Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Әлеуметтік педагогтың семинар бағдарламасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімге
Материалды ашып қарау
М.Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицейі



«Cабақтағы жалпыадамзаттық құндылықтар»(жас мамандар семинары)



Әлеуметтік педагог: Исатаева З.С











2018-2019 оқу жылы

Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары Жоспар:
  • «Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары» баяндама
  • «Сағат» тренинг
  • Терминдарға анықтама
  • Топтық жұмыс
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Қайырлы күн құрметті әріптестер. Бүгінгі М.Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицейіде «Әлеуметтік педагогтардың зерттеу жұмыстары» тақырыбында семинарға қош келдіңіздер. Әлеуметтік жұмыс өте жас сала болғаннан кейін зерттеу жұмыстарында психология, педагогика, экономика саласындағы әдіс-тәсілдерді қолдану арқылы жүзеге асады Оны кейінірек баяндамада тоқталатын боламын. Алғашқы құттықтау сөз кезегін Мектеп-лицей директоры Г.Г.Утешеваға беремізӘрбір қауымдастық өз топтарына орналасады.
  • «Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары» баяндама


  • Қазіргі әлеуметтік жұмыста социология, психология, экономика т.б. ғылым салаларының зерттеу әдістері кең қолданылады. Әлеуметтік жұмыстағы ғылыми зерттеудің теориялық әдістеріне анализ, синтез,модельдеу т.б. жатады. Анализ – зерттелетін обьектіні элементтерге бөлшектеу, синтез – қарсы үрдіс, - элементтерді тұтас біріктіру, модельдеу – қандай да бір құбылысты, үрдісті, обьектілер жүйесін, процесстің модельдерін зерттеу және құру арқылы зерттеу. Ғылыми зерттеудің эмпирикалық әдістері әлеуметтік жұмыста негізгі үш топ түрінде болуы мүмкін: сауалнама әдістері, бақылау, құжаттарды және клиенттердің іс-әрекетінің нәтижелерін зерттеу. Сауалнама әдістері жазбаша және ауызша сауалнама болып бөлінеді (анкеталау, интервью, тестілеу). Сауалнама индивидуалды және топтық болуы мүмкін. Бақылау – бұл іс-әрекет міндеттерімен шартталған мақсатты қабылдау. Ғылыми бақылаудың негізгі шарты – обьективтілік, яғни, не қайта бақылау жолы арқылы қадағалау мүмкіндігі, не басқа әдістерді қолдану. Құжаттарды зерттеу - әлеуметтік жұмыстағы ғылыми әдіс ретінде заңдық мәні бар, қандай да бір факт, оқиға туралы акт түрлерімен жұмысты ұсынады. Әлеуметтік жұмыс технологиясы – бұл қандай да бір әрекет және операциялар алгоритмі бар, белгілі әлеуметтік, экономикалық, психолог-педагогикалық және құқықтық механизмдерге негізделген әлеуметтік қорғаудың не көмектің жақын міндеттерінің жиынтығының шешілуінің идеалды моделі. Практикалық іс-әрекетте таза технологиялар жоқ. Ол әлеуметтік мекеменің ерекшеліктеріне, не ұсынылатын әлеуметтік қызметтердің жиынтығына адаптациялана отырып, әдістемеге айналады.Әлеуметтік жұмыстың әдістемесі технологиядан мынадай айырмашылықтары бар: бірінші – нақты міндетті шешуге бағынышты, ал екіншісі – шешім процесін норалау үшін нақты міндеттер жиынтығына ие. Әрбір технологияның потенциалы шектеулі екендігіне күмән жоқ, әрбір технологияның шегі бар.Практикалық іс-әрекет тәжірибесі – білім саласы ретінде әлеуметтік жұмыстың құрамды бөлігі. Оның ерекшелігі персонификация, яғни, тәжірибе белгілі мекемедегі нақты маманның кәсіби іс-әрекетінің сипаттамасын білдіреді.