Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ
Материал жайлы қысқаша түсінік: Абай Құнанбайұлының 175 жылдығына арналған ашық сабақ. Сабақ жаңартылған білім мазмұнына сай құрылған. Жаңа Әдіс-тәсілдер қамтылған. Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерей тойын қазақ елі болып, қазақ тілі мамандары болып бірлесе атқару біздің борышымыз. «Абай – ұлы кемеңер» тақырыбына құрылған сабағым жаңартылған білім мазмұнына сай жасалған. 6-сыныпта өткізілді. Сабақтың оқушы үшін берері өте зор. Абайдың өмірі, қара сөздеріне, өлеңдеріне шолу жасалады. Сонымен қатар оқушылар Абай көркем фильмінен үзінді көре алады. Оны өзіміздің ана тілге аударады. Бұл жерде үштілділік қамтылады. Тыңдалым материалы арқылы, диалог құрайды. Диалог қарапайым тілде емес. Абай жаңа заман жастары арасында диалогке түседі. «Абай – дара ақын» тақырыбына эссе, «Абай – дана» тақырыбына ойтолғау жазады. Эссе мен ойтолғау заманауи тұрғыдан жазылады. Оқушылардың көзқарасын, жаңашылдығын осы жерден көре аламыз. Бұл жерде тағы қосымша оқушы шығармашылығын дамыта отырып, еркіндік береміз. Абай Құнанбайұлына бірнеше сағат бөлінген. Осы сағаттар аясында оқушы білімін тереңдете аламыз. Сабақтың он бойында кері байланыс жасалып, бағалау үздіксіз жүргізіледі. Сабақ соңында ең алғыр заманға бейім оқушы ең көп жүлдызша жинап шығады. Топтық жұмыстың маңыздылығы, ауызбіршілікке ұйымшылдыққа тәрбиеленеді. 40 минут аралығында бірнеше тапсырманы орындап үлгереміз. Оқушы бойында шапшаңдық, сабаққа деген қызығушылықтары арта түседі. Сабақтың барысында дарынды, қабілетті оқушыларды шыңдай аламыз. Жаңартылған білім мазмұны аясында құрылған сабақ өз мақсатына еркін жетеді.
Материалды ашып қарау
Сұраныс «Абай Құнанбаев – 175»
Автордың ат-жөні (толық)Конакова Фарида Турганбаевна
E- mail. Номері (міндетті түрде)konakova_0304@mail.ru
Жұмыс орыныШҚО, Күршім ауданы Аманат ауылы, «Мөнекей негізгі орта мектебі»КММ
Мекеменің мекен-жайыАманат ауылы, Орталық 36
ҚызметіМұғалім
Еңбек өтілі, санаты8 жыл, І санат
Оқыту пәніҚазақ тілі мен қазақ әдебиеті
Ұялы телефон 87764831925






































