Материалдар Айтыс- қазақтың төл өнері
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Айтыс- қазақтың төл өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау; 8.1.5.1 - тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау. Айтыстың түрлерін білу; Импровизация күрлелеілігін талдау; Біржан және Сары айтысын тыңдау жәнесұрақтарға жауап беру; Өзге оқушылардың жұмысын бағалау Мәтіннің негізгімазмұнын түсінеді; Оқушы мақсатына жетті, егер: «Айтыс»толық сипатын анықтап береді Айтыстың түрлерін анықтайды. Музыкада ойнайтын ақындарды біледі. Өз жұмысын және басқа оқушылардың жұмыстарын бағалалау. ; Тірек сөздерді тәжірибеде қолданады; Тірек сөздер: киелі өнер, алтын ғасыр, ақындар легі, бабадан қалған аманат, аға буын, өз даралығы, өзге жұртқа таныту, төл мәдениет, ұлт мәртебесімен парапар Мәтін талдауда керекті сөз тіркестері:меніңше, салыстыратын болсақ, өзге ұлттарда, көрсетілген, мағынасына қарай, білдіреді, қолданылады. Диолог хаттар үшін пайдаланылатын сөз тіркестерінің сериясы айтыс, қыз бен жігіт айтысы; -күй- төкпе, шертпе; -стиль, жанр, лад, интонация, музыкалық көркемдеуші құралдар; -импровизация, өңдеу, композиция; -интерпретация; -екпін, ырғақ; -сүйемелдеу, ансамбль • Біз Біржан мен Сараның айтысын таңдадық, себебі ол….(айтыстың стильін, жанрын, орындаушылық әдісін) анықтауға көмектеседі. • Біз халық әуенін компьютерлік бағдарламада импровизацияладық, ол бізге ...( тілдік дағдыны) дамытуға көмектесті. • Біз күй тарихын зерттедік, ол күйдің... (шертпе, төкпе) әдістерін білуге көмектеседі.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
05 Наурыз 2019
4662
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Наши любимые питомцы
Мамутова Гульшат Насирхановна
30 Сәуір 2019
895
2
3.3.1.1 выразительно читать текст или его части, используя виды чтения (ознакомительное чтение, чтение по ролям) 3.5.1.1 различать и использовать в письменной и устной речи слова- предметы/слова-признаки/слова-действия и изменять их по числам Умеют выразительночитать текст или его части, используя виды чтения (ознакомительное чтение, чтение по ролям). Знают части речи. Применяют правильно глаголы в письменной и устной речи. Все учащиеся смогут: выразительно читать текст; понимать содержание прослушанного текста и отвечать на простые вопросы; пересказывать текст по плану и опорным словам; выписывать из текста глаголы, определять их род и число. Большинство учащихся смогут: выразительно читать текст, используя виды чтения; составлять вопросы по содержанию текста; озаглавливать текст по его содержанию; пересказывать текст по плану; определять род и число используемых в речи глаголов
Русский язык
Мақала
9 сынып
Такие разные птицы
Мамутова Гульшат Насирхановна
30 Сәуір 2019
792
2
3.3.2.1 понимать ключевые моменты в коротком тексте, содержащем знакомые слова и фразы 3.4.4.1 писать в тетради в широкую линейку, отрабатывать каллиграфические навыки: соблюдение высоты, ширины и наклона прописных, строчных букв и их соединений. 3.5.1.1 различать и использовать в письменной и устной речи слова- действия и изменять их по числам Умеют читать выразительно текст, работать с содержанием текста. Знают гласные и согласные звуки, различие звуков и букв. Применяют в письменной и устной речи слова-предметы/слова- действия. Все учащиеся смогут: отгадывать загадки; отвечать на вопросы по содержанию текста; выписывать из текста глаголы, определять их время; записывают в тетрадь слова, подчеркивать буквы гласных звуков.
Русский язык
Ашық сабақ
7 сынып
Рыбные истории
Мамутова Гульшат Насирхановна
30 Сәуір 2019
1268
16
3.3.1.1 читать выразительно текст или его части, используя виды чтения (ознакомительное чтение, чтение по ролям) 3.5.1.3 использовать в речи местоимения: личные Умеют выразительно читать диалог, стихотворение, текст Знают местоимения. Применяют правильно в письменной и устной речи местоимения. Все учащиеся смогут: читать диалог с соблюдением правила чтения диалога; находить в тексте местоимения; составлять текст- описание по прочитанному. Большинство учащихся смогут: читать по ролям; заменять имена существительные местоимением; составлять текст- описание на заданную тему. Некоторые учащиеся смогут: составлять диалог, используя местоимения; определять род местоимения в соотетствии с именем существительным. Основные термины и словосочетания: Диалог Местоимение Используемый язык для диалога / письма на уроке:
Русский язык
Сабақ жоспары
6 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері