Материалдар АҚЫЛ-ОЙ ТӘРБИЕСІНІҢ ҚҰРАЛДАРЫ, ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ҰСТАНЫМДАРЫ
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

АҚЫЛ-ОЙ ТӘРБИЕСІНІҢ ҚҰРАЛДАРЫ, ӘДІСТЕРІ ЖӘНЕ ҰСТАНЫМДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақыл-ой тәрбиесініңең басты құралы – оқыту. Оқыту үдерісінде балалардың ойлауы мен сөйлеуі дамиды,танымдық қызығушылықтары қалыптасады. Балалар оқу-әрекетінің өзін меңгереді. Білімдер қорын меңгеру,ақыл-ой белсенділігін дамыту,интеллектуалдық біліктер мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Ақыл-ой күштерін оқыту барысында оқу материалының мазмұнын игеру, зиялылық біліктерді қалыптастыруға көмектесетін ойлау операцияларына қатыстыратын, оқу әрекеттерін орындайтын, танымдық іс-әрекеттерін ұйымдастыру арқылы жүреді. Ақыл-ой тәрбиесі тұлғаның жан-жақты дамуының негізі.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
9692
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Бастауыш сынып оқушылардың оқу іс-әрекетінің ерекшеліктерін зерттеу әдістемелері
БАХРАМОВА ГУЛЬМИРА АБДУРАСУЛОВНА
16 Мамыр 2023
556
3
Педагог іс-əрекеті білім саласында кəсіби міндеттерді шешуге бағдарланады. Шешім мақсатты айқындаудан, іс-əрекет мотивіне түрткі болудан басталады. Мақсаттылық — іс-əрекеттің алғашқы кезеңі, екінші кезең іс-əрекет бағдарламасын жоспарлау, жобалау. Іс-əрекет бағдарламасын құру үшін қандай əрекеттер жəне қандай оқыту процесінің афференттік синтезінен өткізу қажет. Нəтижесінде əрекет бағдарламасы педагог іс-əрекетінің моделі пайда болады. Іс-əрекетін бағдарлау педагогтың интеллектуалдық қабілетіне байланысты, қандай білім мен іскерліктерді игерген, педагогтың кəсіби міндеттерін эвристикалық жолмен шеше алуы, оқыту технологияларын қаншалықты меңгергендігіне байланысты айқындалады. Іс-əрекеттің бұл кезеңі педагог құзыреттілігінен шешіледі.
Бастауыш сынып
Мақала
Басқа
Психологиялық зерттеулер ғасырлық құбылыстардың айнасы
ӘШЕН БАЛНҰР МУХТАРҚЫЗЫ
25 Желтоқсан 2022
387
2
ХХ ғасырда психологиялық зерттеулер ғасырлық құбылыстардың айнасынан бөлініп, өзіндік ерекшелігінене айырылды. XIX ғасыр психология ғылыми танымның жеке эксперименттік аймағына айналды. Психология алдымен субъективті құбылыстарды, яғни адамдар мен жануарлардың психикасын зерттеген. Өзге де өзгерістер адамдар арасындағы қатынасты реттеп, олардың іс-әрекетін басқарды. Психология сонымен қатар адамдардың қарым-қатынасын, мінез-құлқын, олардың қарым-қатынасы мен психикалық құбылыстарға тәуелді екенін зерттеулер арқылы жетілдірген. Психология ғылымның негізгі міндеттерінің бірі - психикалық белсенділіктің даму заңдылықтарын зерттеу (жан құбылысын түсіну; білім алуға ұмтылысты қалыптастыру; басқа салалармен психологияның байланысы; ғылыми шығармашылық пен ғылыми байланысты ерекшеліктерін тану. Психология - психикалық құбылыстардың пайда болуы, дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын зерттейтін ғылымның бірі. Бұл дамудың қазіргі кезеңіндегі психология ғылымдарының күрделі және жүйеленген жүйесі. Психология басқа да жеке салалармен тығыз байланысты. Зерттеу нысаны – адам болып табылады. Психика - бұл объективті әлемнің субъективті бейнесі және мінез-құлықты зерттеуші тұрғыда қарастырылады.
Басқа
Мақала
Барлығы
Психологиялық зерттеулер ғасырлық құбылыстардың айнасы
ӘШЕН БАЛНҰР МУХТАРҚЫЗЫ
25 Желтоқсан 2022
525
2
ХХ ғасырда психологиялық зерттеулер ғасырлық құбылыстардың айнасынан бөлініп, өзіндік ерекшелігінене айырылды. XIX ғасыр психология ғылыми танымның жеке эксперименттік аймағына айналды. Психология алдымен субъективті құбылыстарды, яғни адамдар мен жануарлардың психикасын зерттеген. Өзге де өзгерістер адамдар арасындағы қатынасты реттеп, олардың іс-әрекетін басқарды. Психология сонымен қатар адамдардың қарым-қатынасын, мінез-құлқын, олардың қарым-қатынасы мен психикалық құбылыстарға тәуелді екенін зерттеулер арқылы жетілдірген. Психология ғылымның негізгі міндеттерінің бірі - психикалық белсенділіктің даму заңдылықтарын зерттеу (жан құбылысын түсіну; білім алуға ұмтылысты қалыптастыру; басқа салалармен психологияның байланысы; ғылыми шығармашылық пен ғылыми байланысты ерекшеліктерін тану. Психология - психикалық құбылыстардың пайда болуы, дамуы мен қалыптасу заңдылықтарын зерттейтін ғылымның бірі. Бұл дамудың қазіргі кезеңіндегі психология ғылымдарының күрделі және жүйеленген жүйесі. Психология басқа да жеке салалармен тығыз байланысты. Зерттеу нысаны – адам болып табылады. Психика - бұл объективті әлемнің субъективті бейнесі және мінез-құлықты зерттеуші тұрғыда қарастырылады.
Басқа
Мақала
Барлығы
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері