Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ақпараттық сауаттылықты сабақта қалай қалыптастыруға болады?
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ақпараттық сауаттылық туралы түсініктерін дамытады, ақпараттардың түрлерін сабақтарда қолдануды біледі; Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың ақпараттық сауаттылығын қалай қалыптастыруға болатын семинар барысында өздері қатыса отырып, тапсырмаларды орындайды, бағалайды;
Материалды ашып қарау
Күні:


Семинар-коучинг


Ақпараттық сауаттылықты сабақта қалай қалыптастыруға болады?
Жалпы мақсаты:Ақпараттық сауаттылық ұғымдарын салыстырмалы түрде талдау арқылы түсініктерін дамытуСабақта қолдану тәжірибесіне керекті теорияларды меңгеруге бағыттау
Оқу модуліАқпараттық сауаттылық
Күтілетін нәтижеҚатысушы мұғалімдердің теориялық-практикалық педагогикалық шеберліктері жоғарылайды;Ақпараттық сауаттылық туралы түсініктерін дамытады, ақпараттардың түрлерін сабақтарда қолдануды біледі;Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың ақпараттық сауаттылығын қалай қалыптастыруға болатын тапсырмаларды бағалайды;

Түйінді идеялар:Компьютерлік сауаттылықАқпараттыұ сауаттылықАқпараттық мәдениеттілік
Белсенді әдіс-тәсілдер: «Ой шақыру», « Сұхбат»әдісі, «БББ»стратегиясы , «Ойлау пирамидасы»

КезеңдеріУақытІс-әрекетҚатысушы әріптестер іс-әрекетіҚалыптастыру-шы бағалауРесурстар
Психология-лық ахуал









Топқа бөлу

3мин











2мин









5 минут
Сәлемдесу



«1-3 сандары арқылы топқа бөліну»

Психологиялық ахуал .

Құрметті әріптес! Сіз өз мәселеңізді әріптестеріңізбен бөліскенде қандай жауап алдыңыз? Әріптестеріңіздің жауабы сізді қандай сезімде болуға әкелді? Бұл мұғалімдердің қасиетін кестеде берілген анықтамалардың қайсысымен байланыстырасыз?Жаңа заман бізден қандай мұғалімдер болуды талап етеді?«Бұл-мен,бұл-сіз,бұл –менің әріптестерім»-жаңартылған білім мазмұны аясында жұмыс бастаған кім? -курстарға барып,білімін жетілдіріп жүрген кім? -білімін практикада ұштастырып,үйреніп жүрген кім? -қиындықтарға мойымай көп ізденетін кім? -өз мүддесінен де оқушылар мүддесін жоғары қоятын кім?
Қатысушылар орындарынан тұрып хормен қайталап,сәлемдеседі.

Топқа бөлініп отырады





Ортаға 3 мұғалім шығады. Содан кейін аудиториядан шығады. Бірінші мұғалім кіріп жоғалтқанын айтқанда басқалары мән бермегендей отырады. Екінші мұғалім айтқанда сыпайы түрде бірақ «мазалама», «уақытым жоқ» деген сияқты жауаптар айтады. Үшінші мұғалімге қолдау көрсетіп тауып беретіндерін айтады.









Қатысушылар «Бұл-мен,бұл-сіз,бұл –менің әріптестерім»-деп,хормен жауап береді.











компьютер, презентация

Жетон





















Презентация слайд





















Презентация слайд



«Сұхбат әдісі»Тақырыпты анықтап,ашу

























«БББ» стратегиясы
5мин































8 минут
Ой шақыру. Ашық сұрақтар :-сауаттылық дегенді қалай түсінесіз-ақпарат деген не?-ақпараттық сауаттылық дегенді қалай түсінесіз?Сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

Оқу мақсаты:-оқушы білімін қалыптастыруды ақпараттық сауаттылықты қалыптастырудың тиімділігі туралы анықтайды;Бағалау критерийі:-ақпараттық сауаттылық үдерістерін анықтап, түсіндіреді;-ақпарат көздерін біледі;-ақпарат түрлерін қолданады;-сабақта ақпарат түрлерімен жұмысжүргізу тиімділігіне баға береді;

Әр топқа «БББ» кестесі жазылған А-3 формат тарату. Ақпараттық сауаттылық туралы «Бұрыннан білемін» бағанын толтыруды ұсыну

«Менен сұрақ, сенен жауап» кезеңі.Үш топқа сұрақтар беріледі. Әр топ осы сұрақтар бойынша ойларын айтады.1. «Компьютерлік сауатты болу баршаға міндетті ме?» тақырыбында үш топ ойларын ортаға салады.2. Интернеттен керекті мәліметті қалай іздеуге болады және өзіңізге керекті мәліметтерді аласыз ба?3. Осы бағдарламаларды жүзеге асыру үшін компьютердің қандай құрылғыларын білесіздер?0 Топтық жұмыс. Шығармашылық тапсырма.

