Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Әріптер қалай сөйлейді" Ұйымдастырылған ашық іс әрекет Мектепалды даярлық 0 "А сыныбы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материалдар барлық мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс атқаратын тәрбиешілерге қажет болар деп ойлаймын, сауат ашу және жазусабағында қолдануға көмегі бар деп түсінемін
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні:Білім беру саласы: Қатынас. Таным . Бөлімі:Сауат ашу және жазу негіздері. Тіл дамыту Тақырыбы:»Әріптер қалайсөйлейді?. Қорытынды сабақ.Мақсаты: балалардың дыбыс,әріп, сөз, сөйлем туралы не біліп үйренгендерін, әріптердің таңбасының баспа түрдегі жазылуын, тіл ұстарта отырып сөз құрастыру ; сөздегі дыбыстардың орнын анықтап, дыбысты сөзде, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату сөйлемде анық айтуларын пысықтап қорытынды жасау. Міндеттері:Білімділік: балаларды дидактикалық ойындар арқылы дыбыстарды, сөз, сөйлем ойлауға, дыбыстарын шатастырмай, анық айтуға, үйрету, әдемі жазуға қолдарын жаттықтыруДамытушылық: дидактикалық материалдар арқылыбалалардың сөйлеу тілін жетілдіру, сөздік қорын байыту,есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелеушілік: байқағыштыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ-жауап, түсіндіру Сөздік жұмыс: кірпі, көйлек, кітап, үтік, көбелек, түлкіҚұрал жабдықтар,көрнекіліктер: әріптердің баспа түрлері текшелер, кеспе әріптер

Әрекет кезеңдеріПедагогтың іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы.

Жылулық шеңбері.Қайырла таң!

Балаларды 3 топқа бөлу1 топ: «Қыран»2 топ: «Қарлығаш»3 топ «Бұл бұл»Кел балалар күлейік!Күлкіменен түлейік.Күлкі көңіл ажары!Күліп өмір сүрейік



-Балалар мен бірінші сендердің бүгінгі көңіл күйлеріңді білгім келіп тұрБүгінгі көңіл күйіміз қандай?

1.Бөлім: «Миға шабуыл» стратегиясы.Көздерін жұмады, әуен тыңдайды.Бұл не болды екен.-Дыбыс деген не?/естиміз,айтамыз/ дыбыс немен таңбаланады?-Дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?/дауысты,дауыссыз/-Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?/созылып/Жуан дауыстылар а,о,ы,ұЖіңішке дауыстар ә,е,ө,і,ү

2. бөлім:Мен сендерге жұмбақ жасырғам келіп тұр?Мұқият тыңдап отырыңдар.

Жұмбақ:Аппақ дала қара дән,Дәнін сепкен - түсінуге жараған.  (Әріптер)

-Дыбыс немен таңбаланады?-Әріп дегеніміз не?/көреміз,жазамыз,айтамыз/-Ал әріптен не құралады?-Сөзден не құралады?Қазақ альфавитінде неше әріп бар?

Балалар бүгін бізге көңілді смайликтар қонаққа келіпті

3. бөлім :1. СМАЙЛИК: СҰРАҚ1.Тақтадағы сөздерді оқу!

1. СМАЙЛИК: ОҚУ2.Түсіп қалған әріптерді тап!3. Адасқан әріптерді дұрыс қой!4. Дидактикалық ойын:«Сурет бойынша сөз құрау»

3.ші СМАЙЛИК: ЖАТТЫҒУ

СЕРГІТУ СӘТІ.Балалар қане серігіп қалсаңдар ары қарай тапсырмаларды орындайық

5– ТАПСЫРМА

3 топқа жұмбақ жасыру:

Басы-құрыш,Сабы- шырыш. (Балға)

Тікен- тікен тік пістеҚысы жазы бір түсте (Шырша)Қабат- қабат қаттамаАқылың болса аттама (Кітап»http://www.balalaralemi.kz/zhumbaktar/view/59Осы сөздерге дыбыстық талдау жасату, дыбыстың орынын табу, сөзді жазу.Ойын: «Жалғасын тап» 1.Тау–ық, Қар–ға, Фут–бол, За–ри–на, Те–ле–фон, Қу–ыр–шақ, Зы–мы–ран.

4.ші СМАЙЛИК: ЕРКІН МИКРОФОНҮш тоаптың балалары бір біріне сұрақ , жауап.

5. ші СМАЙЛИК: ЖАЗУСөзжұмбақты шешу, жазу, қоршау, дыбыстық талдау жасау.

6.шы СМАЙЛИК: ҚОЛ ШАПАЛАҚ,

Бір бірін бағалау, балаларды бағалау.
















Өлеңді мұқият тыңдайды.











.











Балалардың тәрбиешінің сұрақтарына жауабы.























Жұмбақтың жауабы.











Сұрақтарға жауабы.



















Сөздерді оқу, тапсырмаларды орындау.















Сергіту сәтін қайталап жасайды.

























Балалардың тапсырмаларды орындаулыры.







Ойынды ойнау арқылы қате сөздерді табуы.















Жазу





Бағалайды.
Іздену-ұйымдастырушылық.(негізгі бөлім)Дәптермен  жұмысы.



Рефлексивті-түзетіушілік(Қорытынды)Қорыту- Бүгінгі сабағымыздағы қай кезең сендерге ерекше ұнады?Балаларды мадақтап, жұлдызшаны таратып, сабақты аяқтайды.Үйге суреттерді бояп келуге тапсырма береді.

Сұрақтарға жауап береді.




Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек:: Дыбыстардың дауысты, дауыссыз дыбыс екенін.Нені игереді: Әріптердің таңбалануын,баспа түрде жазылуын, буындап оқуды, айырмашылығы түсініп, бұл дыбыстарды анық айтуды. Нені біледі:Әріптердің оқылуын, баспа түрде жазылуын, дыбыстардың орындарын, дауысты, дауыссыздарды.





























Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Дюсекенова Каршыга Шаймардановна
Жарияланған уақыты:
2019-01-10
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1547134465
333
444
555
666
7
888
999