Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Циклограмма
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектепке дейінгі мекемелердің тәрбиешілеріне
Материалды ашып қарау
ЦИКЛОГРАММА бір аптаға (8-12 сәуір 2019 ж.)Ересек «Күншуақ» тобыӨтпелі тақырып: «Ас атасы-нан»2-апта
Күн тәртібіДүйсенбіСейсенбіСәрсенбіБейсенбіЖұма
Балаларды қабылдау.Ата-аналармен әңгімелесуБалалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау.Балалармен қарым-қатынас. туралы әңгімелесу, «Ас атасы –нан» туралы әңгімелесу.наның еңбекпен келетінін,оны беталды сырап етпеу туралы әңгімелесу. Қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. Ата-аналармен балалар туралы әңгімелесу.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б )«Мақал-мәтелдер»Мақал –мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.«Суреттерді орыналастыр»Заттарды топтастыруға жаттықтыру,өз бетінше тапсырманы орындауға дағдыландыру. «Көп және біреу»Көп және біреу қатынастарын білуге үйрету,заттардың тең,тең емес топтарын салыстыру..«Қақпақтарды орыналастыр»түрлі түсті қақпақтарды өз ұяшықтарына орыналастыру.Дидактикалық ойын«Ойыншықтар дүкені»Балаларды ойыншықтардың түрлерімен таныстыру.
Таңертең-гілік гимнастика (5 мин)Сәуір айы таңғы жаттығу кешені 2– апта 2
Таңғы асАстарың дәмді болсын!Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға үйретуАс ішкенде тамақтану ережесін сақтау, төкпей шашпай ішуге үйретуДастархан басында сөйлейге болмайтынын айту Ас ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтауға баулу




Ұйымдасты-рылған оқу қызметіне ҰОҚдайындық «Бидай мен қаңбақ»Сурет бойынша әңгіме құрастырып айтып беруге дағдыландыру.«Біз дәнбіз» ойыны:Дихан жерге дән екті(дән сепкен қимылды көрсетіп)Сіркіреп жаңбыр жауды (қолдарын шапалақтайды)Жер бетіне көгеріп бидай щықты(қолдарын жоғары көтереді)Жәйлап самал еседі(Қолдарын ырғайды)

«Көп және біреу» Көп және біреу қатынастарын білуге үйрету; заттардың тең, тең емес топтарын салыстыру. «Мақал мәтелдер» Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру.Дидактикалық ойын: «Ойыншықтар дүкені» Балаларды ойыншықтың түрлерімен таныстыру.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдасты-рылған оқу кестесі Өзін-өзі тануТақырбы:«Сәлемдесе білемін»Мақсаты: балаларды сәлемдесе білуге үйрету,балалар бойындағы жақсы қасиеттерді дамыту.Әдептілікке тәрбиелеу.Көрнекіліктер:дәптер,суреттер,ойыншық жүрекше.Күтілетін нәтижелерБіледі:сәлемдесу түрлерінигерді:жақсы қасиеттерді үйренді:әдептілікке тәрбиелеудіДраммаТақырыбы: «Мысық,әтеш және түлкі»Мақсаты:ертегіні сахналау арқылы балалардың шығармашылығын дамытып,сөйлеу қабілеттерін жан-жақты дамыту.Көрнекіліктері:Ерден ата,Айару(ойыншықтар )Саусақ театры,әліппе,дәптер.Ойын: «Ұшақ»ойыны.Күтілетін нәтижелер:жасайды:ертегі кейіпкерлерінің қимылдарын келтіреді; түсінеді:ерегі желісі бойынша әтешті еңбекқор,мысықтың қамқор мейірімді екенін,түлкінің қу екендігін біледі.қолданады:театрландырылған қойылымды дауыс күшін өзгертіп,түрлі интонацияд дыбыстайды.МузыкаЖетекшінің жоспары бойыншаАғылшын тіліПедагогтың жоспары бойынша



Жаратылыстану

Тақырыбы: «Қандай өсімдіктердің емдік қасиеті бар?» Мақсаты:балалардың бойында дәрілік өсімдіктердің кейбір түрлері жане олардың емдік қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Көрнекі құралдар: «дәрілік өсімдіктер» тақырыбындағысуреттерКүтілетін нəтиже:орындайды:дәрілік өсімдіктер жайлы түсінік қалыптастырған.түсінеді: олардың емдік қасиеттері.қолданады:дәрілік шөптерді жинау дағдысы Сурет салу Тақырыбы: «Қызыл телпекті қыз»Мақсаты: ертегі желісі бойынша сурет салуға үйрету.Көренкіліктер:қызыл телпектің суреті.Күтілетін нәтижелер:жасайды:нұсқау бойынша өздігінен әрекет етіп,қызыл телпекті қуыршақ суретін сала алады. түсінеді:.мейірбан болуды,бір-біріне қарым-қатынаста болуды.қолданады:басқаларға көметесіп суреттегі кеіпкерді дұрыс орыналастырады. Дене шынықтыруЖетекшінің жоспары бойынша
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруТақырыбы: «Кім қайда тұр?»Мақсат: заттардың кеңістікте орыналасыу ұғымдары мен таныстыру.Қажетті материялдар:геометриялық пішіндердің жинақтарыКүтілетін нәтиже:біледі:жоғар,төмен,оңжақ,сол жақигереді: «қайда орыналасқан?»сұрағына жауап беру үшін қандай затқа қатысты сұрақ қойылғаныны білу қажеттігін.меңгереді:қоршаған ортада бағдарлана алады.Қауіпсіз мінез-құлық негіздері»Тақырыбы: «байланыс құралдары»Мақсаты:байланыс қызметінің түрлерімен танысып,олардың атауларын білу.Көрнекіліктер:Күтілетін нəтижелер:Біледі:байланыс құралдарының қажеттілігін,олардың жалпы қызметін,игерді:ақпараттық байланыс құралдарын ажырата алады.меңгерді:.байланыс құралдарын орынды қолданады.Ойын: «Кел сөйлесейік»МузыкаЖетекшінің жоспары бойынша

Сауат ашу негіздеріТақырыбы: «Ү»дыбысы жане әріпіМақсаты: Құрамында Ү дыбыс бар сөздерді талдау. Ү дыбысы жөнінде дұрыс ұғым алуға үйрету. Сөздерді дұрыс оқуға баулу. Қолданылатын көрнекі құралдар: Ү дыбысының баспа түрі, текшелер, кеспе әріптерКүтілетін нәтиже:біледі: Ү дыбысын;игерді: Ү дыбысы бар сөз сөйлем ойлап табуды:меңгерді: Ү дыбысын басқа дыбыстардан ара жігін ажыратуды.

МүсіндеуТақырыбы: «Қанат жалау ұстап келеді»Мақсаты: бала бейнесін мүсідей білуге үйрету.Қолданылатын көрнекі құралдармен керекті құрал-жабдықтар:жұмыс дәпері, ТОҚ Күтілетін нәтижелер:жасайды:бала бейнесін мүсіндейді;түсінеді:жалаушаны қашан қай жерде қолдану керек екендігін; қолданады:адамның дене мүшелерінің орыналасу ретін. Дене шынықтыруЖетекшінің жоспары бойынша
Сөйлеуді дамытуТақырыбы: «Маңдай тер»Мақсаты: Көрнекіліктер:Ойын: Күтілетін нәтиже:біледі: игерді:меңгерді: АппликацияТақырыбы: «Зымран»Мақсаты:зымыранды қиып жапсыруды үйрету. Қажетті құрал жабдықтары мен көрнекі құралдар:үлестірмелі материялдар.Күтілетін нәтиже:жасайды: ғарыш әлеміне ұшатын зымыранды;түсінеді:ғарышқа зымыран мен ұшатындығын; қолданады: жапсырудың түрлі әдіс-тәсілдерін.Экология негіздеріТақырыбы: «Өсімдіктердің көбейуі»мақсаты:өсімдіктердің көбейю жолдарымен танысу,өсімдік мүшелерін анықтай алу.Қолданатын көрнекі құрал-жабдықтар:тұқымдардың көбейю жолын көрсететін сурет.Ойын: «Тұқымдарды жіктеу»Күтілетін нәтиже.Біледі:өсімдік үсіу үшін қажетті жағдайды;Игереді: тәжірибе жасауды жане одан қортынды шығаруды.Меңгереді:өсімдік тұқымдарын көбейту тәсілі туралы білімдерінЖетекшінің жоспары бойынша


Серуенге

дайындық
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
СеруенКартотека 6Бақылау: балалар күнді бақылау.Күнге қарай аламыз ба? Күнге қолдарыңды созыңдаршы, жылынды ма? Күн ұзарды, көктем келді.Жеке жұмыс: балалар өлеңдрімізді қайталаймыз.Еңбек : құстарға жем беруҚимылды ойындар: «күн мен түн» «айгөлек»Көркем сөз.Балалармен тақпақ жаттау.Көктемде көріктіКүн шұғыла төгіптіСол көктемде күн көсемДүниеге келіпті(Ә. Дүйсенбаев)

Картотека№7Бақылау: балалармен ұзақты келгенін бақылау. Қандай құстарға ұқсайды? Көктемде тағы қандай құстар ұшып келеді?Жеке жұмыс: құстарды санауЕңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесуҚимылды ойындар: «құстар», «кім артық» Көркем сөз.Ұя.Ұя жасап тақтайданТалға парып байладымЖыл құсыныңсшаттанғанКүттім қашан сайрауынСол ұяны талдағыҚараторғай мекендепКүні бойы сайрайдыЖайлы пәтер екен деп

Картотека№8Бақылау: балабақша ауласын бақылауА) аулада қандай өзгерістер барБ) ағаштарды санауЖеке жұмыс: өлең сөздерін жаттауЕңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесуҚимылды ойындар: «мысық пен тышқан», «түлкі мен қаздар», «жер, су, от, ауа»Көркем сөз. тақпақ жаттауТерезеге қарашыТабиғат тұр жарасыпТаза аулаға құлайдыКөлеңкелер адасып

Картотека№9Бақылау: жаңбырдан соң жерді бақылау. Балалар не жауған? Жер қандай түсті болды? Жерде не пайда болды?бақылауЖеке жұмыс: өлең сөзін жаттау.Еңбек :кіші топ балаларын киіндіруге көмектесуҚимылды ойындар: «аю», «ақ қоян»Көркем сөз.«Жаңбыр» туралы тақпақ жаттауЖауа берсін жауындарСоға берсін жел мейліЕркін өскен қайыңдарЕңкейгісі келмейді



Картотека№10Бақылау: ағаштарды бақылауАғаштардың бөліктерін атау. Ағаштардың қандай түрлері бар. Ағаштардың бұтақтарында не бар?Жеке жұмыс: жерде жатқан бұтақтарды жинауЕңбек :биік –аласа ағаштарды салыстыруҚимылды ойындар: «ағашқа қарай ұш» ,«мысық пен тышқандар»«Қуыспақ»Көркем сөз.«Қарағаш»Биік те де төмендеөседі жас емендерауыл сәні теректерек егу керекбасқа ағашпен араласжайқалады қара ағаш



Серуеннен оралу


Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
Түскі ас

Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау


Түскі ұйқы


Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау


Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары
Карточка №6 Тәрбиешінің артынан шеңбер бойында жүру, жеңіл жүгіру, бірінің артынан бірі тұру. Қоянша секіру, аюша қорбаңдау, құсша қанат қағу. Шеңбер құрып тұру. Басымен оңға, солға, алға, артқа иілу. Қолдарын алға, жоғары көтеріп, төмен түсіру. Аяқ алшақ, екі қолдарымен бүйірлерін таянып алып оңға, солға иілу. «Денсаулығым керемет, жаттығуға рахмет!» 




Бесін асҰқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау.
Ойындар, дербес әрекет

«Отбасы»Мақсаты:отбасы туралы түсінік қалыптастыру,үлкенді сыйлау,кішіні аялауға үйрету.« Ертегілер еліне» пазло ойыныМақсаты:балалардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту.«Бұлт неге ұқсайды?»Түрлі заттар мен жануарлардың келбетін таба білуге үйрету. Қиялын, шығармашылық қабылдауын дамыту.ТақпақКөркемдеген жер-көкті,Көктем қандай тамаша!Жерге әкеліп төсептіАлуан гүлді алаша.«Мақал- мәтелдер» Мақсаты: Айтылған мақал- мәтелді қайталап айтып беруге дағдыландыру
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмысІңкар-ертегі кейіпкерлерін сомдауды қайталай үйрету.Әбу нұрисалам-суретсалуда бояуды дұрыс қолдануды үйрету. мамед-геометриялық пішіндерді ажыратуға үйрету.Жанасыл-«Ү»дыбысын дұрыс айтуға үйрету.Кирил-аппликация сабағында құралдар мен жұмыс жасау барысында қауіпсіздікке көңіл бөліу.
Серуенге дайындықБалаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалау.
СеруенСеруенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу.
Балалардың үйге қайтуыАта-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру».Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. Психологтің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Жобаны таныстыру.«Менің отбасым тақырыбына көрме ұйымдастыру.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Зархан Ханышай
Жарияланған уақыты:
2020-03-25
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1585136564