Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
2 санына көбейту және бөлу кестесін бекіту
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
«Өзін-өзі тану» пәнімен интеграцияланған математикасабағының жоспары

Мектеп: №126. Б.Майлин.МұғалімМамытова Г.Сынып: 2а  Тақырыбы:2 санына көбейту және бөлу кестесін бекіту (Балаға жүрек жылуы) Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: бәрін жақсы көру; отбасындағы сүйіспеншілік; бауырмалдық;
Сабақтың мақсаты: 2 санына кестелік көбейту және бөлу білімдері мен біліктерін түсіндіру арқылы дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашуСабақтың міндеттері: 1. Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындату. Жазба жұмыс жасату. Сұраққа жауап алу.2.Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру3.Ойындар арқылы балаларды бәрін жақсы көруге, отбасындағы сүйіспеншілікке, бауырмалдыққа тәрбиелеу.Ресурстар: оқулық,плакаттар, видео.



Сыртқы интеграция Ішкі интеграция.Сабақтың барысы:I.Ұйымдастыру кезеңі «Т» ережесін еске түсіру1.Тәртіп 2.Талап 3.Тыныштық 4.Тазалық 5.Татулық Жағымды ахуал орнатуҚанша қиын десек теКел балақай есептеМатематика оп-оңайЖүйрік болсаң есепке Топтарға бөлу. Мақсат қою.Балалар бүгінгі сабақта біз Әли мен Мерейге біздің көмегіміз керек екен. Олар дорбадағы асықтарын шашып алыпты. Соларды жинастыруға көмектесейік.Ол үшін біз бүгінгі сабақтағы тапсырмаларды сүрінбей орындап шығуымыз қажет.1-тапсырманың материалымен оқушылар санауды орындайды.Оқулықтағы анықтаманы оқуды ұсынады: «2-ге қалдықсыз бөлінетін сандар жұп сандар деп аталады.2-ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар тақ сандар деп аталады».Сабақта біз нені үйренеміз?(Кестені қолдану, тақ сандар мен жұп сандарды ажыратуды.)Оқулықтағы 31-беттегі №3 есепті «Кім шапшаң» ойыны арқылы орындау. Шапшаң жауап берген оқушыларға жұлдызша таратып отыру.№4 есеп. Жұптық жұмыс5-тапсырма.Мұғалім тапсырманы орындауда қысқаша жазылу формасына назар аударады. Ол әр түрлі болуы мүмкін. Мысалы, бірінші есеп үшін сызба, сұлба, сурет түрінде болғаны тиімді.А) 18 бала ойнау үшін жұптасып сапқа тұрды. Неше жұп болды?Ә) Балалар ойнау үшін әр командаға 4 адамнан бөлінді. 2 командада барлығы неше адам болды?Есепті шығаруды жылдам меңгерген оқушыларға берілген сызбалар бойынша сандық деректерді өзгертіп өзбетімен есептер құрастыруды ұсынуға болады.Б) Аулада 14 бала ойнап жүр. Олар теңдей 2 командаға бөлінді. Әр командада неше баладан болды?Өткенді қолдануОй толғаныс.Жазбаша есеппен  жұмыс №21-    топҚарындаш  5 теңге  тұрады. Осындай  2 қарындаш  неше  теңге  тұрады?2-     топКері  есеп құрастыр  және  шығар.3-     топІрі  жыртқыш  теңіз  балығы  электрлі  скат  10 жұмыртқа, ал құмайт акула одан  5 есе кем жұмыртқа  салады. Құмайт  акула  неше  жұмыртқа  салады?Ой жинақтау.- Қандай  сандар  2-ге бөлінеді?- Қандай  сандар  2-ге бөлінбейеді?- Көбейту  мен  бөлу  өзара  қандай  амалдар?Қосындыны  көбейтумен  алмастыр.2 + 2 + 22 + 2Ой  шыңдау.1-топ.