Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Балама энергия
Материал жайлы қысқаша түсінік: тәжірибиеге алмастыруға
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: 3 Күні: 15.10.2018 Сыныбы : 8 Б,В.Мектеп: №25 ЖББОММұғалім: Нурмуханова М.Е.Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыБалама энергия
Оқу мақсаттары8.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау;8.2.6.1 - кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау, баға беру.8.5.1.2 - еліктеу сөздерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.
СабақтыңмақсатыБолашақ энергиясы туралы айтады, сипаттайды, мәтіннің негізгі мазмұның түсінеді, берілген ақпаратты талдайды.Еліктеу сөздерді ажырата алады.
Күтілетін нәтижеБарлық оқушылар орындай алады: Мәтіннен негізгі мазмұнын түсінеді, детальді ақпараттарды анықтайды.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кесте диаграмманы толтырады, ақпаратты талдайды.Кейбір оқушылар орындай алады: Еліктеу сөздерді ажырата алады.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Балама энергиясы туралы айтады, мәтіннің негізгі мазмұның түсінеді, кесте, диаграмма түрінде ақпаратты талдайды.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Дәстүрлі емес, сараптама, тарату, бәсеке, жаңашыл.Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Табиғи жолмен өндіру, балама энергия.Талқылауға арналған сұрақтар:1. Оқушылар сендер балама энергия туралы не білесіңдер?2. Ол қандай болу керек?3. «Энергияны табиғи жолмен өндіру» дегенді қалай түсінесіңдер?4.Балама энергияның қандай түрлері бар?5. Олар адамзатқа не үшін қажет?ишара: керемет, өте жақсы
Алдыңғы оқу:««Сөзжұмбақ»» әдісі арқылы өткен тақырып қорытындылау.


Жоспар
УақытЖоспарланған жұмыс түрлеріРесурстар
Сабақтың басы7 минут1) Ұйымдастыру кезеңіа) Сәлемдесу;ә) Оқушының зейінін сабаққа аудару;б) Психологиялық тренинг. « Менің көңіл-күйім » .Мақсаты : көңіл-күйін игере білуге және басқаруға , қадағалауға , дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .2) Үй тапсырмасын тексеру. Қызығушылықтарын арттыру. Оқушылар сөзжұмбақ арқылы сабақтың тақырыбын ашады.1. заканчивается10.опасность2.экспертиза 11.жаһандық3.отравился 12.сараптама4.глобальный 13.бәсеке5.альтернатива 6.кризис7.энергия8.производить9.конкуренция

















Сөзжұмбақ



















Сабақтың ортасы30 минут





























































3) Мағынаны тану кезеңіСөздік диктанты өткен сабақтағы сөздермен жүргізіледі.Дәстүрлі емес- нетрадиционныйКездейсоқ- случайныйҚатер- опасностьЖаңашыл- новаторШамамен- приблизительноКүтілуде- ожидаетсяСараптама- экспертизаТарату- распространятьБәсеке-конкуренция, соперничествоОқушылар дәптерді алмасып, дұрыс немесе бұрысын тексереді. /+,-/Бағалау: "Бағдаршам" әдісі бойынша бір-бірін тексеру.



Дұрыс емес Қателері бар Дұрыс4) Мағынаны ажырату. Қабырғада ілінген суреттердің көмегімен, суреттерді сөйлетіп, берілген тірек сөздерді кіріктіріп «Балама энергия» тақырыбында ауызша мәтін құраңыздар.

Тірек сөздер: балама, қоршаған орта, жаңащыл, күн энергиясы, жылыту, жел энергиясы. Дескриптор:
  • Суреттердің көмегімен ауызша мәтін құрастырады;
  • Тірек сөздерді қолданады;
  • «Балама энергия» тақырыбында мәтін құрады.
  • 5)Мәтінмен жұмыс. 5-тапсырма. 59 бет.«Фишбоун» әдісі. Постерге балықтың қаңқасы суретін салып, басына тақырып жазылады. Денесінің жоғарғы жағындағы қанаттарға идеяның себептері, төменгі қанаттарға идеяның салдары жазылады. Түйінді ой құйрығына жазылады. Кейін ауызша, жазбаша кері байланыс беруге болады.Дескриптор:
  • Мәтінге тақырып қояды;
  • Мәтіндегі тірек сөздерді таба алады;
  • Мәтін идеясын таба алады;
  • Балық қаңқасын толтыра алады.
  • Бағалау. топтарға «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау әдісін ұсынады9-тапсырма. «Түймедақ әдісі» арқылы «дәстүрлі», «дәстүрлі емес» деген сөздердің тауып сөз тіркестерін құрастырып түймедақтың гүлдеріне жазады.

    Дескриптор:
  • «Дәстүрлі» сөзіне сөз тіркестерін құрастыра алады;
  • «Дәстүрлі емес» сөзіне сөз тіркестерін құрастыра алады.
  • Кері байланыс.- барлығын түсіндім- түсінбедім- енді түсініп келемін

    Тілдік бағдар. Еліктеу сөздер (Подражательные слова  ) туралы түсінік.Еліктеуіш (звукоподражательные), Бейнелеуіш (образоподражательные).Суреттер мен мысалдар арқылы еліктеу сөздің не екені туралы түсінік беру. Грамматикалық тапсырма. Еліктеу сөздерді тауып, қандай сөздермен тіркесіп тұрғанын көрсету керек. Зу-зу ете қалды. Күмп-күмп бердім. Дүр-дүр етіп ұшқан. Селк-селк ете түсесің. Бұлт-бұлт-бұлт-бұлт етіп қаша соғысады. Жарқ-жұрқ-жарқ-жұрқ етіп.

    Оқушылар дәптерді алмасып, дұрыс немесе бұрысын тексереді. /+,-/Бағалау: "Бағдаршам" әдісі бойынша бір-бірін тексеру.



    Дұрыс емес Қателері бар ДұрысДескриптор:
  • Еліктеу сөздердің ережесін түсінеді;
  • Еліктеу сөздерді ажырата алады;
  • Кері байланыс.- барлығын түсіндім- түсінбедім- енді түсініп келемін13-тапсырма. Берілген сұрақтарға «Ыстық орындық» әдісі арқылы жауап береді. Сыныптағы кез-келген оқушыны «Ыстық орындыққа» отыруға шақырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу.Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тапсырма бойынша қойылған сұрақтарына жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін мұғалім түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша бес немесе алты оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы үй жұмысын немесе жаңа сабақты қорытындылауға бойынша сұрақтарға жауап береді. 2-ші нұсқа бойынша «Ыстық орындыққа» отырған оқушы сұрақтар қоя алады.Тапсырма орындауда алған әсерін қандай?- барлығын түсіндім- түсінбедім- енді түсініп келемін


















































    Суреттер қиындысы









































    ОқулықБалық суреті















































    Мәтін







































    Үлестірмелі қағаз





































    Сабақтың соңы3 минутРефлексия. Үйге тапсырма. 61 бет. 11-тапсырма.















































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нурмуханова Мереке Ерлановна
    Жарияланған уақыты:
    2019-11-08
    Категория:
    Қазақ тілі
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1573210780
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999