Артқа қайту / Материалдар / 9.3А. Үшбұрыштарды шешу
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

9.3А. Үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.3А. Үшбұрыштарды шешу Мектеп: Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Үшбұрыштарды шешу Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану; 9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану; Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын білу және қолдану; Көпшілік оқушылар: Косинустар және синустар теоремасын төртбұрыштардың белгісіз элементтерін табу үшін қолдану; Кейбір оқушылар: Берілген формулаларды синустар және косинустар теоремасы көмегімен шешу; Бағалаукритерийі Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын біледі және қолданады; Косинустар және синустар теоремасын төртбұрыштардың белгісіз элементтерін табу үшін қолданады; Берілген формулаларды синустар және косинустар теоремасы көмегімен шешеді; Тілдікмақсаттар Оқушылар: косинустар және синустар теоремаларын тұжырымдайды; Бөлім бойынша лексика мен терминалогия: косинус синус үшбұрыш бұрыш градус Диолог пен жазу үшін пайдалы сөздермен тіркестер: Үшбұрыштың әрбір қабырғасының квадраты....; Үшбұрыштың қабырғалары қарсы жатқан бұрыштарының.....; Ойлау дағдыларының деңгейлері Білу; түсіну; қолдану; талдау; зерттеу Құндылықтарға баулу Тапсырмалар орындау барысында бір-бірін құрметтеуді, өз ойларын нақты айта білуді, ізденімпаздықты дамыту. Жұптық және топтық жұмыстар арқылы ұйымшылдықты, жауапкершілікті қалыптастыру. Пәнаралықбайланыс Физика Тақырып бойынша алдыңғы білім Үшбұрыш, тригонометриялық функциялар, Пифагор теоремасы Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 2 мин Үй тапсырмасын тексеру. 2 мин І- кезең. Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу; Оқушыларды түгендеу; Оқушылар назарын сабаққа аудару; Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбері». Оқушылар шаттық шеңберіне тұру арқылы бір-біріне бүгінгі сабаққа жақсы тілектер тілейді. Жіктеу-саралау. Аралас топ Оқушылардың ішінен 2 оқушыны таңдап аламын. Яғни осы 2 оқушы Алматы қаласына саяхатқа бармақшы, шыққан 2 оқушы өзімен бірге апарғысы келетін оқушыны таңдайды. Ол оқушы келесі оқушыны таңдайды. Солай оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топтарының атын өткен тақырыпта қайталау барысында анықтайды. Сабақ барысында оқушылар «Бағдаршам» әдісін қолданады. Жасыл-мақсатқа қол жеткізілді Сары- біршама алға жылжу бар Қызыл- жетістікке қол жеткізбеді Рефлексия. БББ әдісі. Оқушылар сабақ соңында БББ кестесін толтырады. Білемін Білдім Білгім келеді Үй тапсырмасын тексеру. №239 .Қалыптастырушы бағалау Тақтада үй жұмысының дұрыс жауабы көрсетіледі. Әр топта оқушылар өзара дәптерлерін ауыстырып бір-бірін тексереді және қателерін тауып дұрыс шешімін көрсетіп оқушылармен талдайды. Бағдаршам әдісі арқылы мұғалімге тапсырманы қандай деңгейде орындағандарын көрсетеді. Кері байланыс: Кездескен қателер бойынша оқушылармен бірлесіп талдау жүргіледі. Қарқынды саралау. Өткен тақырыпты қайталау. Сәйкестендіру. Екі топка екі түрлі кесте беріледі. Кестенің қасына әріптер беріледі. Сұрақтармен жауаптарын дұрыс сәйкестендіргенде әріптер өз ретімен қойылып бір сөз шығады. І-топ Топпен жұмыс 4 мин Үшбұрыш дегеніміз Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы сәйкес екінші үшбұрыштың үш қабырғасына пропорционал болса, онда бұл үшбұрыш ұқса болады. Н Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы сәйкес...... Егер бір үшбұрыштың екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі бұрышына тең болса,онда мұндай үшбұрыштар ұқсас болады. С Үшбұрыштардың ұқсатығының бірінші белгісі 3 И Үшбұрыштар ұқсатығының неше белгісі бар? Бір жазықтықта жатпайтын үш нүктеден және олрды қосатын үш кесіндіден тұратын фигура К Үшбұрыштар ұқсатығының үшінші белгісі Екі қабырғасына пропорционал болса, онда мұндай үшбұрыштар ұқсас болады. С Үшбұрыш қабырғаларына қарай нешеге бөлінеді? Екінші үшбұрыштың үш қабырғасына пропорционал болса, онда бұл үшбұрыш ұқсас болады. О Егер бір үшбұрыштың екі қабырғасы екінші үшбұрыштың сәйкес... 3 У ІІ-топ. Үшбұрыштардың ұқсастығының неше белгісі бар Екі қабырғасына пропорционал болса, онда мұндай үшбұрыштар ұқсас болады. Н Егер бір үшбұрыштың үш қабырғасы сәйкес...... Үшбұрыш С Егер бір үшбұрыштың екі қабырғасы екінші үшбұрыштың сәйкес... 1 У Егер бір үшбұрыштың екі бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі бұрышына тең болса,онда мұндай үшбұрыштар ұқсас болады. Үшбұрыштар ұқсастығының нешінші белгісі 3 С Бір жазықтықта жатпайтын үш нүктеден және оларды қосатын үш кесіндіден тұратын фигура Екінші үшбұрыштың үш қабырғасына пропорционал болса, онда бұл үшбұрыш ұқса болады. И Топпен жұмыс 5 мин Сабақтың ортасы Топпен, жұппен Жұмыс 5мин Топпен, жұппен Жұмыс 12 мин Дескриптор: Білім алушы: Үшбұрыш, үшбұрыштар ұқсатығының ережелерін қолданады. Сабақтың тақырыбын айтады. Топтарының атын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау. Уақыт біткенде интербелсенді тақтаға жауаптарын шығарамын. Екі топ «Сәйкестендіру» парақшаларын «Сен маған, мен саған» әдісі арқылы алмастырып, бір-бірін бағалайды. Бағдаршам әдісі Кері байланыс: Үшбұрыштардың ұқсатығының бірінші белгісін түсіндіңіздер ма? Үшбұрыштардың ұқсатығының екінші белгісін түсіндіңіздер ма? Үшбұрыштардың ұқсатығының үшінші белгісін түсіндіңіздер ма? Сабақтың ортасы Топпен, жұппен Жұмыс 5мин Жұппен жұмыс 13 мин Жаңа сабақ. