Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

8 сынып XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға қосымша материал
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3 А Отарлау және ұлт-азаттық күрес /4 сағ/Мектеп №22 ом Күні: 14.01.19
СЫНЫП: 7Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: Мұғалім аты-жөні:Қаратаева Б.Қ.
Сабақтың тақырыбы XIX ғасырдың 40-60 жылдарындағы қазақтардың ортаазиялық хандықтармен қарым-қатынастары.

Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары 7.3.1.6 ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының рөліне баға беру

Сабақ мақсаты:

- Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі Хиуа және Қоқан хандықтарының билігі.-Орта Азия хандықтарының қазақ халқына жасаған озбырлығы мен бөліп алу саясаты -Орта Азия хандықтарының қазақ жерінде бекіністер тұрғызудағы мақсаттары
Бағалау критерийіБарлығы: Кескін картаны қолданып Хиуа және Қоқан хандықтары басып алған қазақ жерлерін көрсетеді.Басым бөлігі: Орта Азия хандықтарының қазақ халқын тонау, зорлық-зомбылық саясатына талдау жасайды.Кейбірі:Орта Азия хандықтарының Оңтүстік Қазақстан мен Жетісуды қол астынан шығармау арқылы Ресей империясының экспансиясына қарсы әрекеттерін бағалайды.

Тілдік мақсаттарАкадемиялық тарихи тілмен тақырыпқа қажетті сөздерді қолдану арқылы өз ойларын, пікірлерін еркін,сауатты жеткізу дағдыларын дамыту-Экспансия,ұлт-азаттық күрес, отаршылдық, империя терминдеріне түсініктеме беру
Құндылықтарға баулу«Мәңгілік Ел» идеясы . Екінші құндылығы, бұл- қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім жеке тұлғаның пікірін ескеру және әрбір ойдың құндылығын құрметтеу;- өз ұлтын, халқын құрметтеу және мақтаныш сезімін қалыптастыру;- өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстарГеография,дүниежүзі, әдебиет
Бастапқы білім7.3.1.3., 7.3.1.6., 7.3.1.5.
Сабақтың жоспарыСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Сабақ кезеңдері

Сабақтың басы10 мин

М. Ұйымдастыру кезеңі /1 мин /М. Б.Топтарға бөлу. Жер атауларыме /1мин/1-топ: «Хиуа» тобы2-топ: «Қоқан» тобы3- топ «Жетісу» тобы

Ресурстар



Топқа бөлуХиуа, Қоқан, Жетісу сөздері жазылған қағаз



М. «Иә, жоқ» әдісі алдыңғы білімді бекіту.Кесте беру. /3 мин/

«Миға шабуыл» әдісі М. Суреттер көрсету./4 мин/Кілт және қақпа ҚоқандықтарҚара жұмыс Бекіністер1.Суреттен қандай оқиғаны көріп отырсыңдар?2.Қандай ой келеді, қандай тарихи оқиға деп ойлайсыңдар? Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.Оқу мақсаттарына қол жеткізу кезеңі. Мұғалім мақсаттармен таныстырады, топқа тапсырмалар таратады. /1 мин /




«Иә, жоқ» әдісі





































ІІ Сабақтың ортасы 20 мин









1-тапсырма Жұптық жұмысКескін картамен жұмыс.«Бір минуттық әңгіме» әдісі /6 мин/ Бір-бірінен ақпарат алу ДағдысынқалыптастырадыБілу және түсіну, қолдану дағдысына негізделген

Т- Хиуа және Қоқан хандығы басып алған жерлерді атап шық.-Кескін картаға Хиуа және Қоқан хандықтары басып алған қазақ жерлерін түсіріңіздер. -Терминдермен жұмыс: экспансия, ұлт азаттық отаршылдық - түсініктеме береді

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.(Әрбір жұп берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде басқа қатысушылар алдында сөйлеп, жұп ұстанымын жеткізеді.)(1 мин)Дескрипторлар:-Кескін картаға Хиуа мен Қоқан хандықтары қол астындағы қазақ жерлерін белгілейді.-Қоқан, Хиуа хандықтары басып алған жерлерді атап шығады.- Экспансия, ұлт азаттық отаршылдық – сөздеріне түсініктеме береді.М. Кері байланыс ұйымдастырады.ҚБ «От шашу» әдісі арқылы жүргізеді. Өз жұмыстарына коментарий береді.

2-тапсырма. Топтық жұмысМәтінмен жұмыс /7 мин/ Сыни ойлау мен талдау дағдысына негізделгенНысана-тәсілі 1.Орта Азия хандықтарының қол астындағы қазақ халқының жағдайына талдау жасаңыздар.Мәтінмен танысады, берілген мәліметтерді саралап,қажетті ақпаратты қолданып жауап береді.Орта Азия хандықтарының қазақ халқына жасаған озбырлығын, жүргізген саясатын талдайды.Қандай критерийлерге сүйенгендерін айтады.М. Кері байланыс ұйымдастырады.ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жүргізеді.

Дескрипторлар:-Орта Азия хандықтарының қол астындағы қазақ халқының жағдайына, Орта Азия хандықтарының әрекеттеріне талдау жасайды.

3-тапсырма Жеке жұмысЖинақтау,бағалау дағдысына негізделген тапсырма /7 мин/1. Орта Азия хандықтарының Оңтүстік Қазақстан мен Жетісуды жүргізген саясатымен Ресей империясының экспансиясына қарсы әрекетіне баға беріңіздер Мәтінге талдау жүргізеді.Ықшамдап мәтін беру.Дескрипторлар: - Орта Азия хандықтарының қазақ жерін қол астынан шығармау әрекеттеріне, Ресей империясының экспансиясына қарсы әрекеттеріне баға береді. М. Кері байланыс ұйымдастырады.ҚБ « Қол шапалақтау» әдісі арқылы бағалайды




«Бір минуттық әңгіме» әдісі

Тақырыптық карта, кескін карта



https://www.youtube.com/watch?v=pWOg6n969Gs&feature=youtu.be

















Дерек көзі«Қоқан билігі тұсындағы Сыр өңірі» Сыр бой газеті 17 мамыр 2018жМәтіндер интернет желісі





8 сынып Қазақстан тарихыЗ.Е.Қабылдинов,А.Т.Қайыпбаева ХУІІІ ғ.-1914 жАлматы «Атамұра»2017ж

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінге дейін 5 томдықАлматы «Атамұра»2010 ж./3 том 344-358 бет















«Қол шапалақтау» әдісі


ІІІ СабақтыңСоңы 10 мин

Оқушыларға игерілген білімді бекітуге арналған тапсырма. /7 мин/



































Кері байланыс /1мин/

Рефлексия/2 мин/







Оқушыларға игерілген білімді бекітуге арналған тапсырма. /7 мин/

1. «Не, қайда, қашан?» әдісі. Тиiстi жауаптарын белгiлеңдер. Салынған немесе басып алынған қалалар мен бекiнiстерді сәйкестендіріңдер:/3мин/



Дескрипторлар: -Қоқан хандығы басып алған Ташкент – 1808 ж. Түркiстан – 1814 ж, Ақмешiт – 1818 ж. , Жаңақорған, Қосқорған /Сыр төменгі ағысы/ бекіністерін сәйкестендіреді.-Хиуа хандығы басып алған Құртөбе – 1835ж.,Бесқала,Қожанияз, Жаңақала , Бабажанбекіністерін сәйкестендіреді.ҚБ «Қол шапалақтау» әдісі арқылы жүргізіледі.Шығармашылық жұмыс «Үшіншісі артық» әдісі

2.Мәтінді оқып, қате берілген ақпаратты анықтап, астын сызып қойыңыз, қате ақпаратты дұрыс ақпаратпен алмастырыңыз. /4 мин/Мәтінді таратып беру.О. Дұрыс жауапты жариялайды,ҚБ «Үш шапалақ» әдісі арқылы жүргізеді.

