Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
5-сынып. Ашық сабақ Эркин Вохидов "Өзбегім" өлеңі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал өзбек тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне және болашақта мұғалім болатын студенттерге өз көмегін тигізеді.
Материалды ашып қарау




Қысқа мерзімді жоспар



Ұзақ мерзімді жоспар



Мектеп: «№ 77 Тұран жалпы орта мектебі»


Мұғалімнің есімі: Абдуллаева Зарифа Турашбековна
5 сынып Т2Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Э.Вохидов «Өзбегім» өлеңі Бөлім: Отан
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 6.2.3.1Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту.
Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады: Ауызша мәтін құрауда тыңдалған сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай ажырата алады, түсінеді







Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ауызша мәтін құрауда хабарлы, лепті, сұраулы, бұйрықты сөйлемді қатыстыра алады, қолдана алады







Кейбір оқушылар орындай алады: Ауызша мәтін құрауда сөйлемдегі сөздерді айтылу мақсатына қарай қолданып, интонациялық ерекшеліктерін ескере отырып айта алады.




Бағалау критерийлері

  • Ауызша мәтін құрауда сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрін ажыратады.
  • Ауызша мәтін құрауда сөйлемді интонация ерекшелігіге қарай айта алады.


  • Тілдік мақсаттар:











    Тілдік дағдылар: Айтылым, тыңдалым дағдысын қалыптастыруды белсенді оқу әдістерін қолдану.










    Терминология: Отан, дос, мейрімділік.






    Сөз тіркестері: Памир тауы, Тянь-Шань тауы , Афрасияб, Әл-Беруни әулеті, Әл-Хоразми әулеті.


    Талқылауға арналған сұрақтар: -Неліктен жазушы өлеңде ұлы ғұламалар туралы айтады?-Қалай ойлайсың? Өлеңде ұлтымыздың тарихи туралы пікірталас жүргізілген бе?-Не себептен ұлы адамдар шығармасын үйренеміз?









    Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана.
    Алдыңғы оқу6.2.2.1 Ауызша тақырып бойынша диалогты бастау,жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу.
    Сабақтың Психологиялық дайындық кезеңдері
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Ынтымақтық атмосферасын тудыратын жаттығу орындатамын.

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    5 минут


    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ортада шеңбер жасап, «Менің Отаным» тренингін орындатамын.
  • Егер сіздің досыңыз болса, көршінің басын сипаңыз;
  • Егер сіздің үйіңізде мысық болса, өз басыңызды сипаңыз;
  • Егер сіз, иттерді жақсы көрсеңіз көршіңізді құшақтаңыз;
  • Егер сіз құстарды жақсы көрсеңіз, қолыңызды созып, құстарша қанат қағыңыз.
  • Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз, аяғыңызды топырлатыңыз;
  • Егер сіздер Отанымызды жақсы көрсеңіздер, алақандарыңызды соғыңыздар.


  • - Сұрақ, бұйрық, хабар, лепті белгілері арқылы оқушыларды 4 топқа бөліп жаңа сабақ тақырыбын ашу.-Тыныс белгісі бойынша әр топ бір-бір сөйлем құрайды.1. Э.Вохидов «Өзбегім» өлеңі тыңдалады

    Үй тапсырмасын сұраужеке жұмысәдісі арқылы (оқушыны өз бетінше дайындауға және өзара пікір алмасуға дағдыландыру) Дескриптор:1.Памир, Тянь-Шань, Әл-Хоразми, Әл-Беруни, Афрасияб сөздеріге сипаттама бере алады2. Берілген сипаттамаларда лепті, сұраулы, хабарлы сөйлемдерді дұрыс қолданады.3.Отанға, досқа, мейрімділік, ізгіліктерін атайды.4.«Өзбегім» өлеңін айтып береді.5.Қ.Б. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын.









    Сабақтың ортасы





    10минут





















    10минут







































    10 минут





    1-тапсырма: «Қарлы кесек» әдісі үлгі мәтін ұсыну арқылы өз ойларын айтып береді.

    Э.Вохидов өмірбаяны туралы видеобейне көрсетіледі1.Сіз жазушы өмірбаяны туралы не білесіз?2.Э.Вохидовтың қандай өлеңдеріні айта аласыз?3. Жазушының өлеңін тыңдағансыз ба? Дескриптор:
  • Жазушы өмірбаяны туралы біледі
  • Тақырып бойынша сұрақтарды түсінеді.
  • -Сұрақтарға лайықты жауап береді.ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалаймын 2-тапсырма: Кітап мен жұмыс. «Біреуі қонақ, біреуі мезбан» әдісі. 1- топ. Өзбек әлемінің үлкен жазушысы Э.Вохидов2-топ.Э.Вохидов өлеңдері туралы

    3-топ. Жазушының комедия драммалары туралы4-топ.А. Ориповтың Э.Вохидов туралы айтқан пікірі. (Уақыт белгіленіп оқушы өздері үйренгендерін басқа топқа түсіндіреді.)Қ.Б. Дескриптор: - Жазушы туралы мәліметтер жинайды.- Мәліметтер бойынша постер қорғайды ҚБ: «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы бағалаймын. Әрбір орындаған тапсырмаға бір жүрекшеден алады.
    Түрлі-түсті қағаздар

    Сұрақтар жазылған парақшалар















































    Плакат, стикер, маркер















    Сабақтың соңы5 минут Кері байланыс: «Шың» әдісі арқылы жинақтаған білім деңгейін анықтау. Қ.Б. «Анкета» әдісі 1. Сабақ барысынды жұмыс істедім, өйткені...2.Сабақта өз жұмысымнан...3.Сабақ мен үшін... түйілді4.Сабақта мен ... үйрендім5.Менің көңіл-күйім...6.Сабақ материалдары мен үшін...









    Қосымша ақпарат
    Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
    - Қолдауды қажет ететін оқушылар Э.Вохидов «Өзбегім» тақырыбы бойынша берілген сұрақтарды түсінеді, лайықты жауап береді- Қабілеті жоғары оқушылар Өзбегім туралы мәліметтерді жинақтайды, тақырып бойынша постер жасайды. «Бас бармақ» әдісі«Жүректен-жүрекке» арқылы жүргіземін. Кері байланыс: «Шың» әдісі арқылыӨзін-өзі тану, тарих пәні.Психологиялық тұрғыдан оқушылардың жұмыс жасау үдерісіне әсер етіп отырамын. Қайшы мен жұмыс істеуде қауіпсіздік ережелерін сақтау. Қазақстанның патириотизм және азаматтық жауапкершілік.
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.






















    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: 2:











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Абдуллаева Зарифа Турашбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-22
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548193161
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999