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Джигсо жіктеу саралау. «Косинус» тобына үшбұрыштарды шешуде косинустар теоремасын қалай пайдалануға болатындығы туралы, «Синус» тобына үшбұрыштарды шешуде синустар теоремасын қалай пайдалануға болатындығы туралы оқуға тапсырма беріледі. Қалыптастырушы бағалау Оқушылар тақырыпты оқып болғасын топ ішінде, сосын жұптасып тақырыпты талдайды. Сосын әр топтан бір оқушы шығып тақырыпты басқа оқушыларға түсіндіреді. Кері байланыс: Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Тақтада тұрған оқушы оған жауап беріп, тақырыпты толықтырады. «Пилот және Штормын» әдісі. Деңгейлік тапсырмалар: Топтың ішінде тапсырма бойынша саралау. Әр топтың деңгейлік тапсырмалары беріледі. Топтың ішінде оқушылар деңгейлеріне қарай жұптасып, тапсырмаларды бөліп алып шығарады. Сабақ мақсаты: үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын білу және қолдану; Косинустар және синустар теоремасын төртбұрыштардың белгісіз элементтерін табу үшін қолдану; Берілген формулаларды синустар және косинустар теоремасы көмегімен шешу; Бағалау критерийі Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын біледі және қолданады; Косинустар және синустар теоремасын төртбұрыштардың белгісіз элементтерін табу үшін қолданады; Берілген формулаларды синустар және косинустар теоремасы көмегімен шешеді; Геометрия 9 сынып, Шыныбеков, Әбілқасымова Интербелсенді тақта Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу; түсіну;қолдану А деңгейі. «Косинус» тобына Үшбұрышытң қабырғалары 3м, 4м және 5м. Үшбұрыш бұрыштарының косинустарын табыңдар. Дескриптор: Үшбұрыштардың косинустар теоремасын пайдаланады. Үшбұрыштардың бұрыштарының косинустарын табады «Синус» тобына АВС үшбұрышында <А=300, АС=2см, ВС=√2 cм болса, В бұрышын табыңдар. Дескриптор: Үшбұрыштардың синустар теоремасын пайдаланады. Үшбұрыштың В бұрышын табады. В деңгейі «Косинус» тобына Диогнальдары d1 және d2-ге, ал кіші қабырғасы а-ға тең параллелограмның диогнальдары арасындағы бұрышты табыңдар: d1=10см, d2=12см, а=√31см; Дескриптор: Есепті шығару барысында параллелограмның диогнальдары арасындағы формуласын қолданады. Есептің шешуін табады. «Синус» тобына Параллелограмм қабырғалары 4 см және 2√3 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышы неге тең? Дескриптор: Есепті шығару барысында үшбұрыштың ауданының формуласын қолданады. Есептің шешуін табады. С деңгейі «Косинус» тобына Қабырғалары а,в,с-ға тең болатын үшбұрыштың с қабырғасына түсірілген биіктігін (2) формуланы пайдаланып, h_c=2S/c формуласы арқылы табуға болатынын дәлелдеңдер. Бұл формуланы жеңілірек тәсілмен алуға бола ма? Дескриптор: Косинустар теоремасы формуланы пайдаланады. Үшбұрыштың биіктігінің формуласын қолданады. Рационал жолын көрсетеді. «Синус» тобына Қабырғалары а,в,с-ға тең болатын үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусы r= 2S/p Формуласымен анықталатынын көрсетіңдер. Мұнда p= (a+b+c)/2. Топпен жұмыс. 7 мин Дескриптор: Шеңбердің радиусының формуласын қолданады. Үшбұрыштардың периметрінің формуласын қолданады. Қалыптастырушы бағалау. Интербелсенді тақтадан тапсырмалардың жауаптары көрсетіледі. Топтар бірін-бірі тексереді. Барлық үш тапсырманы орындаған оқушылар топта талдайды, бір-біріне түсіндіреді. Бағдаршам әдісі Кері байланыс Балалар осы тапсырмаларды орындау барысында қандай қиындықтар кездесті? Оқушылар өз ойларын айтады. Мұғалім тапсырмалар барысында қиындық тудырған жерлерін толығырақ түсіңдіріп кетеді. «Көрейік- талдайық-зерттейік» әдісі. Зерттеуге тапсырмалар. Фигураларды салып, зерттеп, талдап, қорытынды жасайды. Сабақ мақсаты: үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын білу және қолдану; Бағалау критерийі Үшбұрыштардың белгісіз элементтерін анықтауда синустар және косинустар теоремасын біледі және қолданады; Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу; түсіну;қолдану, талдау, зерттеу. «Косинус» тобына CD –ABC үшбұрышының медианасы. Егер АС>ВС болса, онда болатынын дәлелдеңдер. Дескриптор: Үшбұрышты сызады. Синустар теоремасын пайдаланады. Бұрыштардың үлкен немесе кіші екенін дәлелдейді. «Синус» тобына №276. АВС сүйір бұрышты үшбұрышының биіктіктері О нүктесінде қиылысады. АВС, АОВ, АОС, ВОС үшбұрыштарына сырттай сызылған шеңберлердің радиустары өзара тең болатынын дәлелдеңдер. Дескриптор: Үшбұрышқа сырттай шеңбер сызады. Шеңберлердің радиустары өзара тең болатынын дәлелдейді. Қалыптастырушы бағалау. Топтардан ақылдаса отырып бір оқушы шығып есепті тақтаға қорғайды. «Екі жұлдыз-бір тілек» әдісімен бағаланады. Есепті шығару барысында қай жерде қате кеткенін және формуланы қалай тиімді пайдаланғаның, қорғауы қалай екенін айтады. Кері байланыс Оқушылар тапсырманы орындау барысында қандай қиындық туындады? Қандай формуланы пайдаландыңдар? деп сұрау арқылы кері байланыс жасайды. Сабақты қорытындылау. 3 мин Үйге тапсырма 1 мин Рефлексия. 3 мин Сабақты қорытындылау. «Попкорн» әдісі. Сұрақтар. Косинустар теоремасы дегеніміз..... Синустар теоремасы дегеніміз..... Косинустар теоремасын жазып көрсетіңіз. (тақтаға жазады) Синустар теоремасының формуласын жазып көрсетіңдер. (тақтаға жазады). Косинустар теоремасы арқылы бұрышты қалай табамыз. (формуланы қорытып тақтаға жазады) Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтайды. Яғни берілген сұрақтардың жауаптарын білетін оқушылар орындарынан тұрады. Мұғалім сол оқушылардың ішінен біреуінен ғана сұрайды. Сұрақ-жауап солай жалғаса береді. Бағдаршам әдісімен бағалайды. Кері байланыс Саған қай сұрақ қиын болды? Нені түсінбедіңдер? деп сұрау арқылы мұғалім оқушылармен кері бацланыс орнатады. Үйге тапсырма: Тапсырма бойынша саралау. Әр топ өздері тапсырма орындау барысында бағаланылған түстерін санап шығады. Кімде жасыл түс басымырақ сол топқа күрделі деңгейдегі, ал кімде сары мен қызыл көп сол топқа орташа деңгейдегі тапсырма беріледі. №281 (А дейгейі) № 298 (В деңгейі) Сабақ соңында мұғалім қай топта, оқушыда бағдаршамның қандай түсі жинақталғанына қарап оқушыларды бағалайды. Рефлексия. БББ әдісі. Оқушылар сабақ соңында БББ кестесін толтырады. Білемін Білдім Білгім келеді Қалыптастырушы бағалау. Балар БББ кестесінде не жазды соны оқиды. Қай балада қандай тапсырмамен қиындық туғанын біліп осы тақырыптың келесі сабақтарында жұмыс жасалады. Қосымша ақпарат Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау– оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) Жіктеу бойынша саралау, аралас топ. Дигсо-жіктеу саралау, «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі. Тапсырма саралау бойынша топтағы оқушыларға А,В, С деңгейлік тапсырмалар беру арқылы, оқушылардың өз деңгейлеріне сай карточкаларды таңдап есептер шығарады. Үй тапсырмасында деңгелеріне қарай беру. Қарқын саралау бойынша, берілген тапсырманы оқушылар белгілі уақыт ішінде орындап болады және жауаптары интебелсенді тақтада көрсетіліп тексеріледі. «Бағдаршам» әдісі арқылы бірін –бірі бағалау. (сабақ барысында оқушыларға бағдаршам түстері беріліп отырады). Жасыл-мақсатқа қол жеткізілді Сары- біршама алға жылжу бар Қызыл- жетістікке қол жеткізбеді «Сен маған, мен саған». Екі топ бірін-бірі бағалайды. «Екі жұлдыз-бір тілек». Тақтаға есеп шығарған баланы оқушылар бағалайды. Сабақ соңында мұғалім қай топта, оқушыда бағдаршамның қандай түсі жинақталғанына қарап оқушыларды бағалайды. Сабақ барысында интербелсенді тақта, оқулық пайдаланылды. Сабақ барысында оқушылардың еркін қозғалуына мүмкіндік берілді. Сабақ физика пәнімен байланыстырылды. Рефлексия Білемін Білдім Білгім келеді Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпыбағалау Еңжақсыөткенекінəрсе (оқыту меноқуғақатысты) 1: 2: Қандайекінəрсенемесетапсырмасабақтыңбұдандажақсыөтуінеықпалынтигізереді (оқыту меноқуғақатысты)? 1: 2: Осысабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушыларжөніндекелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпаратбілдім?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қазан 2020
1155
2 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Стереометрия есептерін векторлық тәсілмен шығару 11-сынып
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1029
8
Сабақтың мақсаты: білімділік мақсаты: Стереометрия есептерін векторлық тәсілмен шығаруды үйрету дамытушылық мақсаты: Стереометрия есептерін шығару іскерліктерін дамыту тәрбиелік мақсаты: оқушыларды зейінділікке, жинақылыққа, тапқырлық пен табандылыққа , мақсатқа жетуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: бекіту сабағы Оқыту әдісі: түсіндіру, талдау Көрнекілігі, техникалық құрал: сызғыш, бор, таратпа материалдар. Сабақ барысы. 1.Кіріспе. 1.1. Проблемалық жағдай: вектордың көмегімен есептерді шығару жолдарын іздестіру 1.2. Мақсат, міндет: қойылған проблемалық жағдайды шешу жолдарын іздестіру. 1.3. Әрекеттің бағытты негізін құру: теориялық материалды қайталап, есеп шығаруға негіз қалау. 2. Танымдық жұмыс 2.1. Оқушыны қажетті ақпаратпен қамтамасыз ету: теориялық материалдар мен таратпа материалдарды үлестіру. 2.2. Қосымша әдебиет: С.А.Шестаков Векторный метод в стереометрии. МНЦМО, 2005. Е.В.Потоскуев Геометрия. М.: Дрофа-2005.
Геометрия
Ашық сабақ
11 сынып
10-сынып «Көпжақтардың қималарын салу»
490 тг
Кудербекова Алия Галымовна
10 Қырқүйек 2018
1209
6
Мақсаты: Көпжақтардың қималарын салуда қолданылатын тәсілдер мен ережелерді оқушыларға меңгерту. • білімділік – оқушылардың кеңістіктік ұғымдарын дамыту, көпжақтардың қималарын салуға берілген есептерді шеше білу дағдыларын бекіту және қалыптастыру; • тәрбиелік – үш өлшемді фигуралардағы гармониялық үйлесімділік қасиеттеріне ойша талдаулар арқылы эстетикалық қабылдау қабілеттерін жетілдіру, сызбаларды сауаты әрі ұқыпты орындауға түйрету: • дамытушылық – оқушылардың кеңістіктік ойлау және өзін-өзі бақылау қабілеттерін дамыту; Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, анимациясы бар фильм-презентациялар, дайын сызбалары бар дидактикалық материалдар, білім тексеруге арналған компьютерлік тестік программа (флипчарт түрінде). Программалық жабдықтар: Power Point программасы,Оn-line режимінде көруге арналған Еlluminate программасы, Sketh up программасы, флипчарттар, түрлі сайттар.
Геометрия
Ашық сабақ
10 сынып
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Геометрия" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
490 тг
Сералиева Ақбота Темірбекқызы
11 Қырқүйек 2018
2769
50
Негізгі орта білім беру деңгейінің 7-9-сыныптарына арналған "Геометрия" пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы
Геометрия
Сабақ жоспары
Басқа
Дифференциалдық геометрия оқулық құралы
490 тг
Бекмұрат Аяжан Анықбекқызы
11 Қырқүйек 2018
1905
35
Жоғары оқу орнында оқитын, "Математика" мамандығында оқитын білімгерлер үшін тапсырмас оқулық. Мұнда дифференциалдық геометрияның негізгі анықтамалары мен мысалдары, тапсырмалары берілген.
