Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мәтіндік процессордағы кестелер
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мәтіндік процессордағы кестелер ұстаздарға студенттерге
Материалды ашып қарау
Күні: 6.11.18Сынып: 7 «а»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМәтіндік процессордағы кестелер
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады.Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады.Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі.
Жетістік критерийіМәтіндік процессорда кесте элементтерін атайдыМәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады (форматтау);Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады;Кесте түрінде ұсынылған қандай ақпарат түсінеді;Ол баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі;
ҚұндылықтарӨмір бойы білім беру, топтың жұмысы арқылы өзара құрмет.
АКТ дағдысын қолдануКестелерді жобалау сөз процессор пайдалану.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минут. Ынтымақтастық атмосферасын құру. Топқа бөлу кезінде кестемен жазылған және мәтінмен жазылған таратпаларды таратамын. Топ аттарының мағынасын сұраймын.

(С) Оқушылар назарын шоғырландыру.

Көбейту кестесі:Нұсқау: 1-ден 5-ке дейінгі сандардың көбейтіндісін көбейту кестесінің көмегімен неғұрлым шапшаң көрсет және атап шық.Сұрақтар: Ақпарат қандай түрде берілген?Неше бағана, қатардан тұрады?Кесте деген не? Кестедегі сандардың орнын ауыстыру үшін не істеу керек?Осы сандарға амалдар қолдану үшін не істеу керек?





Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.















Сабақтың ортасы8 минут





1 минут







5 минут



3 минут16 минут

Жаңа сабақты түсіндіруӘңгіме, бағдарламалар ұяшыққа, жолдың, бағанның ұғымдарды оларды таныстыруға, кестелермен жұмыс істейтін қолданылатын жерде үстел есімде.

Кесте (а Табула Латын -. Басқарма) - деректерді құрылымдау тәсілі (өкілдік).

топтарда, сөз процессор кестені жасау және оларды жасау үшін алгоритмдер қамтамасыз ету жолдарын ең көп санын табу үшін сұрайды.

қажет болған жағдайда, әр топ бір алгоритмдер тыңдау, қосымшасы. (Қажет болған жағдайда ұяшықты біріктіру керектігін түсіндіреді)

топтары үшін тапсырмалары, әрбір тобы мүшесі келесі тапсырмалардың біреуін орындайды:1 (жеңіл): Электрондық кестені пайдаланып, өз күнделігінде кестесін әзірлеу сұраймыз.2 (орта): Модель үстелге әзірлеу сұраймыз.3 (кешенді): (ұяшық сурет) суретті көрінеді, ол өз кестеде ойлап кіріңізТоптағы бір-бірінің жұмысын тексеру, жұмыс топтарының қорытындылар (әрбір студенттің жұмысы туралы тобының көшбасшысы айтып берсеңіз)Көрініс өткізіңіз, (бор немесе тақтаны қолдану арқылы) басқарма өтіңіз және маркер сызу үшін жолды әрбір студенттің сұрай, ұзындығы өз іс-ұзындығына сәйкес болады, және қалыңдығы - материалды түсіну желісі, сабақ жұмыс істейтін көп уақыт (яғни, ұзақ және желілік қалың, көп, ол) материал түсіндім.Кестелерді MSWord мәтіндік процессорда форматтау туралы бейнежазба көреді.Осы бейнежазба түрткі сұрақтар қоя отырып сабақтың мақсатын айқындайды. 1) Бейнежазба не туралы баяндалды?2) Мәтіндік процессорда кестелерді қалай орналастырамыз?3) Кестенің түрлерін құру жолдарын көрсет.(Т) І топ: Кесте элементтерін форматтау қажеттілігіне назар аударту (баған саны, қатар саны арқылы сынып мәліметін анықтау) ІІ топ: Оқушыларға форматтауды пайдаланып, кесте құру, сабақ кестесін жазу.Топтар бір-бірін «ПОПС-формула» әдісі арқылы бағалайды. (ЖЖ) Компьютерде тәжірибелік жұмыстар жасату.А деңгейі. Ауа райын сипаттайтын кестеҚБ тапсырмаларыВ деңгейі. «Сабақ кестесі» ҚБ. тапсырмаларыС деңгейі. «Шежіре»ҚБ. тапсырмаларыКөз жаттығулары(Ж) Сабақтағы өзінің әрекетін бағалау. Кестені безендіру мен құру алгоритмін қайталау. - Бүгінгі сабақтан менің білгенім .......- Қызықты болғаны .............................- Қиын болғаны ...................................Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және өз сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады.Өзін-өзі бағалау кестесі.







Сергіту сәтіСұрақ парақшалары.











Оқулық, дәптерлер.











Ойын ойнайық.
Сабақтың соңы2 минут

РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Смайликтер


Тексерілді:
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Аккалиева Жазира Набиевна
Жарияланған уақыты:
2019-08-05
Категория:
Информатика
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1564985105
333
444
555
666
7
888
999