Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ақпаратты тасымалдау
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ақпаратты тасымалдау ұстаздарға студенттерге арналған
Материалды ашып қарау
Мектеп: Боранқұл орта мектебі

Күні : 9.11.186.11.18

Мұғалімнің аты-жөні: Аққалиева Жазира

Сынып 6 «а»6 «б»

Қатысқандар саныҚатыспағандар саны













Сабақтың тақырыбы:Ақпаратты тасымалдау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру.
Сабақтың мақсаты
  • Ақпарат беруші және қабылдаушы арналарын ажырата алады.
  • Ақпарат беруші және қабылдаушы туралы өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.
  • Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарды практика жүзінде ұйымдастырады.
  • Бағалау критерийлеріАқпарат беруші және қабылдаушы арналар туралы біледі.Ақпарат тасымалдауда кездесетін түрлі жағдайлармен жұмыс жасай біледі.Практика жүзінде ақпаратты тасымалдау үдерісімен жұмыс жасап, қолдана алады.
    Алдыңғы білім

    Ақпараттың түрлерін, өлшем бірліктерін ажырату.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру бөлімі:Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. Топқа бөліп алу. Оқушыларды 3 топқа бөліп алу үшін, ең бірінші осы сыныпта 3 оқу озатын ортаға шақырып, әліпби бойынша тұрғызып оқушыларға сұрақ қойылады:
  • Үшеуің үш белгісіз аралға саяхатқа шығасыз. Сол саяхатқа саған кім көмек көрсетеді сол оқушыны бір - бірлеп таңдаймыз. Соңында 3 оқушы өздерімен бірге топ құрады.




  • Сабақтың ортасы















    Үй тапсырмасы. Үй тапсырмасын тексеру кезінде оқушылар төмендегі сұрақтарға «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы жауап береді.1. Ақпараттың қандай түрлерін білесің?2. Ақпараттың қандай қасиеттерін білесің?3. Ақпараттың өлшем бірліктері ата?4. Адамдар арасында ақпаратты беру қандай формада жүргізіледі?5. Ақпарат жеткізушіге қандай мысал келтірер едіңіз?

    Жаңа сабақ: «Ақпаратты тасымалдаушы»1-тапсырма. (Жұптық жұмыс) Кестеде берілген суретке сәйкес ақпарат түрін анықтау.Дескриптор: ақпарат беруші мен ақпарат қабылдаушыны анықтайды.Саралау: Тапсырма, яғни оқушылардың қажеттіліктеріне қарай түрлі кесте тапсырмалары берілді. Бұл тапсырмада жұптасып жұмыстануға оңай болу үшін құрылды.Қ/Б: «Бас бармақ» тәсілі арқылы өз-өзін бағалайды. Берілген тапсырма бойынша бас бармақ арқылы өз түсінікерін көрсетеді. Мысалы,, бас бармақ жоғары көтерсе толық түсіндім, бас бармақ жанына қаратса енді түсініп келмін, ал бас бармақ төмен көрсетсе онда мүлдем түсінбедім дегенді білдіреді.2-тапсырма. оптық жұмыс) «Стоп кадр». Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі. 1-топқа интерактивті тақтадан видео көрсетіледі. 2- топқа аудиодыбыс қосылады. \\3топқа Ұялы телефонның шығу тарихын ғаламтордан іздейді. Дескриптор: Көру, есту, іздеу арқылы ақпарат алушы мен қабылдаушыны ажырата және тұжырымдай алады.Саралау: Дереккөздер, Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады.Қ/Б: «Бағдаршам арқылы» топтар бір-бірлерін бағалайды. Егер қызыл түсті таңдаса ештеңе түсінбеді, егер сары түсті көтерсе енді түсініп келем, ал егер жасыл түсті көтерсе онда толық түсіндім дегенді білдіреді. 3-тапсырма.еке жұмыс) easyQuizzy бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы беріледі. Барлығы 5 сұрақ.Дескриптор: Тақырып бойынша практика жүзінде қолданады. Саралау: Қарқын, яғни кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, осы тақырып бойынша оқушының қандай деңгейде екенін бақылау.Қ/Б: «Бағалау терезесі» оқушылар осы тапсырма бойынша өз-өздерін смайлик (көңіл күйді) көрсету арқылы бағалайды.Қосымша тапсырма. (Топтық жұмыс)Телеграф - 1) телеграф байланысының жалпы қабылданған қысқартылған атауы; 2) қабылдау нүктесінде міндетті түрде жазылатын әріпті-цифрлы хабарларды (телеграмманы) тарату, қабылдау және жеткізуді іске асыратын мамандандырылған байланыс кәсіпорны. Қазақстанда телеграф байланысы 20 ғасырдың бас кезінде пайда болып, Морзенің телеграф аппараты қолданылды. Телеграф байланысы сымоптикалық талшық және эфир (радиоарнасы) сияқты байланыс жолын құрушы орта арқылы іске асырылады.Радио - Жалпы ең алғашқы радио дат ғалымы  Ганса Христиан Эрстедтің 1820 жылы жүргізген кездейсоқ тәжірибелік жұмысынан кейін дүниеге келді. Ол электр мен магнетизмнің арасындағы байланысты анықтайды. Ал ең алғашқы аппарат 1895 жылы жасалды. Оның авторы – орыс ғалымы Александр Степанович Попов екен. Алайда, Поповтың авторлығына келгенде таластар бар. Оның басты "бәсекелесі" ретінде италияндық радиотехник Гульельмо Маркони аталады. Ол 1896 жылы дәл осыған ұқсас аппаратты ойлап тапқан көрінеді. 1909 жылы (ол кезде Попов қайтыс болып кеткен) Маркони мен неміс инженері Карл Браун сымсыз телеграфты ойлап тапқандары үшін Нобель сыйлығын алған.Ұялы телефон - Ұялы телефонмен жасалған алғашқы нағыз байланыстың тарихы 1973 жылдың 3 сәуірінен басталады. Ұялы байланыс компаниясының қызметкері Мартин Купердің зерттеулер бөлімінің басшысы Белл Лабзға Нью-Йорк көшелерінде серуендеп жүріп соққан қоңырауы ұялы телефонмен алғашқы байланыс орнату саналады. Купердің өзі таратқыштан сигнал жіберу хаттамасының негізгі құрастырушысы еді. Ал ол қолданған телефонның салмағы, яғни ең алғашқы ұялы телефон 1,15 килограмм тартатын. Дескриптор: Ғаламтор көзі арқылы оқушылар телеграф, радио, ұялы телефон шығу тарихы туралы ақпаратқа сипаттама береді.Саралау: Дереккөздер, дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін ауытқып отырады.Қ/Б: Өзін өзі іштей бағалау.


    Таратпа қағаздар













    Информатика оқулығы, Атамұра баспасы. 32 бет.

    Видео, суреттерBilimland.kz





    Карточка



































    Видео, аудио, ғаламтор.



















    Компьютер easyQuizzy тест бағдарамасы

















    Сабақтың соңы

    Рефлексия.«ББҮ» әдісіОқушыларға сабақ басында кері байланыс таратылады. Білемін, білгім келеді, үйрендім кестесіне бүгінгі сабақ бойынша қорытындылау өз ойларын жазады..Үйге тапсырма: 8 тақырыпты оқу.





    Тексерілді:
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Аккалиева Жазира Набиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-05
    Категория:
    Информатика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1564984931
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999