастамас бұрын алдымен мына ережелермен танысып алайық.

Сабақ үстінде:
Шуламаймыз


Қол көтеріп жауап береміз


Бір-бірімізді тыңдаймыз


Топқа бөлу:
- Үстел үстінде тұрған 3 түрлі аңдар мен жануарлардың суреттерін таңдап алады.Олар:
1 топ -түлкі
2 топ-тиін
3 топ:түйе








Алтын ереже



















Жануарлардың қиылған суреттері

Сабақтың ортасы
10 мин
























































4 мин
















3 мин






















3 мин



5 мин



















5 мин






































4 мин

Білу
1-тапсырма: Ұжымдық жұмыс:
Болжау әдісі -Түлкі, тиін,түйе деген сөздерде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?
-Т дыбысы
-Кәне, бәріміз Т деп айтып көрейікші!
- Т Т Т қалай айтылып тұр?
-Қысқа кедергіге ұшырау арқылы айтылып тұр.
-Т дыбысы дауыссыз дыбыс.
-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не болады деп ойласыңдар? –Т дыбысы
Дескриптор:
*Т дыбысының сөздің қай жерінде кездесетінін айтады
*Т дыбысының қандай дыбыс екенің ажыратады
*Сұрақтар арқылы сабақ тақырыбын ашады
Кері байланыс
Бағалау: Тамаша жұбын арқадан қағу
Түсіну
2- тапсырма:Топтық жұмыс
Болжау әдісі
Ойлан тап ойыны
1 топ:Сайқымазақ қулығы бар,Барған жерде ұрлығы бар.Ол қандай аң? (түлкі)2 топ:Шыршы саясы-күркесі,Өзі орман еркесі. (тиін)3 топ: (түйе)Түлкі,тиін,түйе сөздерің буынға бөлейіп, дыбыстық талдау жасап көрсетейікші.
(Әр топ өздері айтқан жұмбақтың шешуіндегі жануарларға жасайды)
Дескриптор:
*жұмбақты шешеді,
* дыбыстық талдау жасайды
*әр сөздің буын санын анықтайды
Кері байланыс
Бағалау

Қолдану
3- тапсырма:Мозайка әдісі бойынша
1-топ. Адасқан буындардан сөз құрау.
2-топ. Дыбыстық талдау жасау.
3-топ.Берілген сөзді буынға бөліп,үш тілде айту.
То-қыл-дақ – дятел-dyatelДескриптор:
-буындардан сөз құрайды
-сөздерге дыбыстық талдау жасайды
-сөзді буынға бөліп, үш тілде айтады
Кері байланыс
Бағалау
Тілек ағашы
Жасыл алма - жақсы түсіндім
Сары алма - әлі де көп үйрену керек
Қызыл алма - түсінбедім
Талдау
4- тапсырма:Жұппен жұмыс
Кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқыңыз және бояңыз
Т
А
Р
А
Қ

А
З
Т
А
Т

Р
Т
А
Н
А

Л
А
Қ
Ж
Л

А
У
Т
Л
О

Н
Ы
А
В
Ж

А
Қ
Д
Г
У

Дескриптор:
*Берілген сөздерді оқиды
*сөздерді кестедегі әріптердің арасынан табады және бояйды.
Кері байланыс
Бағалау
Жұлдызшалар тарату.
Жасыл жұлдыз- өте жақсы
Сары жұлдыз- жақсы
Қызыл жұлдыз-орташа
Дәптермен жұмыс:
-Тақтаға әріптің басталуы, жазылу бағытын көрсету.
-Әріпті ауаға жазу арқылы қолдарын жаттықтыру
-Жазу даптеріндегі берілген Т т әрпін жазу
Жинақтау
5- тапсырма:Жеке жұмыс
Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздерді тап.?
Мысалы :
Суық-ыстық
Астында-үстінде
Дескриптор:
- берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөздерді айтады.
Кері байланыс
Бағалау
6- тапсырма:Деңгейлік тапсырма
Жарас қағаздан қайық жасады. Оны арықтағы суға жіберді. Қайық судың ағысымен тез жүзіп кетті. Жарас қайықты ұстай алмай қалды. Мойнақ қайықты тістеп алып келді. - Жарайсың, Мойнақ! – деп, Жарас күшігінің басынан сипады. Күшік еркеледі.
А деңгейі
-Мәтінге ат қой
В деңгейі:
 Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.
- Мәтін не туралы?
- Жарас қайықты неден жасады?
–Қайық неге тез жүзіп кетті?
- Мойнақ не істеді?
С деңгейі
-Мәтіннің мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жазыңыз.
(Жарас күшігін неліктен еркелетті? )
Дескриптор:
-Мәтіне ат қояды
- мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді;
- мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жазады.
Кері байланыс
Бағалау

Ізденуді ұйымдастыр.
(Т)Тобыңмен бірге суреттегі отбасы мүшелерін өз орындарына отырғыз. Неліктен солай отырғызғандарыңды дәлелдеңдер.
Дескриптор:
- Берілген сюжет сурет бойынша шағын әңгіме құрайды
- суреттегі отбасы мүшелерін өз орындарына отырғызады
Кері байланыс
Бағалау






























































Қима қағаздар











Тілек ағашы
Жасыл, сары, қызыл алма стикерлері




















Сары, жасыл, қызыл жұлдызшалар

Дәптер



Оқулық










Алма, шие, пияз суреттері
































Дөңгелек сары, жасыл, қызыл түсті қағаздар










Сауат ашу оқулығы











Сабақтың соңы
3 мин


Жасыл қоржын- өте жақсы түсіндім, мен үшін қазықты болды
Сары қоржын-мен сабақты жақсы түсіндім
Қызыл қоржын-тақырып бойынша әлі де ізденуім керек

Қоржынның суреттері

Қосымша мәліметтер

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау жұмысы
Үшінші тапсырмада саралау
жұмысы жүреді.
Оқушылар
кестедегі әріптердің арасынан берілген сөздерді тауып оқып, бояйды.

Тамаша- жұбын арқадан қағу
Бас бармақ
Тілек ағашы



Қауіпсіздік ережесін сақтау




Сабақ бойынша рефлексия
Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына (ОМ) қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттықкезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)
1.

2.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1

2.
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Садыбаева Әсем Серікбайқызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-23
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
1 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584939970