Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сыныптың қазақ әдебиеті пәнінен жазылған сабақ жоспары. Сабақ жаңа бағдарлама бойынша жазылған. Сабақ жүйелі сапалы жазылған. Бұл материал жас мамандарға үлкен көмегі тиеді деп ойлаймын
Материалды ашып қарау
САБАҚ: - сабақМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Ш.Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары9.1.3. 1 - көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Қазақ халқының ғалымы Ш.Уәлиханов өмірі, өмір сүрген ортасы, ғылымға қосқан үлесі жайлы оқушылардың шығармашылық жұмысы арқылы кең түрде мағлұмат беру Оқушылардың көбісі: Шоқанеңбектерініңқұндылығы, ғылымғақосқанүлесіжайлыталдау.Оқушылардың кейбірі: шығарманың тарихи және көркемдік құндылығына баға береді
Бағалау критерийлеріКейіпкерлер іс-әрекеті мен автор берген мінездемені шығармадан табадыАвтордың мінездемесін кейіпкерлердің шығармадағы іс-әрекетімен салыстырадыШығарманың тарихи құндылығына баға бередіШығарманың көркемдік құндылығына баға береді
Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: Қазақ тілінің түсіндірме сөздігінен мағынасын тауып жазужотабиік жартасты сайүю сансыз тасең қауіптісіжылға асу- көк майсақорған- тонау- жылға- лқауырсын- Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

ҚұндылықтарӨмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет, азаматтық жауапкершілік
АКТ дағдысынқолдануИнтербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.
Сабақтың түріАралас сабақ
Жоспар
Жоспарланатын уақыт

Дереккөздер
Сабақтың басы







Қызығушылықты ояту
  • Сурет пен астында жазылған мәліметті салыстырыңыздар. Не байқадыңыздар?
  • Берілген екі мәліметтің қайсысының құндылығы жоғары деп ойлайсыздар? Неге?
  • Сіз таңдаған мәліметтің тарихи құндылығы басым ба әлде көркемдік құндылығы басым ба?
  • Оқушылар пікірі тыңдалады және берген жауаптарын негізге ала отырып, сабақтың мақсатына болжам жасайды.Оқушылардың жауабы тыңдалады және сабақтың мақсаты мен жетістік критерийі таныстырылады.







    https://www.youtube.com/watch?v=qTji3D-ti6M









    Сабақтың ортасы



















































































    Мағынаны тануШоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»19 мамыр. Бірінші Мерке өзені.Біз Алатауды Қуулық жотасымен көтерілген кезде, алдымыздан биік жартасты сай шыға келді. СайдыңтүбіндеағыныедәуірқаттыМеркежылғасыжатырекен. Жоғарыданқарағанда, өзенніңағынытамаша. Көкмайса, оныңжағалауларынекіжақтанжиектепталөскен…ТүпЫстықкөлгеқұяды. ТүптібойлайшыршаорманықаптағанТаспадепаталатыналасатауларкетеді.ТаспаныңарғыжағындаЖырғалаңдейтінжылғаағады, олдаЫстықкөлгеқұяды.Санташ- «сансызтас» дегенсөз. Бұласудыңатыбірқорғанғаүйілгентолыпжатқантастаншыққан.ТауқырғыздарыСанташтыжоңғар-қалмақтардыжеңуүшінқазақтыңханыЕсімханүйдіргендейді. Есімханныңбұлжердеболғаныдарас, қоңтайшыныжеңгенідерас.Орайыкелгендеайтакетелік, Қарқаражылғасыныңатыжайындамынандайбіраңызбар: « ҚалмақтарғашабуылжасағанкездерініңбіріндеқазақтаросыөзенніңбойындаЗайсанныңекіқызынтартыпалады. Қалмақтардыңауылыжаңағанакөшіпкеткенекен. Қыздаржұрттажуынып – таранып, көшқонатынжергесән – салтанатпенбармақшыболыпаялдапқалған. Олардыңсәукелесінеқадағанүкілері, қауырсындарыбарекен. Қазақтарсолқауырсындықарқарадеген» ЖылғаныңҚарқарааталуыжайындағыаңыздыңшығутарихыосындай..«Жұптас, бөліс, топтастыр» әдісі

    Оқушылар 3 топқа бөлініп, жұмыстанады.1-топ.Шоқанның өмірбаяны2-топ. Шоқан шығармалары.3-топ. Шоқан зерттеуші.





    «Кім жылдам?» Берілген мақал-мәтелдердің ішінен антонимдерді тез табу
  • Қорқақты көп қусаң,батыр болады.
  • Кіші үлкенмен керіспес
  • Әке тұрып ұл сөйлегеннен без,шеше тұрып қыз сөйлегеннен без.
  • Жаздың қамын қыс ойла
  • Көп сөз - көмір,аз сөз-алтын
  • 5 жолдық тұжырымдама:1. Кім? (Шоқан)2. Қандай? (Алғыр, ақылды, білімді, өнерлі, зерек)3. Не істеді? (зерттеді, саяхат жасады, аралады)4. Синоним. (зерттеуші – ғалым, алғашқы – тұңғыш, атақты – белгілі, танымал –әйгілі)5. Бір сөйлем. (Ш. Уәлиханов –қазақтың тұңғыш әскери ғалымы)




    http://old.el.kz/m/articles/view/content-1257

















































    Сабақтың соңы

    Кері байланыс.



    Үйге тапсырма: «Шығармада қолданылған көркемдеуіш құралдарын анықтайды.






    Ауызша кері байланыс
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568214633
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999