Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Адам бостандығы
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;
Материалды ашып қарау
Бекітемін:_______________________
Пәні: «Қазақ тілі мен әдебиеті».Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:4, №49 сабақ. Күні: 14.11.19ж.Мектеп: «А.С.Пушкин атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен» коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні : Тураходжаева З.
СЫНЫП: 9 «Б»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:Адам бостандығы
Сабақ негізделген оқу мақсаттары9.1.4.1 орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру;
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы орындай алады: шығарманың тақырыбын анықтай алады;Оқушылардың көбісі орындай алады: тыңдалым мәтіні бойынша сұхбат құрады;Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Жетістік критерийлері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): адам құқығы туралы біледі;Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): мәтін мазмұны негізінде тапсырмаларды орындай алады;Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты өз ойын жүйелеп жеткізе алады.
Тілдік бағдарЗаң, құқық, демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік.
Ресурстароқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСөйлемді жалғастыр» әдісі, аудиомәтін, «Кластер» әдісі
Пәнаралық байланысАдам және құқық
Алдыңғы оқуБала құқығы мен бостанығы мемлекет назарында
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасы «Шаттық шеңбері» Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.Үй тапсырмасы: «Сөйлемді жалғастыр»әдісі. Ата заңы бар елдің іргесі мықты болады. Себебі ...1-тапсырма. Суреттер бойынша мәтін құрап, айт.



Формативті бағалау

Ортасы



1.Аудиомәтін. Мәтінді тыңдап, өз ойларымен бөліседі.
  • Кәмелетке толмаған кімдер?
  • Ювеналды әділет ... –кәмелетке толмағандар құқықтарынқорғау кепілі;
  • Демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет негізін қалаушы бағыттарының бірі не? (бала құқығын қорғау мәселесі болып табылады);
  • Қазақстан Республикасының 27 бабы не туралы?
  • «Қазақстан Республикасы өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде орнықтырады, оның ең қымбат қазынасы - адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары».2.Топтық жұмыс. Аудиомәтінді тағы бір рет мұқият тыңдап, тыңдалған мәтіндегі тірек сөздер мен сөз тіркестерін «Кластер» әдісі бойынша анықтап жазыңдар.



    Аяқталуы



    Рефлексия«Бағдаршам әдісі» Үйге тапсырма:«Дала заңдарынан Ата-заңға дейін...» шағын ой-толғау жазу. (120-150 сөз)







    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулер енгіздім жəненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тураходжаева Зулфия
    Жарияланған уақыты:
    2020-02-14
    Категория:
    Кембридж тәсілімен оқыту
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1581696936