Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Алкандар
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:9.4В Көмірсутектер. ОтынКүні:Сынып: 9Мектеп: №83 жалпы орта мектепПән мұғалімі: Ниязова Жанар Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Алкандар
Оқу мақсаттары9.4.3.7 Алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу9.4.3.8 Еріткіштерді алу үшін алкандарды хлорлаудың мәні мен бұл еріткіштердің қауіптілік дәрежесін түсіндіру
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Көмірсутектерді жіктеп, алкандардың формуласы мен құрылымын жазуОқушылардың басым бөлігі:Алкандардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырату және изомерлерін білуКейбір оқушылар:Алкандардың химиялық қасиеттерін реакция теңдеулерімен дәлелдеу, еріткіштерінің қауіптілігін білу.
Бағалау критерийлеріОқушылар: -Алкандардың жалпы формуласына қолданып гомолог қатарын атайды.- Алкандардың изомерлерін біледі және жүйелік номенклатура бойынша қосылыстарды жазады.- Алкандардың химиялық қасиеттерін жазып, хлорлы еріткіштерінің қауіптерін біледі.
Ойлау дағдыларының деңгейіҚолдану
Тілдік мақсаты:

Құндылықтарды дарытуТоптық жұмыс жасау барысында өзара ынтымақтастыққа, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға жағдай жасау. Функционалдық сауаттылықты дамытуға жағдай жасау.Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысМедецина
Алдыңғы білім9.4.3.5 органикалық қосылыстардың негізгі кластары: алкандар, алкедер, алкиндер, арендер, спирттер, альдегидтер, карбон қышқылдары, аминқышқылдары үшін IUPAC номенклатурасын қолдану.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5 минут











Сабақтың ортасы15 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.Алдыңғы сабақты «Қадамнан қадамға» әдісі бойынша қайталаймыз. Оқушы тақтаға шыққанда әр қадамында өткен тақырып бойынша темин сөздерді айтып шығады. Оқушының білімі қадамынан байқалады.



Жаңа тақырыпты – «Миға шабуыл», әдісі Адасқан әріптер ойыны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамыз. Оқушылар мына адасқан әріптерді дұрыс қойсақ бүгінгі сабағымыздың тақырыбы шығады. Алкандар – Ланакрад.Оқушыларды ДЖИКСО әдісі бойынша 4 топқа бөлеміз.

І Тапсырма. Мәтінді оқы, талқыла түсіндір.

  • Алкандар. Алынуы. Құрылымы
  • Изомерлер. Жүйелік номенклатура бойынша атау
  • Алкандардың химиялық қасиеттері
  • Алкандардың қолданылуы


  • Дескриптор Білім алушы
  • Алкандармен танысады, құрылымдық формуласын жазады.
  • Алкандардың химиялық қасиеттерін жіктейді
  • Алкандардың қолданылуын анықтайды
  • Ұжымдық бағалау





















    Оқулық

    1.а,ә,б,в,г2.а,ә,б,в,г3.а,ә,б,в,г4.а,ә,б,в,г











    10 – минут















































    8 - минут























    ІІ Тапсырма: Берілген органикалық қосылыстардың а)құрылымдық формуласын жазб) радикалдардың гомолог қатарын пайдаланс) осы қосылыстарды ағылшын тілінде ата.1 топ
  • 2-мэтил пропан
  • 2,2 диэтил гексан


  • 2 топ
  • 2,3- димэтил бутан
  • 4- бутил пентан


  • 3 топ
  • 2-этил пропан
  • 2,2,3 тримэтил бутан


  • 4 топ
  • 3-пропил пентан
  • 2,3 мэтил гексан
  • Дескриптор Білім алушы
  • Алкандарды жалпы формуласын, гомолог қатарын біледі
  • Алкандар мен радикалдардың гомолог қатрын жаза алады.
  • Қосылыстардық құрылымдық формуласын жазады.
  • Топтық бағалау

    ІІІ Тапсырма. Алкандардың химиялық қасиеттеріне сәйкес реакция теңдеулерін жазып теңестіреміз.
  • Орын басу реакциясы.
  • Айрылу реакциясы.
  • Жану реакциясы.
  • Изомерлену реакциясы.


  • Дескриптор Білім алушы

  • Алкандардың химиялық қасиеттерін біледі
  • Реакция теңдеулерін жазады
  • Реакция теңдеулерін теңестіреді және еріткіштерінің қауіпін түсінеді.
  • Өзін – өзі бағалау


    Қима қағаз
    Сабақтың соңы2 минут

    Кері байлныс. Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.

    Бас бармақтар
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



  • Топта жұмыс Алкандардың құрылымдық формулаларын жазу барысында жарыстырып ынталандырамын.
  • Оқушыларға сабақтың тақырыбын өз бетімен оқып әрі топпен талқылап, келесі топқа түсіндіру арқылы түсінуге мүмкіндік беремін.
  • Өзін-өзі бағалауТоптық бағалау "Басбармақ әдісі " арқылы бағалауКері байланысСен жарайсың.Сабақтағы сенің жұмысыңа мен қанағаттанамын.Сенің мүмкіндігің оданда зор.

    -Оқушының қоршаған ортаға назар аудару туралы сезімін дамытып басқалармен жұмыс істеген жағдайда кейбір шамада қауіпсіздік шараларын сақтауда жауаптылығын көрсетеді.-Тақырыпты толық түсінуде АКТ маңызды

    Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.













    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:

    2:

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ниязова Жанар Оразхановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-13
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560407155
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999