Компьютерлік сауаттылықАқпараттыұ сауаттылықАқпараттық мәдениеттілік

Критерийлер: 1. Компьютерлік сауаттылық ұғымдарын айқындайды2.Ақпараттыұ сауаттылық ұғымын анықтайды3.Ақпараттық мәдениеттілік ұғымын анықтайды

--Қай топтың түсіндіруі айқын болды?
Қойылған сұрақ бойынша өз ойларын айтады. Әріптестерінің көзқарасын біледі









Сабақ кезеңдерінде ақпараттарды қолдануға негізделген тапсырмалар орындайтындарын түсінеді









Мұғалімдер БББ кестесінің «Білемін» бағанына ақпараттық сауаттылық туралы білетінін жазадыКестені толтырады

























Тараптпа материалдармен танысады
«Үш шапалақ»Формативті бағалау































































Топтық бағалау


















Тақтада А-4

















«БББ» А-3формат

































Флипчарттар, маркер, стикер

А-3 форматмаркер







«БББ»әдісі

Әр топқа «БББ» кестесі жазылған А-3 форматқа «Білдім» бағанын толтыруды ұсыну және «Білгім келеді» бағанын толтыру.

«білгім келеді» ауызша сұрақтарын қарастырады,бірлесіп талдайды
Мұғалімдер БББ кестесінің «Білдім» бағанына теория негізінде не білгенін толтырады.Білгісі келетін тұстарды айтады

.- Мазмұнды ашуы;-Ақпараттың дәйектелуі;- Сөйлеу шеберлігі;- Регламент сақтауы
«Үш шапалақ»Формативті бағалау









Топтық бағалау





Қорытынды5мин Ойлау пирамидасы

Негізгі сөз________Бүгінгі семинарды суреттейтін екі сөз_______ ______ Бүгінгі семинардың ахуалын суреттейтін үш сөз________ ________ ________Бүгінгі семинардың маңыздылығын суреттейтін төрт сөз________ _______ _______ _______Бүгінгі семинардың негізгі идеясын суреттейтін бес сөз________ ______ ______ ______ ________








Кері байланыс жасайды








Рефлексия жазады








Стикер, смайлик























Белсенді қатысушылар мен топтарды «Марапаттау»










































Ойлау пирамидасы Ойлау пирамидасы

Негізгі сөз Негізгі сөз



Бүгінгі семинарды суреттейтін екі сөз Бүгінгі семинарды суреттейтін екі сөз



Бүгінгі семинардың ахуалын суреттейтін үш сөз Бүгінгі семинардың ахуалын суреттейтін үш сөз



Бүгінгі семинардың маңыздылығын суреттейтін төрт сөз Бүгінгі семинардың маңыздылығын суреттейтін төрт сөз





Бүгінгі семинардың негізгі идеясын суреттейтін бес сөз Бүгінгі семинардың негізгі идеясын суреттейтін бес сөз















Бағалау критерийлерін ұсыну:
Крите-рийлер Дескриптор Жетістік деңгейі
А. МазмұныТақырып мазмұны ашылды, бірақ толықтыру қажет 1


Тақырып мазмұны толық ашылды.2
Б. Баяндау шеберлігіОйды жеткізе білді,бірақ шешендік жетпеді немесе қайталана берді1


Ойды жетік жеткізе білді, өз пікірін пайымдады2


В.ШығармашылықТақырыпты аша білді,бірақ жаңашылдық идея болмады1


Тақырыпты аша білді,жаңашылдық идея болды2


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Абуева Гулжамал Серикбаевна
Жарияланған уақыты:
2019-11-06
Категория:
Басқа
Бағыты:
Семинарлар
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1573056607
2222
333
444
555
666
7
888
999