Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Әйтеке би "Қасқакөл дауы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сынып қазақ әдебиеті пәнінен жаңа бағдарлама бойынша жазылған сабақ жоспары. Сабақ жоспары бағдарламаға сай жазылған. Жас мамандарға керекті материалдарын таба алады деп ойлаймын
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Атадан қалған асыл сөз.


Мектеп: М.Мақатаев ЖОМ
КүніМұғалімнің аты-жөні: С.Ендибаева
СЫНЫП: 9Қатысқандар 15 Қатыспағандар
Сабақтың тақыры Әйтеке би «Қасқакөл дауы»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау.





Сабақ мақсаттары





Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұнын түсіне отырып, сюжеттік талдау жасай алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Әдеби шығарманың композициялық құрылымын анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарманы талдау барысында өзіндік сыни көзқарасын өмірмен байланысты білдіре алады.
Бағалау критерийі
  • Мәтінді оқи отырып, идеясын табады.
  • Шығарманың сюжетін анықтайды.
  • Композициялық құрылымын талдайды.
  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Шығарма сюжетін нақтылайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Шешендік дау,шешендік арнау,шешендік толғау. Сюжет,композиция.Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:Талқылауға арналған сұрақтар: 1.«Қасқакөл дауы» неден шықты?2.Орманбет бидің райынан қайтуына ықпал еткен нәрсе.3. Билердің нақыл сөздерінің бүгінгі таңдағы құндылығы.
    Құндылықтарға баулу«Ұлы даланың жеті қыры» аясында ұлттық құндылықтарды қастерлеуге баулу, халықтық мұра – шешендік сөздерді және халықтық салт-дәстүрімізді сақтап, шешендік өнерді қадірлеуге тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысТарих, география
    Алдыңғы оқуШешендік дау. Әйтеке бидің өмірі мен шешендік сөздері.
    ЖОСПАР
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Басы5 минутҰйымдастыру кезеңі«Миға шабуыл» әдісі1.Әйтеке би кім? Өмірі мен шығармашылығы туралы не айтасың?2. Шешендік сөздің түрлері қандай?3. «Шешендік дау» дегенді қалай түсінесің?

    Оқулық,дәптер.
    Ортасы28 минут Жұптық жұмыс.«Қабырғадағы сурет» әдісімен жұптар құрастырған сұрақтарына жауап беріп, анықтайды.1.«Қасқакөл дауының» шығу себебі.2.Орманбет бидің райынан қайтуына ықпал еткен жайт.3. Билердің нақыл сөздерінің бүгінгі таңдағы құндылығы.Дес-р:1.Берілген тапсырма бойынша әр жұп 5 сұрақ құрайды.2.Сұрақтарға жауап беріп,ой қорытады.

    Қалыптастырушы бағалау



    Топтық жұмыс. «Пирамида» әдісі арқылы топтар шығармаға талдау жасайды.1- топ. Шығарманың идеясы2- топ. Шығарманың сюжеттік жүйесі3-топ. Шығарманың композициялық құрылымыДес-р:1.Шығарманың идеясын табады.2.Сюжеттік желісін анықтайды.3.Композициялық құрылымын талдайды.Қалыптастырушы бағалау.«Екі жақсы, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтық бағалау































    Фигуралармен берілген суреттер

















    Соңы7 минутЖеке жұмыс.«Қос жазба» әдісі арқылы оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, берілген тапсырма бойынша өмірмен байланысты өз сыни көзқарасын білдіреді.

    Кері байланыс алу.«Бағалау терезесі» әдісі



    үйге тапсырма.





    Ғаламтор материалдары,





    Тақта, оқулық, интерактивті тақта.

    Қосымша ақпарат

    Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?





    Денсаулық және қауіпсіздікАКТ-мен байланыс.
    1.Білімді өзектендіру кезеңінде «Миға шабуыл» сұрақтары арқылы сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.2.Мағынаны ашу кезеңінде «Қабырғадағы сурет» әдісі арқылы жұптық жұмыс жүреді, «Пирамида» әдісі арқылы рөлге бөлініп, оқушы белсенділігі артады. Нәтижелер сараланып отырады.3. Қорытынды кезеңде «Қос жазба» әдісімен жеке жұмысын саралау жүреді.Топтық жұмыс қорытындысы бойынша ҚБ.
  • «-,+,қызықты» әдісі арқылы өзара бағалау
  • «Екі жақсы, бір ұсыныс» әдісі арқылы топтық бағалау
  • «Бағалау терезесі» әдісі арқылы өзін-өзі бағалауы


  •  АКТ-мен жұмыс –интерактивті тақтада слайдтар.Ғаламтор материалдары.Оқушының сыныптағы қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай дегейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

















    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:


















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568209714
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999