Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Ашық сабақ «Қазақстанның үлкен қалалары Астанамен Алматы» 4 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Интеграциялық сабақтардың қажеттілігін бірнеше себептермен түсіндіруге болады.
Біріншіден, балаларды қоршаған әлем олардың өздерінің пайымдауынша әр алуан және бірыңғай. Осы бірыңғай жеке құбылыстарды оқытуға бағытталған ішінара мектеп пәндері құбылыстар туралы толық түсінік берілмей, одан бөлшектелген үзінділер ғана түсіндіріледі.
Екіншіден, интеграциялық сабақтар оқушылардың күш қуатын дамытады, қоршаған ортаны белсенді тануға ұмтылдырады, себеп-салдар байланыстарын ойауға және табуға, коомуникативтік қабілетін дамытады.
Үшіншіден,интеграциялық сабақтарды жүргізу дәстүрлі емес, қызық.. Сабақ барысында, әртүрлі жұмыс түрлерін пайдалану барысында, оқушылардың көңіл аударуы жоғары деңгейде болады.
Мұндай сабақтар әр алуан түрлерге ауысу есебінен оқушылардың шаршағандарын , қажығанын басады, танымдық көзқарастарын арттырады, оқушылардың қабілетін, ойлауын, сөйлеуін және есте сақтауын қалптастырады . Сонымен қатар өзін көрсете білуге, мұғалімнің шығармашылығын, мүмкіндіктерін ашуға ықпал жасайды.
Интеграциялық сабақтардың ерекшелігі.
-үйренуге мүмкіндік туғызады, оқушылардың танымдық көзқарастарын қалыптастырады,әлемнің ғылыми тұрғыдағы тұтастығын және құбылысты бірнеше жағынан қарастырады.
Басқа сабақтарға қарағанда оқушылардың сөйлеу қабілеті , ойлауын, салыстыруын, қорытуын, қорытынды жасауын, оқу- тәрбие процесін қарқындатуды қалыптастырады, шаршағанын қажығанын басады.
Пән туралы танымын тереңдетіп қана қоймай, оның ой-өрісін кеңейтеді, жан- жақты дамуын қалыптастырады.
Интеграциялық сабақтардың құрылымы, айқындылығымен, шағындығымен, қысқашалығымен, әр сабақтағы оқу материалдарының логикалық өзара үйлесімділігімен, материалдың үлкен ақпараттық сыйымдылығымен ерекшеленеді.
Жоғарғы сыныптарда интеграциялық сабақтар пәнаралық байланыс жүйелерінің маңызды бөлігі болып саналады. Осы сабақтардың материалдары бізді қоршаған әлемдегі тұтас процестерді көрсетеді, әр алуан ғылымдағы өзара байланыстарды оқушылардың көруіне мүмкіндік береді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Арыстанбекова Ботагоз Газизовна
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Сіз білесіз бе, егер кез келген адам дұрыс армандай білсе, ол өзінің арманына қол жеткізе алады екен. Армандар орындалады. Оған шүбәңіз болмасын. Бірақ қолыңызда негізгі құралыңыз болу керек. Ол құралдың аты – «сенім». Егер сенім болмаса, онда төмендегі мен айтқалы отырған әдіс-тәсілдерді жасау – бос әурешілік деп біліңіз. Мен сіздерге армандардың орындалуының құпиясын ашпақпын. Бір мақалаға осы тәсілдердің бас-аяғын жинақтап беріп отырмын. Бұл туралы естіп-біліп жүрсе де, сенімсіздікпен қарап, мән бермей жүрген және де осы тақырыптан мүлде хабарсыз қаншама жандар бар екені белгілі. Сондай адамдарға әрі кеңес, әрі көмек болсын деп жазып отырмын. Меніңше, мұны кез келген адам білгені жөн.
Қазақ тілі
Эссе
4 сынып
Оқушылар қазақ тілін оқи отырып, өз ана тілінің негізінде өзге тілді саралап үйренеді. Тілді үйрену кезінде ана тіліндегідей ойды жеткізу тәсілдерін тереңірек ұғынады. Қазақ тілін оқыту процесінде тілді дұрыс үйрету, ауызша сөйлеу, сауатты жазу, мәнерлеп оқу өте маңызды. Ең алдымен оқушы өз ана тілін жетік білуі керек. Егер өз ана тілін жетік білмесе, оған қазақ тілін үйрену, яғни меңгеру өте қиынға соғады. Себебі, екі тілді салыстыра отырып қана оқушы тіл құбылыстары мен айырмашылықтарын саналы түрде меңгертуге болады. Салыстыра отырып, олар қазақ тілін тез меңгереді. Өз ана тілінің құдіреті мен болмысынан, тіл мәдениеті мен тіл өнерінен аттап кетіп, өзге ұлт тілдерін үйрену ешқандай нәтиже бермейді. Тіл үйренушілердің ана тілін таяныш ете отырып, грамматикалық тақырыптарды меңгерту керек. Өз ана тіліндегі грамматикалық материалды жақсы игерген адам, өзге тілдің грамматикалық материалын салыстыра отырып тез әрі оңай игереді.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
Оқушылар қазақ тілін оқи отырып, өз ана тілінің негізінде өзге тілді саралап үйренеді. Тілді үйрену кезінде ана тіліндегідей ойды жеткізу тәсілдерін тереңірек ұғынады. Қазақ тілін оқыту процесінде тілді дұрыс үйрету, ауызша сөйлеу, сауатты жазу, мәнерлеп оқу өте маңызды. Ең алдымен оқушы өз ана тілін жетік білуі керек. Егер өз ана тілін жетік білмесе, оған қазақ тілін үйрену, яғни меңгеру өте қиынға соғады. Себебі, екі тілді салыстыра отырып қана оқушы тіл құбылыстары мен айырмашылықтарын саналы түрде меңгертуге болады. Салыстыра отырып, олар қазақ тілін тез меңгереді. Өз ана тілінің құдіреті мен болмысынан, тіл мәдениеті мен тіл өнерінен аттап кетіп, өзге ұлт тілдерін үйрену ешқандай нәтиже бермейді. Тіл үйренушілердің ана тілін таяныш ете отырып, грамматикалық тақырыптарды меңгерту керек. Өз ана тіліндегі грамматикалық материалды жақсы игерген адам, өзге тілдің грамматикалық материалын салыстыра отырып тез әрі оңай игереді.
Қазақ тілі
Сабақ жоспары
1 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері