Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Анамыздың әлдиі.Әә дыбысы мен әрпі даярлық сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: сабақ үйретудің жаңа әдісін тапсаң әріптестеріңмен бөлісуге асық деген оймен даярлық сынып тәрбиешілерімен бөліскім келеді
Материалды ашып қарау
Мектеп: Дардамты орта мектебі КММ
Пәні: сауат ашуСабақ тақырыбы: Анамыздың әлдиі. Ә дыбысы мен әрпі

Күні:20.02.2019 жылМұғалімнің есімі: Егинбаева Асем

Сынып: о «а»Қатысқандар саны 10Қатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

  • Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.
  • Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты,дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.
  • 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым- қатынас құралдарын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану.0.3.1.1 Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу.0.3.3.1 Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістіктіажырату, торкөз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу
    Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратады. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі Ә дыбысының орнын ажыратады. Ə əрпінің элементін өз бетінше жазады.Оқушылардың басым бөлігі: Ə дыбысына (дауысты, жіңішке дауысты) сөз құрайды.Жазу жолына Ә əрпінің элементтерін жазады.Кейбір оқушылар: Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.Ə дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.
    Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

    Ә дыбысы мен әрпін таниды және ажыратады. Әріптерді дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.Ә дыбысы бар сөздерді айта алады.
    Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: Ә дыбысы туралы білу,сөз сөйлем құрап үйрену.


    Терминология: Сәби, тәй-тәй,қаз-қаз, тұсау кесер


    Сөз тіркестері: Пікір алмасу:Өлеңнен Ə дыбысы бар қандай сөздерді естідіңдер? Сөйлем соңына қандай тыныс белгісін қоясың?Бұл сөздер кімге айтылады?

    Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастыққа,жауапкершілікке тәрбиелеу
    Пәнаралық байланыстарМузыка,бейнелеу,сөйлеуді дамыту
    АКТ қолдану дағдыларыТаныстырылым,музыка,қалыптастырушы бағалау
    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім«Әліппе» әдісі арқылы өздері білетін әріпке сай сөз ойлап айта алады
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
    БасталуыПедагог балаларды ортаға шаттық шеңберін құруға шақырады. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз.«Әліппе» ойыны. Шарты: Әр баланың қолында әріптер болады .Әрбір әріпті атап дауысты,дауыссыз екенін ажыратады.Осы әріпке байланысты сөз ойлап,сөйлем құрайды.Дескриптор: Әріптерден сөз,сөйлем құрауды біледі.Топқа бөліну: 1-топ. Дауыстылар 2-топ.ДауыссыздарӨткенге шолу: «От шашу ойыныӨткен З дыбысын қайталау мақсатында мен сөздерді айтамын,сөз ішінде З дыбысы естілсе қол шапалақтау (адам,зымыран,доп,зәулім, қазан,домбыра,сыбызғы, әже, қобыз,қоңыз,садақ,найза,сызғыш)

    Шеңбер әдісі









    Кеспе әріптер

    Суреттер







    шапалақ
    ОртасыЖаңа сабаққа қызығушылығын ояту.Жұмбақ: Бұрап қойған сағаттай,Айқайлады таң атпай (әтеш)Ертегі айтып бередіСені жақсы көреді.Мейірімді ол кісі,Қандай ғажап күлкісі. (әже)Іші толы әріпке,Білімдіге жарық не? (әліппе)Жұмбақтың шешуіндегі сөздер қандай дыбыстан басталып тұр? Ендеше біз қандай дыбыспен танысамыз -Дыбыс дегеніміз не?-Әріп дегеніміз не?Буын дегеніміз не? Осы сөздерді буынға бөліп көрейікші Ә-теш, Ә-же,Ә-ліп-пе Сергіту сәті:1 –тапсырма 1-топ: «Бесік жыры» ойыныСәби ұйықтағанда айтылатын «Тыныш, шулама!» деген сөздерді ым-ишарамен 2көрсету2-тапсырма 2-топ: «Тұсау кесер»
  • Балалардан өлең жолдарынан Ə дыбысы бар қандай сөздерді естідіңдер?
  • Педагог балаларға қазақ халқының бесікке салу, тұсау кесу сияқты дəстүрлері туралы айтып береді – «Тəй-тəй!», «Əлди-əлди!», «Қаз-қаз!» деген сөздерді кімге арналып айтылады?Ə дыбыс бар сөздерді айтып береді.Ə – жіңішке дауысты дыбыс. -Дауысты дыбыстар қаншаға бөлінеді?-Қалай айтылады?(созылып ) Дауысты дыбыстар қызылмен белгіленеді.

    3-тапсырма. -Сөйлем қаншаға бөлінеді?-Сөйлемнің соңынан қандай тыныс белгілері қойылады? «Сəби ұйықтады» деген сөйлемін əртүрлі дауыс мəнерімен айтқызу. 1-сөйлемде хабарлы сөйлемнің мəнерімен, ал 2-сөйлемде лепті сөйлемнің дауыс мəнерімен айтқызады. Дəптерде берілген екі сөйлемнің соңына тыныс белгілерін қойдырту. 4-тапсырма Педагог қысқа өлең шумақтарын оқып береді. Тербеткен əже сəбиді, Естіледі əлди-əлдиі.Педагог баланың арбасының сыртқы пішіні неге ұқсайтынын сұрайды. Ə əрпінің баспа түрін көрсетеді. Балалар салыстырады.Ауада Ə əрпін жазып көрсетеді.Сəбидің арбасын Ə əрпіне ұқсатып салады жəне боятады5-тапсырма.(жұптық жұмыс) Педагог балаларға сылдырмақ ойыншығын көрсетеді. Баланың ең алғашқы ойыншығы, онымен жаңа туған нəрестені сылдырлаған дыбысы арқылы тыныштандыруға болатынын түсіндіреді.Балалар сылдырмақ туралы білгендерін айтады. Педагог балаларға сылдырмақ жасау тəсілін көрсетеді. Балалар сəбиге арнап жіңішке дауысты дыбыстардан əдемі сылдырмақ құрастырады.Балалар жазу жолына Ə əрпінің баспа түрін жазады.
    Слайд









    Суреттер



    Бесік





    Ала-жіп





    Бейне жазба





    Әліппе-дәптер















    Тыныс белгілер





















    Бояу-карандаштар















    сылдырмақ
    Аяқталуы

    Топтық жұмыс: 1-топ. Ә дыбысы бар сөздер айту.Дыбыстық талдау жасаДескриптор:Сөздер ойлап айта алады,дыбыстық талдау жасай алады.2-топ. Берілген суреттер бойынша сөйлем құрауДескриптор:Сурет бойынша сөйлем құрай алады

    Қай тапсырманы орындау қызықты болды? (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін басбармақ арқылы бағалайды.Педагог қорытынды жасайды.Балаларды мадақтап, қай тапсырманы орындау қызықты болғанын сұрайды
    Суреттер





    Әліппе-дәптер
    Қосымша ақпарат

    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Егинбаева Асем Егинбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-06
    Категория:
    Мектеп алды даярлық
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    Мектепке дейінгі
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567781538
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999