Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Тәжірибедегі рефлексия" курсы 5 - күн жоспары
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Тәжірибедегі рефлексия" курсы бойынша жаңа әдіс -тәсілдерді сабақта қолдануға мүмкіндік береді.
Материалды ашып қарау
5-күн
1,2-сабақтар

Тақырыбы:
1-сабақ. Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқудың аффектік теориясы.
2-сабақ. Оқушыларды ынталандыру. Оқушылардың оқу туралы пікірін анықтау (Оқушыдан кеңес алу)

Мақсаты:
Мұғалімдер оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді анықтайды және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістеріне талдау жасайды.

Оқу нәтижесі:
Мұғалімдер оқудағы кедергілердің алуан түрлі сипаттамаларын (зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық), оқытудың ынталандыру теорияларын, қиын оқушылармен жұмыс істеу әдістерін талдайды. Сонымен қатар оқушылардан кеңес алу рәсіміне қатысты тәсілдерді әзірлейді.

Түйінді идеялар:
Өздерінің оқуға қабілетті екендігіне сенімді оқушылар материалды тез әрі жақсы игереді. Олар ойларын оңай жинақтайды, терең ойланады, оқудан ләззат алады, ішкі бақылау жұмыстары мен сыртқы тексерістерде жоғары нәтижеге қол жеткізеді. Оларға оқу оңай, олар оқу үдерісінен рахат алады. Оқушылардың ынтасын басқара алатын мұғалімдер оларды дамыту жолдарын белгілеуде негізгі рөл атқарады. Болашақты болжауға болмайды, бірақ оның қалыптасу белсенділігі қазірден басталады және қазіргі кезде не істеліп жатса да, жастардың қабілеттерін дамытуға ықпал етеді. Сондықтан мұғалім оқу қабілеттерін қалыптастыратын немесе шектейтін күштерді белгілей отырып, белгілі бір педагогикалық амалдарды таңдап, жастарға өз әлеуеттерін ашуға, сол арқылы ең үзік оқушы болуға көмектесуге тиіс. Біз оқушылардың әртүрлі себептермен: кейде зеріккендіктен, ауыр жұмысты жалтару мақсатында, сыныптағы шудан қажыған себепті немесе дер кезінде мұғалімнің көмегін ала алмай қалған жағдайда, не кезекті тапсырмадан гөрі қоғамдық өмір қиындықтары жайлы әңгіме мен ойлардың оған маңыздырақ болуы және тағы басқа жайттар орын алғанда сабақтың білім беру үдерісінен тыс қалатынын жақсы білеміз.
Аталған мәселелер – оқыту мен оқуда күнделікті кездесіп отыратын проблемалар, бірақ оларға көңіл бөлмей, назардан тыс қалдыратын болса, онда оқушылар бұл мәселелерді күнделікті мектеп өмірінде кездесетін қалыпты жағдай деп қабылдауы мүмкін, осының нәтижесінде белгілі бір уақыт өткеннен кейін олардың алдында мектепке және оқуға қызығушылығы бәсеңдеген проблема туындайды. Қажетті қызығушылыққа қол жеткізу жолдары – кездесетін қиындықтарға, сынақтарға дайын болу және сынып жұмыстары мен мектептегі әртүрлі іс шараларға белсенді қатысуын ұйымдастыру, сонымен бірге жұмысқа икемделген сыныптастарының қолдауына байланысты. Ал мұғалімнің адамгершілігі мен кәсіби сапасы үздік нәтижеге жету мүмкіндігін еселей түседі.
Жас адамдардың бүгінгі және ертеңгі әлемдегі жастар рөлінің маңызы туралы ақпаратты айтуға және оны таңдау құқығын иеленудегі артып келе жатқан қажеттілігін түсіну күн асқан сайын барынша қолдау табуда. Бала құқығы бойынша БҰҰ Конвенциясында (1989) төрт негізгі қағидаттардың бірі балалардың өздерін тыңдату құқығы деп аталады. Аталған идея азаматтың үздіксіз оқу үдерісіндегі құқықтары мен міндеттері жөніндегі оқу бағдарламасының ажырамас бөлігі ретінде қарастырылады. Маңызы жағынан оқушыларды қалай тыңдау қажет және оларды оқуға қалай үйрету қажет деген мәселе мұғалімдер үшін қалай оқыту және қалай оқу проблемасымен тең проблема болып табыла ма?