Қайырлы күн «Дарын» орталығы сіздердің ұйымдастырып отырған республикалық сайыстарыңыз өте мағыналы. Абай Құнанбайұлының 175 жылдық мерей тойын қазақ елі болып, қазақ тілі мамандары болып бірлесе атқару біздің борышымыз. «Абай – ұлы кемеңер» тақырыбына құрылған сабағым жаңартылған білім мазмұнына сай жасалған. 6-сыныпта өткізілді. Сабақтың оқушы үшін берері өте зор. Абайдың өмірі, қара сөздеріне, өлеңдеріне шолу жасалады. Сонымен қатар оқушылар Абай көркем фильмінен үзінді көре алады. Оны өзіміздің ана тілге аударады. Бұл жерде үштілділік қамтылады. Тыңдалым материалы арқылы, диалог құрайды. Диалог қарапайым тілде емес. Абай жаңа заман жастары арасында диалогке түседі. «Абай – дара ақын» тақырыбына эссе, «Абай – дана» тақырыбына ойтолғау жазады. Эссе мен ойтолғау заманауи тұрғыдан жазылады. Оқушылардың көзқарасын, жаңашылдығын осы жерден көре аламыз. Бұл жерде тағы қосымша оқушы шығармашылығын дамыта отырып, еркіндік береміз. Абай Құнанбайұлына бірнеше сағат бөлінген. Осы сағаттар аясында оқушы білімін тереңдете аламыз. Сабақтың он бойында кері байланыс жасалып, бағалау үздіксіз жүргізіледі. Сабақ соңында ең алғыр заманға бейім оқушы ең көп жүлдызша жинап шығады. Топтық жұмыстың маңыздылығы, ауызбіршілікке ұйымшылдыққа тәрбиеленеді. 40 минут аралығында бірнеше тапсырманы орындап үлгереміз. Оқушы бойында шапшаңдық, сабаққа деген қызығушылықтары арта түседі. Сабақтың барысында дарынды, қабілетті оқушыларды шыңдай аламыз. Жаңартылған білім мазмұны аясында құрылған сабақ өз мақсатына еркін жетеді.«Дарын» орталығына шығармашылық табыс тілеймін!



























Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Абайды оқы, таңырқаМектеп: «Мөнекей негізгі орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қонақова Ф.Т.

Сынып: 6Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыАбай – ұлы кемеңгер.
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме)

6.1.1.1 – шығармадағы ұрпақтар сабақтастығын заманауи тұрғыдан салысытырып, жаңашылдығына баға беру.

Сабақ мақсаты:Оқушылардың барлығыҚазақтың ұлы ақыны Абай Құнанбаев туралы мәлімет бере алады.Оқушылардың көпшілігіАқын өлеңдерін сыни тұрғыдан қарап, ұйқастарын құрастыра алады.Оқушылардың кейбіріЗаманауи тұрғыдан талдап эссе, ойтолғау жазады.
Жетістік критерийіАбай Құнанбаевтің өмірбаяны мен шығармашылығы туралы біледі. Абайдың өлеңдерінің мағынасын түсінеді.Заманауи тұрғыдан эссе жазу.
Дескрипторлар
  • Оқушылардың барлығы тақырып бойынша алған білімдерін қолдану;
  • Диалог құрау;
  • Дубляж жасай алу;
  • Эссе жазу.
  • Тілдік мақсаттарТегерішің манаттан, шаң бермей әлі кетерсің, бадана көз, тоғыз тор, Құйрық - жалын таратып.
    ҚұндылықтарЫнтымақтастық, шыдамдылық.
    Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеуhttps://www.youtube.com/user/kazbalalar.Шет елдегі қазақ балалары туралы бейнематериалдың алғашқы 5 минутын көрсету.
    АКТ дағдысын қолдануСлайд.
    Өмірмен байланысыҚиындықтан шығу жолдары.
    Пәнаралық байланысТарих, әдебиет теориясы
    Алдыңғы білімАбай Құнанбайұлы
    Сабақ барысы
    Жоспарланған кезеңдеріЖоспарланған іс-әрекеттер

    Дереккөздер
    Ой шақыру 2 мин.

















    Сабақтың басы10 мин.



















































































    Сабақтың ортасы

    23 мин.





































































































































    Сабақтың соңы 5 минут











    Рефлексия



































    Үй тапсырмасы





    Ұйымдастыру кезеңіОй шақыру. Суретті сөйлетуОқушылар осы суреттер арқылы екі топқа бөлінеді. /суреттерде ақын өлең шумақтары жазылған/.

    Білу және түсіну.Алдыңғы оқу.
  • «Ассоцациялық ой-түйін» (Абай Құнанбайұлы жайлы не білеміз).
  • І топ.<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>

    ІІ топ. Абай Құнанбаевтың қара сөздерін постерде қорғау.(Қара сөзді топ өздері таңдап алады.)1 мин.Дескриптор.
  • Ассоциациялық ой түйе алады.
  • Постре құра алады.


  • Кері байланыс. «3 шапалақ әдісі» Бағалау .Жұлдызша арқылы



  • «Шеринг әдісі» (шеңбер бойына отырады)
  • Мұғалім сөзі:
  • Абай Құнанбайұлы қашан өмірге келді.
  • Абай ең алғаш дәріс алған татар молдасы?
  • Абайдың үш поэмасы?


  • Дескриптор.
  • Еркін сұрақтарға жауап бере алады.
  • Кері байланыс. «Бас бармақ» Бағалау .Жұлдызша арқылы



    Қолдану.1-тапсырма. Стоп – кадр» Жаңа сабаққа ой шақыру. Суреттен не көріп отырмыз? Оқушылар жауабы.

    Дескриптор: сурет арқылы тақырыпты анықтай алады.Бағалау . Жұлдызша арқылы.

    2-тапсырма. Тыңдалым. 2-тапсырма.2-сұрақ құрау.Дескриптор:
  • Мәтінді түсінеді.
  • Сұрақ құрай алады.
  • Бағалау .Жұлдызша арқылы.

    3-тапсырма. «Бэкроним» әдісіАбай мен шәкірттің диалогын құрау./Жаңа заманға берер ақын жауабы/ Дескриптор:
  • Екі кейіпкер арқылы диалог құрау.
  • Кері байланыс. ПОПС әдісі, «Төрт сөлем» тәсілі арқылы кері байланыс. Бағалау . Жұлдызша арқылы.

    Талдау. 4-тапсырма. «Кинометафора» әдісі Бейнекөріске балалар қазақша дубляж жасайды. /

    Дескриптор:
  • Авторды сенімді дыбыстайды;


  • Кері байланыс. «Активатор». Бағалау .Жұлдызша арқылы.

    5-тапсырма. «Буриме» әдісі бойынша ұйқас құрастыру. 2 мин. І – топ____________,сөз сарасыӨлең сөздің _____________________ ел данасы____________жылы тиіп___________ айналасы.

    ІІ- топ Өлсе өлер табиғат ,___________________ ____________________ ойнап-күлмес. “_____________ “менікінің” айрылғанын “Өлді” деп ат қойыпты _____________

    Дескриптор:
  • Ұйқас құрастыра алады.
  • Кері байланыс.«Бес саусақ», «Екі жұлдыз, бір тілек»Бағалау. Жұлдызша арқылы.



    Жинақтау. І топ. Еркін ой әдісі. «Абай - дана». /Заманауи тұрғыдан талдап жазу/.

    ІІ топ. 5 минуттық эссе әдісі. «Абай – дара ақын» ./Заманауи тұрғыдан талдап жазу/.

    Дескриптор: Жазба жұмысын еркін орындай алады.Бағалау. Жұлдызша арқылы.



    «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.

  • Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?
  • Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?
  • Топтық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?
  • Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?
  • Тақырып қаншалықты қиын болды?


  • БағалауЖетістік критерийлері бойыншаЕң көп жұлдызша жинаған оқушы жеңімпаз.

    Үй жұмысы6-тапсырма. 38 бет. Абайға мінездеме жазу. (Бала Абайға, ақын Абайға, ел билеуші Абайға, дана Абайға)












































































































































































































































    Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау


    Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары арта түсті, Абай Құнанбайұлы жайлы әліде қосымша деректерді білігілері келеді. Айбай кинофильмн көру.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге?Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге?




    Сабақтың оқу мақсатына жетті.

    Барылқ оқушылар деңгейлеріне сай мақсатқа жетті.

    Дұрыс өтті.Кезеңдер сақталды.
    Жалпы бағалауҚандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1: «Кинометафора» әдісі.

    2: Эссе, Еркін әңгіме әдістері өте тиімді өтті.

    Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)1: Сабаққа ұлы Абайдың образын сомдап келу.

    2:

    Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Конакова Фарида Турганбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-09
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573283641
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999