Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашык сабак: Газет-журналдардың адам өміріндегі орны
Материал жайлы қысқаша түсінік: Казак тілі мұғалімдеріне, бұқаралық ақпараттар туралы мәлімет
Материалды ашып қарау
Пән: қазақ тіліМектеп: Ақсары негізгі мектебі
Күні:Мұғалінің аты-жөні:Есимова Айгерим Ахметгалимовна
Сынып: 9Бөлім: 9Сабақ: 2
Бөлімнін тақырыбыБұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
Сабақтың тақырыбыГазет-журналдардың адам өміріндегі орны
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары9.О3.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату. Мақала, аннотация, презентация, тұжырымдамалар, тезистердің құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату.

9Ж6. Мәтіндерді түзету және редакциялау. БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау.

Сабақ мақсаттарыМақала, аннотацияның құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерді ажыратады. БАҚ материалдары негізінде стильдік түзетулер жасайды, редакциялайды.

Жетістік критерийі
  • мақала, аннотация, презентация ерекшеліктерін ажырату
  • стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдау
  • аннотация, мақала жазу
  • стильдік түзетулер жаса
  • редакциялау


  • Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: ажыратады, талдайды, жасайды, редакциялайды


    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдербасылым, ақпарат көздері, баспасөз, мақала, журналистика






    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:назарларыңызға ұсынамыз, қабыл алыңыздар, оқырмандардың тілегемен, кезекті жарияланымда, мәліметтерге сүйенсекТалқылауға арналған сұрақтар:- Бұқаралық ақпарат құралдары дегеніміз не?- Сіздің сүйіп оқиытын газет-журналдарыңыз қандай?- Ақпарат құралдарының адамға әсері қандай?- Ақпарат көздерінің маңыздылығы неде деп ойлайсыңдар?- Газет, журналдарды оқу ол жаңалықтарды білу үшін ғана керек пе?- Не себепті қазіргі таңда газет-журналдарды оқымайды?
    Алдыңғы оқу:Бұқаралық ақпараттардың адам өміріндегі маңызы жайлы ақпараттарды біледі. Осы тақырып аясында өз ойларын тұжырымдай алады.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    І. Сабақтың басы 5 мин







    Психологиялық ахуал:«Сенімділік» жаттығуы.Сабақты бастамас бұрын оқушыларға бос ақ парақ таратылады. Сол парақты теңдей етіп екіге бөлу ұсынылады. Ол бөліктерді 1,2 деп белгілеп, бірінші бөлікке жағымды қасиеттерін, екінші бөлікке жағымсыз қасиеттерді жазады. Өздеріне жағымды қасиеттерін қалдырып, жағымсыз қасиеттерін жыртып, қоқыс жәшігіне салады.Топқа бөлу: «Жетондар» арқылы топқа бөліну.









    Бейнеролик арқылы сабақтың мақсатын ашу.
























    ІІ. Сабақтың ортасы8



























































    1 мин

    9 мин





































    1 мин











    6 мин

































    1 мин













    5 мин





























    1 мин


    Сыныпқа әр түрлі газет-журналдардан алынған мәтіндер таратылады, танысып шығуға бес минут беріледі. Жұппен жұмыс.



    Мәтіндерді оқып, топ ішінде өзара жұп құрып, «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы төмендегі тапсырманы таңдап орындаңдар.1 тапсырма:1 Барлық газет-журналдардан пайдалы кеңестерді түртіп алып, сыныпқа «Пайдалы ақыл-кеңестер» тақырыбында ақпарат беріп түсіндіріңіз.

    2Берілген газет-журналдардан танымал тұлғалар жайлы ақпарат жинаныз. Бірнеше танымал тұлғаның өнегелі өмірі туралы хабарлама дайындап түсіндіріңіз.3Барлық газет-журналдардан еліміздің тіл туралы ақпараттарды түртіп алып, «Тіл мәселесі – ел мәселесі» тақырыбында сыни пікір білдіріп түсіндіріңіз.

    б/о газет-журналдарды оқиды, негізгі деректерді теріп алып, ақпараты түсінеді.б/б газет-журналдардағы ақпаратты жинақтайды, хабарламаны нақты түсіндіріп береді.к/о «Тіл мәселесі – ел мәселесі» тақырыбында сыни пікір білдіріп түсінік береді.





    ҚБ. .





    2 тапсырма.Топтық жұмыс.Мәтінмен жұмыс: Берілген мәтінді оқыңыз. Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажыратып, берілген тақырыптармен жұмыс жасаңыз.1 топ.«Қазіргі таңда жасөспірімдер үшін газет журналдардың маңыздылығы бар ма, жоқ па?» деген тақырыпқа мақала жазыңыз.2 топ. «Бірінші: газет – халықтың көзі, құлағы, тілі; екінші: газет – жұртқа қызмет ететін нәрсе; үшінші: газет – халыққа білім таратушы; төртінші: газет – халықтың жақтаушысы» -Ахмет Байтұрсыновтың айтқан қағидаларды назарға алып, аннотация жазыңыз.



    б/о мәтіннің мазмұнын игередіб/б жанрлық ерекшелігін анықтайды, мақала немесе аннотация жазадык/о мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ажыратып, өз көзқарастарын анық білдіреді

    ҚБ.



    Жазылым. Жеке жұмыс.3 тапсырма.Бұқаралық ақпаратардан алынған мақалада орынсыз қолданылған сөз оралымдары, стилистикалық қателер бар. Берілген мәтінге стильдік талдау жасап, редакциялаңыз.



    б/о мақаламен танысады, стильдік талдау жасайды, редакциялайды.б/б орфографиялық норманы сақтап, стильдік түзетулер енгізеді. к/о орынсыз қолданылған сөз оралымдарын түзеп, орфографиялық норманы сақтап, сөз оралымдарын түзейді.

    ҚБ.

    Жеке жұмыс4 тапсырма. Мәтінді оқыңыз. Мәтіннен негізгі деректерді түртіп алып, «Борт журналын» толтырыңыз.1 топ. «Газет тарихы»2 топ. «Баспасөз тарихы»





    б/о мәтінді оқып, негізгі деректерді табадыб/б негізгі деректерді басшылыққа алып, өз пікірлерін білдіреді .к/о сыни пікір білдіреді, өмірмен байланыстырады..

    КБ. «Үш шапалақ» әдісі.













































































    https://kk.wikipedia.org/wiki/%D - ресурс (аннотация)(мәтін)(мақала)(мәтін)



































































    газет тарихы

    баспасөз тарихы

    ІІІ. Сабақтың соңы3 минРефлексия.

    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?



















    1 тапсырмаСаралау түрлері:Таңдау бойынша саралауАз қолдауТақырыпқа сай сыни пікір білдірулеріне энциклопедиялар ұсынамынОрташа қолдауИнтернет желісін пайдалануға мүмкіндік беремін.Барынша қолдауОқушыларға тақырыпқа сай газет-журналдар беріп, интернет желісін қолдануға да мүмкіндік беремін.

    2 тапсырмаРесурс бойынша саралау:Аз қолдауТақырыпқа сай мәтін берумен қатар, аннотация мен мақалаға жазуға қатысты ереже беремін .Орташа қолдауТақырыпқа сай мәтін берумен қатар, интеренет желісін пайдалануға беремін.Барынша қолдау.Тақырыпқа сай мәтін берумен қатар, интернет желісін қолдануға, аннотация, мақала жазудың үлгісін де ұсынамын.

    3тапсырмаҚолдау бойынша саралауАз қолдауПублицистикалық стильдің ерекшеліктерін үсынамынОрташа қолдауДиалог құру арқылы қолдау жасаймынБарынша қолдауСтилистикалық қателері бар дайын мақала беремін

    4 тапсырмаРесурстар бойынша саралауАз қолдауТақырыпқа сай мәтін беремін.Орташа қолдауМәтін берумен қатар, интернет желісін пайдалануға мүмкіндік беремін.Барынша қолдауИнтернет желісінде пайдалануға мүмкіндік беремін, газет-журналдарда тақырыпқа сай дайын мәлімет ұсынамын.
    Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай жоспарлайсыз?













    1 тапсырма. «Бес бармақ» әдісі.



    Бармақтың жоғары көтерілуі – тақырыптың өте жақсы меңгергені Бармақтың сол жағына бұрылуы – тақырыпты жақсы меңгергеніБармақтың төмен көрсетілуі – тақырыпты орташа меңгергені2 тапсырма.

    Саусақтың біреуі жоғары көтерілуі – тапсырманы дұрыс жасалғандығы, жауаппен келіскентігі,Екі саусақтың жоғары көтерілуі – тапсырманы орташа жасағандықтың белгісі. Толықтыратындығы, басқа пікір қосатындығының белгісі.Бес саусақты жұмылдырғаны – сұрақтар бар екендігінің белгісі.

    3 тапсырма.

    қызыл түсті алматапсырманың қызықты болғандығының, ұнағандығының белгісі. Тапсырманы өзі орындағандығын білдіреді.сары түсті алма тапсырма түсінікті, қызықты болғандығы, бірақ қосымша көмек қажет болуын білдіреді.жасыл түсті алма тапсырма орындауда қиналғандығы туралы білдіреді. 4 тапсырма

    Үш шапалақ – тапсырманы жақсы түсінгендігі білдіріледіЕкі шапалақ – тапсырманы орташа түсінгедігі білдіріледі.1 шапалақ – тапсырманы орындауда біраз қиыншылықтарға тап болғаны туралы білдіріледі.

    Рефлексия.

    Оқушылар әр саусақтың сұрақтарына назарларын аударып, сабаққа деген жалпылама кері байланыс береді.

    Пəнаралық байланыс қоғамтану, өнер, журналистикаденсаулық және қауіпсіздіктапсырма жеткілікті мөлшерде беріледі, жас еркешеліктері ескеріледі, топ ережесін сақтайды, біледі

    АКТ-мен байланыс Ғаламтор, интербелсенді тақта интербелсенді тақта 15 минут

    Құндылықтарменбайланыс (тәрбие элементі)Мәңгілік ел: Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.











































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Есимова Айгерим Ахметгалимовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-05
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1554457507