Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Атомдық құбылыстар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Атомдық құбылыстар-тақырыбында өткізген семинар сабағымның жоспары.Бұл семинар сабақта тарау бойынша ,сабақты бекіту мақсатында өткізілді. Мектептегі физика пәнінің мұғалімдері өздеріне көмек ретінде , алса болады. Дайын сабақ жоспары ретінде қолдануғада болады.Сабақта оқушылар атом құрылысы туралы білімдерін жетілдіреді.Тәжірибе жүзінде әр түрлі эксперименттер жасап көз жеткізеді.
Материалды ашып қарау
ПәніФизика
Сынып9 «Г»
Сабақтың тақырыбы«Атомдық құбылыстар»- тарауын қайталау.
Сабақтың мақсатыАтомдық құбылыстар –тарауы бойынша негізгі түсініктерді қалыптастыру.Формулаларды салыстырып,есеп шығаруда тиімді пайдалану.Теориялық ойларын практикамен ұштастыру,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Сабақтың типіАралас сабақ.
Сабақтың түріШығармашылық-ізденіс сабағы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдерБлум таксаномиясы, «БББ»-кестесі,», «Сәйкесін тап»,»Кім көп біледі», «Кластер»-әдісі. «Венн»- диаграммасы.
КөрнекілігіИнтербелсенді тақта,постер,таратпа материалдар.
Пәнаралық байланысХимия,биология,математика.
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі.Жағымды психологиялық ахуал орнату.«Шаттық шеңбері»-арқылы бүгінгі сабаққа сәттілік тілеу.Дөңгеленіп тұрайық,Керегені құрайық,Уықтар боп иіліп,Киіз үйді құрайық.Қызыл,жасыл,сары түстер арқылы топқа бөлінеді.1-топ.2-топ.3-топ.
«Білу»«Ой қозғау»-атом жайлы қызықты мәліметтер.«Кім көп біледі»-тәсілі.Оқушылардың ойын қозғап,белсенділігін арттыру үшін сұрақтар беріледі.Интербелсенді тақта арқылы тарау бойынша сұрақ-жауап.Тақтада берілген сұрақтарға әр топ жарыса жауап береді.

«Түсіну»«БББ»-кестесін толтыру.Берілген тапсырмалар бойынша постер қорғау.













































Әр топқа тақырып беріледі.
  • 1-топ:Қозған дененің әр түрлі температурасындағы жылулық энергиясының толқын ұзындығына Е() тәуелділік графигі көрсетілген. Дененің жарқырауы қай қисыққа немесе графикке сәйкес келеді?


  • 2-топ: Атом құрылысының күрделі екендігін көрсететінін сурет бойынша түсіндір.


  • 3-топ: Рентгендік түтікшесі бойынша рентген сәулесінің пайда болуын түсіндір. (түтікше)




  • 1-топ:

    2-топ:





    3-топ:
    «Қолдану»Деңгейлік тапсырма.Әр топқа 2-есептен беріледі.Шығарылған есептерді жұппен талдап,тақтаға шығарады.Берілген тапсырманы топпен,жұппен ақылдаса отырып шығарады.
    «Талдау» «Венн диаграммасы».

    1-топ:Жылулық сәуле шығару мен сәуле шығарудың айырмашылығы неде?2-топ:α,β,¥-сәулелерінің айырмашылығын салыстыр.3-топ:Рентген сәулесінің басқа сәулелермен салыстырғанда ұқсастығы және айырмашылығы неде?Берілген тапсырманы топпен,жұппен ақылдаса отырып ,ұқсастығы мен айырмашылықтарын «Венн»-диаграммасына жазады.орындайды..
    «Жинақтау»«Кластер»-әдісі бойынша ,берілген трек сөздер арқылы өз білімдерін ұсыну.1-топ: «Жылу»2- топ: «Атом»3-топ: «Рентген»Берілген сөздер бойынша кесте сызып ,ой ойларын ашық айтады.
    «Ой сергіту»«БББ»-кестесі бойынша жұмыс.Берілген формуланы орнына қою.Топ басшылары критерий арқылы өз топтарын бағалайды
    «Бағалау» Сыни өзіндік пікір.Жалпы сұрақ : 1.Денелер сәулелерді жұта алады.Осыған өмірдегі тәжірибеден қандай мысал келтіресіңдер?
  • Рентген сәулесінің қажеті бар ма? Бар болса неге?
  • Сабақты қотытындылау.
    Рефлексия .Стикерге бүгінгі сабақ бойынша ұсыныс,пікірлерін жазу.Топ басшылары өз топтарын бағалайды.Екі жұлдыз-бір тілек.
    Үйге тапсырма:

    Атом ,рентген сәулесі –тақырыптарына реферат жазу.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сарсебаева Назгүл Төлеутайқызы
    Жарияланған уақыты:
    2018-12-03
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Семинарлар
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1543848694
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999