Әлеуметтік педагогтің функциялары Мектепте әлеуметтік педагогтың жұмысы өте ауқымды. Оның клиенттері оқушылар, ата-аналар және мұғалімдер болады. Өз мақсатында мынадай функцияларды атқарады.1. Аналитикалық диагностикалық: - әлеуметтік диагноз жеке тұлғалық мүмкіндіктерді және әлеуметтік тұрмыстық өмір қызметін үйренеді; - жасөспірімдер мен баланың девиантты мінез-құлқының себептерін қарастырады, сәтсіз отбасылардың әлеуметтік себебін анықтайды.2. Жобалау: - бала тәрбиесіне және тұлғаның дамуына әлеуметтік педагогикалық оқиға процесіне бағдарлау және жобалау; - тұлғаның өз-өзі дамыту және өз-өзін тәрбиелеу процесіндегі болашағын анықтау; - өзінің әлеуметтік-педагогикалық жұмысын уақытылы және кезекті етіп жоспарлау.3. Ұйымдастырушы – қатынастық: - мектеп оқушыларына әлеуметтік тәрбие беру процесінде мүмкіндіктерді пайдалану, тек жергілікті еңбек және демалыстың мектеп қызметкерлері қатар, мөлтек аудан тұрғындарымен әлеуметтік тәрбие процесін жүргізу; - жеке және ресми қарым-қатынасты ұстау; - әлеумет пен оқушылар арасындағы оң және теріс іс-әрекеттерінен хабардар болу; - жасөспірімдермен балалар арасындағы демократиялы, жүйелі өзара қарым-қатынасты қалыптастыру, сонымен бірге жеке тұлғалық және олардың үлкендермен әрекеттеріне көмектесу.4. Коррекциялы : - балалар мен жас өспірімге жанұя жағынан және әлеуметтік орта жағынан әсер ететін тәрбиенің барлық түрінде түзету жұмысын жүргізіп отыру.Әлеуметтік педагог өз қызметін үш бағытта жүргізеді:
  • балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін
  • психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды және өңдейді;
  • социумдағы әлеуметтік жағдайды зерттеп және оған болжам жасау
  • арқылы отбасы мен балаларға әлеуметтік-педагогикалық нақты көмек формаларын және түрлерін ұсынады;
  • баланың жан-жақты психологиялық дамуына жағдай жасау, оқу мен
  • тәрбиеге теріс көзқарасты жою, салауатты өмір салтына оңды көзқарас қалыптастыру, бала тұлғасы дамуының бұзылуы себептерін анықтап, алдын ала сақтандыру шараларын жүргізу, үгіт-насихат жұмыстары арқылы педагогтар мен балалардың психологиялық, құқықтық біліктілігінің жоғары болуын қамтамасыз ету.Әлеуметтік педагогтің әрекет ету кезеңдері:1 кезең – оқушылардың әлеуметтік өмірінің шынайы болмысын зерттеу.2 кезеңзерттеу материалдарының қорытынды құжаттарына сәйкес мақсат-міндеттерді анықтайды; проблемалық шешуге тиіс жағдай болғанда, тіркелген субъектілердің әлеуметтік өмірінің мүмкіндіктерін есепке алады және жұмысты жоспарлайды.3 кезең – әрбір іс пен әлеуметтік педагогикалық қызмет кезеңдеріндегі зерттеу нәтижелері мен жоспардың іске асырылу барысында жеткен жетістіктерді конструкциялау жұмысын жүзеге асырады.Әлеуметтік жұмыс - өте жас білім саласы және оның қалыптасуы біткен жоқ. Көптеген гуманитарлық білімдер сияқты әлеуметтік жұмыста да әдіснамалық тұрғылар, өзіндік ғылыми білімі, әдістеме мен технологиялар, практикалық іс-әрекет тәжірибесі бар. Бұл тараулар өзара байланысты. «Әдіснама» сөзі екі грек сөзі: методос және логос сөзінен құралады. Аударғанда таным тәсілі, білім жолы, білім алу жолы туралы білім, таным жолы туралы білім дегенді білдіреді. Мамандардың айтуы бойынша әлеуметтік жұмыс практикасы құбылысын интерпретациялауда әлеуметтік жұмыс обьектісінің субьективтік факторларын бағалаумен байланысты тұрғылардың үш тобы бар.

