Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Аралқы жеке даму картасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілеріне
Материалды ашып қарау


2019 -2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні :Абзалхан Сабыр . Туған жылы: 12.01.2018 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3–5 сөзбен) дамыту. Өз ойын түсінікті дұрыс жеткізуді қалыптастыру.



ТанымЕресектердің көрсетуімен қарапайым құрылыстарды қайталап жасауды үйрету(үстіне, жанына, астына қоюды).Жануарлар әлеміне мейірімділік танытуды және ұқыпты қарым – қатынас қалыптастыру.



ШығармашылықМүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгеруге дағдыландыру.

Бірдей және түрлі көлемді шарларды біріктіру жолдарымен заттарды мүсіндеуге үйрету.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.




















2019 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Алимбеков Санжар . Туған жылы: 16.12.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарымқатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен)Тілектерін, ойларын, сезімдерін айту үшін сөздерді қолдана білуді қалыптастыру.



ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыруТәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйрету.



ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте , сызық, ырғақ)Әр түрлі сызықтарды салу; тік, көлденең , толқынды.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.
















2019– 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Асылхан Айсана . Туған жылы: 10.04.2018 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ )Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.



КоммуникацияЖеңіл сөздерді қолданып, оларды түсіндіруді қалыптастыру.Қысқа тақпақ, өлеңдерді жатқа айтуға үйретуді жалғастыру.



ТанымЕресектердің көрсетуімен қарапайым құрылыстарды қайталап жасауды үйрету(үстіне , жанына, астына қоюды).Құрылыс материалдарынан (үстел, орындық, көпір) құрастыруды меңгерту.



ШығармашылықМүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгеруге дағдыландыру.

Ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын толықтай меңгерту.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.




















2019 - 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасы Баланың аты-жөні: Берік Айсұлу . Туған жылы: 29.08.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ )

Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияТұрмыстық және ойын әрекетін білдіретін сөз тіркестерін үйрету. Қысқа тақпақ, өлеңдерді жатқа айтуға үйретуді жалғастыру.



ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру

Құрылыс материалдарынан (үстел, орындық, көпір) құрастыруды меңгерту.



ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте , сызық, ырғақ)

Ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын толықтай меңгерту.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.


















2019 – 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Бухаченко Анастасия. Туған жылы: 17.12.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап жауап беруге дағдыландыру.Тілектерін, ойларын, сезімдерін айту үшін сөздерді қолдана білуді қалыптастыру.



ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.

Қолдың ұсақ маторикасының үйлесімділік дағдыларын қалыптастыру.



ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай білуді үйрету.

Әр түрлі сызықтарды салу; тік, көлденең , толқынды.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.
















20192020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні:Жетпісбай Інжу. Туған жылы: 30.11.2017 ж. І – кіші «Күншақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ )Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап жауап беруге дағдыландыру.Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жаттауды жетілдіру.



ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауға дағдыландыру.

Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйретуді толыққанды қалыптастыру.





ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай білуді үйрету.

Ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыруды дамыту.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.










2019 - 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Жұпар Мөлдір . Туған жылы: 22.02.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).

Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияТұрмыстық және ойын әрекетін білдіретін сөз тіркестерін үйрету.

Кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелеуді қалыптастыру.



ТанымІрі конструктор бөлшектерінен құрастыруды үйрету.

Түрлі көлемдегі геометриялық пішіндерді негізгі қасиеттері бойынша топтастыруды үйрету.



ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру.

Фаленеграфта қарапайым композицияларды орналастырып және құрастыруды үйрету.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.


















2019 – 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Кахарман Али. Туған жылы: 01.04.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).

Негізгі қимыл түрлерін игеруді жетілдіру, жеке бас гигиенасының дағдыларын меңгеруді жалғастыру.



КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруді қалыптастыру.

Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жаттауды жетілдіру.



ТанымЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйрету.



Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйретуді толыққанды қалыптастыру.





ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Қарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету,ермексазбен жұмыстың дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.












2019-2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Кахарман Аиша. Туған жылы: 04.01.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ ).

Негізгі қимыл түрлерін игеруді жетілдіру, жеке бас гигиенасының дағдыларын меңгеруді жалғастыру.





КоммуникацияҚысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа білуге үйрету.

Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жаттауды жетілдіру.





ТанымЗаттың қандай бөліктерден орындалғанын анықтауға үйрету.

Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйретуді толыққанды қалыптастыру.







ШығармашылықТүстерді ажыратып, дұрыс айтуға үйрету.

Қарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету,ермексазбен жұмыстың дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.





Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.














2019-2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Қоған Айару. Туған жылы: 24.07.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.



Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруді қалыптастыру.

Берілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруге, жақсы таныс ертегілерді тыңдап, еске сақтауын дамыту.



ТанымЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйрету.



Үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауды, құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша тапсыруға үйретуді жетілдіру.



ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.



Қарындашты дұрыс ұстай алуға, әннің бөліктерін айтуға үйретуді жалғастыру.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.












2019-2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні:Мейрамбек Нұрсұлтан. Туған жылы: 16.10.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Негізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.



КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруді қалыптастыру.

Берілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруді қалыптастыру.





ТанымЕресектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйрету.

Ересектердің нұсқауымен түсі, өлшемі бөлме заттарды табуға үйрету.



ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Қарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.
















2019 – 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Мейрамбек Нұрсұлу. Туған жылы: 16.10.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықДенсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру: жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ )

Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді жалғастыру.Спорттық жаттығуларды орындаудың техникасын жетілдіру.





КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруге дағдыландыру, жақсы таныс ертегілерді тыңдап, еске сақтауға баулу. Берілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруге, жақсы таныс ертегілерді тыңдап, еске сақтауын дамыту.



ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауды дағдыландыру, құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша тапсыруға үйрету.

Үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауды, құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша тапсыруға үйретуді жетілдіру.



ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға дағдыландыру, әннің бөліктерін айтуға үйрету.

Қарындашты дұрыс ұстай алуға, әннің бөліктерін айтуға үйретуді жалғастыру.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.




2019 – 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні:Қалдыбек Алинұр Туған жылы: 22.05.2018 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындауды дамыту. Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді қалыптастыру.

Негізгі қимылдардың түрлерін игеруді қалыптастыруды дамыту.



КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруді қалыптастыру.Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа білуге үйрету.

Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жаттауды жетілдіру.



ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен).

Үлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындауды жетілдіру.



ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыруды дамыту.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.












2019 – 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Рахимов Марк. Туған жылы: 19.04.2018ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықЖеке бас гигиенасының алғашқы дағдыларын меңгерту.



Ересектердің көмегімен мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру



КоммуникацияӨз ойын түсінікті дұрыс жеткізе білуге үйрету.

Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету .



ТанымЗаттардың негізгі түстерін, пішінін, көлемін, сипатын ажыратуды қалыптастыру.

Тәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйрету.



ШығармашылықЕрмексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыруды дамыту.

Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды .



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.
























2019- 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Иващенко Даниил. Туған жылы: 01.03.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Ересектердің көмегімен мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру



КоммуникацияЕресектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3–5 сөзбен) дамыту. 

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуды, кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алуды меңгерту.



ТанымТәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру .

Құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастыруды үйретуді жалғастыру.



ШығармашылықБейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ) .

Түстерді ажыратып дұрыс айтуды жетілдіру.





Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.


















2019 - 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Сержанқызы Әмина. Туған жылы: 04.04.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Ересектердің көмегімен мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуды, кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелей алуды.

Қысқа тақпақтарды, өлеңдерді жаттауды үйретуді жалғастыру.Кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелеуге баулуды жалғастыру.



ТанымҚұрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастыруға, көкөністер мен жемістердің сыртқы түрі, дәмі бойынша атап, ажыратуды меңгерту.

Қимылдардың қолдың ұсақ маторикасының үйлесімділік дағдылпрын қалыптастыру жетілдіру.Құрылыс материалдарынан (үстел, орындық, диван, көпір) құрастыруды үйретуді жетілдіру.



ШығармашылықТүстерді ажыратып, дұрыс айту, мүсіндеудің қарапайым тәсілдерін меңгерту.

