Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ 5 сыныптар арасында " Озық ойлы оқушы"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту.Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу.
Материалды ашып қарау
Келісемін________________________ Ботабаева Г.М. Тезекбаева Г.К.5 сыныптар арасында «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» сайысыМақсаты:Білімділігі:Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қаблетін дамыту, алған білімдерін тереңдету есептеу дағдыларын жетілдіру. Дамытушылық: Оқушыларға өз бетінше жұмыс бере отырып, есептер шығарыуда алған білімдерін қолдана білу,шығармашылық қабілетін дамыту.Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа, белсенділігікке,еңбекке тәрбиелеу. Мерзімі: 31 .01.19 жӨткізілетін орны: кіші мәжіліс залыӘдісі: топтық сайыс, сұрақ – жауап, топпен жұмыс.Пәнаралық байланыс: математикаКөрнекілігі: слайдтар, суреттерҚұрал-жабдықтар: интерктивті тақта.
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Оқушыларды үш топқа бөлу.
  • Әділ қазы алқаларымен таныстыру
  • Армысыздар құрметті ұстаздар, сайысымызға қатысушы оқушылар!Бүгінгі математика сабағынан 5 сынып оқушылары арасындағы «Озық ойлы оқушы» атты сайысына қош келдіңіздер.Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпарды анықтайтын әділқазы алқаларымен таныс болыңыздар. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Сайысымызға қатысатын оқушылар тізімі:5 «Ә» сынып: Құрмашева ӘлияҚобыланова ЗереАқылбаева АқнұрОралбекқызы АзалияҚұрманбеков АдалЕркінбек Салтанат



    5 « А» сынып: Каманова Аяулым Айдосқызы Аяулым Дулат ұлы Алихан Мейрамбекова Айзада Батырбекова Толғанай Тоқанова Нүрай

    5 «Б» сынып: Солтанова АяжанАралбекова НұрайНұрланқызы ГүлнұрАйдынқызы НұрайАнуарбеков Рустам

    Ұйымдастыру кезеңі.
  • Таныстыру. (топтың аты, ұраны)
  • Математикалық сұрақтар. (үш топқа кезекпен-кезек сұрақтар қойылады. Көп нүктенің орнына сөздерді қойып ережені толықтырып айту керек.)
  • Эстафеталық есептер. (Әрбір топқа 6 есеп беріледі. )
  • Ойлан тап! (Логикалық есептер)


  • Сайыс кезеңдерімен таныс болсақ сайысымызды бастаймыз.Жүргізуші:Ғылымдардың патшасы атанған,Евклид, Фалес, Пифагордан бата алғанТөзбейтін өтірікке, жалғандыққаАқыл ойды тәртіпке келтіретінНағыз пән ғой математика, – дей келе, әр топ өздерін таныстырып кетсеңіздер..1-топ Жалын, 2- топ Жұлдыз , 3- топ Сұңқар. І кезең. Жүргізуші:Мықты болсаң – алдағыны басып оз,Мықты болсаңарттағыны жеткізбе!Мықты болсаңбөгеттерді бұзып өт, деп алғашқы сайысымыз «Математикалық сұрақтар» сайысына кезек береміз. (Әр топтың мүшелері ұсынылып отырған смайликтердің біреуін таңдап, бірінен соң бірі сұрақтарға жауап беру керек. Берілген көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, ережені толықтыру керек. Әр топ 2 сұраққа жауап беруі тиіс. Әр дұрыс жауапқа жұлдызша беріледі).