Сабақ барысы

1-сабақ.
Команда құруға арналған жаттығу. Топқа конфеттер арқылы бөлу.
Power Point таныстырылымын көрсету
Ресурс:
Оқудағы кедергілерді анықтау таныстырылымы (ББП)
Пікірталасты қыздыру үшін әсерлі күштер сызбасын пайдалану
Ресурс:
Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар кестесі (ББП)
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Тиімді оқуға кедергі жасауы мүмкін болатын құбылыстар туралы мұғалімдерге арналған ақпараттық постер жасау мақсатындағы жұптық жұмыс.
Оқудың ынталандыру мақсаттары.
Ресурс:
Оқу және ынталандыру таныстырылымы (ББП)
Оқушының белсенділік деңгейін анықтауға арналған сауалнамамен жұмыс.
Ресурс:
Оқушылардың бейнесі (ББП)
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
- 2-3 адамнан тұратын шағын топтар оқушылардың сауалнамалары нәтижелері бойынша анықталған проблемалардың негізінде қорытынды жасайды.
-6 адамнан тұратын үлкен топтарда пікір бөліседі және содан соң тренерлер идеяларды қарастырады.
- Тренер кіші топтардың пікірлерін тыңдап, оқудың ынталандыру теориясына негізделген шешім қабылдайды.

2-сабақ.
Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу.
Оқуды жопарлаудағы тиімді тәсіл ретінде қолдану үшін ерекшеліктері мен ықтимал мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқушылардан кеңес алу әдісіне талдау жүргізу.
Оқушылармен жұмыс істегенде қолдану үшін сауалнама парақтарын әзірлеу.
Ресурстар:
Оқыту мен оқу жөнінде оқушылардан кеңес алу (ББП)
Сабақ бойынша кері байланыс (ББП)
Кеңес алу әдісін талдау үшін төрт адамнан тұратын шағын топтарда жұмыс істеу.
Ресурс:
Оқушылардан кеңес алу (ББП)
Нақты мектеп мәнмәтіне бейімделген кеңес берудің шамамен алғандағы сызбасын әзірлеу.
Күн бойынша рефлексия Мен өзіммен бірге бүгін ... алып кетемін, себебі ....








1-сабақ.
Команда құруға арналған жаттығу. Топқа конфеттер арқылы бөлу.
ынталандыру , ата аналарды ынталандыру, оқушыларды ынталандыру, мұғалімдерді ынталандыру тақырыптарына постер құрау, қорғау. 5 мин
Пікірталасты қыздыру үшін төрт топқа тапсырмалар беріледі
Бес сұрақ құрау
Бес кеңес беру
Бес тәсіл
Бес ұсыныс әр топ өз тақырыбына байланысты. 3 мин
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
- 2-3 адамнан тұратын шағын топтар оқушылардың сауалнамалары нәтижелері бойынша анықталған проблемалардың негізінде қорытынды жасайды.
-6 адамнан тұратын үлкен топтарда пікір бөліседі және содан соң тренерлер идеяларды қарастырады.
- Тренер кіші топтардың пікірлерін тыңдап, оқудың ынталандыру теориясына негізделген шешім қабылдайды.
Кері байланыс:
Ынталандыру керек,себебі...
ата аналарды ынталандыру қажет, себебі...
Оқушыларды ынталандыру қажет , себебі...
Мұғалімдерді ынталандыру қажет, себебі... төрт топқа беріледі. 2 мин

2-сабақ.
Жоғары белсенділікті талап ететін жаттығу.
Оқуды жопарлаудағы тиімді тәсіл ретінде қолдану үшін ерекшеліктері мен ықтимал мүмкіндіктерін анықтау мақсатында оқушылардан кеңес алу әдісіне талдау жүргізу.
Оқушылармен жұмыс істегенде қолдану үшін сауалнама парақтарын әзірлеу.
Ресурстар:
Оқыту мен оқу жөнінде оқушылардан кеңес алу (ББП)
Сабақ бойынша кері байланыс (ББП)
Кеңес алу әдісін талдау үшін төрт адамнан тұратын шағын топтарда жұмыс істеу.
Ресурс:
Оқушылардан кеңес алу (ББП)
Нақты мектеп мәнмәтіне бейімделген кеңес берудің шамамен алғандағы сызбасын әзірлеу.
Күн бойынша рефлексия Мен өзіммен бірге бүгін ... алып кетемін, себебі ....



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Алимбекова Жумагиз Жолшиевна
Жарияланған уақыты:
2018-12-03
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1543847075
333
444
555
666
7
888
999