Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ "Доппен қозғалмалы ойыдар" 2 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дене шынықтыру пән жас мамандарына көмек
Материалды ашып қарау
Тексерген:__________
Күні: 09.10.2019 ж.Мұғалімнің аты-жөні:.Жиргалиева Д.К.

Сынып: 2 а

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыДоппен қозғалмалы ойыдар

Оқу мақсаттары2.2.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар доппен жұмыс жасауға дағдылау

Жетістік критерийлері Негізгі қозғалыс жаттығуларының негізін анықтайды.

Құндылықтарды дарыту Адамгершілікке, топтық жұмысқа
Пәнаралық байланыстарӨзін-өзі тану мен дүниетану пәндерімен сәйкестендіріледі
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Сәлемдесу. Сапқа тұрғызу. Ретімен саналып рапорт беруСабақ мақсатын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелерін қайталау, Спорт залдың оң жағынан сол жағына қарай орташа қалыпта жүгіру. 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Қол белде өкшемен3. Екі қолды екі жанға созып табанның сыртқы қырымен жүру4. Жеңіл жүгіріске көшу . 5. Аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4. Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде5 .Жылдамдыққа жүгіру6. Қолды екі жақтан мұрынмен тыныс ала көтеріп, түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орындау

Спорттық форманың болуын қадағалау.















































.
Сабақтың ортасы

Қауіпсіздік техникасы Қауіпсіздік техникасын қайталап, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік техникасы журналымен оқушыларды тансыстыра өту.Мектепте және дене шынықтыру сабағында спорт алаңында тәртіп ережелерін қайталап ескертіп өту.

«Допты себетке лақтыру» ойыны допты себетке оң және сол қолмен дәлдеп тигізу.Нұсқау: допты себетке лақтыруда оң аяқты алға қойып, тізені сәл бүгіп дәлдеп лақтыру қажет.

«Пингвин». Оқушылар допты тізімен қысып ұстап кедергіге дейін қос аяқтап секіріп барып қайтып келіп келесі ойыншыға береді. Ойын осылай жалғаса береді.


Сабақтың соңыТынысты қалыпқа келтіріп, қатарға тұрғызу. Оқушылармен сабақ жайында ой болісіп нәтижесін шығару.Рефлексия: Сабақта саған не түсінікті болмады?Өз ойынша сабақты қалай өткізер едің?Қандай жұмысты жалғастыру қажет?Сабақ толықтай көніліңнен шықты ма?



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап ереді
  • Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.
  • Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Эстафета ойындар»


  • Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы
  • Б алалармен тақырып бойынша әңгімелесу
  • Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?
  • Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма?
  • бақылау, тыңдау, сұрақтар.
  • Оқушылардың қалай жүгіргендерін бақылау
  • Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды
  • Жеке оқушылардың физикалық көрсетілімінің сапасы.
  • Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау


  • Орындалған істестік тапсырма Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізуҚауіпсіздік ережелерін мұқият сақтау Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

    РефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жиргалиева Динара канабековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-10
    Категория:
    Дене шынықтыру
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    2 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570727924
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999