Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Ашық сабақ 2 сынып Синоним дегеніміз не?
Материал туралы қысқаша түсінік
Жағымды ахуал қалыптастыру.
«Керемет » тренингі . (Оқушылар шеңбер құрып тұрады.)
Мақсаты:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.
-Балалар, бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай?
-Керемет! (оқушылар басбармақтарын жоғары көтереді)
-Сабаққа деген ынталарың қандай?
-Керемет!
Олай болса, сабағымызды бастайық!
Шеңбер бойында тұрған оқушыларға геометриялық фигураларды таратып беріп, сол фигуралар бойынша топтасуды сұраймын.
/оқушылар тіктөртбұрыштар,көпбұрыштар,үшбұрыштар және шаршылар болып топтарға бөлінеді/.
Әр топ өз тобының атауы туралы білетін мағлұматтарды айтады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Хайрат Айнагул
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Жағымды ахуал қалыптастыру.
«Керемет » тренингі . (Оқушылар шеңбер құрып тұрады.)
Мақсаты:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.
-Балалар, бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай?
-Керемет! (оқушылар басбармақтарын жоғары көтереді)
-Сабаққа деген ынталарың қандай?
-Керемет!
Олай болса, сабағымызды бастайық!
Шеңбер бойында тұрған оқушыларға геометриялық фигураларды таратып беріп, сол фигуралар бойынша топтасуды сұраймын.
/оқушылар тіктөртбұрыштар,көпбұрыштар,үшбұрыштар және шаршылар болып топтарға бөлінеді/.
Әр топ өз тобының атауы туралы білетін мағлұматтарды айтады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Жағымды ахуал қалыптастыру.
«Керемет » тренингі . (Оқушылар шеңбер құрып тұрады.)
Мақсаты:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.
-Балалар, бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай?
-Керемет! (оқушылар басбармақтарын жоғары көтереді)
-Сабаққа деген ынталарың қандай?
-Керемет!
Олай болса, сабағымызды бастайық!
Шеңбер бойында тұрған оқушыларға геометриялық фигураларды таратып беріп, сол фигуралар бойынша топтасуды сұраймын.
/оқушылар тіктөртбұрыштар,көпбұрыштар,үшбұрыштар және шаршылар болып топтарға бөлінеді/.
Әр топ өз тобының атауы туралы білетін мағлұматтарды айтады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Жағымды ахуал қалыптастыру.
«Керемет » тренингі . (Оқушылар шеңбер құрып тұрады.)
Мақсаты:
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа қызығушылығын арттыру, сабақ тақырыбын анықтауға мүмкіндік туғызу.
-Балалар, бүгін сендердің көңіл-күйлерің қандай?
-Керемет! (оқушылар басбармақтарын жоғары көтереді)
-Сабаққа деген ынталарың қандай?
-Керемет!
Олай болса, сабағымызды бастайық!
Шеңбер бойында тұрған оқушыларға геометриялық фигураларды таратып беріп, сол фигуралар бойынша топтасуды сұраймын.
/оқушылар тіктөртбұрыштар,көпбұрыштар,үшбұрыштар және шаршылар болып топтарға бөлінеді/.
Әр топ өз тобының атауы туралы білетін мағлұматтарды айтады
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
2 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері