Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Атмосфера және оның құрамы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге сабақ өту барысында керек
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары

Мерзімі:Мұғалім:

Мектеп:

Сабақтың тақырыбы: Атмосфера және оның құрамы
Сынып: 7Қатысты: Қатыспады:
Оқу мақсаты:7.3.2.1 - Атмосфера құрамын сипаттайды7.3.2.2 - Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп түсіндіреді
Сабақтыңмақсаты: Атмосфера құрамын сипаттау . Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп түсіндіру
Пәнаралық байланысФизика, математика, информатика
Сабақ формасыжеке, жұппен және 4 оқушы біріккен топтар жұмыстары
Тілдік мақсаттар«Атмосфера » ұғымын ауызша және жазбаша түрде түсіндіріп, атмосфера құрамын сипаттайды.Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктері бейнеленген суреттер мен графиктерді сипаттап түсіндіреді.
Қалыптастыратын құндылықтарОқушыларды топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге, сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдау, қорытынды жасау.
Бағалаукритерийлері «атмосфера» ұғымын түсіндіреді «Атмосфера » ұғымын түсіндіре алады және құрамы мен құрылысына сипаттама береді. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелей алады, оны түсіндіреді
Лексика және терминологияАтмосфера, азот, инертті газдар, көмірқышқыл газ, тропосфера, стратосфера, мезосфера, атмосфераның жоғарғы қабаттары, озон қабаты
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Атмосфера құрамы ........ атмосфера қабаттары ….Атмосфераның төменгі қабаты ..... Озон қабаты .......
Алдыңғы білім5-6 сыныптағы білімдері
Қолданылатын ресурстарСуреттер, график, диаграммаАтлас , 6-7 сынып/2015-2016 ж/,Оқулық, 7 сынып
Жоспар
Сабақ кезеңдеріЖоспарланатын шаралар Ресурсы
0-3 мин







І. Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топтарға біріктіру: тропосфера, стратосфера, мезосфера, термосфера, экзосфера( мүмкін сутегі, оттегі, азот, көмірқышқыл газы, озон және т.б. Топ мүшелері көшбасшы, таймкиппер, спикер, суретші-редактор болып бір-бірін сайлауы)Ой қозғау:Бүгін топтардың атаулары өзгеше. Қандай пікір бар? -бүгін сабақ не туралы болады?- қандай тақырыпты өтеміз?презентация PowerPoint Активити мозговой штурм

3-5 минІІ. Сабақ тақырыбы мен бағалау критерийлерін талдау. Сабақтың негізгі терминдерімен таныстыру.Тақтаға жазу немесе карточкаларда жазылу
5-10мин









10-15мин



























15-20 мин







20-35 мин



























35-40
ІІІ. Топтық жұмыс. Диаграмма бойынша атмосфера құрамы туралы мини хабарлама жазу Мысалы: атмосфера құрамы күрделі, ол түрлі газдар қосындысынан тұрады(құрамын атайды).

Жұптық жұмыс. «Сөйлемді аяқтаңыз»Аталған газдар қандай қызмет атқарады? Мысалы көмірқышқыл газы не үшін керек?
  • Оттегі :
  • Тірі ағзалардың тыныс алуы үшін
  • Жану үшін
  • Тотығу үшін
  • Азот:
  • Ақуыздың құрамына кіреді
  • Өсімдіктердің қоректенуі үшін
  • Көмірқышқыл газы:
  • Өсімдіктердің өсіп-дамуы үшін
  • Озон:
  • Ультракүлгін сәулелерді сіңіреді




  • Жеке жұмыс. Оқушылар дұрыс жауаптар негізінде(қолдау көрсету үшін мүмкін деңгейі төмен оқушыға /топқа жауаптары немесе жартылай жауаптары бар парақшалар беру керек) жұмыс дәптерлеріне жазып, шеңберлі диаграмма арқылы атмосфера құрамын сызады.

    Топтық жұмыс . Жұмысты орындау критерийлерін анықтап алу – 2 минут 1. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын оқулық мәтіні бойынша оқи отырып зерттеу, нәтижесін сызбанұсқа түрінде ұсыну немесе2.а/.Слайд суреті бойынша атмосфера қабаттары туралы сұрақтар құрастыру, мысалы: 1. Атмосфераның қандай қабаттары бар? 2. Тропосфераның стратосферадан ерекшелігі бар ма? 3. Адам үшін атмосфераның ең мағызды қабаты қандай? в/. Сұрақтарға жауапты А4 парағына жазыңыздар. с/. Оқулықтан мәтінді оқып жауаптарыңызды толықтырыңыздар.Қорытындылау:бүгін қандай ақпараттармен танысты, қандай маңызды ой-тұжырымдама жасады.

    Бағалау: Сабақтың бағалау критерийі негізінде топ көшбасшылары толтырған бағалау парақшалары бойынша мұғалім қорытынды жасайды.
    презентация PowerPoint















    Кері байланыс





















    Қалыптастырушы бағалау





































    Кері байланыс
    40-45ІV. Рефлексия «Бағдаршам».

    Үй тапсырмасы: “Атмосфераның адам денсаулығына әсері” тақырыбына эссе жазу (60 сөзге дейін)

    презентация PowerPoint
    Дополнительная информация
    Дифференциация – Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз дарынды оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? Төмен қабілеттіОрташа қабілетті оқушыларЖоғары қабілетті оқушылар.Бағалау – оқушылардың оқуын тексеруді қалай ұйымдастырасыз?

    Пәнаралық байланыс

    Қолдау көрсету:Сіз оқушыға қолдау көрсету үшін дұрыс жауап немесе негізгі ойды білдіретін тірек сөздер бере аласыздарТақтаға да тірек сөздер мен сабақта өтілетін сандарды жазып қойсаңыз, көмек қажет оқушыға жеңіл болады.Қалыптастырушы бағалауды кезеңдерде өткізуге мүмкіндіктер бар:
  • Жауабы дәлелді болса.
  • Шеңберлі диаграмма сала алса.
  • Ауызша жауаптары толық болса.
    АКТ

    РефлексияСабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Қандай оқу жағдайы қалыптасты? Оқу дифференциациясы тиімді дайындалған ба? Уақытты ұтымды пайдана алдым ба? Мен жоспарыма неліктен және қандай өзгерістер енгіздім? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексияжүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақбағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалау

    Сабақтың қандай екі сәті сәтті өтті (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?1.





    2.

    Сабақтың тиімділігін қандай екі жағдай жақсартар еді (оқуды да, оқытуды да қарастырғанда)?1.

    2.

    Сабақты жүргізгенімде сынып туралы және сол сыныптың оқушылары туралы қандай ақпарат алдым, бұл ақпараттың келесі сабақты жоспарлауымда қандай көмегі тиеді?





















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Уразова Гулнара Таджибаевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-05
    Категория:
    География
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583378446