Кері байланыс Рефлексия «Жетістік баспалдағы» стикерге жазып ілу 1 мин
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар













































«ҮШІНШІСІ АРТЫҚ» әдісі







































Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7.3.А Отарлау және ұлт –азаттық күрес. Мектеп: «№ 12 орта мектебі»КММ
Күні: Мұғалімнің аты- жөні: Қожағалиева Гүлмира Құрманғалиқызы.
Мұғалімнің аты-жөні Қожағалиева Гүлмира Құрманғалиқызы



Сабақтың тақырыбыНеліктен Орта Азия хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарына экспансиясы күшейді?

Сынып: 7Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

7.3.1.5. Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.

Сабақ мақсаттары:
  • Қоқан ,Хиуа хандықтарының Қазақстанның оңтүстік аймақтарын
  • басып алуы. 2.Қазақ Халқының Орта Азия хандықтарына қарсы күресінің манызы.
    Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Барлық оқушылар: Қоқан және Хиуа хандықтарының басып алған казак жерлерін кескін картада көрсете алады.Оқушылардың басым бөлігі:Қазақ халқының Хиуа және Қоқан хандықтарына әр түрлі көзқараста болуларын сараптайды.

    Кейбір оқушылар: Қазақ халқының Орта Азия хандықтарына қарсыкүресі қазақ жерін түгелдей орыс империясының құрамына ықпал етуін бағалайды.
    Тілдік мақсаттарТерминология: «Экспансия» -«отарлау»- деген мағынаны білдіреді.
    Құндылықтарды дарыту.\Тарихи консепция.\«Мәңгілік Елдің» жетінші басты құндылығы: Жалпы әлемдік және аймақтық мәселелерді шешудегі ұлттық қауіпсіздік пен біздің еліміздің жаһандық қатысуы.Себеп-салдар.
    Пәнаралық байланыстарГеография.

    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта.Экрандық құрылғылар.

    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім6.3.1.5. Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау.

    7.3.1.5. Халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық күресінің себеп-салдарын анықтау.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар

    Ресурстар
    Басталуы10 минут1. Суреттерді пайдалана отырып 3 -топқа бөлу. 1- топ «Хандар»2-топ «Сұлтандар»3- топ «Билер»

    2.Психологиялық ахуал.Бүгінгі күн бір-бірімізге сәттілік тілейік.

    Миға шабуыл. (Барлық оқушыға жалпылама сұрақ)
  • Ресей империясының Қоқан және Хиуа хандықтарымен
  • қарым- қатынастарының шиеленісуіне не себеп болды?
  • Орта Азия хандығының қазақтарға озбырлық жасауды күшейтуін
  • қалай түсіндіруге болады?

    3-Патша өкіметі Хиуа хандығын басып алу үшін қандай әрекеттергебарды?(ҚБ)«Бағдаршам»


    Ортасы15 минутМұғалім мақсаттармен таныстырады.Т.Мәтінмен танысу.(Постер)

    1.-топ.Отаршылдыққа қарсы күрестегі оқушылардың қөзкарасы. 2-топ.Орта Азия халықтарының қазақтарға озбырлық жасауының күшею себептері.3-топ .Верный бекінісінің салыну себебі.

    (ҚБ) «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
    Мәтінмен жұмысыс
    Аяқталуы10 минут

    1-топ:Тест.

    2-топ :Сәйкестендіру.