Әдия 5 – қабатта, ал Гүлшат сол үйде, одан 2 есе жоғары қабатта  тұрады. Гүлшат  қай  қабатта  тұрады?2- топ.Шөпте  қояндар  тығылып  отыр.Тек 10 құлағы  ғана  көрініп  тұр. Қанша  қоян  тығылып  отыр?3 –топ.Пілдің  конькимен сырғанағысы  келді. Ол өте  ауыр, сондықтан  әр  аяғына  2  конькиден  киді. Бір  конькиді  тұмсығына  іліп  алды. Піл  неше  коньки  киді? Ой  қорыту.-         Сабақ  ұнады ма?-         Біз  не  істедік, нені  білдік? Дәптердегі 1-тапсырманы тексере отырып орындалатын сараланған өзіндік жұмысқа арналған.БекітуДорбаға жиналған асықты әр бала алып, асықтағы көбейту мен бөлу есебін оқып, мәнін табады.Бағалау7-5 жұлдызша4-2 жұлдызша1-0 жұлдызшаРефлексия.Жетістік деңгейін бағалайды. Оқушылар:•2-ге көбейту және бөлу кестесін біледі және қолдана алады.көбейту және бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдарды таңдауды дұрыс жүзеге асыра алады.көбейту және бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады және шығарады. Дәйексөз «Адам баласы өзінің жан дүниесін қайырымдылықпен қайғыны түсіне білу қасиеттерімен нығайтып, шынайы өмір сүре білу керек», – деп Сара  Алпысқызы айтқан екен.Оқушыларға Сара Алпысқызы Назарбаева жайлы айтып беру. Сара Алпысқызы Назарбаева 1941 жылдың 12ақпанында Қарағанды облысы Қызылжар селосында дүниеге келген. 1962 жылы Н.Ә Назарбаевқа тұрмысқа шықты. Үш қызы , немерелері , шөберелері бар. «Бала жанын ғажайып пен жақсылыққа толтырсаңыз болады, оның өзі - ақ тәрбиелі болып шығады»- деп ұлыларымыз айтқандай бала тәрбиесінде нәтижелі іске қол жеткізудің жолын тапқан «Бөбек» Республикалық балалар қайырымдылық қорының негізін қалаушы және президенті С. А. Назарбаеваның бала бойындағы мейірімділік пен қайырымдылық, ізгілік пен рухани құндылықтарды арттыру және адамға деген сүйіспеншілікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін білім берудегі жаңа «Өзін - өзі тану» пәні әр баланың жүрегінің төрінен орын алғаны сөзсіз. Әр баланың жүрегіне жол таба білген мейірімді жанМұнда кім жайында айтылыпты? Сен бұдан қандай ой түйдің?Мейірімділік жайлы қандай мақалдар білесіңдер?Мұнда қандай құндылықты кездестірдік? Демек, біз көп оқысақ, көп еңбек етсек, мейірімге толы жүрек болса осы апамыздай жетістіктерге жетеміз. 11.Үй тапсырмасы. 12.Сабақтың қорытынды сәтіБүгінгі сабақта алған жақсы қасиеттерімізді жүрегімізге сақтап алайық!Рахмет!

ЕскертуОқушылыардың күнделік, оқулық, дәптер, сызғыш, пеналын тексеру.
Талдау: Өзін-өзі тану сабағының әдістемелік тәсілдерін қолдану арқылы қазақ тілі сабағында оқушылармен жалпыадамзаттық құндылықтардың бірі « Сүйіспеншілік» құндылығын сабақ мазмұнына кіріктірдім. Сабақта «Сүйіспеншілік» жалпыадамзаттық құндылығының қасиеті арқылы балаларды бәрін жақсы көруге, отбасындағы сүйіспеншілікке, бауырмалдыққа әрекет етуге қол жеткіздім.



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамытова Гүльшехра Тирназаровна
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Математика
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573109378
2222
333
444
555
666
7
888
999