Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ашық сабақ:Химиялық формулалар бойынша есептеулер
Материал жайлы қысқаша түсінік: Химиялық формулалар бойынша есептеулер ашық сабағым жас мамандарға жаңартылған бағдарлама бойынша құрастырылған.Осы сабақтта массалық үлестерді есептеу және массалық үлесі бойынша белгісіз заттың химиялық формуласын табу,берілген массалық үлестер бойынша белгісіз заттын формуласын шығарады. Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу де көмегі тиеді деген ойдамын.
Материалды ашып қарау


8.1В Химиялық формулалар бойынша есептеулер

Күні:Мұғалімніңаты-жөнібдикалыкова Г.Н
Сынып: 8сыныпҚатысқандар: Қатыспағандар:
СабақтыңтақырыбыСабақтың тақырыбы:Химиялық формулалар бойынша есептеулер
Оқу мақсаты:



Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар білу керек:
  • Массалық үлестің формуласын білу.
  • Көптеген оқушылар білу керек:
  • Формула арқылы заттар құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептеу.
  • Кейбір оқушылар білу керек:
  • Массалық үлесі бойынша белгісіз заттың химиялық формуласын табу.
  • Бағалау критерийі
  • Массалық үлесті табу формуласын біледі.
  • Массалық үлесті есептей алады.
  • Берілген массалық үлестер бойынша белгісіз заттын формуласын шығарады.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминология химиялық формула, индекс, масса, салыстырмалы атомдық масса, бинарлы химиялық қосылыс, салыстырмалы молекулалық масса, пайыз, бірдің үлесі, көбейту, есептеу.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестерМассалық үлес дегеніміз..........................Массалық үлестің өлшем бірлігі.......................... немесе..................Массалық үлес...............әрпімен белгіленеді, оны табу формуласы........................
    Құндылықтарға баулуТоп жұмысы – ұжымшылдық, сыйластық, ортақ істің нәтижесіне жауапкершілік; жеке жұмыс – өмір бойы білім алу, өз бетімен жұмыс орындау кезінде адалдылық, «Мәнгілік ел» идеясың ұсыну
    ПәнаралықбайланысМатематика.
    Алдыңғы білім

    7.1.2Қосылыстардың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық массасын есептеу 8.1.3. Қосылыстар формуласын құрастыру
    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру- 2мин





    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың түгендеу.Психологиялық ахуал тудыру:Бір–бірлеріне жаксы тілек тілеу арқылы, Өрмекші торын құру,(жіптің бір ұшын,өзі ұстайды,келесі ұшын бір – бірлеріне жылжытып отырады) тор құру арқылы оқушылар арасында психологиялық жақсы атмосфера қалыптастыру. Бір екі санау арқылы топқа бөлу. Бірінші топ,екінші топқа бөлінеді. Үлестірмелі қағаздар
    Қызығушылықты ояту - 7 минут

    Сиқырлы алаңқай

    ҚБ: мадақтау

    Интерактивті тақта, үлестірме қағаздар
    Сабақтың ортасы

    Мағынаны тану11 минут









































    Сергіту сәті - 1 минут









    Оқулықпен жұмыс 8.2.3.1 Тапсырманы интерактивті тақтаға көрсетуПостер құру әр топқа тапсырма 1-топ - Заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу формуласыКалий оксидінің құрамындағы калийдің массалық үлесін анықтаңдар2 топ - элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығаруНатрий гидрокарбонатындағы (NaHСО3) көміртектің массалық үлесі тең болады: A) 1,19% B) 14,28% C) 27,38% D) 57,14% 3 топ- Пропорция арқылы қосылыстың құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептеу. Күрделі қосылыстың құрамындағы элементтердің массалық үлестері H - 2,04%, S - 32,65%, O – 65,31%-ке тең. Қосылыстың молекулалық формуласын анықтаңыз.Дескриптор:
  • Массалық үлесті табу формуласын біледі.
  • Массалық үлесті формула арқылы есептей алады.
  • Берілген массалық үлестер бойынша белгісіз заттын формуласын шығарады.
  • Пропорция арқылы қосылыстың құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептейді


  • .Қ.Б:Бармақ арқылы бағалау (гимнастика)Бір- біз тұрамыз,түзітілеміз.Екі- иілеміз, енкейеміз.Үш –үш рет шапалақ ұрамыз.Төрт – бүйірге қисаямыз екі жаққа.Бес -қолымызбен термейміз.Алты – орнымызға отырамыз.


    Интерактивті тақтаОқулық 8 сынып



    постер, маркерлер

















    Сабақтың соңыОй толғаныс:15минутОйлан –шеш-бөліс әдісіДеңгейлік тапсырмаІ деңгей Күрделі заттардың құрамындағы элементтердің массалық үлестерін есептеу:Н2 SO4 ІІ деңгей Сутектің массалық үлесі 3%, фосфордың массалық үлесі 31,6 %,оттектің массалық үлесі 65,3%. Заттың формуласың анықта?ІІІ деңгей 75% көміртектен және сутектен тұратын қосылыстың формуласын табыңдар!



    Дескриптор:
  • Әр түрлі деңгейдегі есептерді шығара алады.


  • Бағалау 3түсті жетон арқылы





    Д.И.Менделеевтің Периодтық жүйе кестесі





























    Түрлі-түсті жетондарҚызыл,сары, жысыл


    Рефлексия 10 минут















    Рефлексия « Пирамиданың биігіне шығу »( стикерлар әр оқушы атың жазады сонынан суретің жапсырады өзінің жаңа тақырыпты игерген бойынша және талқылайды1.Мен бүгінгі сабақта.....................білдім2.Қандай есептерді шығаруда қиналасыз?

    Үйге тапсырма. Тапсырма 1. Есептер шығару (Жеке жұмыс)Берілген Мr бойынша белгісіз элементті табыңыз: ХО2 =44; ХО3 =80; Н3 ХО4 =98; Са ХО4=136; ХСL=36.5; HXO3=63





    Пирамида суреті

















    Дифференциациясабақтыңкөпшілігіүшінжеке жұмыс орындау кезіндежүргізіледі. Қабілеті төменоқушыларғажоспар бойынша химиялық формула бойынша ұсыну арқылықолдаукөрсету, албарыншаүлгеретіндергекүрделігі орташа және жоғары жаттығулар мен деңгейлек тапсырма, есептер беру арқылыолардыңбілімдерінкеңейту


    Бұл сабақта бағалау жалпы сипаттамасын бергенде қажетті түсініктерді еске түсіру үшін сұрақтар қою кезінде , топқа бөлу, топтық және жекелеме жұмысты орындау барысында жүргізіледі..«Сұрақ - жауап»,болжау әдісі,ойлан –шеш-бөліс әдісі

    Денсаулық сақтау технологиялары.Динамикалық үзіліс: (гимнастика) шаршаудың алдын алу үшін барлық оқушыларға орындату

    Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Әр түрлі Әр бәр топқа парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек.Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі және қабилетті оқушыларға жеке тапсырмалар беріледі. Осы тапсырмаларқа сай құрылған дискриптор мен рубрикаторлар таралатылады.



    Әр бәр топқа парақтарын тарату боынша топ жетекшілері топ мүшелерін бағалау шкалаласы бойынша бағалайды.Мадақтау,өзара бағалау, түрлі -түсті жетондар бармақ арқылы бағалау,дескриптор тара


    Сабақбойыншарефлексия





    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?










    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:























    Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?















    12+2*16=44







    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Абдикалыкова Гулдана Нургалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-23
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1571847482
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999