Геометрия
Конспект
Басқа
Конус
490 тг
Бекмұрат Аяжан Анықбекқызы
11 Қырқүйек 2018
926
1
Тақырыбы: Конус. Мұнда геометрия саласындағы конус фигурасына байланысты тапсырмалар мен есептер берілген.
Геометрия
Конспект
10 сынып
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
Санның модулі
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
1556
18
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1.В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Мектеп: Күні: Ерғалиқызы Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Санның модулі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.1.9 санның модулі анықтамасын білу және оның мәнін табу; Сабақтың мақсаты Барлығы санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу., санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Кейбіреулері теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу Бағалау критерийі Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау қабілеттерінң дағдылары білу,түсіну, қолдану, талдау Тілдік мақсаттар Оқушылар санның модулі анықтамасын тұжырымдайды. -тапсырмалар арқылы математикалық моделін сипаттайды, Пәнге тән лексика мен терминология -бүтін сан; -рационал сан; - санның модулі; координаталық түзу. Диалог пен жазу үшін пайдалынатын сөздер мен тіркестер: -санның модулі ......... -теріс санның модулі...... - оң санның модулі...... - нөл санының модулі....... Құндылықтарға баулу Топпен жұмыс жасағанда әділдікке,нақтылыққа, патриоттық сезімге тәрбиелеу, жеке жұмыс жасағанда сенімділік, адамгершілік, жауапкершілік қасиеттерін дамыту Пәнаралық байланыс Геометрия, сызу Тақырып бойынша алдыңғы білім Бүтін және рационал сандар Теріс оң сандар Координаталық түзу. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 3 мин Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 15 мин Сыныппен жұмыс 10 мин Сергіту сәті 2 мин Қолдану ин Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу; түгендеу. Жіктеу бойынша саралау. Аралас топ Топқа бөлу: қағаз қиындыларында жазылған қарама-қарсы сандарды дұрыс табу арқылы оқушылар 3 топқа бөлініп отырады. Бағалау парағы тапсырма балл Үй тапсырмасы 1 Практикалық тапсырма 2 Тапсырма орындау 2 қорытынды 5 Үй тапсырмасын тексеру. №273 оқушылар топтарында дәптерлерін сағат тілі бойымен алмастырады, слайдта көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы бір-бірін тексереді. ҚБ.: бір-бірінің үй жұмысын комментарий жазу арқылы бағалайды. Кері байланыс; қандай есеп қиын болды Не себепті Жаңа тақырыпты ашу үшін тақырыпқа қатысты қайталау сұрақтары «Сұрақ-жауап»тәсілі арқылы қойылады. -Бүтін сан деген не? -Рационал сан дегеніміз не? -Координаталық түзу деген не? -Координаталық түзуде екі нүктенің арақашықтығын қалай анықтаймыз? ҚБ.экран арқылы сұрақтар қойылады соған жауп береді Осы сұрақтардың қорытындысы:оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты,бағалау критерийлері айтылады. Жаңа тақырыпқа ену: Практикалық тапсырма. Оқу мақсаты: -санның модулі анықтамасын білу санның модулінің мәнін табу -модуль ұғымының мағынасын түсіндіру СЛАЙД 1 Слайд №2 Жалпы білім беретін 6 сынып оқулығы Алдамұратова Кучер Презентация 2 Сергіту сәті 3 мин Жалпы сыныппен жұмыс 10 мин Бағалау крийтерилері: Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу,түсіну Жаңа тақырыпты ашу үшін топтарға тапсырмалар беріледі: 1-топ. Анықтамасын тұжырымдайды 2-топ. Мысалдар келтіру 3-топ. «Модуль» деген ұғымына қосымша ақпарат іздеу. (интернет желісі) ҚБ : әр топ өз тапсырмаларын тақтада қорғайды, түсіндіреді, ережелерді тұжырымдайды. Топтар өзара бағалау жүргізеді, ортақ қорытынды шығарады. Топ ішінде бірін-бірі кейін топтар бірін-бірі бағалайды Кері байланыс: 1.Сонымен балалар «санның модулі» дегеніміз не? 2.Оң санның және теріс санның модульдері қалай анықталады? Көзге демалыс жасау үшін «көз жаттығуын» орындайды. Тапсырмалар бойынша саралау. А-деңгей. Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын білу, мәнін табу. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндеу Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. 2.Санның модулін координаталық түзуде кескіндейді. Берілген сандарлың модульдерін тап.№295 |4|=4 |-2|=2 |-8|=8 |6|=6 |0|=0 Домбраны координаталық сәуле бойына орналастырғанда домбыраның тиегіне (А нүктесіне), мойнына (В нүктесіне) және құлағына (С нүктесіне) қандай бөлшектер сәйкес келеді? А, В, С нүктелерін координаталарымен жазыңыз. Дескриптор: Білім алушы -санның модулі анықтамасын қолданады: -санды модульден шығарады. -нүктелерді координаталарымен жазады. А3 беріледі Соған орындайды «Математика» оқулығы 6-сынып, Т.А.Алдамұратова Қ.С.байшоланова Жауаптары слайдпен көрсетіледі Оқулықпен жұмыс Үйге тапсырма В-деңгей Мақсаты: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табу Бағалау крийтериі: теңдеулер шешуде оң таңбалы түбірлерді табады. Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану Теңдеуді шеш: №292 1) 3|х|=12 2) 5|-х|=30 3) 0,9|х|=5,4 4)2,6|х|=13 .х-тің қандай мәнінде теңдік орындалады. |-х|-6=10,8 |-х|:6=2,5 - |х|+7=10 Дескрипторлар: -санның модуль анықтамасын қолданады; -теңдеуді шешеді; -дұрыстығын тексереді. С-деңгей Мақсаты: 1. Санның модулі анықтамасын және мәнін табуды күрделі есептер шығаруда қолдану. Бағалау крийтерилері: 1.Санның модулі анықтамасын пайдалана отырып есептерді шығара алады. |-32 4/7| - |5 11/15|:|-3 14/27| * |20 5/6|: |-59 31/76| амалдарды орында 2.Қосындыны Гаусс әдісімен есепте: |-5|+⌈7⌉+|-9|+⌈11⌉+|-13|+|15|+|-17|+|19| Дескрипторлар: - санның модулінің анықтамасын қолданады; -амалдарды орындайды: -Гаусс әдісін қолданады; -шешімін жазады. Қалыптастырушы бағалау: Оқушылар тапсырманы орындап болған соң дайын жауаптар арқылы дескрипторларды ескере отырып өзін-өзі бағалайды. Бағалау әдісі: «тиын» әдісі. Адеңгейінің сұрақтары 20 тенге. В-деңгейінің сұрағы 50 тенге. С-деңгей сұрағы 100 тенге. Кері байланыс: -қай есепті шығаруда қиындық туды; - Гаусс әдісін модулі бар есептерде қолдануға бола ма? -нөл санының модулі неге тең? Дереккөз саралау оқушылар өздері қандай тапсырманы орындайтынын таңдайды .п.2.4 ережелерді оқу .1№294 (1-4) оқулық 2.Шығармашылық тапсырма: интеррнет қолданып теңдеуді құрастырады. - Сабақтың соңы 5 мин - Рефлексия Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Түрлі-түсті карточкалар: « жасыл карточка – мен бәрін түсіндім », « сары карточка – мен түсіндім, бірақ бәрін емес», « қызыл карточка – мен ештеңе түсінбедім », - Сабақта жаңадан не білдіңіздер? - Біз сабақ басында қандай мақсат қойып едік . Осы мақсатқа жеттіндер ме? Стикерге жазылған мақсаттарын айтады Қосымша ақпарат Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау– оқушыбілімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс; денсаулықжəне қауіпсіздік, АКТ- менбайланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) Бұл əртүрліоқуүшінүнемі əртүрлі жаттығу əзірлеу деген сөз емес; керісінше, саралау – оқушылардыңəртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған жоспарлы жаттығуларыңызды реттеу жолы. Мысалдар: Есептер берілген карточкаменжұмыс: Барыншақолдаукөрсету: Оқушыларға əртүрлі таңдау арасындағы өзара байланыс орнатуғамүмкіндік беру үшін карточкадағымысалдармен есептерді пайдаланыңыз. Орташа қолдау: Карточкадатек есептің бастама нұсқауларын ғана пайдаланыңыз. Қолдаукөрсетуаз: Кейбіркарточкаларды есептің шығару жолын өзі табу үшінтолтырылмаған күйде қалдырыңыз жəне оқушыларға сол бос жерлерді өз бетінше толтыруға тапсырмаберіңіз. Төменде сабақ кезінде оқушылардыңоқуын тексеруүшінпайдалануға болатын бірнеше қалыптастырушы бағалау тəсілі келтірілген. Ықшам тақталар Өз рұқсат қағаздарының екінші жағын пайдалана отырып,оқушылар: қысқаша сұрақтарға жауап жаза алады, олардың «талпынатын» деңгейін көрсете алады, оларды «ақиқат-жалған» жаттығуы үшін пайдалана алады. Стикер Біраз уақыттаболған ілгерілеудінемесе бүкіл сыныптыңкері байланысынкөрсетуге арналған визуалды құрал. Бағдаршам Карточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады (мысалы, қызыл түс =БАРЛЫҒЫ, сары түс=КӨБІ, жасылтүс =КЕЙБІРІ). Басбармақты жоғарынемесе төмен (қолдаймын,қолдамаймын) «Бағдаршам, «стикерге»ұқсайды, бірақ кейбіроқушыларданөз таңдауларын түсіндіруді сұрай аласыз. Сынып ішінде жүру Əртүрлі жағдайларға бейімдеуге болады:1) сыныптың əрбұрышы«толықтай келісемін», «келісемін», «келіспеймін, «толықтай келіспеймін» дегенкөзқарастардыкөрсетуі мүмкін;2) сіздің көзқарасыңызға анағұрлым сай келетін суреттің жанына тұрыңыз;3) дұрыс мысал/анықтаманыңжанына тұрыңыз. Өзара жəне өзін-өзібағалау Оқудың күтілетін нəтижелеріоқушыларға түсініктіəрі анық болу керек, сол арқылы оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтап, нені жақсару керектігін белгілей алады. Анықтаңыз: Басқа қандай пəндердеолардың оқуы пысықталады немесе жақсарады? Оқуды жақсарту үшін ақпаратттық- коммуникациялық технологиялар қай жерде пайдаланылады? Оқушыларғабілім беру бағдарламасы аясында «құндылықтар» қалай оқытылады? Рефлексия Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттарықолжетімдіма? Оқушыларбүгін не үйренді? Сабақтағыахуал қандайболды? Жоспарланған саралау жақсыіске астыма? Уақытесебінен ауытқу болдыма? Жоспарға қандай өзгерісенгізілді? Өткізгенсабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағысіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауапберіңіз. Жалпыбағалау Еңжақсы өткенекі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандайекі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдандажақсы өтуіне ықпалын тигізереді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысындабарлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратбілдім?
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
Теріс рационал сандарды қосу.Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу.
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
961
6
Ұзақ мерзімді жоспардың атауы: 6.1.В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Теріс рационал сандарды қосу.Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.1.2.13. Таңбалары бірдей,таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау. Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау. Көпшілігі: Таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешу. Кейбіреуі: Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығару. Бағалау критерийі Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындайды. Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығарады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережесін түсіндіреді. Бөлім бойынша лексика мен терминология: рационал сандар оң сандар теріс сандар қосу амалы координаталық сәуле өрнекті ықшамдау Диалогқа қажетті сөз тіркестері: теріс сандарды қосу үшін ... керек таңбалары әр түрлі сандарды қосу үшін ... керек Ойлау деңгейінің дағдылары Білу,түсіну,қолдану,талдау Құндылықтарға баулу Топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасау, тыңдау, басқаның пікірін сыйлау, өздігінен білім алуға, жауапкершілікке баулу Пәнаралық байланыс Физика Тақырып бойынша алдыңғы білім рационал сандар санның модулі рационал сандарды салыстыру рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 10 минут Сыныппен жұмыс 2 минут Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал. Шаттық шеңбер арқылы Интербелсенді тақтадағы тақпақты оқи отырып, қимылдар жасайды Бойды сергек тік ұстап, Емін еркін тыныстап. Жерге қарап жер көрдім Оңға бұрылып, Солға бұрылып, Егеменді ел көрдім. Мақсаты: Қимыл – қозғалыс жасау арқылы ширату. Егеменді елімізге деген патриоттық сезімдерін ояту Жіктеу бойынша саралау «Молекула» әдісі арқылы 3 топқа бөлемін. Музыка қосылып, тоқтатқан кезде оқушылар 2-2-ден, одан кейін 3-3-тен ,төрт-төрттен бірігеді. Үш топқа бөлінеді. Әр топқа бағалау парағы үлестіріледі. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына белгілеп отырады. № Үй жұмысы (1ұпай) Миға шабуыл (1-5 ұпай) Топтық жұмыс (1-7 ұпай) Жұптық жұмыс (1-4 ұпай) Жеке жұмыс А-1,В-2 С-3ұпай 1 слайд Интербелсенді тақта 2 слайд Молекуланың суреті Бағалау парақтары 3 слайд Сыныппен жұмыс 5 минут Үй тапсырмасын тексеру № 399 Қалыптастырушы бағалау: Үй тапсырмасын тексеруді топта талдау және бір-бірін бағалау түрінде ұйымдастыру. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. Үй тапсырмасын тексерген соң топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды Кері байланыс: Қай есепті шығарғанда қиындық туындады? 4 слайд Үй тапсырмасының жауаптары Сыныппен жұмыс 3 минут «Миға шабуыл» әдісі. (Топта ақылдасады) Өткен сабақты еске түсіру 1. Координаталық түзудің бойында рационал сан сол жақта орналасса таңбасы қандай болады? (теріс рационал сан, таңбасы минус) 2. Санақ басы қалай аталады? (координаталар басы) 3. Таңбаларымен ғана өзгешеленетін сандар қалай аталады? (қарама-қарсы сандар)оң рационал сандар координаталық тузудің қай жағында орналасады? (оң) 4. Бірлік кесінді, санақ басы және бағыты көрсетілген түзу қалай аталады? (координаталық түзу) 5. Координаталық түзудің бойында рационал сан оң жақта орналасса таңбасы қандай болады? (оң рационал сан, таңбасы плюс) Қалыптастырушы бағалау: Жауап берген соң топ басшысы топ мүшелерін бағалау кестесіне бағалайды. Кері байланыс: Өткен тақырып бойынша түсінбеген сұрақтарын бар ма? Сабақтың ортасы 20 минут Топпен жұмыс 12 минут Сыныппен жұмыс 3 минут Жұппен жұмыс 5 минут Сабақтың соңы Жеке жұмыс 8 минут Сыныппен жұмыс 2 минут Тапсырма Оқу мақсаты: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау Бағалау критерийі: Таңбалары бірдей және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындайды Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу, түсіну, қолдану 1-топ. а) Есептеңдер: - 26+(-8) -43+(-21) -6,7+5 3-0,91 (-3 )/4 +(-5 1/4) 7/8-1/4 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: 0,0625 және 61/( 16) сандарының қосындысына -9/16 санын қосыңдар 2-топ а) Есептеңдер: - 96+(-101) - 36 + (-15) -6,03+2,18 8,23 – 7,2 (-25 )/28 +(-18/35) 23/36 + 31/48 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: 3 2/( 9) және -5/( 9) сандарының қосындысына -2 2/3 санын қосыңдар 3-топ а) Есептеңдер: - 127 + (-5) - 105 + (-45) -9,5 + 100 5,7 – 3,2 ( -35 )/81 +(-25/72) -19/60 + 11/24 ә) Төмендегі сөйлемнен өрнек құрастырып, мәнін табыңдар: -2 3/( 4) және 0,7 сандарының қосындысына 1,35 санын қосыңдар Дескриптор: Теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданады; Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережесін қолданады; Математикалық сөйлемнен өрнек құрастырады; Өрнектің мәнін табады. Қалыптастырушы бағалау: Әр топ тақтаға шығып есептерін қорғайды. Мұғалім оқушылардың құрастырған өрнектерін тексереді. Топ басшысы бағалау парағына баллдарды қояды Басбармақ әдісі Кері байланыс: Қандай есепте қиындық туындады? Сергіту сәті: Сан тізбегі белгілі бір ережеге сай құрылған. Бірақ сан тізбегінде бір сан ережені бұзады. Ол қай сан? 4, 7, 13, 25, 51, 97, 193 «Жетістік баспалдағы» әдісі. Қарқын саралау. Жұптар арасындағы жарыс. Әр жұп тапсырманы уақытқа орындайды. Оқу мақсаты: Таңбалары бірдей таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешу. Бағалау критерийі: Таңбалары бірдей таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану Бірге отырған екі бала жұп болады. Баспалдақтың екі жағынан жоғары көтеріледі. x -4 1/2=-21/4 x -7,21=-8 1/20 m-1 3/4 = -3,7 x – 2,76 = -4 x - 8 1/4 = -3,2 m + 1 = -2 y + (- 7) =10 Дескриптор Екі теріс рационал санды қосу ережесін қолданады; Таңбалары бірдей рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Таңбалары әртүрлі рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Қалыптастырушы бағалау: :«Өзін-өзі бағалау» оқушы уақытқа байланысты тұрған сатысы бойынша өзін-өзі бағалайды. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс: Жұптық жұмыс ұнады ма? Себебі? Тапсырма бойынша саралау. (Деңгейлік тапсырмалар) Оқу мақсаты: Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығару Бағалау критерийі Рационал сандарды пайдаланып мәтін есептерді шығарады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу, түсіну, қолдану, талдау Оқулықпен жұмыс. Топтарға 3 түс бойынша конверт салынған есептерді беремін.Оқушылар топтың ішінде өздеріне қажетті тапсырманың деңгейін таңдап алады. А деңгей. Жасыл түсті (жеңіл тапсырма) Температура дүйсенбі күні -1,50С-қа, сейсенбі күні -20С-қа, сәрсенбі күні -0,50С-қа, бейсенбі күні – 2,80С-қа, жұма күні -1,70С-қа, сенбі күні -1,90С-қа, жексенбі күні -1,30С-қа өзгерді. Апта бойына температура қалай өзгерді? В деңгей. Сары түс (орта деңгейлі тапсырма) Өзен суының деңгейі бірінші күні -0,25 метрге, үшінші күні -0,07 метрге өзгерді. Үш күнде -0,42 метр болса, екінші күнгі өзен суының деңгейін анықта. С деңгей. Қызыл түсті (қиын деңгейлі тапсырма) Еліміздегі жапырақты ағаштардың алып жатқан ауданы орманды алқаптың барлық ауданының 61,8%құрайды. Оның ішінде шыршалар 15,5% , бұталар 22,7%. Осы мәліметтерді қолданып дөңгелек диаграмма салыңдар. Дескриптор Апта бойына температураның өзгерісін анықтайды; Екінші күнгі өзен суының деңгейін анықтайды; Теріс рационал сандарды қосу ережесін қолданып амалдарды орындайды; Дөңгелек диаграмма салады Қалыптастырушы бағалау: Әр топтың топ басшысы тексереді. Дұрыс жауабы топ басшысына беріледі. Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бағалау парақшасына қояды. «Бас бармақ» әдісі. Кері байланыс: «ТВ шоу» әдісі. Мұғалім жүргізуші оқушылармен, түрлі кейіпкерлермен сөйлескендей есептерді талқылайды. Сынып сұрақтар қояды, талқылауға қатысады, құрдастар бағалайды және т.б. Үй тапсырмасы Ал енді, балалар, бүгінгі сабағымыз мәресіне де жетіп қалды. Осы сабақта жақсы нәтиже көрсеткендеріңіз үшін Елбасы алғысын білдіріп, хат жолдаған екен. № 407, 412 хаты екен. Хатты үйімізге барғасын ашамыз. Неге? ( үй тапсырмасы) Рефлексия Балалар, алдымызда алып алма ағашы тұр. Осы ағаштың түбінде отырып ойымызды жинақтап алайық, жемістерінің орнына осы сабақтан алған әсерлерімізбен бөлісіп, алма ағашына ілейік. Сабағымыз аяқталды. Сау болыңыздар! Келесі кездескенше Математика 6 сынып. А.Е.Әбілқасымова Т.П.Кучер З.Ә.Жұмағұлова Үлестірмелі карточкалар №1 Үлестірмелі карточкалар №2 Үлестірмелі карточкалар №3 5 слайд Математика 6 сынып А.Е.Әбілқасымова Түрлі түсті конверттер Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Оқушылармен жүргізілген жұмыстар түрі алуан түрлі болды. Онда жеке де, жұпта да, топта да жұмыстар атқарылды. Топ ережесі сақталып, балалар арасында ынтымақтастық, бірлік орнатылды. Әр оқушы өз деңгейіне байланысты тапсырмаларды орындауға күш жұмсады. Сабақта қалыптастырушы бағалау өзін-өзі бағалау өзара бағалау критерийлері бойынша, сонымен қатар мұғалімнің бақылауы бойынша жүргізіледі. Сабақ мақсатын ашу кезінде – оқушылардың жауаптарын бағалауды қалыптастырады. Топтық жұмыс кезінде – оқушылардың жауаптарын қағазға түсіріп отыру. Қалыптастырушы бағалау: егер оқушылар қателескен жағдайда бағыттаушы сұрақтар қою. Тапсырмаларды үйде орындап келген оқушылар әдісі арқылы интербелсенді тақтадағы жауапқа қарай отырып, оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды. АКТ қолдану арқылы техника ережелерін сақтайды. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Оқушылар теріс рационал сандар және таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу ережелерін түсініп есептер шығаруда қолданады. Сыныпта жағымды атмосфера қалыптасты. Мен жоспарлаған сабақ кезеңдері әр түрлі әдіс-тәсілдер пайдалану арқылы жүзеге асты және ол тиімді болды. Берілген уақыт ішіне үлгере алдым. Алдағы уақытта өз сабағымды жоспарлағанда бірлесіп оқу мен бірін-бірі оқыту тәсіліне назар аударамын. Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Сабақты жаңа әдіс-тәсілдер пайдаланып өту – оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырды. 2.Бағалау кезеңдерінде өзін-өзі, өзгені және топты бағалау – нақты бағалау критерийлерін бергендіктен табысты болды. Оқушылар әділ бағаланды. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1)Сабағымды Б.Блумның таксономиясына негіздеп жоспарлағаным тиімді болды. 2)Уақытты үнемдеу үшін пайдаланылған АКТ-лар оқытуды жақсарта алды. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарыма жоспар құрғанда сабақтың теориялық емес, практикалық бағыттарына, өмірде қажеттілік тұстарына көбірек назар аударамын.
Математика
Сабақ жоспары
6 сынып
8.3A бөлім Квадраттық функция
490 тг
Камелов Серикболсын Сапарбекулы
07 Қазан 2020
1412
4
Қысқа мерзімді жоспар Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3A бөлім: Квадраттық функция Мектеп: Күні: Сынып: 8 Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Квадраттық функция және оның графигі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.4.1.3 y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Cабақтың мақсаты Барлығы: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу Көпшілігі: Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтау және талдау Кейбірі: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу Бағалау критерийлері - y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады - Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды және талдайды - Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттейді Ойлаудағдыларыныңдеңгейлері Білу және түсіну, қолдану, талдау Тілдік мақсат Оқушылар квадраттық функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды, қасиеттерін айта алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: квадраттық функция; парабола төбесі, парабола тармақтары; симметрия осі; функцияның нөлдері; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: парабола тармақтары …бағытталған; график Ох осінен…; квадраттық функция графигі Оу осін… ; таңбатұрақтылық аралығын табу үшін …; мәндер жиынын табу үшін …; Құндылықтарды дарыту Өмір бойы білім алуға бейімдеу, дұрыс шешім қабылдау, қоғамдық өмірге қатысу, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру. Пәнаралық байланыс Геометрия, сызу Бастапқы білім y=x^2 ,y=a(x-m)^2, y=ax^2+n және y=a(x-m)^2+n,a≠0 функцияларының графигі Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 1 мин Сыныппен жұмыс 4 мин Ұйымдастыру бөлімі Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару Психологиялық ахуал. «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу. Бір-бірінің қолдарынан ұстап тілек айтады. Жіктеу бойынша саралау. Аралас топтар Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек геометриялық фигураларды таңдау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру №14.12 f(x)=-2x2 – x + 7 функциясының графигін салыңдар және графиктен: 1)параболаның төбесінің координаталарын және симметрия осінің теңдеуін табыңдар; 2)функцияның ең үлкен мәнін және мәндер жиынын табыңдар; 3)функцияның өсу және кему аралықтарын табыңдар. Дескриптор Графикті салады параболаның төбесінің координаталарын табады және симметрия осінің теңдеуін жазады (-1/4; 71/8) х=-1/4. функцияның ең үлкен мәнін және мәндер жиынын табыңдады у= 7 1/8 ; Е(f)=(-∞;7 1/8] функцияның өсу аралықтарын табыңдады (-∞;-1/4] функцияның кему аралықтарын табыңдады [-1/4; ∞) Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау. Дәптерлерін көршісімен алмастырып тексереді. Бас бармақ тәсілі. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім. Кері байланыс 1. Есеп түсінікті болды ма? 2. Есеп шығару барысында қандай қиындықтар туындады? Оқушылар кезекпен дұрыс жауабын айтады, қалғандары көршісінің тапсырмаларын тексереді. Баяу әуен ойнайды Слайд 1 Сабақтың ортасы Сыныппен жұмыс 5 мин Сыныппен жұмыс 5мин Топпен жұмыс 5мин Жұптық жұмыс. 