Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Адамның зәр шығару жүйесі"
Материал жайлы қысқаша түсінік: "Өсімдіктердің қозғалысы. Қозғалыстың өсімдіктер тіршілігіндегі маңызы"
Материалды ашып қарау
Тақырыбы: Күкірт қышқылы және оның тұздары
Күні: Мұғалім:
Сынып:9Қатысқан:Қатыспағандар:
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттарыБілімділік: күкіт қышқылының физикалық және химиялық қасиеттерін, қолданылуын және оның тұздары туралы түсінік беру    Дамытушылық:  теориялық білімдерін тиянақтап, логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, күкірт қышқылының қасиеттерін зерттеу арқылы шығармашылық жұмыстарға баулуТәрбиелік: өз білімдерін бағалап, бірлесіп жұмыс жасауға ізденімпаздыққа және қоршаған ортаны сүюге тәрбиелеу..
Табыс критерийлеріБарлық оқушылар білуге тиісті:


Оқушылардың көпшілігі:.


Кейбір оқушылар:
Тілдік мақсатНегізгі терминдер мен сөз тіркестері:Сабақта диалог/ жазылымға қажетті тіркестер.
Бұрыннан бар білімдеріОқушылар периодтық кесте туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған уақытРесурстар
0-5 мин6-10 минҮй тапсырмасын сұрау.   Сұрақ –жауап1.VI топтың негізгі  топтшасында қандай элементтер орналасқан? Элементтердің  топтық  атауы?
  • Күкірт атомының ең сыртқы электрондық деңгейшесінде неше валенттік электроны бар
  • Гипстың формуласы?
  • Күкірттің қандай аллотропиялық түрөзгерісін білесіздер?
  • Күкірттің физикалық қасиеті?
  • Күкірт химиялық реакция кезінде қандай қасиет көрсетеді?
  • 7.Күкіртсутектің алынуы
  • Күкірттің неше қышқылдық оксидтері бар?
  • Күкірттің оксидтерінің алынуы:
  • Күкірт оксидтерінің қолданылуы?
  • Есеп
    Орта11-20мин21-35минБір кездерде химия патшалығында Су ханшайымы мен күкірт алты валентті ханзада отбасында жас сәби дүниеге келіпті. Барлығы куанып, көптен бері өзінің артынан мұрагер болып қалатын ұлды асыға күтіп жүрді.  Медбике келіп ұл деп көк лентаны таққанда бірден қызарып кетті. Яғни дүниеге ұл бала емес қыз бала келгенін  белгілі болады. Қыздың атын Қышқыл деп қойыпты, әкесінің аты Күкірт екен. Сонда балалар қалай ойлайсыңдар Қыздың тегі қалай болады екен? Күкірт қышқылы..  Сонымен тақырыбымыз  «Күкірт қышқылы және оның тұздары».Күкірттің маңызды қосылыстарының бірі – күкірт қышқылы. Ол екі негізді күшті қышқыл, орта және қышқыл тұздар.Физикалық қасиеті: Концентрациялы күкірт қышқылы – түссіз, ұшпайтын, май тәріздес, суда жақсы еритін, сұйық зат. Тығыздығы 1,84 г/cм3, массалық үлесі 98%. Ол 2800 С-та қайнайды.Сондықтан да қышқылды суда еріткенде мынадай қауіпсіздік ережесін сақтау қажет: ауыр сұйықтықты (қышқыл ) жеңіл сұйықтыққа (суға) шыны таяқшамен араластыра отырып, жайлап құю қажет.  Сонда ауырлау қышқылы күкірт қышқылы судың астыңғы қабатына дейін жетіп, бөлінген жылу біркелкі тарайды, ал керісінше суды қышқылға құйса, су қышқылдан жеңіл болғандықтан бөлінген мол жылу суды қайнау температурасына дейін жеткізіп, қышқыл жан-жаққа шашырауы мүмкін. Күкірт қышқылы күшті су тартқыш зат.Химиялық  қасиеттері.
  • Сілтілермен және ерімейтін негіздермен:
  • 2KOH + H2SO4  → K2SO4 + 2H2ОCu(OH) 2  + H2SO4  → CuSO4 + 2H2О2.Негіздік және оксидтермен:H2SO4 + CuO → CuSO4 + H2ОZnO + H2SO4 → ZnSO4 + H2О
  • Кернеу қатарындағы сутектің сол жағында орналасқан металдармен әрекеттеседі:
  • Zn + H2SO4 → ZnSO4 + H2 
  • Барийдің ерімтал тұздары күкірт қышқылына және оның тұздары сульфаттарға анықтағыш реактив болады.
  • H2SO4 + BaCl2 = 2HCl + BaSO4 Na2SO4 +  BaCl2 = 2NaCl + BaSO4 Қолданылуы:Күкірт қышқылының тұздары. Қөп қолданылатын тұздар: натрий сульфатының кристалгидраты Na2SO4* 10H20, оның минералын мирабилит деп атайды. Ол тұз мединицада дәрі ретінде «глаубер тұзы»  деген атаумен қолданылады. Тотияйын, яғни мыс кристалгидраты  CuSO4 * 5H2жасанды жібек, талшық алуға, өсімдік зиянкестерімен күресуге қажет.

    Видеоролик

    Соңы Жаңа сабақты бекіту. Есептер шығару
  • Массасы 5,6 г калий гидроксидін бейтараптауға қажет күкірт қышқылының массасын есептеңдер.
  • Зертханада 5,83 г натрий хлориді концентрлі қышқылының артық мөлшерімен әрекеттескенде түзілген хлорсутектің көлемін (қ.ж) есептеңдер.
  • Кері байланысБүгінгі сабақта не үйрендім? Оқушы рефлексиясы стикерге жазу. Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу, интернет материалдарынан қосымша мәліметтер жинақтап, әкелу.Рефлексия: Бүгінгі сабақта ұнады -------

    ұнамады-----------------

    Менің көңіл –күйім:



    (рефлексия парақтарына түсіреді)- Сабақаяқталды!- Сауболыңыздар!
    Қосымша мәліметтер
    Саралау(Дифференциация) –оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай күрделендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Пән-аралық байланыс
    -Сөзді іздеуге тапсырма қабілеті төмен оқушылар үшін мына есеппен жұмыс жасау.



    РефлексияСабақтың мақсаты мен табыс критерийлері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жеке және жұптық жұмыстар орындай отырып қорытынды жасайды. Формативті деңгейлік жаттығулар орындау

    Жоспарыма қандай өзгерістер енгізді және неге?



    Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі нәрсені көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?1.2.




    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сатыбалдиева Лаззат Умешовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-06
    Категория:
    Қосымша білім беру
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1549468864
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999