Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық сабақ Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі
Материал жайлы қысқаша түсінік: ұстаздарға
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбы:Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі. №3 зертханалық жұмыс. «Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын анықтау»Мектеп: 49
Күні: 12.11.18жМұғалімнің есімі: Байгенжеева К.Ж
Сыныбы: 7 «А,Б»Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.2.2.13 тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру;7.2.2.14 сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтау;7.1.3.3 физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Тығыздықтың физикалық мағанасын түсінеді. Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын анықтайды.


Оқушылардың көпшілігі:


Массалары бірдей, көлемдері әртүрлі және көлемдері бірдей массалары әртүрлі денелерді салыстырады


Кейбір оқушылар:


Әр түрлі сұйықтың тығыздығын өз бетінше зерттеу жасайды.
Бағалау критерийіТығыздықтың физикалық мағанасын түсінеді Сұйықтар мен қатты денелердің тығыздығын тәжірибе арқылы анықтайды.
Тілдік мақсаттарТығыздық – плотность density. Көлем – обьем –volume. Масса –масса mass.Кг/м3.Дене массасының көлемге бөліндісі. Заттың тығыздығы дегеніміз не?.Қандай тығыздықтың бірліктерін білесіңдер? Тығыздықтар кестесі.
Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы; оқушылардың зияткерлік, ақпараттық, коммуникативтік және рефлективтік мәдениетін дамытуға; физикалық экспериментті орындау және зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын дамыту;
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап ойыны, зерттеу, Анықтамалық кесте, СТТ, «Ойлан, жұптас, бөліс» Сынып кардиограммасы
Пәнаралық байланысМатематика. Есептеулер жүргізеді
Алдыңғы білімДене массасын біледі, көлемді біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыруӨтілген материады еске түсіру мақсатында «ойлан,тап» әдістері арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту. ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау



АКТ пайдалану

Сабақтың ортасы

1.Демонстрациялық тәжірибе көрсету арқылы сабақ тақырыбын ашу.Топқа бөлу үшін жеке жұмыс беріледі.№1 тапсырма :Суретте электрондық таразыда геометриялық өлшемдері бірдей төрт білеушенің массалары өлшенгені бейнеленген. Қай білеушенің тығыздығы ең жоғары? Неліктен өлшемдері тең денелер массалары әртүрлі болатындығын түсіндіріңіз? Бағалау критерийі: Тығыздықтың физикалық мағынасын анықтайдыДескриптор:- білеушелер тығыздықтарын салыстырады; - білеушелер массаларының әртүрлілігін түсіндіреді.Көрсетілген сандарға қарай 4 топқа бөлініп отырадыТоптық жұмыс: Әр топқа тақырыпты меңгеру масатында 4 түрлі мәтін беріледі. «Баспалдақ» әдісі бойынша өздері талқылау арқылы талдап қортынды жасайды. ҚБ:Бағдаршам арқылы бағалауТапсырма №2 Топтық жұмысҚорапшаға текше түріндегі қант-рафинадының кесектері тығыз реттеліп орналастырылған.А) Қант тығыздығын тәжірибеде анықтауға қажетті құралдардың тізімін жазыңыз. В) Тығыздықты анықтауға арналған тәжірибені жоспарлаңыз.Бағалау критерийі Денелердің тығыздығын анықтайдыДескриптор - тәжірибені орындауға қажетті құралдарды анықтайды; - тәжірибені жоспарлайды. Тапсырма №3Зәйтүн майының бос бөтелкесінің массасы 0,51 кг, ал зәйтүн майымен толтырылған бөтелкенің массасы 0,97 кг. А) Зәйтүн майының массасын есептеңіз. В) Бөтелкедегі зәйтүн майын 250 мл –лік үш мензуркаға бөліп құяды. Алғашқы екеуі толтырылды, ал үшіншісі төмендегі суретте көрсетілген.С) Үшінші мензуркадағы зәйтүн майының көлемі неге тең? Д) Бөтелкедегі зәйтүн майының көлемі неге тең? Е) Зәйтүн майының тығыздығы неге тең?Ж) Судың тығыздығы неге тең?Дескриптор - зәйтүн майының массасын анықтайды; - мензуркадағы май көлемін анықтайды; - бөтелкедегі май көлемін есептейді; - зәйтүн майының тығыздығын анықтайды- Судың тығыздығын анықтайдыҚБ:Кері байланысБос тенис шаригі және құм салынған тенис шаригі



Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Физика 7 сынып













Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Физика 7 сынып



Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Физика 7 сынып






Аяқталуы
Оқушылардың алған білімін анықтау мақсатында жұптық және жеке жұмыстар беріледіТапсырма№4. Жұптық жұмыс. Анықтамалық кесте.ҚБ: Жұптарда өзара бағалау Тапсырма №5Жеке жұмыс. Тест. «Сынып кардиограммасы»1. Заттың көлем бірлігіндегі массасына тең физикалық шамаА) Заттың тығыздығы; В) Дененің массасы; С) Дененің көлемі;2. Заттың тығыздығын табатын формулаА) m=pV; B) V=m/p; C) p=m/V;3. Тығыздықтың өлшем бірлігі.А) кг; В) кг/м3; С) м3;4. Ұзындығы 8 см, ені 5 см, қалыңдығы 3 см алтын кесегінің көлемі қандай?А) 120 см3; В) 100 см3; С) 150 см3;5. Заттың көлемін табатын формулаА) m=pV; B) V=m/p; C) p=m/V;6. Бірдей шелектердің біріне ауыз су, екіншісіне теңіз суы толтырылған. Бұлардың массалары бірдей бола ма? А) Ауыз су массасы теніз суы массасынан артық; В) Теңіз суы массасы ауыз суы массасынан артық; С) Ауыз су массасы теңіз су массасына тең;7. Ыдысқа толтыра су құйылған. Қандай жағдайда ыдыстан су көбірек төгіледі: ыдысқа массасы 1 кг қалайыны батырғанда ма, әлде қорғасынды батырғанда ма? А) Қалайы; Б) Қорғасын; С) Төгілмейді;8. Көлемі 1 л өсімдік майының массасы 920 г. Майдың тығыздығын тап.А) 920 Кг/м3; В) 9,2 Кг/м3; С) 0,92 Кг/м3;9. 1 кг – да неше грамм бар?А) 1000 гр;В) 100 гр;С) 0,001 гр;10. Машинаға арналған болат детальдің массасы 780 г. Оның көлемін анықтаА) 0,1м3; В)0,0001 м3; С) 0,001м3;





Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Қосымшаақпарат
СаралауСіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыКүрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланыс. Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Сабақтың басында өтілген материады еске түсіру мақсатында «ойлан,тап» әдістері арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру үшінЖеңілден күрделіге қарай сынақтан өткізу сұрақтары арқылы.Сабақтың ортасында жаңа сабақты ашу мақсатындажеке жұмыс орындату үшін жалпы тапсырма беріледі, Гетерогенді топ арқылы әр топқа «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тапсырма беріледі. Талқылау барысында дағдысы жоғары оқушылар дағдысы төмен оқушыларға қолдау көрсетеді. (ЖАДА)Сабақтың аяғында сабақты бекіту мақсатында жұптық жұмыста анықтамалық кесте арқылы жалпы тапсырма беріледі. нәтижесі әртүрлі болады және жеке жұмыс орындату үшін ортақ тапсырма нұсқаулық ретінде 10 сұрақ беріледі. нәтижесі әр түрлі болады,сынып кардиограммасы анықталады

- Смайликтер арқылы бағалау;

- Бағалау критерийі;

- Кері байланыс;

- Жұптарда өзара бағалау;

- Эмоция кестесі арқыды бағалау;


Сыныптағы орындықтар мен үстелдердің дұрыс орналастырылуын қадағалаймын.Оқушылар құрал жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқаларының денсаулығына жауапкершілікпен қарау. Мензуркамен жұмыс жасағанда қауіпсіз ережесін сақтау. Сынып бөлмесінің жарық болуымен тазалығына қараймын.
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушыларне білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəненеліктен?

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіругекөмектесетінне білдім?








Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байгенжеева Кульжайна Жолдасовна
Жарияланған уақыты:
2019-06-11
Категория:
Физика
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1560236762
333
444
555
666
7
888
999