  • «Сағат» тренингі жүргізілді.
  • Терминдар сөйлейді Әрбір топқа терминдар беріледі, сол топ терминадардың анықтамасын тауып, өмірден мысал келтіреді.
  • Акселерация-Адаптация-Реадаптация-Әлеуметтік психология-Әлеуметтік стеротип-Идентификация-
  • Әрбір топқа Зерттеу тақырыптары беріледі.
  • 1-топ Әлеуметтік педагогтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмысы2-топ. Әлеуметтік педагогтың ата-аналармен жұмысы3-топ. Әлеуметтік педагогтың жетім балалармен жұмысы4-топ. Әлеуметтік педагогтың девиантты мінез құлықтағы балалармен жұмысы5-топ. Әлеуметтік педагогтың педагогикалық ұжыммен жұмысы6-топ. Әлеуметтік педагогтың әлеуметтік топтағы оқушылармен жұмысы7-топ. Әлеуметтік педагогтың оқушыларды әлеуметтендіру мақсатында профилактикалық жұмыстары.
  • Бағалау. Әрбір топ бір-бірін стикерлар арқылы бағалайды. Ең көп стикер жинаған топ жеңімпаз болып табылады. Жеңімпаз топқа Әлеуметтік педагогтың Статуэті табыс етіледі.
  • Рефлексия Менің үйренгенім, Менің білгенім, Менің білетінім, Мен үшін жаңалық атты сілтеме сұрақтарға жауап береді.






























































  • АнықтамаСеминардың тақырыбы: «Әлеуметтік педагогтардың зерттеу жұмыстары»Мерзімі: 26.02.2019жКонтинент: 50 мұғалімМақсаты: Әлеуметтік педагогтарға зерттеу жұмыстары бағыты бойынша кәсіби тұрғыдан әдістемелік көмек көрсету.

    Жоспар:
  • «Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары» баяндама
  • «Сағат» тренинг
  • Терминдарға анықтама
  • Топтық жұмыс
  • Бағалау
  • Рефлексия
  • Ұйымдастыру барысы: М.Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицейінде әлеуметтік педагогтарға арналған «Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары» тақырыбында семинар 9.00ден бағдарламамен таныстыру және тіркеуден бастау алды. Семинардың ашылуын мектеп-лицей директоры Г.Г.Утешева бастап, өз тілегін білдірді. Одан ары «Әлеуметтік педагогтың зерттеу жұмыстары» тақырыбында баяндама жүгізілді. Баяндама өте сәтті орындалды, әлеуметтік педагогтар көптеген ақпараттар алды. Мектеп психологы «Сағат» тренингын өткізді. Өте сәтті шықты, Мұғалімдердің көңілдері көтеріліп, бір-біріне жағымды көңіл-күй сыйлады. «Терминдар сөйлейді» кезеңінде әрбір топқа терминдар берілді, сол бойынша анықтамасын айтып, мысал келтіру тапсырылды. Топтар өте белсенді қатысты. Барлық термин ашылды, мысал келтірді, жаңа терминдармен танысты. Топтық жұмыс кезеңінде әрбір топқа тақырыптар берілді, сол тақырып негізінде жаңа жоба құрастыру ұсынылды. Топтардың барлығы жаңа жобаларының моделін құрастырды, қалай жүзеге асатындығын басқа топтарға түсіндірді. Бұл кезеңнен соң топтар бір-бірін бағалады, ең көп стикер жинаған топ жеңіске жетті «Ұлағат» қауымдастығы ең көп балл жинап әлеуметтік пелагогтардың статуэтіне ие болды. Рефлексияда әлеуметтік педагогтар көптеген жаңалықтармен танысқанын, терминдар мен зерттеу жұмыстары жақсы әсер қалдырғанын айтып, қорытындылады. --------------------Исатаева









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Казиева Анаргул Мендешевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-06
    Категория:
    Әлеуметтік педагог
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559819155
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999