Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Әскери коммунизм саясаты" 9 сынып қсысқа мерзімді жоспар
Материал жайлы қысқаша түсінік: тарих пәні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Тексерілді:-------------------------- М.д. оқу ісі жөніндегі орынбасары

Күні:10-11 .10.17Тақырыбы: «Әскери коммунизм» саясаты
Сынып: 9«А,Б,В»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты

Азамат соғысы жылдары енгізілген «әскери коммунизм» саясатының сипаты мен салдарын анықтау.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Азамат соғысы жылдары енгізілген «әскери коммунизм» саясатының сипаты мен салдарын анықтайды.


Оқушылардың басым бөлігі: «Әскери коммунизм» саясатының неліктен енгізілгенін және оның жүргізілу барысын сипаттайды.


Кейбір оқушылар: патша үкіметі мен кеңес үкіметінің саясатын салыстырып, талдайды.
Тілдік мақсатОқушылар:Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз? Тақырып аясында оқушылардың бір-бірімен диалогке түсе отырып, ауызбіршілікпен нәтижеге бағытталған жұмысты ұйымдастыруларын


Негізгі сөздер мен тіркестер: «әскери коммунизм» саясаты, паек, азық-түлік салғырты, зауыт, бюрократия,


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:-Азық-түлік салғырты дегеніміз не?-Национализация деген не?-Национализацияланған өнеркәсіпті басқару жүйесі қандай белгілерге ие болды?Сіз неліктен ...... екенін айта аласыз ба?-«Әскри коммунизм» саясатының сипаты қандай?-«Әскери коммунизм» саясатының қандай салдары болды?-1921-22жж аштықтың себептері мен зардабы қандай болды?Жазылым бойынша ұсыныстар: термин сөздермен жұмыс
Алдыңғы оқуАзамат соғысы
ЖОСПАР
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі1. Жағымды ахуал туғызу үшін жылы тілектер айту2. «Кім жылдам» әдісімен ауызша ашық,жабық сұрақтар қою.Оқулық

саяси карта
Ортасы



Жаңа тақырыпты меңгерту:
  • «Әскери коммунизм» саясатының сипаты
  • «Әскери коммунизм» саясатының салдары
  • 1921-1922жж аштық
  •  Әскери коммунизм саясаты:Ел экономикасын соғыс жағдайына ыңғайлап қайта құру және майданды азық – түлікпен қамтамасыз ету мақсатында тарихта «Әскери коммунизм» деген атпен әйгілі және уақытша сипаты болған экономикалық саясат орнады. Бұл саясаттың ең бірінші міндеті өнім өндірісі мен бөлісін толық орталықтандыру, еліміздің азық – түлік, шикізат және басқа ресурстарын мемлекеттің қолына жинап, қорғаныс мүдделері үшін дұрыстап пайдалану болды.«Әскери – коммунизм саясатының» негізгі белгілері:1) Азық – түлік салғырты енгізілді. 2) Жеке саудаға тыйым салынды. 3) Азық – түлік теңгерме ұстанымы бойынша бөлінді. 4) Ірі, орта және ұсақ өнеркәсіптер мемлекет меншігіне көшірілді. 5) Жалпыға бірдей еңбек міндеттілігі енгізілді. 6) Басқару ісі орталықтандырылды. 7) Коммуналдық жол – қатынасы қызметі (услуга) тегін болды. 1919 жылы 11 қаңтарда азық – түлік салғыртын енгізу туралы декрет шығарды. Оның мәні: ауыл шаруашылығы өнімінің артылғанының бәрін шаруалардың мемлекетке міндетті түрде өткізуі «Әскери коммунизм» саясатының қалай орындалғаны жөнінде анықтама жазуТоптық тапсырма:І-топқа :  Азық-түлік салығы .( Оқушылар топ болып жұмыс жасап, плакатқа жазып қорғайды.)ІІ-топқа:  Өнеркәсіптерді мемлекет меншігіне көшіру. (Картаға  мемлекет меншігіне берілген кәсіпорындар атын жазу)ІІІ-топқаңбек міндеткерлігі ( Еңбек міндеткерлігінің қандай түрлері болғанын анықтау)


    ПлакатМаркерСтикер

    Ғаламтор мәліметі
    Аяқталуы



    Рефлекcия: Ел президентінің “ Нұрлы жол – болашаққа бастар жол»жолдауы  болуы мүмкін экономикалық дағдарыстың алдын алу үшін жолданды.Қазір бүкіл әлем дағдарыс жағдайында және осы дағдарыс Қазақстанға әсер етпей қоймайды. Шындап келгенде, бұл – дағдарыспен күрес емес, дағдарыстың алдын алу шарасы. Мемлекет тарапынан халыққа үлкен көмектер жасалмақ.- Осы екі экономикалық саясатты салыстыратын болсақ қандай ерекшеліктері бар?- Қай экономикалық саясатты қолдайсыздар?

    Қосымша ақпарат
    Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
    1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.2.Алдында өткен тақырыптармен салыстыра отырып талдау.



    1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара бағалау бойынша жетістіктерін айқындау.3. Кері байланыс (ауызша)Қазақстан тарихы, география және экономика

    Интертақта

    адамгершілік, әділеттілік, батырлық, шыншылдық
    Рефлексия



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жумабаева Калдыгуль Колдыбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-12-04
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1575483272