Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

« Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдері»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін тиімді пайдалану жолдарын және сыни тұрғыдан ойлау жобасының стратегияларын көрсету,оларды қолдануды үйрету Қатысушыларды ұжымдық сыйластық, бір біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу -шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады; -сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасыныңбілім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді. -қатысушылар ұжымдық сыйластық, бір-біріне сенім артып, бірлесіп жұмыс жасайды. Өмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту
Материалды ашып қарау
« Оқытудың белсенді әдістәсілдері»
Жалпы мақсаттар:Оқытудың белсенді әдістәсілдерін тиімді пайдалану жолдарын және сыни тұрғыдан ойлау жобасының стратегияларын көрсету,оларды қолдануды үйретуҚатысушыларды ұжымдық сыйластық, бір біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу
Күтілетін нәтиже:-шеберлік сыныпта пайдаланылған белсенді әдістерді өз тәжірибелеріне тиімді енгізе алады;-сынып тәжірибесінде сыни тұрғыдан ойлау жобасыныңбілім алудағы маңыздылығын жақсы түсінеді.-қатысушылар ұжымдық сыйластық, бір-біріне сенім артып, бірлесіп жұмыс жасайды.
Түйінді идеялар:Өмір талабына сай білімге ұмтылу, шығармашылықпен жұмыс жасауға тарту, өзін-өзі дамыту
Әдіс тәсілдер:диалогтық оқыту,топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, /тұжырымдамалық постерлер жасау/
Ресурстар:

маркерлер, жіп, плакаттар, тақырып бойынша қажетті мәтіндер,жеке сөздер,қазақ әліпбиі, бейнежазба, слайд,үлестірмелі қағаздар
УақыткезеңМұғалімнің іс-әрекетіТыңдаушылардың іс-әрекеті
5минутҰйымдастыру

  • Қатысушылармен амандасу
  • Тренинг «Мені таны»




  • Топқа бөлу(геометриялық фигуралар бойынша)


  • Бой сергіту «Түйсік және ереже» (Коуч топтағы адам санына байланысты сандар айтып тұрады)


  • Шеңберге тұрып,өз есімін айтады оған қоса есімі қай әріптен басталса соған сәйкес сөз айтады. Әсем әдеміГүл суретінің екінші жағындағы фигуралар арқылы үш топқа бөлінедіЕрежеге сәйкес іс қимылдаржасайды (біреуі кешігіп немесе асығып кетпеу керек,бәрі бір сәтте орындайды)
    15 минутҚызығушылықты ояту сатысы.Ой шақыру
  • «Біз бірге күштіміз» (бейнекөрсетілім)
  • «Идеялар себеті» стратегиясы
  • «Өрнектер» туралы не білетіндіктеріңіз туралы ойланыңыздар, «Өрнектер» дегенде ойларыңызға не келеді? Бәрін қағазға тізіп жазыңыздар?

    Бейнекөрсетілімнің негізгімәнін айтады

    Қатысушылар жеке, жұппен, топпен жұмыс жасайдыӘр топ ортақ ойларын білдіреді.

    15 минутМағынаны тану сатысы.топқа жеке тапсырмалар беріледі

    1– топ «Түйінді сөздер»стратегиясы ұсынылады. Берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастыру.















    2-топ «Әліпби-әңгіме»стратегиясы .Қазақ тілінің әліпбиі ұсынылады, тыңдаушылар әр әріптен басталатын сөздерден әңгіме құрастырады

    3-топ «Тізбектелген суреттер» стратегиясы.Берілген суреттерді кір жайғыш жіпке тізіп, тізбегі бойынша әңгіме құрастыру
    Топтық қорғау жасайды

    Тыңдаушылар берілген сөздер мен сөз тіркестерінен әңгіме құрастырады.Аңыз әңгімеден алынған сөздерден топ өзінің әңгімесін ұсынады. Аңыз әңгіменің түпнұсқасы оқылып, топтың әңгімесімен салыстырылады.Әліпбидегі әр әріптен тұратын сөздерден әңгіме құрастырып , топ атынан әңгіме ұсынады.

    Қатысушылар берілген суреттер топтамасымен танысып, жіпке іле отырып, тізбек бойынша әңгіме құрастырады
    5 минутБойсергітуАю отыр партадаЕкі қолы қалтадаАпай сабақ сұрасаҰйықтап қапты масқараөлеңін үш түрлі әуенге салып орындау

    1-топ халық әуені2-топ опера3-топ эстрадалық әуен(барлықтары қатысады:оркестр,ансамбль құрады)
    5минутОй толғаныс сатысы«Ізденген жетер мұратқа »видеокөрсетілім

    «Соңғы сөзді мен айтайын... »

    Негізгі ойы туралы айтадыҚатысушылар өздерін қалай сезінгендерін және сабақ жөнінде өз ойларын айтады.Оқушы ретінде – ойлау қызметінің қандай түрлерін пайдаландыңыз, не жаттағанын;-  мұғалім ретінде - коучтың іс-әрекеттері қандай болды, пайдаланылған стратегиялар бойынша, оларды пайдалануда қандай сұрақтар туындады,




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тулегенова Айгул Итемгеновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-22
    Категория:
    Завучтарға
    Бағыты:
    Семинарлар
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548173536
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999