Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

4-сынып. Дүниетану . Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал өзге әріптестеріме тәжірибе алмасу үшін қажет деп ойлаймын.
Материалды ашып қарау


Мектебі«Бейнеу» мектеп-интернаты» КММ
МұғалімСейсенбаева Лаззат Айтбаевна
Сабақтың тақырыбы: Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары
Сынып4
ПәнДүниетану

Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:өсімдіктер мен жануарлар туралы біледі



Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларының ерекшелігі туралы біледі.



Кейбір оқушылар білуге тиіс:Орман-тоғайдың өткен кезеңдегі және қазіргі жағдайы туралы біледі.
Бұрыннан бар білімдеріШөл өсімдіктері мен жануарлары
Модульдер АКТ, Оқуды және оқу үшін бағалау,СТОресурстарBilimland. іmektep.видеолар, Тест тапсырмалары,слайд,ноутбук,ұялы телефон, Маркерлер, А3 қағаздары, кері байланыс «Ақпарат.Түйін.Дағды»..


Жоспар

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті



Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.Топқа бөлу.

Ой қозғау

Өткен сабақты бекіту.Bilimland. іmektep.(тікелей көрсетілім) Табиғат бөліміндегі «Дала өсімдіктері мен жануарлары» тақырыбына арналған ойындар арқылы өткен сабақты пысықтай отырып,үй тапсырмасын бекіту.

Bilimland. іmektep.1-топқа: Тест « Фильмнің тақырыбы» ( тікелей көрсетіледі)

2-топқа: Bilimland. іmektep.Дұрыс-бұрыс» ойыны.





Топтық бағалау .Смайликтер
Жаңа сабаққа бейімделу үшін видеоролик көреді.

Суреттер арқылы топқа бөлінеді.1-топ: Өсімдіктер.2-топ: Жануарлар.

https://imektep.kz/kz/game 1-топ: Тест. Фильмнің тақырыбыА) шөл жануарлары және өсімдіктеріӘ) Шөлдің анықтамасын көрсетіңіз.Б) Сексеуіл, жантақ өсімдіктерінің тамырлары қанша метрге дейін жетеді?В) Шөл, дала өсімдіктерін көрсетіңіз?Г) Шөл, дала құстарын көрсетіңіз?Д) Шөл түріне жатпайтын жауапты табыңыз?Е) Шөлді мекендейтін жауарларды көрсетіңіз?Ж) Шөл дала құсын көрсетіңіз?З) «Қызыл кітапқа» енген қөсты көрсетіңіз?И) Суармалы жерлерде өсетін бау-бақша өсімдігін көрсетіңіз?2-топ: https://imektep.k А) Шөл-суға тапшы, климаты құрғақ аймақ ( дұрыс)Ә) Кейбір шөптер ылғалды сабағы мен жапырағына жинап пайдаланады (дұрыс емес)Б) Сеусеуіл,жантақ секілді өсімдіктердің тамыры 2-3 метрге дейін жетеді? (дұрыс)В) Шөлдің өзі құмды,сазды, тастақты және тақыр , сортаңды болып бөлінеді (дұрыс)Г) Қуаң далалар мен шөлдердің арнайы қазылған арық-тоғандар арқылы суландыратын алқаптары бар ( дұрыс)























Білу











Сабақтың ортасы

Түсіну
Мағынаны табу

Жаңа сабақ.Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарларыBilimland. Imektep.(тікелей көрсетілім, уақыты: 01.35-02.22; 03.31-08.41 аралығы) Оқулықпен жұмыс. Табыс критерийі: 1.Тақырыпты түсініп оқиды.2.Орман өсімдіктеріне сипаттама бер алады.3.Орман жануарларына сипаттама бере алады.Bilimland. іmektep
https://imektep.kz/kz/orman-togay-osimdikteri-men-zhanuarlari



Қолдану


Мәтінді түсініп оқи отырып,топта талдайды.



1-топ: Орман өсімдіктері туралы макетпен жұмыс жасайды.2-топ: Орман жануарлары туралы слайд жасайды.





Орындалған тапсырмаларды толықтырып, қорыту. 1-топқа: «Сөйлемдерді толықтыр»https://imektep.kz/kz/game#select_words-1102 2-топқа: «Дұрыс, дұрыс емес»https://imektep.kz/kz/game#true_false-1452
Талдау Шығармашылық жұмыстар.« Туған жер» бағдарламасы негізінде оқушыларға шығармашылық жұмыстар беріледі.«Дұрыс іс-әрекет құндылығы» (өзін-өзі тану)Топтық бағалау. Смайликтер1-топ: Орман-тоғайдың өткен кезеңдегі және қазіргі жағдайы туралы баяндайды. 2-топ: Табиғат қорғау әрекеттері туралы. Екі топта жұмыстарын web. whatsapp арқылы көрсетеді.Қосымша дерек. https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/qazaqstan-tabihatynyn-fizikalyq-geografiyalyq-sipattamasy/lesson/tabihattyng-qalyptasuy-zhane-ony-qorhau
Сергіту сәтіBilimland. іmektepОйын « Артығын алып таста»

https://imekt 1.тасбақа 2. Бұлдырық 3.шырша






Жинақтау
Тақырыпты жинақтап, қорытуға береді. Bilimland. Imektep.Тест «Фильмнің тақырыбы» Табыс критерийі: Дұрыс нұсқаны табады Кері байланыс алады.

«Ақпарат» Түйін» «Дағды»





Қалыптастырушы бағалау ретінде мадақтау.
Тақырыпты жинақтап, қорыту үшін тест орындайды. https://imektep.kz/kz



Кері байланыс береді.

Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша жаңа қандай ақпарат алғандығын;Сабақ соңында қандай түйін түйгендігін;Бойларына қандай дағды қалыптастыруға бағытталғандығын жазады.


Сабақтың соңы

Кері байланыс



Бағалау





Үйге тапсырма















Тақырыптың соңындағы сұрақтармен жұмыс және сурет салу беріледі.







Күнделіктеріне жазып алады.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Лаззат Сейсенбаева Айтбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-04-08
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1554716244
333
444
555
666
7
888
999