  • 1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сандарды жай сандар деп атайды.
  • Егер көбейткіштердің біреуі берілген санға бөлінсе, онда көбейтінді де сол санға бөлінеді.
  • Егер азайғыш та, азайтқыш та берілген санға жеке – жеке бөлінсе, онда айырма да сол санға бөлінеді.
  • Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді.
  • Жазылуы 0 цифрымен немесе 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5- ке бөлінеді.
  • Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар 10- ға бөлінеді.
  • Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінетін сандар 9-ға бөлінеді.
  • Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу дегеніміз – оны тек қана жай сандардың көбейтіндісі түрінде жазу.
  • Құрама сан өзі жіктелген жай көбейткіштердің көбейтіндісіне тең.
  • Берілген натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.
  • Берілген сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші сол сандардың жіктелуіндегі ортақ жай көбейткіштердің көбейтіндісіне тең.
  • 1-ге тең бір ғана ортақ бөлгіші бар натурал сандар өзара жай сандар деп аталады.
  • Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды сол сандардың ең кіші ортақ еселігі деп атайды.
  • Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігі осы сандардың көбейтіндісіне тең.
  • Бүтіннің бірнеше тең бөліктерінің әрқайсысы үлес деп аталады.
  • Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді бөлшекті қысқарту деп атайды.
  • Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер қысқарылмайтын бөлшектер деп аталады.
  • Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.


  • II- кезең. Эстафеталық есептер.

  • Теңдеуді шешіңдер:
  • (х+58)-37=91
  • Жауабы:<Object: word/embeddings/oleObject1.bin><Object: word/embeddings/oleObject2.bin>2.Өрнектің мәнін есептеңдер:<Object: word/embeddings/oleObject3.bin>Жауабы: 11
  • Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді?
  • Жауабы: үш
  • Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?
  • Жауабы: үшеу

  • Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?
  • Жауабы: үш стакан
  • бөлшегін бөлімі 36 болатын бөлшекке келтіріңдер.
  • Жауабы:<Object: word/embeddings/oleObject5.bin><Object: word/embeddings/oleObject6.bin><Object: word/embeddings/oleObject7.bin><Object: word/embeddings/oleObject8.bin><Object: word/embeddings/oleObject9.bin><Object: word/embeddings/oleObject10.bin>

    ІІІ-кезең. Ойлан тап!
  • Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы: 12
  • 100 шөжек, 100 кг бидайды 100 күнде жейтін болса, 10 шөжек, 10 күнде қанша кг бидай жейді. Жауабы: 1 кг
  • Біздікі болғанымен басқалар қолданатын нәрсе? Жауабы: адамның есімі
  • Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болады? Жауабы: 18
  • Кубтың көлемінің формуласын атаңдар. Жауабы: V=abc
  • Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап
  • 16 15 17 14 ?
    32 33 31 34 ?
    Жауабы: 18 30
  • Сұрақ белгісінің орнында тұрған санды тап. Жауабы: 121
  • Екі қаладан бір мезгілде жеңіл машина мен жүк машинасы бір - біріне қарама - қарсы шықты. Жеңіл машина 80 км/сағ, ал жүк машинасы 60 км/сағ жылдамдықпен жүріп, олар 5сағаттан соң кездесті. Бастапқыда екі машинаның арасы неше км болған? Жауабы: 700 км
  • Қабырғалары 4дм және 8дм тіктөртбұрыштың периметрін тап.?
  • Жауабы: 24дм

    ІV- кезең. есептер

  • 1,2,3,4,5,6,7,8,9 cандары берілген. Сандардың орнын ауыстырмай “+” және “-” таңбасын тек ғана 3 рет қолданып нәтижесінде 100 шығатындай етіп орналастыр. Жауабы: 123-45-67+89=100
  • 9,8,7,6,5,4,3,2,1 сандарына нәтижесінде 99 шығу үшін «+» таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы: 9+8+7+65+4+3+2+1=99
  • 1,3,5,7,9,2,4,6,8 сандарына нәтижесінде 18 шығу үшін «-« таңбасын қалай қоюға болады. Жауабы: 135-79-24-6-8=18
  • Барлық ойыншыларға «Озық ойлы оқушы» ойнына қатысқаны үшін алғыс білдіреміз!



































































    Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі«М. Әуезов атындағы орта мектебі» КМММатематика физика информатика бірлестігі









    Сыныптан тыс іс-шара











    Пән мұғалімдері: Шайкенова М. КГабдуллина Г.ИЗарықханова А.С



























    2018-2019 оқу жылы
    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Шайкенова Марита Кенесказиновна
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-24
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566663448
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999