Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін.Мектепалды даярлық зияткерлік сыныбы.Математика
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектепалды даярлық сыныптарының тәрбиешіліеріне арналған қмж
Материалды ашып қарау
№27ҰОҚ.Тақырыбы:Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін.Мектеп/МҰ: «М.Әуезов атындағы орта мектебі» КММ
Күні:Педагогтіңаты-жөні: Калибекова Акмарал Слямбековна
Мектепалдысынып/топҚатысушылардыңсаны:Қатыспағандардыңсаны:
Оқытумақсаттары0.2.4.1.Уақыт туралы түсінікті білу: бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулікбөліктері.0.2.3.1.Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру.
КүтілетіннəтижелерБарлық тəрбиеленушілер:-уақыт туралытүсінікті біледі: бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері.


Көптеген тəрбиеленушілер:-бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері деген сөздерді өмірдегі жəне оқудағы жағдайларда қолданады.


Кейбір тəрбиеленушілер:-тəулікуақытына, жыл мезгілдеріне, апта күндеріне арналған сөздерді пайдалана отырып, өз бетінше əңгіме құрастырады.
ТілдікмақсаттарДағдыларындамыту:-тəулікуақыты мен жыл мезгілдері туралы сөйлемдер құрастыра алады.Пəндіклексикажəнетерминология:-бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері, күн, апта, ай, жыл. Пікіралмасуғаарналғансұрақтар:Қыста (көктемде, жазда, күзде) қандай мерекелер атапөтіледі? Тəулікішінде (таңертең, күндіз, кешке, түнде) не істейсің? –Алдымен не болды, содан кейінне болды?Жазу:-бастырып салу, бояу.
АлдыңғыбілімЖыл мезгілдері, тəулікуақыты, апта күндері.
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланғаніс-əрекетРесурстар
Басталуы 0–5 минутЫнталандыру.Педагог балаларды жыл мезгілдері туралы əңгімеге тартады.

«Жыл мезгілдері»,


Жұмбақ шешуді ұсынады. Өзектендіру.«Бұлқашанболады?»дидактикалықойыныОйын барысыарлық ойыншыларға педагог əртүрлі түсті 4 шаршыдан үлестіріп береді.Əр түс белгілібір жыл мезгілінбілдіреді, мысалы: сарыкүз, көкқыс, жасылкөктем, қызылжаз.Педагог (немесе бала)қандай да бір мезгілдегі құбылыстың (мысалы, жапырақтардың түсуі). Балалар шапшаң сəйкес түсті (сары) шаршыны көтеруікерек.плакат





Кеспе материал
Ортасы 6–15Мақсатқою(проблемалықжағдай).(Ұ)Табиғатты бақылай отырып, халық жыл мезгіліне байланысты көптеген жұмбақтар шығарды. Бір-бірлеріне жұмбақжасыруұсынылады.Жаңалықашу.(Ұ) Педагог 1-тапсырмадағы «Жыл маусымдары» деген





суретке қарауды ұсынады. Балалармаусымдардыжəне олардың белгісін атайды.Əрі қарай балалар өзінің таңдауын түсіндіре отырып, маусымдар мен сюжеттік суреттерді өз бетінше біріктіреді.




Əліппе-дəптер



Жиынтық полотно
16–25Жаңанықолдану.(Ұ) «Боладыолмайды»дидактикалықойыны. Педагог белгілі бір жыл мезгілініңбелгісін атап, допты лақтырады. Егер бұл белгі сəйкескелсе, баладоптытосып алады, егерсəйкес келмесе, допты тосып алмайды.(Ө) 2-тапсырманы өз беттерінше орындайды.(Ж)3-тапсырмажұппенорындаладыалалармаусым бойыншасəйкескелетінзаттардытаңдап,суреттерді біріктіреді.











Əліппе-дəптер
Рефлексия 26–30Рефлексия.Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалаудыұсынады.Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктерболмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.Əліппе-дəптер










































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Калибекова Акмарал Слямбековна
Жарияланған уақыты:
2018-12-04
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1543951436
333
444
555
666
7
888
999