    3–топ: Фишфон.(КБ)Рефлексия: «Қызық, Құнды, Қиын» әдісіКЕрі байланыс: «Ыстық микрафон» әдісі




    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3.ВҚазақстан Ресей империясының құрамында Мектеп: Ә.Бейсеуов атындағы орта мектепМДШО КММ
    Күні: 15.06.2018жМұғалімнің аты- жөні: Сегізбаева АйнұрМұқашқызы
    Сынып: 7



    Сабақтың тақырыбы:

    Патша өкіметі тарапынан «бөліп ал да,билей бер» ұстанымы қалай жүзеге асты.
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.3.1.4 Патша үкіметі реформалары нәтижесіндегі әкімшілік аумақтық өзгерістерді түсіндіру.
    Сабақтың мақсаты-1822-1824 жылдардағы реформа-Реформалардың тиімді және тиімсіз жақтары- Реформаға байланысты қазақ жеріндегі басқару жүйесіндегі өзгерістер.
    Бағалау критерийіБарлық оқушылар: -Патша өкіметінің реформаларының мәнін түсінеді.Басым көпшілігі: -Ресей империясының отарлық саясатының ерекшеліктерін сипаттайды, сызбада қолданады.Кейбір оқушылар:- Патша үкіметі жүргізген әкімшілік реформалардың салдарын сараптайды, баға береді.
    Тілдік мақсаттар-Тарих пәніне тән сөздерді қолдана отырып реформалар туралы әңгімелеп береді. -Пәндік (академиялық) сөздерді дұрыс қолдану арқылы тарихи оқиғаларды түсіндіру, өз ойларын жеткізу арқылы мәдениетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.-Негізгі ұғымдық сөздер: «керуен» «жарғы», «болыс», «округ» сөздерінің мағынасын ашып сабақта қолдану.
    Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» құндылықтарын насихаттау мақсатында қазақ даласын мекендеген хандық басқарудың дәстүрін,болашақ ұрпаққа өнеге ету. Елжандылық ұстанымдарды сіңіру.
    Пәнаралық байланысГеография, дүниежүзі тарихы, құқық негіздері
    Тақырып бойынша алдыңғы білім 7.3.1.3
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріресурстар
    Сабақтың басы10 минут



    Қайталау білімнің шыңы



    І Ұйымдастыру Психологиялық ахуал туғызу. Оқушыларды топқа бөлу.
  • топ «Облыс»
  • топ «Округ»
  • топ «Болыс»
  • «Миға шабуыл» М.Сұрақ арқылы жаңа тақырыпқа шығу«Реформа» « Жарғы» «болыс» «округ»деген сөздер туралы қысқаша мағлұмат беру,әр бөлімді оқыта отырып,сұрақтар қою арқылы тақырыпты талдау.

    1.Қазақ даласындағы биліктің жаңа үш сатысы қалай қалыптасты?2.Реформа бойынша бұрынғы дәстүрлі Билер сотына қандай өзгерістер енгізілді?3.Реформа нәтижесі неге алып барады?








    Сызба кесте









    Сабақтың ортасы

    20 минут





    1.тапсырма (Т) «Джигсо» әдісі арқылы әр топта оқулықта берілген мәтінді тақырыпша бойынша бөліп беру. Топта тақырыпты талқылайды. Топ көшбасшысы басқа топқа барып өз тақырыптарын түсіндіреді.Дескриптор: дерек негізінде реформалардың тиімді және тиімсіз жақтарын ашады.(ҚБ) «Бағдаршам»2 тапсырма (ЖЖ) Картамен жұмыс: Дескриптор:әкімшілік аумақты анықтайды.(ҚБ) «Ашық микрафон»3 тапсырма(Д) «Еркін әңгіме» әдісіМәліметті әр оқушы өз ойымен 10-15 сөйлеммен қағаз бетіне түсіреді.Дескриптор: 1822-1824жж патша үкіметінің «бөліп ал да,билей бер» ұстанымын ашады.(ҚБ) «мадақтау Дерек

























    Сабақтың соңы

    5 минут







    5 минут
    Рефлексия: Б.Б.Б. кестесі арқылы жүргізу. Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек»

    Үйү










    <Object: word/embeddings/Microsoft_Word_Document1.docx><Object: word/embeddings/Microsoft_Word_Document2.docx><Object: word/embeddings/Microsoft_Word_Document3.docx> Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның Ресейге қосылуының басталуыСабақтың мақсаты: Оқушылардың Кіші жүздің Ресей құрамына кіруі мен патша үкіметінің отаршылдық саясаты  туралы білімін қалыптастыруға жағдай жасауСабақтың міндеттері:Білімділік: Оқушылар Кіші жүз ханы Әбілхайырдың Ресейге қосылу мақсатындағы әрекетін, бұл шешімге Кіші жүз билері мен батырларының қарсылығы туралы жаңа ақпараттар аладыДамытушылығы: Оқушылар тарихи оқиғаларға талдау жасауға үйренеді.Тәрбиелілігі: Қорытынды жасауға, ойларын жеткізуге және топпен жұмыс істеуге  үйренеді.Оқыту құралдары: оқулық,тақта, АКТ,  картаСабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі:
  • Сабаққа әзірлік
  • Оқушылардың сабаққа назарын аудару
  •  І.Қызығушылығын ояту кезеңіБілуОқушыларды топқа бөлу: үлестірілген қағаздағы сөздер арқылы сұрақтар құрастырып, жауап беру арқылы топқа бөлінеді және топ аты анықталадыБұланты шайқасына қатысқан Орта жүз батыры? Бөгенбай«Қой үстіне боз торғай жұмыртқлаған заман» қай ханның тұсы? Тәуке ханТәуке ханнан кейінгі ұлы хандықтан үміткер болған хан? Әбілхайыр ханТөле бидің ұсынуымен хан сайланған  кім? Абылай «Диалог» стратегиясы бойынша үйге берілген тапсырма бойынша сұрақтарға жауап береді«Кім жылдам» ойыны
  • Қайып ханның билік еткен жылдары? 1715-1718 жж
  • Қайып ханның тұсында қазақ хандығының ішкң жағдайы қандай болды? Феодалдық бытыраңқылық
  • 1724-1738 жж Орта жүзде кім билік етті? Сәмеке, Күшік
  • Қайып ханның тұсындағы жоңғар қонтайшысы? Себан Рабтан
  • Ойраттарға оқ ататын қару жарақтарды жасауды үйреткен кім? Орыс шебері Зеленовский, швед офицері Ренат
  • Қалмақ қырылған шайқасы қай жылы, қай жерде? 1726 ж. Бұланты өз маңында
  • «аңырақай» шайқасы қай жылы, қай жерде? 1730 ж, Балқаш көлі маңы
  • Абылай хан не мақсатпен келді?Қазақ хандығының тұрағын анықтау
  • Жолбарыс ханның қазасынан кейін билік кімнің қолына көшеді? Төле бидің
  • Абылай сұлтан ұлы хан тағына қай жылы сайланды? 1771 ж
  •  ІІ. Мағынаны тану кезеңіТүсінуЖаңа тақырыптың ашылуыТоп атаулары, яғни тарихи тұлғаларды қандай оқиға бір бірімен байланыстырады?Жоңғарлардың шапқыншылығыСол жоңғар шапқыншылығынан  қорғану үшін қазақ елі қандай шешім қабылдайды?Ресейге әскери одақ болуБұл тақырыптың бүгінгі күндегі өзектілігі қандай?Қазақ хандығының 550 жылдығыЖоспары:І. Тевкелевтің елшілігіІІ. Ресейдің отарлау шаралары  «Аялдамамен оқу» стратегиясы және мәтінмен танысады ІІІ. Ой толғаныс кезеңіҚолдану4 топқа бөлінедіӘр топқа бір тақыраптан беріледі.І. Кіші жүздің Ресейге қосылуы және Тевкелев елшілігіІІ. Орыс патшасы әкімшілігі даярлаған грамотаның мазмұныІІІ.Патша үкіметінің отарлау шараларыIV. Қазақ қоғамының ішкі өміріПостер сызып қорғайды. Талдау«Араласқан оқиғалар» стратегиясы бойынша оқиғаларды ретімен жазадыІ топ
  • Састөбе құрылтайы
  • Петербургке қазақ елшілерінің баруы 1731 ж
  • А.Тевкелевтің Майтөбеге келуі  1731 ж 5 қазан
  • А.Тевкелевтің Бөгенбай батырмен кездесуі 1731 ж 10 қазан
  • Кіші жүздің Ресейге қабылдануы туралы ант беруі
  • И.Кириллов экспедициясының келуі 1734 ж
  •  ІІ топ
  • Ор бекінісінің салынуы 1735 ж
  • Жоңғар қонтайшысы аманатқа Төле бидің баласы Жоланды алу
  • Әбілхайыр мен Барақ сұлтан арасындағы шайқас
  • Әбілхайыр ханның қайтыс болуы 1748 ж
  • Барақ сұлтанның Төле биді паналуы
  • Барақ сұлтанның қаза болуы
  •   ІІІ топ Не себепті Кіші жүз Ресейге қосылды (Кіші жүз билеушілерінің және Әбілхайырдың)  
     С 
     Е 
     Б 
     Е 
     Б 
     І 
     IV топОтаршыл Патшалық Ресейдің түп мақсаты (мақсаты мен шаралары) 
     М 
     А 
     Қ 
     С 
     А 
     Т  
        Жинақтау№ 01Қазақстанның Ресейге қосылуының басталған жылы:А) 1726жылыВ) 1729жылыС) 1731жылы =С№ 02Қазақ хандығын отарлауды   бастаған патша:А) I ПетрВ) Анна ИоанновнаС) Елизавета Петровна =А№ 03XVIIғ. 1 жартысында қазақтардың Ресейге қосылуын ұйымдастырушы:А) Батыр сұлтанВ) Әбілқайыр ханС) Абылай хан =В№ 04Кіші жүз ханы Әбілқайырдың жұмсауымен қазақтардың Ресейге қосылуы туралы келісім жүргізген елшілер:А) Құндағұлұлы,ҚоштайұлыВ) ҒабитұлыанжігітұлыС) Бөгенбай батыраян батыр =А№ 051731 жылы Әбілқайырды қолдап, Ресейдің қол астына кіруге ант берген Кіші жүз старшындарының саны:А) 29 старшынВ) 28 старшынС) 25 старшын =А№ 06Қазақтардан ант алуға Ресейдің орыс елшілігінен басқарып келген:А) Т.ЧебуковВ) В.СтепановС)  А.Тевкелев =С№ 071735 жылы Қазақстанның солтүстігінде өзен бойында салынған бекінісА) ЖәмішВ) ОрС) Өскемен =В№ 081734 жылы қазақ жеріне келген экспедицияны басқарған кімА) И.КирилловВ) В.ТатищевС) А.Тевкелев=А№ 9Әбілқайырды 1748 жылы өлтірген:А) ӘбілпайызВ) ҚайыпС) Барақ сұлтан =С№ 101714-1720 жылы патша өкіметінің Ертіс бойына әскери бекіністер салудағы басты мақсаты:А) Жоңғар шабуылына тосқауыл қоюВ) Қазақ жерін Қытайдан қорғауС) Қазақ өлкесін біртіндеп жаулап алу =С IV бағалау  Үйге тапсырма§52;294-299б Әр тарауға негізгі фактілерді жазып келу, осы тақырыптарға қатысты тест сұрақтарын жаттау 

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    КАРАТАЕВА БАГИЛА КАЖМУХАНОВНА
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-21
    Категория:
    Қазақстан тарихы
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584782903