Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

5 санына көбейту және бөлу кестесін құрастыру
Материал жайлы қысқаша түсінік: сабақ жоспар құруға үлгі
Материалды ашып қарау
Сабақ: математикаМектеп:№8
Сабақтың тақырыбы: 5 санына көбейту жəне бөлу кестесін құрастыру
Күні:10.02.2020жМұғалімнің аты-жөні:Мырзабаева Жадра Илесқызы
Сынып: 2 «Г»Қатысқандар: Қатыспағандар:


Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаттары2.3.2.2. 5 санына көбейту мен бөлу кестесін құрастыруды үйрену,есептер шығару

Сабақ мақсаты


Барлық оқушылар:5санына көбейту және бөлу кестесін құрастыруды үйренуКөптеген оқушылар:Көбейту,бөлумен берілген есептерді шығаруКейбір оқушылар:Барлық есептерді өз бетінше шығару


Бағалау критерийлері

1. 5 санына көбейту мен бөлу кестесін құруды, қолдануды үйренеді;2. Берілген есептерді талдап шығаруды түсінеді;
Тілдік мақсатКөбейту, Бөлу




Талқылауға арналған сұрақтар: 1. 40 алманы 4 адамға теңдей бөлуге бола ма?2. 30 санын 2 көбейтсек қанша болады? 3. 4х2 өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады?4. Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгере ме?
Алдыңғы оқуКөбейту,бөлу кестесі
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері ресурстар

Басы



Күн тәртібіндегі таңғы жаттығуды көрсету.Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.





Ортасы





1-тапсырма: «Есепте » ЖЖ Дескриптор: 1. Суретке қарап тапсырманы талқылайды;2. Жуаптарды өсу ретімен орналастырады;3. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырадыҚБ «Жұлдызшалар» Сергіту сәті2- тапсырма: ТЖ «Кесте құр»Дескриптор:1. Әр топ берілген кестені 5 санына көбейту және бөлу кестесін жалғастырып құрады;2. Көбейту және бөлуді өзара кері амалдар екенін біледі;3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;ҚБ «Жұлдызшалар» 3- тапсырма: ҰЖ «Есептерге өрнек құрастыр»Дескриптор:1. Бірінші есепті оқып өрнек құрастырады:2. Бірінші өрнектің мәтін табады;ҚБ «Жұлдызшалар» 5- тапсырма: ТЖ «Кім математик?!»Дескриптор:1. Әр топ берілген тапсырманы талқылап, есептейді, жауабын жариялайды;2. Гантелдің массасын анықтайдыҚБ «Жұлдызшалар»



БейджиктерБілім ланд сайты Аймектеп

Оқулық

















Іс-қимылмен көрсетеді
Соңы





Үй тапсырмасы: 41-б. № 4

Кері байланыс: «Білім ағашы»
Білім ағашы парақшасы стикер
Қосымша мәліметтер


Саралау-қолдауды қажет ететін оқушылар көбейту және бөлу кестесін жазады,қабілеті жоғары оқушылар-барлық есепті өзбетімен орындап,талдап,дәлелдейді

Бағалау – Жұптық жұмыста жұптар бірін бірі екі жұлдық бір тілек арқылы,топтық жұмысты жетондар арқылы және жеке жұмыстар жазбаша бағалау арқылы жүзеге асырыладыДенсаулық және қауіпсіздіктің сақталуы-бұл сергіту сәті және партада түзу отыру ережесі арқылы жүжеге асырылады


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мырзабаева Жадра Илесқызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-26
Категория:
Математика
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1585223129