Фаленеграфта қарапайым композициялар құрастыруға үйрету.



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады.






2019 – 2020оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Сайлаубек Нұртас Туған жылы: 26.11.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін игеруге баулу, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Спорттық жаттығуларды орындаудың алғашқы техникасы туралы түсініктерін қалыптастыру.





КоммуникацияҚысқа тақпақтарды, өлеңдерді жатқа білуге үйрету.Кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелеуге баулу.

Кейіпкерлердің бейнелерін ойындарда қарапайым түрде бейнелеуге үйрету.





ТанымҚимылдардың қолдың ұсақ маторикасының үйлесімділік дағдыларын қалыптастыру.Құрылыс материалдарынан (үстел, орындық, диван, көпір) құрастыруды үйрету

Құрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастыруды үйретуді жалғастыру.





ШығармашылықТүстерді ажыратып дұрыс айтуға, ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Геометриялық пішіндерден қарапайым пішіндер құрастыруды,фаленеграфта қарапайым композициялар құрастыруға дағдыландыру.





Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады








2019 -2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Тұрсынхан Дияр. Туған жылы: 28.02.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықНегізгі қимыл түрлерін қалыптастыру, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен белгілі бір ретпен киініп-шешіну.





КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруге дағдыландыру.

Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарымқатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) қалыптастыру.





ТанымҚұрылыс материалдарын пішіні, көлемі бойынша топтастыруға, көкөністер мен жемістердің сыртқы түрі, дәмі бойынша атап, ажыратуды меңгерту.

Ересектердің нұсқауыментүсі, өлшемі бойынша заттарды табуға үйрету.





ШығармашылықҚарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету,ермексазбен жұмыстың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

Әр түрлі сызықтарды салуды үйрету (тік, көлденең, толқынды).





Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады












2019 -2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Тұрсынхан Алдияр Туған жылы: 25.07.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындауды қалыптастыру, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерту.

Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен белгілі бір ретпен киініп-шешіну.



КоммуникацияБерілген сұрақтарды түсініп, тыңдап, жауап беруге дағдыландыру.

Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарымқатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) қалыптастыру.



ТанымҚолдың ұсақ маторикасының үйлесімділік дағдыларын игеруге үйрету, көкөністер мен жемістерді ажыратуға баулу.

Ересектердің нұсқауыментүсі, өлшемі бойынша заттарды табуға үйрету.



ШығармашылықТүстерді ажыратып дұрыс айтуға үйрету, қарындашты дұрыс ұстай алуға үйрету.

Әр түрлі сызықтарды салуды үйрету (тік, көлденең, толқынды).



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады














2019 - 2020 оқу жылындағы баланың жеке даму картасыБаланың аты-жөні: Черкасова Таисия Анфиса. Туған жылы: 14.11.2017 ж. Кіші «Күншуақ» топПедагог диагностиканың әрбір кезеңінен кейін баланың жеке даму картасында педагогикалық үдерістің міндеттерін анықтайды.

Білім беру салаларыТүзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін)Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін)Қорытынды
ДенсаулықЕресектермен бірге дене жаттығуларын орындауды қалыптастыру, жеке бас гигиенасының бастапқы дағдыларын меңгерту.

Ересектің көмегімен белгілі бір ретпен киініп-шешінуге дағдыландыру.



КоммуникацияДауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс дыбыстай алуға жаттықтыру, тыңдалу және айтылу дағдыларын игерту.

Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарым қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3-5 сөзбен) қалыптастыру.



ТанымҮлгі мен сөздік нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындай алуға дағдыландыру,

Қолдың ұсақ моторикасының үйлесімділік дағдыларын қалыптастыру.



ШығармашылықДөңгелек ұзын пішіндерге ұқсас заттарды бейнелей алуға үйрету.

Әртүрлі сызықтарды салуды үйрету (тік, көлденең, толқынды).



Ескерту: Баланың жеке даму қартасы бастапқы, аралық,қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке ұйымда сақталады








































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Зархан Ханышай
Жарияланған уақыты:
2020-03-25
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Басқа
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1585136051