Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
8-сынып,оқыту қазақ тілінде емес,1-тоқсан бойынша ТЖБ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Берілген ТЖБ 8-сыныпта қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінен сабақ беретін мүғалімдер үшін керек
Материалды ашып қарау
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларыБілім. Ғылым. ИнновацияСауда жасай білесің бе?Жаһандық энергетикалық дағдарыс

ТыңдалымМәтінді тыңдап, төмендегі тапсырмаларды орындаңыз.Адамзат баласының қол жеткізген ұлы игіліктерінің бірі – білім қазынасы. Ол ұрпақтан ұрпаққа ауызша, жазбаша түрде немесе көркем әдебиет арқылы да жеткен. Кітап таңдап талғап оқи білу, түсіну мен түйсіну, алған әсеріңді өмір қажетіңе жарата білу әрбір адамның білігі мен білімін, пайымы мен парасатын айқындайды. «Кітап маған тақтан да қымбат», деп атап көрсеткен Шекспир.Білім адам өміріне өте қажет. Онсыз адам оқуға түсе алмайды. Ал оқуға түсе алмаса, өзінің мақсатына жетпейді, оны жұмысқа алмайды. Жұмыс істемесе, ол ақша тауып, өзін-өзі қамтамасыз етпейді. Қазіргі заманда білімді болмау мүмкін емес, өйткені ғалымдар әртүрлі техникалық заттар, мысалы, телефон, планшет, компьютер ойлап тапты. Егер мұның бәрін сатып алып, оған ғаламтор қоссақ, мектепте болып жатқан тақырыптарды алдын ала қарастырып, есептерін шығарып тастауға болады. Әр адамның әртүрлі білімділік қасиеті бар, бірі математикадан шебер, ал бірі ойына бір оқығаннан-ақ есіне бәрін сақтап қалады. Адам көбірек оқыса, білімді болады, ал білімді болмаса, өмір сүру қиын болады. Мінекей, осыдан «Оқу – білім бұлағы, білім – өмір шырағы» деген мақал шыққан. 1. Адамның қол жеткізген ұлы игіліктері қалай аталады?
  • Парасат, білім, білік
  • Білім, ғылым, инновация
  • Оқулық, кітап, математика
  • Техника, әдебиет, есте сақтау [1]
  • 2. Шекспир кітапты неден жоғары қояды?
  • тастан
  • таудан
  • талдан
  • тақтан [1]


  • 3. Сөйлемдердің бастапқы бөлігін жалғасымен сәйкестендіріңіз.
  • Адам егер еңбек етпесе,
  • сондықтан жаңа заманда білімді болмау мүмкін емес.
  • Қазіргі таңда өз бетіңмен білім алуға мүмкіндіктер көп,
  • өзін қамтамасыз ете алмайды.
  • [2]

    4. Бос орынға қажетті сөзді қойыңыз. ____________________________ арқылы өз бетіңмен көп нәрсені үйренуге, оқуға болады. [1] ОқылымҚазіргі мемлекеттерде энергия тапшылығы байқалуда. Көмір, мұнай, табиғи газ сияқты энергия көздерінің сарқылуы немесе қорының азаюы, қоршаған ортаға тигізетін зиянды әсері күн санап артуда.Бүкіл әлем энергия тапшылығынан құтылу үшін альтернативті энергия көздеріне қол жеткізе бастады. Бүгінгі таңда әлемнің ғалымдары энергияның жаңа көзін жыл өткен сайын іздестіруде. Сарқылмайтын дүние жоқ. Уран да сарқылатын отынға жатады.Атом энергетикасының келешегіне қауіп төнгендіктен, көптеген елдер баламалы қуат көздерін пайдалануда. Әрине, көгілдір отын және көмірмен жұмыс істейтін станцияларда өндірілетін қуат арзан, бірақ олардың қоры шектеулі. Сондықтан күн батареялары мен жел станцияларының қымбат болуына қарамастан, энергия өндіру бағытында жаңғыртылатын қуат көздерін құру бүгінгі және болашақ үшін өте маңызды.Елімізде күн сәулесі болашақтың сарқылмас энергиясы бола алады. Мысалы, күн энергиясын пайдалануға толық мүмкіндігіміз бар. Оңтүстік облыстарда бір жылдың ішінде 180-250 рет күн ашық болып, орташа температура 370С құрайды. Бұл біз үшін, ең тұрақты, ең арзан, таусылмайтын энергия көзі күн сәулесінің энергиясы болмақ. Күн үлкен энергия қорына ие, жылына жер бетіне түсетін күн энергиясы 7,5*1017кВт/сағ. Күн энергиясының маңызды артықшылықтарының бірі қоршаған ортаға қауіпсіздігі және арнайы жеткізу құралдарының қажет еместігі болып табылады1.Мәтін мазмұны негізінде екі сұрақ құрастырыңыз _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)2.Мәтіннен Күн сәулесін энергия көзі ретінде пайдаланудың артықшылығына қатысты 3 ақпаратты анықтаңыз 1_____________________________________________________________________________ 2_____________________________________________________________________________ 3________________________________________________________________________(3)Жазылым

    Екі сұрақтың біреуін таңдап, жауап жазыңыз. Өз жауабыңызды тиісті стильге келтіріңіз. болжалдық және бөлшектік сан есімдерді дұрыс қолданыңыз.Қай сұраққа жауап беретініңізді көрсетіңіз. Тиісті шаршыға қанат белгісін () қойыңыз.
    1

    2


  • Білім. Ғылым. Инновация
  • Ақпараттық технологиялар, медицина, ауыл шаруашылық, сауда, өнеркәсіп саласында ғылым бар екенін дәлелдеп, бірнеше жобаларда жұмыс істеп, халықаралық патенттер алып үлгерген жастар бар. «Қазақстанның жас ғалымдары» жайында мақала жазыңыз.

  • Сауда жасай білесіз бе?
  • Сіздің мектебіңізде 16 қараша күні ҚР тәуелсіздігіне орай қайырымдылық жәрмеңкесі өткізілетінін елестетіңіз. Жергілікті газетке осы жәрмеңке туралы пікір жазыңыз. Көрген, алған әсеріңізді сипаттап жазыңыз.[10]

    АйтылымБір тақырыпқа таңдау жасап, сол тақырып бойынша жұбыңызбен диалогке түсіңіз (8- 10 сөйлем). Диалог құрауда тұрақты тіркестерді, көркемдеу құралдарын, еліктеу сөздерді орынды қолданып, сөз әдебі мен сөйлеу этикетін ескеріңіз.Ұсынылатын тақырыптар:
  • Білім беру саласындағы инновация туралы ойыңызды айтыңыз.
  • Қазақстандағы сауданың оң және теріс әсерлері қандай?
  • Энергетикалық дағдарыс деген не? Жаһандық ауқымда жарты күн электр энергиясы болмай қалса, не болады?
  • Қандай тауарды экспорттауға болады деп ойлайсыз? Мысал келтіріңіз. Дәлел немесе факт ұсыныңыз.[10]












  • Балл қою кестесі

    Тыңдалым, оқылым
    ТапсырмаЖауабыБаллҚосымша ақпарат
    Тыңдалым
    1b1Әр дұрыс жауапқа 1 балдан
    2d1

    3
  • b
  • a
  • 2

    4ғаламтор1

    Оқылым
    1

    1Әр дұрыс жауапқа 1 балдан




    1

    3

    1

    4

    1

    5

    1



    Жазылым
    БаллМазмұны мен дұрыс жазылуы (5 балл)Тілі (5 балл)




    5
    Өте жақсыЖауап толық, нақты негізделген және өте жақсы суреттелген, қарапайым және күрделі идеяларды тиімді ашады.Эссенің құрылымы мен жазылуы жоғары деңгейде, негізгі және қорытынды бөлімдері нақты жазылған, келтірілген аргументтері байланысқан және мазмұнын ашады.Өте жақсыСабақтас құрмалас сөйлемдерді дұрыс және сәйкес келтіріп жазған, сөздік қоры мол, стильдік қолданысы өте дұрыс.Нақты және жүйелі, елеусіз қателері бар.




    4
    ЖақсыКөптеген түрлі мысалдар мен сілтемелерді қолданған жауап, қарапайым және кейбір күрделі идеяларды ашады.Жалпы эссенің идеясында логикалық дамуы жақсы жазылған, аргументтерді қолдануы мен қорытынды жасау қабілеті көрінеді.ЖақсыГрамматикалық формаларды көбіне сәйкесінше жақсы қолданады.Түрлі лексикалық минимумды қолдануға тырысады, сөздік қоры жеткілікті, стильдік қолданысы дұрыс.Жалпы нақты, елеусіз қателері ақпарат беруге кедергі келтірмейді.




    3
    ҚанағаттанарлықЖауапта бірнеше мысалдар келтірілген, бірақ барлық жағдайда негізді емес, қарапайым идеяларды ашқанымен, суреттеуі аз.Эссе дұрыс жазылған, бірақ кей кезде аргументтері логикалық жағынанҚанағаттанарлықҚарапайым грамматикалық формалар мен күнделікті лексикалық минимумды қолданады, сөздік қоры жеткілікті, стильдік қолданысы көп жағдайда дұрыс. Көбіне нақты, қателері бар, бірақ ақпарат беруге кедергі келтірмейді.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Онтаева Камшат Аскаровна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-22
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571749812
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999