Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

бағдаршам біздің досымыз
Материал жайлы қысқаша түсінік: Тәрбиешілерге
Материалды ашып қарау






Мақсаты: Жалпы жол белгілерімен балаларды таныстыруды жалғастыру,жол белгілерін айыра білу дағдыларын қалыптастыру.Іс жүзінде қолдануға қызығушылықтарын тудыру,жолда жүру тәртібін сақтауға тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекіліктер: Жол белгілері,бағдаршам,ойыншық машина,велосипед.Шаттық шеңбері: Жол тәртібін білейік, Есен-аман жүрейік! Ережені біз жаттап Тәртіпті ұлан болайық Жалғайтын достастырым бар елменен Жолдардан тұрады ғой әлем деген Бүгін бізге келген қонақтарға Тәрбиеші: Балалар біздің бүгінгі оқу қызметіміз өзгеше,біз бүгін «Жол ережесі бағдаршам біздің досымыз» саяхатқа барамыз,ол жерден көп нәрсені көзбен көріп, жақсы әсер аламыз деп ойлаймын.Балалар жол сапар барысында көп жол қиылыстары кездеседі, жол ережесін мұқият сақтауымыз керек.Есік қағылады. Гаи инспекторы мен қоян  кіріп келеді.Инспектор апай: Сәлеметсіңдер ме балалар! Балалар жолға қарап тұрсам, велосипед тепкен қоянды көрдім, жолдан дұрыс өтпей барлық ережелерді бұзып, машина қағып кете жаздады. Қоянды тоқтатып, қайда барасың деп сұрасам, «Құлыншақ» балабақшасына балаларға барамын деп өтінгесін, сендерге алып келдімалалар сендер жол ережесін білесіңдер ме?БалаларИя білеміз.Инспектор апайЕндеше қоянға үйретіңдерші, ал қоян сен жол ережесін үйренбей мен саған велосипедіңді бермеймін, ал мен жұмысыма барайын.Тәрбиеші: Қоян сен ренжіме, біздің балалар саған жол ережесін айтыпүсіңдіреді, сен жол ережесін үйренгесін велосипедіңді қайтарып береді.Қоян: Жарайды балалар маған жол ережесін айтып, мен үйреніп алайын.Тәрбиеші: Қоян қазір біздің балалардан сұрайық,жауаптарын тыңдап есіне сақта!-Велосипедті қай жерде тебу керек?-Балалар алаңында тебу керек.-Допты қай жерде ойнау керек?-Спорт алаңында ойнау керек.-Бағдаршамның неше көзі бар?-Бағдаршамның үш көзі бар. Түстерін атайды.-Бағдаршамның қай көзі біздің досымыз?-Жасыл түсі біздің досымызл бізге әрқашан көмектеседі.-Көше тәртібін бағдаршамнан басқа кім басқарады?-Демеуші инспектор басқарады.Тәрбиеші: Қоян балалардың айтқандарын есіне сақтадың ба, бұл ережелерді  білсең, сен әрқашан қауіпті боласың.Қоян: Рахмет балалар ,мен айтқан ережелерінді есте сақтаймын.Тәрбиеші: Қоян біз балалармен жол белгілер еліне саяхатқа баруға жиналғанбыз, бізбен бірге барасың ба?Қоян: әрине, менде барайыншы балалар ?Тәрбиеші: Қоян сен жолда мұқият бол, балалардан үйрен.(Муз әуенімен балалар бір-бірінің артынан жүреді)Тәрбиеші: Балалар алдымызда екі жол айрығы жатыр, бірі-жіңішке, екіншісі-жалпақ жол.-Қалай ойлайсыңдар қандай жол жаяу жүргінші?-Жіңішке жол жаяу жүргінші.Тәрбиеші: Міне, біз бірінші жол қиылысына жеттіколдан өту үшін ненің көмегіне жүгінеміз?-Бағдаршам көмегі қажет.(тақпақ айтады балалар)Ашса кезек үш көзің,Айтты деп ұқ үш сөзіңТоқтаақтан!Жол ашық!Жүрме жолға таласып.Қызыл көзің ашқанда,Сынық сүйем баспа алға.Сары көзің ашқанда,Қарап қалма аспанға.Жасыл көзің ашқанда,Өте бергінасқанба.Қай көше,қай қалаға барсаңызда,Қай ақыл өлшеміне салсаңыз даЖол жүру ережесі-заңды тәртіпОл ортақ!Үлкен-кіші баршамызға. Бағдаршаммен толығырақ таныстыру.Дид/ойын: «Сиқырлы дөңгелектер» .Екі топқа көліктер беріледі, бір топ көліктерді топтастырады, ал екіншісі құрастырады да, атап айтады.Қайта жолға шығамыз.Тәрбиеші: Абайлаңдар балалар алдымызда көліктер жолы барОңға солға қарайық, жол белгісін табайық!Қоян: Таптым,таптым! Жол белгісі оң жағымызда тұр.Тәрбиеші: жол бетіндегі «жолақша жол»белгісімен таныстырады.Балалар қолдарындағы жалаушаны көтеріп,жол бетіндегі  «жолақша жол»үстімен жолдың келесі бетіне шығады.Жолдың арғы бетінде «Жол белгілер елі»кездеседі.Бұл елдің мекенінің табиғаты көз тартарлық әдемі екен.Балалардың алдынан Аю қарсы алады(фурашка)киіп алдан шығады.Сәлеметсіңдер ме балалар?Сәлеметсіз бе аю, біз «Құлыншақ» балабақшасынан келдік, біз сіздің елінізге саяхат жасауға келдік, еліңіз әдемі екен, біз сізге жету үшін көп жол қиылыстардан өттік,ережелерді жақсы орындадық, қоянда ережелерді үйренді.Аю: Мен негізгі жол реттеушісімін. Менің елімнің жолдарын, көліктерін белгілерін көріңдерен сендерді мына белгілермен таныстырайын.Белгілерді көрсетіп,әңгімелеп түсіңдіреді.Аю балаларға ойын ойнатады.Дид/ойын: «Белгілерді ата»Аю: Балалар сендер келіп, мені қуанттыңдар,жол ережесін біледі екенсіңдер,естеріңе сақтандарен сендерге әдемі сыйлық ұсынамын,сендер ылғи сыйлыққа қарап менім әдемі елімді еске алып отырасыңдар.Тәрбиеші: Рақмет аю балалар өте қуаныштыізге келіп көп белгілер,ережелер үйрендік. Біз енді қайтайық.Сау болыңыз.(Муз әуенімен балалар бақшаға келеді)Келе жатқанда балаларды, қоянды инспектор апай қарсы алады.Сол кезде қоян қуанып: инспектор апай маған балалар жолда қалай жүру керегін үйретті, мен енді жол ережесін бұзбаймынелосипедті аулада тебемін,велосипедімді беріңізші.Инспектор апай: Қазір сені тексеріп жіберейін.-Мынау не?-Бағдаршам.-Бағдаршамның қай көзі жанғанда жүреміз?Жасыл түсі жанғанда жүреміз.Жарайды үйреніпсің,білесің,ала ғой велосипедінді,енді жол ережесін бұзба Қоян: Жарайды, инспектор апай рақмет сізге, балалар сендерге көп рақмет, маған көп нәрсе үйреттіңдер,шығып кетеді.Инспектор апай: Жүргізушілер жол апатына ұшырамау үшін,жол ережесін сақтау керек,есте сақтаңдар сау болыңдарТәрбиеші: Балалар, сендер бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатыстыңдар.Бүгінгі оқу қызметін қорытындылай келе дидактикалық ойын ойнауға шақырамын.Дид/ойын: «Бағдаршам» бағдаршамды құрастыруТәрбиеші: Балалар, сендер бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар,осымен оқу қызметіміз аяқталды сендерге көп рақмет.

Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жаңабаева Әсем Жаңабайқызы
Жарияланған уақыты:
2019-05-15
Категория:
Балабақша
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
Мектепке дейінгі
Тіркеу нөмері:
№ C-1557902569
333
444
555
666
7
888
999