10 мин Жеке жұмыс 7 мин Өткен тақырыпты қайталау Тапсырма: Кезбе тілші Әр топтан тілші тағайындалып, сұрақтар қойылады. Тілшілер қарсы топқа алдын ала дайындаған сұрақтарын қояды. Сұрақтар 1. Квадраттық функцияның анықтамасы қалай? 2. Квдраттық функциянің графигі у=х^(2 )+2 болған жағдайдау=х^(2 ) графигіне неше өзгеріс жасалады? 3.Қандай жағдайда параболла тармағы төмен қарайды? 4. Қандай жағдайда параболла тармағы жоғары қарайды? 5. Квадраттық функцияның графигінің нөлдері қалай табылады? Қалыптастырушы бағалау: Тілшілер ауызша бағалайды. Кері байланыс: - Сұрақтар түсінікті болды ма? -Түсінбеген сұрақтар болды ма? - Қиналған сұрақтарыңыз қандай? Мұғалім түсінік жұмыстарын жүргізеді. Сабақ тақырыбымен таныстыру. Сабақ мақсатын анықтау үшін білемін және білгім келеді бағандарын оқушылар толтырады. Осы арқылы оқушылар сабақ мақсатын анықтайды. Зерттеу жұмысы Оқу мақсаты: 8.4.1.3 y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0 түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану. «Bilimland» білім беру порталында ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі. Қалыптастырушы бағалау: (Ұ) «Түртіп алу» әдісі – өз ойын басшылыққа ала отырып, оқығанын түсінуге үйренеді. Оқушылар бейне роликті көре отырып, жаңа ақпаратты y=〖ax〗^2+bx+c, a≠0 квадраттық функциялардың қасиеттерін біледі және графиктерін салу жолдарын меңгереді. Кері байланыс: -нені түсіндік? Қандай сұрақ туындады? Практикалық тапсырма «Ойлан, тап» әдісі Оқу Мақсаты: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графигін салу Бағалау критерийі: y=〖ax〗^2+bx+c,a≠0түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады Ойлау дағдыларының деңгейлері қолдану, талдау. 1-тапсырма: Топтарға тапсырмалар беріледі. Топ ішінде орындайды, топ болып тексереді. Функциясының графигін салыңыз және қасиеттерін жазыңыз. 1-топ y=2x^2+6x+9 2- топ y=x^2+7x-5 3-топ y=〖-2x〗^2+4x-15 Дескриптор: -квадраттық функцияның графигін салады; -квадраттық функцияның қасиеттерін жазады; Қалыптастырушы бағалау: Өзің – өз бағалау. Экрандағы дұрыс жауаппен салыстыру арқылы бағалайды. «Бағдаршам » әдісі Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, жоғары көтереді ( жасыл = барлығы түсінікті , сары – әліде сұрақтар бар, қызыл = түсінбеймін). Кері байланыс: 1. Квадраттық функцияны қалай салады? 2. Квадраттық функцияның графигінің қандай қасиеттері бар? Сарапшы топ түсінік жұмыстарын жүргізеді. Өз жұмыстарының нәтижесі бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің біліміне қаншалықты сенімді екендігін көрсетеді. 2- тапсырма «Ат қосшы мен ат арба» әдісі Мақсаты: Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтау және талдау Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау Бағалау критерийі:Квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды және талдайды 1.y=〖(x-1)〗^2+1 2. у = - (х + 1)2 + 4 3.y=-x^2+8x-12 Дескриптор: - квадраттық функцияның графигін түрленген түрін анықтайды - түрленген функцияның графигін талдайды Қалыптастырушы бағалау: «Екі жұлдыз бір тілек» Оқушылар біріне - бірі екі жақсы жағын, бір ұсыныс айтады. Қарама - қарсы топтар бір – бірін бағалайды. Кері байланыс: 1. Квадраттық функцияның түрлендірген түрін қалай анықтаймыз? 2. Түрленген функцияның графигі қалай талданады? Қарқын саралау. Уақыт шектеулі болады. Оқушылар үлгіргенінше тапсырманы орындайды. Тапсырманы толық орындаған оқушы аталып өтеді. 3 – тапсырма Мақсаты: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу. Бағалау критерийі: Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін зерттеу Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау. Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін анықтайтын кестені толтырыңыздар. Функция қасиеттері Функция Функцияның анықталу облысы Функцияның мәндер жиыны Функцияның өсу аралығы Функцияның кему аралығы Параболаның симметрия осі Функцияның ең үлкен мәні Функцияның ең кіші мәні Функцияның теріс мән қабылдайтын аралығы Функцияның оң мән қабылдайтын аралығы Функцияның нөлге тең мәні Дескриптор: Функцияның анықталу, мәндер облыстары анықтайды Функцияның өсу, кему аралығын табады, Функцияның ең үлкен, ең кіші мәнін белгілейді Функцияның теріс, оң мән қабылдайтын аралықтарын, нөлге тең мәнін жазады. Қалыптастырушы бағалау: Сағат тілімен дәптер ауыстырылып, «келісемін келіспеймін» әдісімен оқушылар бір –бірін бағалайды. Дұрыс жауаптары экранда шығарылады. Кері байланыс: 1. Графикті пайдаланып функцияның қасиеттерін қалай зерттейміз Мұғалім түзету жұмыстарын жасайды Слайд 2 https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/analiz-bastamalary/analiz-bastamalary/funkcziya-uhymy-zhane-onyng-berilu-tasilderi/lesson/funkcziya-grafigin-salu Слайд3 Слайд4 Сабақтың соңы 3 мин Дереккөздері саралау. Оқушылар берілген тапсырманы өз еріктерімен таңдайды. Үй тапсырмасы: §14. №14.13. Дереккөз оқулық. Осы тақырыпты өмірмен байланыстырып, график құрастырып талдайды. Дереккөз интернет. Рефлексия Үйрендім бағанын толтырып, оқушылар мына сұрақтарға жауап береді. - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Саралау сабаққа тапсырманы дайындағанда жүргізілді. Қабілеті жоғары оқушылар топтық жұмыс кезінде басқа сыныптастарына көмектеседі. Жеке жұмыс кезінде қарқынды жұмыс орындайды. Үйтапсырмасын тексеу кезінде бас бармақ арқылы, өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Жеке жұмыс кезінде өзара бағалау жүзеге асады. Сынып бөлмесі желдетіледі. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ мақсатына оқушылар толық жетті. Сабақта жіктеу саралау, қарқын, дереккөз саралау жүргізілді. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ
Алгебра
Сабақ жоспары
8 сынып
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл