Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Балаларғды нанның біздің дастарханымызға қалай келетіні жайлы түсінік беру. Нанды қастерлеуге тәрбилеу. Нан туралы білімдерін кеңейту.
Материалды ашып қарау


Қызылорда облысыШиелі ауданыАлмалы ауылы№181 жалпы білім беретін қазақ орта мектебі Тұрсынбай Гүлжан







Білім беру саласы: «Таным» Ұйымдастырылған оқу қызметі: ЖаратылыстануТақырыбы: Нан қалай піседі? Мақсаты: Балаларғды нанның біздің дастарханымызға қалай келетіні жайлы түсінік беру. Нанды қастерлеуге тәрбилеу. Нан туралы білімдерін кеңейту.Әдісі: Түсіндіру, әңгімелеу, көрсету.Көрнекілік: Тақырыптық материалдар, интерактивті тақта.Билингвалды компанент: Нан-хлеб, әже-бабушка, бауырсақ-бауырсак

Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық Тәрбиеші ең алдымен іс-әрекетті балалармен бірге «Шаттық шеңберімен» бастайды. «Шаттық шеңбері» табиғат анамен амандасудан басталады.







Балалар тәрбиешінің ұсынысы бойынша «Шаттық шеңберіне» тұрып, табиғат анамен амандасып алады.

Амансың ба, алтын күн?Амансың ба, көк аспан?Амансың ба, достарым,Сендерді көрсем қуанам.


- Жарайсыңдар, балалар. Міне бүгін біз жаратылыстану ұйымдастырылған оқу қызметін жақсы көңіл-күймен бастадық. Енді мен сендерден өтілген ұйымдастырылған оқу қызметтерінен «Бауырсақ» ертегісін еске түсіріп жіберейік. Сендер сол ертегідегі кейіпкерлерді тауып, тақтаға іле қойыңдар. Балалар өтілген оқу қызметімен танысқан ертегі бойынша суреттерден өздеріне таныс кейіпкерлерді таңдап алып, тақтаға шеңбердің айналасына орналастырады. Мысалы: Бауырсақ, Кемпір мен Шал, Қоян, Қасқыр, Аю,Түлкі
Ұйымдастыру ізденушілік- Ал енді,балалар, «Бауырсақ» ертегісін тындап болсақ мен сендерді керемет ертегімен таныстырғалы тұрмын. Сендер ертегіні тыңдамас бұрын мен сендерге жұмбақ жасырамын.Ұзын мұртты сарылар,Наның содан алынар. (бидай)Балалар жұмбақтың шешуін тауып береді.


- Жарайсыңдар, балалар! Әрине жұмбақтың жауабы бидай болады. Бүгінгі біздің іс-әрекетімізде осы бидайдан жасалатын ас атасы – нан туралы өтеміз. Мен сендерге қазір «Нан қайдан шығады?» ертегісін оқып беремін. Осы кезде есік қағылып, ішке «Ғажайып сәт» ретінде Бидай кіріп, балалармен сәлемдеседі. Бидай:- Сәлеметсіңдер ме, балалар? Мен сендерге қонаққа келдім, - деп өз қуанышын білдіреді. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге.- Ал, балалар, сендермен бірге нанның қайдан шығатынын менің де білгім келеді және сендердің нан туралы не білетіндеріңді менің де естігім, көргім келеді.Мұғалім Бидайды төрге отырғызады.

ӘңгімелесуМұғалім Бидайды төрге отырғызады да, балаларға ертегіні айтып бермес бұрын, балалармен әңгіме қозғайды.- Нан туралы не білесіңдер? Ал сендерге сол нанның қайдан шыққанын айтып берейін. Сендер мұқият зер салып тыңдаңдар.

Нан туралы білетіндерін ортаға салып айтады.
Кері байланыстылық, түзетушілікСергіту сәтіШаршағанда ырғалып,Бидайға ұқсап дем алам.Қанатымды бір қағып,Бидай болып жайқалам.


- Енді осы ертегіні рөлдерге бөлініп, сахналап көрейік, - деп балаларды рөлге бөледі, ертегіні сюжетті рөлді ойын ретінде сахналайды.Балалар тышқан, нан, күзетші, сатушы, наубайшы, диірменші болып ертегіні сахналайды.


Содан соң мұғалім балаларды мақтап, мадақтап отырғызып, нанға байланысты мақалды Бидайға айтып беруді сұрайды.Балалар Бидайға өздері білетін мақалдарды айтып береді.
  • Ас атасы – нан.
  • Нан бар жерде ән бар.




  • Жарайсыңдар, балалар. Сендер көп мақал біледі екенсіңдер. Енді мен сендерге егінге байланысты мақал-мәтелді айтып өтейін және нанға байланысты тыйым сөздерді де айтамын.
  • Жердің сәні – егін,
  • Ердің сәні – білім.
  • Ексең егін,
  • Ішерсің тегін.Тыйым сөздер:
  • Нанды бір қолмен үзбе.
  • Нанды жерге тастама.
  • Наннан аттама.
  • - Міне, балалар, нанның қандай еңбектің арқасында келетінін білдіңдер. Нанның қасиеті мен қадірін білуіміз керек.Осы кезде ғажайып сәт ретінде келген Бидай да өз ризашылығын білдіріп, балалармен қоштасып, өзі әкелген бауырсақты балаларға үлестіріп береді. Мұғалім іс-әрекетке белсенді қатысқан балаларды мақтап мадақтайды.




    Күтілетін нәтижелер: Балалар не үйренді? Күтілетін нәтиже:
    Нені білу керекНанның түрлерін

    Нені игередіОлар нанның қайдан шығатынын
    Нені біледіЕңбектің арқасында нанның келетінін


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тұрсынбай Гүлжан Маханбетқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-12
    Категория:
    Аттестаттау материалдары
    Бағыты:
    Мақала
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555098794
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999